jeesustelu taakkaa minä en kanna

taakankantaja

Aasi joutui jo kantamaan valehtelijaa selässään.

12

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aapo57

      Sanoppas yksi valhe, jonka Jeesus on todistettavasti sanonut, Todista se myös valheeksi.

      Vastaa myös tähän: Miten se kokematon varsa selviytyi Jeesuksen kantamisesta, koska Jeesus on ollut vähintään 180 cm/ 90 kg ja sen varsan selässä ei vielä kukaan ollut ollut aikaisemmin?

      • 86tyi

        Olen jumalan poika. Miten mies voi kantaa kamelia suupielessään.


      • Eipysty sanomaan koska Jeesus on totuus.


      • kunnia-tehtävä-aasilla

        "Sanoppas yksi valhe, jonka Jeesus on todistettavasti sanonut, Todista se myös valheeksi.

        Vastaa myös tähän: Miten se kokematon varsa selviytyi Jeesuksen kantamisesta, koska Jeesus on ollut vähintään 180 cm/ 90 kg ja sen varsan selässä ei vielä kukaan ollut ollut aikaisemmin?"

        Tuo oli yliluonnollinen ihme samanlainen kuin tämäkin ihme:
        Mat 14:25-27 Ja neljännellä yövartiolla Jeesus tuli heidän tykönsä kävellen järven päällä. Kun opetuslapset näkivät hänen kävelevän järven päällä, peljästyivät he ja sanoivat:

        "Se on aave", ja huusivat pelosta. Mutta Jeesus puhutteli heitä kohta ja sanoi: "Olkaa turvallisella mielellä, minä se olen; älkää peljätkö."


      • minä_seolen

        Minä se olen, älkää peljätkö.


    • oletko-autuas

      Sananlaskut:
      8:32 Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni! >> Jakeen lisätiedot
      Matteuksen evankeliumi:
      13:16 Mutta autuaat ovat teidän silmänne, koska ne näkevät, ja teidän korvanne, koska ne kuulevat.
      Luukkaan evankeliumi:
      10:23 Ja hän kääntyi opetuslapsiinsa erikseen ja sanoi: "Autuaat ovat ne silmät, jotka näkevät, mitä te näette.
      11:28 Mutta hän sanoi: "Niin, autuaat ovat ne, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sitä noudattavat."
      12:37 Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä.
      12:38 Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.
      Johanneksen evankeliumi:
      13:17 Jos te tämän tiedätte, niin olette autuaat, jos te sen teette.
      20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
      Roomalaiskirje:
      4:7 "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!
      1.Pietarin kirje:
      4:14 Jos teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, niin te olette autuaat, sillä kirkkauden ja Jumalan Henki lepää teidän päällänne.
      Ilmestyskirja:
      1:3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
      14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
      19:9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."
      22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

    • Murey

      Luotan siihen juutalaisten maalliseen tietoon, että Pontius tuomitsi tämän Pantheran pojan ristille, koska oli kiertelevän rosvolauman johtaja. Kansakin kannatti tätä raakaa teloitusta.

    • Armas-aasi

      Aasi ei koskaan joudu.

    • TutkiRaamattua

      On helppo kutsua ketä vain valehtelijaksi kun on itsekin valehdellut. Mutta Jeesushan ei ole valehdellut, sillä Hän oli alussa Isän tykönä, tuli lihaksi maan päälle, ylösnousi, ja on aina ollut ja tulee aina olemaan Jumala. Et pysty osoittamaan Jeesusta valehtelijaksi. Vihaat valoa, koska et halua omia töitäsi tulevan julki.

      • valoakansalle-

        Mitä minä olen valehdellut? Sinä valehtelet!


    • Kantaisit nyt.

      • verorahat

        Vain tyhmä uskovainen kantaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe