Porissa ajoi kaheli jalankulkijan päälle

järkikäteen

Ja taas, ja taas, ja taas samaa uutista jatkuvalla syötöllä. Suojatietä ei haluta kunnioittaa, on jo selvääkin selvempi asia, mutta eduskunta ja maan hallitus ei osaa ei älyä tai ei halua puuttu asiaan, vaikka keinoja olisi olemassa.

Ja mitäköhän tuli tälle kahelille seuraamuksia, kun ajoi suojatiellä jalankulkijan sairaalakuntoon. Ei juuri mitään. Ajokieltoa vaan. Eihän se ole mikään rangaistus. Oikea tapa saada nämä suojatiellä päälle ajavat ruotuun olisi tämä, että otetaan auto pois rikoksentekovälineenä, eli tuomitaan valtiolle menetetyksi aivan samalla tavoin kuin puukot, pyssyt, kirveet ym.

Olen tästä kirjelmöinyt joka tilanteessa, vaan ei oteta kuuleviin korviin. Sanotaan vain, että autohan on tärkeä ihmiselle, siis PYHÄ LEHMÄ, johon ei saa kajota missään tapauksessa. Ei sitä tarvi yhtään ihmetellä, että miksi autoilla tehdään niin paljon rikoksia, koska sitä pidetään niin suojeltavana pyhänä lehmänä.

Oikein suututtaa, kun saa jatkuvasti lukea näistä liikenne sääntöjä törkeästi rikkovista ja kuinka heille ei koidu siitä juuri mitään seuraamuksia.

Miksi tämmöinen pöljyys saa jatkua eikä asiaan puututa. Poliisi ei voi mitään näille taparikollisille. Oi Kristus tätä suomen herrojen pöljyyttä.

Tästä porilaisesta päälle ajajasta mainittiin vain syntymävuosi 1990, kun olisi pitänyt mainita NIMI kissan kokoisilla kirjaimilla. Mainittiin vain, että ohitti 2 muuta suojatien eteen pysähtynyttä pysähtymättä itse. Noin törkeä välinpitämättömyys ja ei mitään kunnon sanktiota seuraa. Oi Kristus, että jos minulla olisi valta ja voima, niin minä olisin pannut jo 50 vuotta sitten nämä rattijuopot ja suojateillä päälle ajavat kuriin ja Herran nuhteeseen. On tämä sellainen rikollisia hyysäävä ja paapova maa. Pitäisi olla sellainen TRUMPPI, niinkujin amerikassa, joka lyö nyrkkiä pöytään ja panee liikennetörttöilijät kuriin, ei mitättömillä sakoilla, vaan AUTO AINA TAKAVARIKKOON. TAKAAN JA ALLEVIIVAAN, ETTÄ LOPPUIS NÄMÄ RIKOKSET

2

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • breivikfree

Ali ja yli kulku siltoja pitäisi saada poriin lisää, valtion varoilla!

• dippadaadappadii

Se tuossa Porin tapauksessa oli outoa, että jalankulkijaan osui auton kylki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30