Sinin tippuminen

Jokuoikein

Olipa Ollilta huono valinta tiputtaa Sini .
Tuli mieleen, että ei uskonut Siniin, piti varmaan vanhanakin .
Terhi pääsi parvelle vääryydellä.

5

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voieitaas

      Samaa mieltä. Minusta Terhin ei olisi kuulunut päästä edes tähän asti, muihin verattuna ihan aloittelija vielä.

      Olli teki viime vuonakin yllätäviä valintoja pudottamalla vahvan voittajaehdokkaan korean tytön valitsemalla Ilonan jatkoon.

      • ukkoenergistit

        Se on tullut vuosien varrella selväksi, että Olli tykkää näistä nuorista tytöistä - olkoon sitten isällistä tai ei, en vihjaile mitään vaan faktoja ajattelen. Ollilla on oma teini-ikäinen (?) tytär, Suvi Teräsniska oli 16 v. aloittaessaan Yön taustalaulajana, VoF:ssa ovat nuoret tyttölaulajat yleensä Ollin suosikkeja jne. Se vaan on hänen juttunsa. Samoin kuin Michael valitsee aina pitkätukkaiset hevimieslaulajat *lol*


    • Oikearatkaisu

      Sini on hyvä laulaja mut habitukseltaan ei sovi kisaan. Tää on enempi rokkaavien tyyppien juttu. Enempi Sini on tangomarkkinakamaa tai seniorilaulaja. Vaikka on vasta 40 niin sitä vaikea uskoa. Tuli sama mieleen ku Ollillakin että onkohan se ihan tosissaan kun oli vähä sellasta esittämistä toi biisi eikä sovi lainkaan Sininlaiselle.

      Samaa lajia on se tumma ranskaksi laulanut joka itketti Ollia joka meni kai Maikin tiimiin.

      • kfkkfkfkf

        Juu se ranskaksi laulanut laulunopettaja ei kyllä iskenyt lainkaan. Pääsi knock-outeihin vain sen takia, että ex-oppilaansa oli heikompi laulaessaan muuta kuin itselleen tuttua laululajia eli countria.
        Ihminen voi osata laulaa teknisesti hyvin eikä äänessäkään tarvi olla mitään vikaa, mutta kun ei sykähdytä niin ei. Makuasioita.


      • TheNoiseOfFinland

        Niin ajatella, Sini on vasta 40 ja esim. Michael on yli 50. Miten tyyli, kampaus ja ylipaino voikin vanhentaa ihmistä noin hirveesti. Sini on kyllä ollut väärässä paikassa tuossa. Laulu semmosta löysää ja ponnetonta puolilimaista humppalaulajameininkiä mistä kaikki energia oli jossain muualla kuin lavalla. Knockout-ohjelmassakin stailaus oli kuin 50-luvun hautajaismekko. Samalla lailla se Michaelin tiimin laulunopettaja on aivan väärässä paikassa, ei mitään artistimeininkiä, vaan laulelmahumppavirsi-osastolle mennään. Hohhoijaa.

        Stailaaja vaihtoon!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe