Onko listalla yhtään ehdokasta, joka ei olisi edes yhtä näistä: vanhus, rikollinen, poikkeuksellisen ilkeä, moniloikkari, sekopäisiin salaliittoteorioihin uskova, putinisti?
Vastaukset 2
- vihan-lietsontaa
Toivottavasti olet varmistanut edes sen että et ikinä vanhene. Myös nettirobotin kone vanhenee aikanaan käyttökelvottomaksi vaikka sillä ei ole sielua sen enempää kuin nykyhallituksella.
- Punavihreä
Nämä on useimmat määrittelykysymyksiä. Mistä alkaa vanhuus? Mikä on ilkeä? Mikä on salaliitto? Mitä putinismi edellyttää?
Jos ajatellaan vaika vanhuutta, niin miksi vanhukset ei pääse eläkkeelle. Vai onko sellainen kuitenkaan vielä vanhus, jolla on monta, monta työvuotta edessään.
Toisaalta vanhuksiakin tarvittaisiin edustajiksi, aivan kuten nuoria ja lapsiperheiden isejä ja äitejä. Tarvitaan uraihmisiä ja tarvitaan työttömiä. IPU:n ehdokkaiden pitäisi olla jonkinlainen läpileikkaus Suomen kansasta. Jokain tuntee parhaiten se tilanteen jossa itse elää. Vaikka kyllähän vanhatkin on ollut nuoria, ja ymmärtää nuorten ongelmia. Mutta nuoret ei ole vielä koskaan ollut vanhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560