Tällanen kyssäri aamuun. Kyllä mä joudun vähän piilottelemaan tätä palstailua. Mutta johonkin tarpeeseen tää tulee...
Varatut ootteko salaa täällä
20
600
Vastaukset
- Keneltähän
kysyisin olko joku minut varannut? Jos joku tunnistaa ja tunnusta minut varanneensa, niin huutakoon heti HEP, niin lopetan tämän oudoksi muotoutuneen toimintani,,,
- ArvausVain
HEP. Täällä kerran luin tuosta, näillä palstoilla
Tosin täällä ei voi tietää, osuuko veikkaus oikeaan. Et välttämättä ole se sama henkilö.
Hän ei kysynyt tuota minulta, vaan eräältä toiselta. Muistan vain lukeneeni tuon viestin.
voitko nyt lopettaa oudon toimintasi heh.. - Keneltähän
ArvausVain kirjoitti:
HEP. Täällä kerran luin tuosta, näillä palstoilla
Tosin täällä ei voi tietää, osuuko veikkaus oikeaan. Et välttämättä ole se sama henkilö.
Hän ei kysynyt tuota minulta, vaan eräältä toiselta. Muistan vain lukeneeni tuon viestin.
voitko nyt lopettaa oudon toimintasi heh..Jahas, kävi käry, tai ei käynytkään ;).
Kerro vähän enemmän, niin saan jostain oljenkorresta kiinni ;),,,
- Nainenvarauksella
En ole salaa mutta eihän tässä mitään järkeä ole täällä roikkua. Pitäisi jutella irl jotta saisi selvyyden tähän olotilaan 🙁
- Portaillasikerran
Olen täällä kakkoseni kera. Hauskinta tässä jutussa on se että epäilee puolisonikin olevan täällä. Vihjailen mitä olemme puuhaillut. Sitten se kysyi tietääkö se kaiken. Kerroin että tietää. Salaa täällä olen ja jatkan leikkimistä niinkuin kakkoseni tekee. Täällä voi varattuna sitä jännittävää elämää elää. Härnätä ja vittuilla. Mukava paikka tämä. Aikanaan kun kakkosen kommentit löysin oli se itselläkin aluksi kuinka salaa kaipailee toista. Palsta suhteilu on mukavaa ajanvietettä.
- AsunnonVärijollakävit
Rivien välistä voi lukea että elämästäsi puuttuu jotain ja et ole nykyisesi kanssa onnellinen siksi käyt täällä lukemassa.
- Ketääneiportailla
Mä en oikein jaksa uskoa että oisit tossa portailla käyny.?
Ootko varma että et eksyny muille portaille?
Ei mua sun eukkosi kiinnosta.
Itsehän kaiken tämän aloitit.
Minä olin uhri ja uhrin nyyhkytarinaa olen kertonutkin.
Niin no tavallaan eiköhän aikuinen itse päätä mitä se tekee ja päädyin tänne koska jotenki noi viestit jos ne ois eräältä niin voisin tämän palstan kautta oppia hänestä jotain :)
Silti ihmettelen ivallista tapaasi porrasmies kirjoittaa tänne kakkoselle. Ei oo ihan nyt normaalia. No, minulla ei ainakaan ole mitään "kakkosta". Eräs Timo Tapio kävi tässä taas taannoin PAIKKAKUNTAMME PRISMASSA samaan aikaan pyörimässä ja tuijottelemassa. (Ihmettelimme häntä yhdessä AVIOMIEHENI KANSSA.)
Minulla ei ole ollut SALASUHDETTA kehenkään, joten mitään salattavaa ei ole.
Ystävän terveiset eivät lähde minulta kampuksellemme, putkifirmansa toimiston ängenneelle stalkkerimiehelle,
vaan nimimerkille "Texas", joka työskentelee Ruoholahdessa!
Jos Timppa hiippaile kesämökkimme portaille tai
minun ja aviomieheni OKT portailla salaa, on se hänen häpeänsä ja sairautensa!
Olen luvalla koska ymmärtää sosiaalisen tarpeen
- Asunnonvärijollakävit
Minä taas kysyin sen takia koska minun portailla kävi viime kesänä yksi mies.
- Portaillasikerranm
Se asunnon väri on sinun kerrottava ehkä annoin väärän värin ettei ole liikaa tunnisteita. Valitse itse väri ja päätä olenko minä. Ehkä en tiedä. Sen verran voin vielä vihjata lähetit sen viestin jonka minä poistin. Kun tunnistat tämän niin silloin tiedät oikean värin.
- Ensalakalassaheh
Kyllä tietää, että käyn täällä. Olemme keskustelleet asiasta :)
Niin. Mistä mahdat kirjoitella? En ole nimimerkin "Eräsnainenvain" takana. Ja kuten kirjoitin, ennen päivämäärää 28.2.2017, olin tällä sivustolla 12.2.2017.
Ei ole minun vikani, jos Timo Tapio, josta en ole kiinnostunut,
murtautuu sähköpostiini, ja seurailee minua NÄPPÄIMEN LYÖNNIT tallentavalla vakoiluohjelmalla.
Terveiseni eivät mene Timolle, vaan Ruoholahdessa työskentelevälle Texasille, joka ei ole rakastajani, vaan ystäväni!
Että tämä minun osaltani tästä pettämisestä!
Toistan vielä: Ainoa rekisteröity nikkini tällä sivustolla on oheinen, "M-nainen_ei-ap.-ei-Mia!"No, minulla ei ainakaan ole mitään "kakkosta". Eräs Timo Tapio kävi tässä taas taannoin PAIKKAKUNTAMME PRISMASSA samaan aikaan pyörimässä ja tuijottelemassa. (Ihmettelimme häntä yhdessä AVIOMIEHENI KANSSA.)
Minulla ei ole ollut SALASUHDETTA kehenkään, joten mitään salattavaa ei ole.
Ystävän terveiset eivät lähde minulta kampuksellemme, putkifirmansa toimiston ängenneelle stalkkerimiehelle,
vaan nimimerkille "Texas", joka työskentelee Ruoholahdessa!
Jos Timppa hiippaile kesämökkimme portaille tai
minun ja aviomieheni OKT portailla salaa, on se hänen häpeänsä ja sairautensa!- Kamppa_Tikkonen
Kuulostaa ihan kakkoselle.
Ei Timppa mikään kakkonen ole.
Minulla kun on aina ollut VAIN yksi fyysinen suhde kerrallaan.
(AVIOMIEHENI on ykkönen ja ainoa em. mielessä.)
Luulin Timppaa ystäväksi, mutta sitä hän ei ollut.
Ei Timoa näy kiinnostavat VAIN jutella naisten kanssa;
hän halunnee jokaiselta hameväen edustajalta JOTAKIN AIVAN MUUTA.
Joten "putki" ei ole minulle yhtään mitään, koska TARPEEMME EIVÄT KOHDANNEET. Minä olisin halunnut keskustella. Hän olisi halunnut jotakin muuta.
Timo ei siis ole minulle yhtään mitään tai kukaan.
Se siitä!
Ystävän terveiset eivät lähteneet (kortilla 10.2.2017)
stalkkerimiehelle,
vaan Texasille, joka työskentelee Ruoholahdessa!
Edelleenkin ystävän terveiset lähtevät vain VIHREÄSILMÄISELLE,
Ruoholahdessa työskentelevälle miehelle!
Texu jäit ainoaksi PERHEENI ULKOPUOLISEKSI uskotuksi:
Muut vain putosivat pois. Eivät pärjänneet sinulle LUOTETTAVUUDESSA,
ROHKEUDESSA ja YSTÄVÄLLISYYDESSÄ!
Texasille:
https://www.youtube.com/watch?v=tZ2ujifL_oQ- häkistäulkopuolelle
En ole salaa. Mies tietää että käyn lukemassa ja välillä kirjoittelemassa. Se tokaisee vaan joskus että minkälainen keli apinatarhassa tänään oli :D Hauska murunen
- ettänäinonasiat
Chattiharrastus on ollut kullan tiedossa vuosikymmenet. Ei ongelmaa. Reissaan yksin pitkin maailmaa, jos siellä jotain kiinnostavaa on. Sekään ei haittaa. Luottamusta siis on.
- CuriousPink
Itsemääräämisoikeus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683021
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151319
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 181200