PSA-konsernin pääjohtaja totesi puheessaan , että "Euroopassa on
ihmisiä , jotka eivät halua koskeakkaan ranskalaiseen autoon ".
Erittän suoraa puhetta ranskalaisia autoja valmistavan konsernin
pääjohtajalta , mutta ikävä kyllä se on totta .
Entisenä Citroenin omistajana kuulun juuri tuohon edellä
mainittuun ryhmään .
-CITROEN--
6
237
Vastaukset
- tgjgöoyöi
Opel kyllä tulee katoamaan kun käy samoin kun Gm yritti aikoinaan käskyttää Saabia ja aihio vectarakin oli jo aivan muuta kun Ruotsalaisten ylpeys merkistään laittoi uuteen uskoon.
- rellupösösittukka
citroenia on haukuttu niin kauan kun olen elänyt 52 vuotta. ihmeen paljon se myy .ja kaikki julkisuus on sille hyväksi, myös tuo lausunto
- valitsinmukavimman
Ajan järjestyksessä kymmenennellä citikallani, välissä on ollut pari saksalaista joihin ei ole kaipausta jäänyt.
- Ostankoskavain
Olen omistanut monia autoja, myös Citikoita. Viimeksi aloitin tunsin juuri Citikkaa koska Xsara oli kaikista autoistano vähävikaisin. Voi tietysti olla tuuria sekä ihan vaan sitä, että autot on muuttuneet paremmiksi ja siksi tuorein on usein luotettavin.
Yhtä kaikki, yritinkovasti löytää.tarkoituksiini sopivan Citikan mutta päädyinkin Peugeotin. Lähes yhtä mukava. - C5TourerHdi163aut
Samalla tavalla löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät koske tikullakaan japanilaisiin tai saksalaisiin autoihin. Se heille suotakoon. Minulla on kolmas Citroen peräkkäin japanilaisten jälkeen. Yhtä huoletonta ajoa on ollut, mutta paljon miellyttävämpää.
- cfghjkl
Ranskalaiset häpeävät omia tuotteitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247