Miksi tästä viisaudesta on luovuttu?
Ken ei työtä tee sen ei syömänkään pidä.
50
642
Vastaukset
- zxsdutdf
Sinun kohdalla ainakin.
- Ei-vetele
Mutta miski ihmeessä MATUJA sitten täällä syötetään. ?
- yhteisvastuullisuutta
Ei-vetele kirjoitti:
Mutta miski ihmeessä MATUJA sitten täällä syötetään. ?
Samasta syystä kuin sinuakin.
- nääss
Töitä tehneet ja työttömiksi ulostetut ovat maksaneet palkastaan työttömyysvakuutusmaksuja, joten ovat syömisensä ansainneet, toisin kuin nämä nykyiset elämysmatkailijat.
- hikisyödessä
Minlla on siinä mielessä asiat hyvin että syöminenkin jo käy työstä.
- kaikki.tekee.työtä
Vanha viidakon sanonta:
viidakon lakien noudattaminen on työtä.
Tämä pätee myös nyky-yhteiskuntaan. - läski.on.ruma
Minusta nuo suurimmat valittajat ja työn vieroksujat ovat syöneet muidenkin edestä, jos niiden kiloja katselee.
- sitätilaa
Pitää paikkansa.Ei ole suvakin olemus hoikka.
- Halpaa.makkaraa
sitätilaa kirjoitti:
Pitää paikkansa.Ei ole suvakin olemus hoikka.
Se olemus on kylläkin tullut pääasiassa halvan punkin päivittäisestä litkimisestä. Ei syömisestä. Kuin tosi taiteilijalla ikään.
- hajoa-spede
"Ken ei työtä tee sen ei syömänkään pidä"
--vai niin, kuten esimerksi siis sairaat, vammaiset ja vanhukset? Sotaveteraanit?
Entä opiskelijat, äityislomalla olevat ja armeijassa olevat?
Tai lapset noin yleensä?
Miksi et jatkaisi sun "viisauksia" siten että saa syödä sen mukaan
millaisia töitä tekee. Tuntityöläinen kaupassa, tekee vaikka 50%,
saa syödä 50%, sitten taas ison firman omistaja tekee töitä 100 tuntia viikossa
voi porsastella kuinka haluaa
"viidakonlaki" vaan, muista se sitten kun olet sairaana vanhainkodissa - winwintilanne
Hyvä on olla jokin työnjako muuten samat joutuvat tekemään kaiken. Siis jotkut tekee töitä, jotkut syö, jotkut kuluttaa muutenkin, kun työssä käyvät eivät ehdi. Kulutuksen lisäämiseksi ja talouskasvun aikaansaamiseksi on siis saatava lisää rahaa kuluttajille, ainoa keino tähän on lisätä tulonsiirtoja, korottaa työtätekevien verotusta. Näin kaikki voittavat, työtä tekevillekin tulee lisää työtä josta taas voi verottaa lisää, syntyy niinsanottu positiivinen kierre, win win tilanne.
- Homoomus
Miten barbie sitten elättää itsensä, huoraamalla?
- pam.pam.pam.pam.pamela
Ken Kercheval esitti Dallasissa Pamelan veljeä. Muita Kenejä ei tule nyt mieleen.
- JR.Eving
´Sehän oli Cliff Barnes, Diggerin katkera poika.
- eroarahasta.fi
Kuka on, kuka ei. Jeesus asetti parren kuosiinsa sentään.
- Tuomiosunnuntai
Toisaalta Jeesus sanoi:
"Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'"
"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
Aloitusviestin kirjoittajalle on varattu paikka helvetistä sieltä kuumimmalta puolelta.- Jeesus_Kristus
Mitä helevettiä?
Kun astelin alastonna edessänne, te annoitte Minulle vaipan (Jeesusvaippa).
Kun astelin paljain jaloin edessänne, te annoitte Minulle kengät (Jeesuskengät).
Kun astelin tyhjin käsin edessänne, te annoitte Minulle kirveen (Jeesuskirves).
Ja katso. Minun oli hyvä olla. - jesarivatane
Jeesus_Kristus kirjoitti:
Mitä helevettiä?
Kun astelin alastonna edessänne, te annoitte Minulle vaipan (Jeesusvaippa).
Kun astelin paljain jaloin edessänne, te annoitte Minulle kengät (Jeesuskengät).
Kun astelin tyhjin käsin edessänne, te annoitte Minulle kirveen (Jeesuskirves).
Ja katso. Minun oli hyvä olla.Minkä vuoksi Jeesusteippi annettiin?
- gghhh
Yhtä hyvä kun.
Se joka elää, on kuoltava! - Lusikalla_annettu_ei_kau
Se kuuluu nälänhätä alueille tuo sanonta.
- nälkäinen-eläkeläinen
Miten on,saako eläkeläiset syödä?
- vellihousut
Kenellä hampaat on niin kyllä. Muilla menee enempi juontihommiksi.
- TyöMäärittääIhmisarvon
Erinomainen sanonta. Jokaisen kansalaisen perusvelvollisuus on työn tekeminen. Duunarit tekevät fyysistä työtä niska hiessä ansaitakseen leipänsä. Insinöörit miettivät päänsä puhki tienatakseen leipänsä. Pakolaiset julistavat olemassaolollaan monikulttuurista riemua tienatakseen leipänsä. Mitä tekevät työttömät? Kaatavat kaljaa kurkusta alas kotisohvallaan television ääressä. Jokaikinen saamaton lusmu tulisi pakkosijoittaa yritykseen työharjoitteluun tai muuhun aktiivitoimenpiteeseen leipänsä eteen.
- Niin-että-sillee
"Mitä tekevät työttömät? Kaatavat kaljaa kurkusta alas kotisohvallaan television ääressä. Jokaikinen saamaton lusmu tulisi pakkosijoittaa yritykseen työharjoitteluun tai muuhun aktiivitoimenpiteeseen leipänsä eteen."
.
Ei...Ei....nythän sinä olet totaalisesti väärässä. !
.
Jos työttömät ei juo kaljaa, kaatuu panimoteollisuus.
Jos työttömät laitetaan pakkoharjoitteluun ilmaiseksi, varastetaan työnantajalta kaikki mitä irti saadaan.
Jos työttömät laitetaan töihin, YLE lakkautetaan, koska televisiota ei katsele pävällä enää kukaan.
Jos työttömät laitetaan ilmaistöihin, Kela ja ELY lopetetaan, koska kukaan ei tarvitse enää heitä, ja koska kaikki varastetaan työpaikoilta myytäväksi elämisen rahoittamiseksi.
.
Työttömät joutuvat ottamaan ns. "Romanialaiset" käytännöt käyttöönsä. - työttömät.sakkaa
Niin ja herrat pelaavat golfia, politiikot politikoivat ja eläkeläiset eläköivät.
Mutta kukaan em. ryhmistä EI LOISI muiden kustannuksella kuten työttömät. - Koneen_osa
Onko työ ihmistä varten vai ihminen työtä varten?
“Ollako vai eikö, siinä pulma”
"Tällä lauseella näytelmän sankari Hamlet aloittaa kuuluisan monologinsa, jossa hän pohdiskelee kuolemanpelon aiheuttamaa kyvyttömyyttään päättäväiseen toimintaan." - eemeli-peeveli
Olet idiootti. Ei lisättävää.
- eemeli-peeveli
Vieläpä tuntuu tuollainen idiotismi olevan ainakin hengissä, jos ei enää niin voimissaan olekaan.
Moisista typeryyksistä on syytä luopua viimeistään nyt, sillä tulevaisuudessa työt tulevat tekemään robotit ja muut koneet. Ne ei tunnetusti syö - ainakaan ruokaa.
Ihmisen roolina tulee olemaan loppukäyttäjä / kuluttaja. He siis ostavat ja syövät, kun koneet eivät sitä tee.- jalkatappi
Robot kiskoo Carunan ihanan halpoja elektroneja niin kuin Aku piimää.
Ellei joku kehitä sitten bentsiinillä toimivaa kaksitahti-Roboa.
- öhööhö
Kun alettiin tekemään työtä syömättä
- Jenkkimalliin
Hallitus Sipilän johdolla yrittää kaikin keinoin ettei siitä tehtävästä työstä tarvitse maksaa palkkaa ja millä ostat ruokaa jos et saa palkkaa?
"Työryhmän mukaan palkka määräytyy markkinoilla."- Jenkkimalliin
Toisaalta en ole koskaan töitä tehnyt. Enkä tee.
- 9_euroa_päivä
Ken ei työstään kunnon palkkaa saa, sen ei töitäkään pidä tekemän.
- lande.elättää
Ken hesassa tukien varassa loisii sen ei syämänkään pirä.
- latopakoloiset
Miksi maanviljelijät saa sitten syödä jotka ovat suomalaisen yhteiskunnan laiskimpia siipeilijöitä mamujen ja mustalaisten ohella?
- heti.voimaan
alotus täyttä asiaa. samaa ihmettelen minäkin.
- zxigtzsxdf
Kannatat omaa aloitustasi uuvatti.
- aloitusturha
Teen kyllä senverran,että syön ainakin.
- Junallatullekepulit
Yritystuki vastikkeelliseksi.
Jos yriytys ei työllistä yritystuella tuki karenssiin.
Miksi yritystukea maksetaan . Yrityksille joiden johtajat saavat miljoona bonuksia..
Suomi nousuun.
Hallituksen päätavoite työlisyyden lisäminen ilman palkkaa.
Myös harmaan talouden poisto.
Kunha pm. Saa salailla vakuus kuorensa
Loputtomiin.
Tulee aika uus jolloin tutkitaan vanhat salailut. Ja pannaan vakuuskuoret oikeuteen. - Ydhd6
Ken syö, sen ei pidä tuötä tekemän!
- viisas.kansa
Hyvä aloitus ! Tämä viisaus pantava heti Suomen lakikirjaan, mieluiten etusivulle !
- vielätulossasota
Katsotaan sitä sitten kolmannen maailmansodan jälkeen...
- viisausko
Tarkoittaako se sitten myös sitä, että lasten ja vanhuksien ei pidä syödä? Tai kotiäitien, kun ne ei tee palkkatyötä? Aika raakaa ja epäinhimillistä suorastaan. :(
- KoskeekoSeKaikkia
Ja koskeeko tuo viisaus mielestäsi kaikkia?
- hieno.viisaus
Matut kuolis nälkään ja sukupuuttoon.
- KiinnostaaTietää
Päteekö aloitus myös hyvin syöneisiin sikoihin eduskunnassa torkkupeiton alla kun nukkuvat?
- TyötöPainukaaPois
Painuisivat vtun työttömät hlvettiin täältä loisimasta ja syömästä toisten ruokia.
- järjenkäyttö.lopetettu
Kaikki asiat alkoivat mennä Suomessa päin mäntyä kun kyseisestä viisaudesta luovuttiin.
- Paavoshow
Ken lupaa leikata perusturvasta, sen ei hallitukseen pidä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663352Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182570- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179