Pyydän anteeksi.

se-on-antero

...anteeksi pikku pyrähdys Virasoja->Uus-Lavola...

då i år 1996

unzi-unzih-unzi - tsi - tsi.

7

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se-on-antero

      Joo-o...kato!

      VW imi bensaa ja tyhjensi näin omaa bensatankkiaan. Toden totta! Bensatankki tyhjeni ja bensaa kului.

      Saisko bensaa Gaspromilta tai Ljukoililta...?
      Rajakysymyksenä pierukaasu - mikä edesauttaa poispääsyyn bensa-käsityksestä.

      Jossittelen paavon kanssa sitaateista ja VW:n bensakäytön muuttamisesta pierukaasukäyttöiseksi.

      Pier-pier-pier - nynnynnyy. 80 km/h - MAKS.

      still continuing Virasoja-to-Uus-Lavola.
      still remaining on the top.

      Osta pierua ja piiritä bensa-asemaa. No limits.

      • Dhendhureih (antero)

        ÄLÄ LOUKKAANNU, MUTTA VAIHA MERKKIÄ! RÄÄTÄLÖI LADA JA PIERE SE TÄYTEEN JA JUHLISTA TÄTÄ MAALAISENA UMMIKKONA VETÄMÄLLÄ KORI KALJAA SIELLÄ LADASSA! HAISEEKOHAN SIELLÄ...ESIM - NIIN! VAIKKA KAARDEMUMMALTA.


        PIER-PIER-PIER-KUSE-KUSE.

        (muuten, hei!) elä sitten ihmettele, jos mielenterveysihmiset kehystävät pääsi ... jolloin sinullakin on iki-oma naama-taulu.

        p.s. cogito - ergo sum !


    • se-on-antero

      Niinpä. Legothan ovat muovia, eiks että bensaa.
      Eihän skitso tuota konjugointia osaa.

      Skitso luulee että muovit ovat lantaa, kun haisevat pahalta bensalta. Mutta mitäs skitso sitten voi, kun bensakin on muovia.

      Heitteille jätettynä skitson aivoverenkiertokin laimenee, kun hän jää pakkaseen jäätymään perinpohjaisesti.

      No, rikollisia tämä kiinnostaa vaan siinä, että haisee bensa ja muovi, jotta saavat oman tukensa rahana ja bensan hajuja haistelleena, mukamas sitten sairastuneena.

      Muuten, 85 ei 115! Muista aina tämä!
      ABC-123-123-kokeilu. Kokeilu.

      Pieretetään tyhjiin, jookosta-joo.

      • andersh

        LAuhtukaa jo, hyvä herra. VAihtakaa leveyspiiriä.

        Muuttakaa Saksan Itäosiin haisemaan. Muhinoikaa ex-DDR:ssä, jotta kiveksennekin sitten sijaitsevat tarpeeksi saastuneella alueella. Haistelkaa hajujanne ja päätelkää induktiivisesti, että kannattaa siinä saastua muitten ihmisten mieliksi, jotta saa pitää mielisairaan maineen ja olla kuin Fuhrer - aina käden jatkeena jokin koje; stereot, internet, langaton......jotta nyt sitten olisit typerä puskii omine epäinhimillisine kontakteinesi.

        Tendenssi: maassa pysyäksesi retentioaineina olut, tee jas kahvi.


      • se-on-antero
        andersh kirjoitti:

        LAuhtukaa jo, hyvä herra. VAihtakaa leveyspiiriä.

        Muuttakaa Saksan Itäosiin haisemaan. Muhinoikaa ex-DDR:ssä, jotta kiveksennekin sitten sijaitsevat tarpeeksi saastuneella alueella. Haistelkaa hajujanne ja päätelkää induktiivisesti, että kannattaa siinä saastua muitten ihmisten mieliksi, jotta saa pitää mielisairaan maineen ja olla kuin Fuhrer - aina käden jatkeena jokin koje; stereot, internet, langaton......jotta nyt sitten olisit typerä puskii omine epäinhimillisine kontakteinesi.

        Tendenssi: maassa pysyäksesi retentioaineina olut, tee jas kahvi.

        Kurinpitoa, eikä lakia 10
        Lakia, eikö kurinpitoa 01
        eikö lakia ja kurinpitoa yht'aikaa 11
        eikö kumpaakaan 00
        jotakinko muuta -
        eikö peräti mitään
        Eikö muutenkaan mitään sen enmpää *

        Varo juoruamasta, ettet jouda vankilaan.

        Juoruakathan ne juoruaa ja huorat nai rahasta.
        0011011.

        Opiskelija-kone opiskelee. opiSSSkelee.
        O-PISS -kelee.


      • Alcatraz-Auswitsi
        se-on-antero kirjoitti:

        Kurinpitoa, eikä lakia 10
        Lakia, eikö kurinpitoa 01
        eikö lakia ja kurinpitoa yht'aikaa 11
        eikö kumpaakaan 00
        jotakinko muuta -
        eikö peräti mitään
        Eikö muutenkaan mitään sen enmpää *

        Varo juoruamasta, ettet jouda vankilaan.

        Juoruakathan ne juoruaa ja huorat nai rahasta.
        0011011.

        Opiskelija-kone opiskelee. opiSSSkelee.
        O-PISS -kelee.

        Joo, no nyt se jysähtikin pieru noihin auton renkaisiin. Gasprom pumppaa talvi- ja kesärenkaisiin pahanhajuista ainetta, ehkä niinkutsuttua pierukaasua eli siis metaania.

        Kyllä tuntus ilkeelta kuiteski itte pieree auton kumeihin, kun se kierteinen pikku ilmaputkikin on liian pieni normaaliin peffaan tungettavaksi.

        Voi muuten antero olla sillä tavalla, että Gasum hankkiutuu konkurssiin, kun ei saa oikeita täytteitä auton renkaaseen. Pierukaasua ei kukaan pieraise auton renkaaseen. Ehkä Gasprom auttaa omine mafoineen.

        Mafot pumppaavat ja Gaspromin pääoma loppuu, kun kaasuerä tumpataan sopivanpaineisena moottoriajoneuvon renkaaseen.

        UNO on numero yksi. 1X1=1. Yksin ja yksi.


    • keitto

      Onn niiko vähä sielt tännepppäin.

      Miteeköhä se putki mahtas olla seinälläpi kytkettynä sinne vessanpöntttöön.

      On niiko on ja onn koha on. Olkoo mite lystää.

      Empä mie putkista mittää tiiä miekää.

      Hose aint tube

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe