Devoit on oikeassa ydintotuuksissa

Asioitaseuraillut

Devoit pitää Raamattua, Jumalan Sanaa totuutena ja luottaa siihen, että Jeesus sovitti verellään meidät.
Teuvo pitää Raamattua isolta osaltaan valheena ja halveksii ja herjaa Jeesuksen sovitusverta.

Tuollaisiin valheisiin Teuvo yritti Devoitia houkutella, vieläpä niin, että hän väitti, että ahdas portti johtaa niihin!
Jeesus Kristus ei johdata ihmistä valheisiin!

128

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DevoutDevoit

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      • Teuvohelppoatunnistaa

        Kirjoita vain omalla rekisteröidyllä nimimerkilläsi Teuvo. laihaksi on mennyt "evankeliumisi"


    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Asioitaseuraillut

      LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
      Devout
      5.3.2007 10:55

      Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

      Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

      Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

      • Rikotsääntöjä

        Mainostaminen on kielletty Teuvo.


      • Hieman.tarkkuutta
        Rikotsääntöjä kirjoitti:

        Mainostaminen on kielletty Teuvo.

        Devouthan siinä hehkuttaa ystävänsä kirjan puolesta.


    • Ydintotuus

      Devoit
      26.12.2009 21:32
      Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.

    • Ydintotuus

      "Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

    • Ydintotuus

      Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30

      Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.

      • Ihmettelensyvästi

        Teuvo on paljon valehdellut ja vääristellyt palstalla.


    • Ydinsanomaa

      NäinOnNäreet
      3.12.2015 10:08
      Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.

    • Jeesusarmahtaa

      Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu", niin sinun armosi, Herra, minua tukee.

    • Ydintotuus

      "Paskat Teuvo."

    • Ydintotuus

      "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

    • Jeesusarmahtaa

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • Teuvoraivoaa

      Tämän ketjun kommenteista on Teuvo oksentanut suuren osan.

    • Ydintotuus

      "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

    • Ydintotuus

      "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

    • Ydintotuus

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      • TyhmäkuinTeuvo

        Teuvo tunnistettu. Tuo kysymys että vihaatko saatanaa näkyy olevan sinulle todella hankala. Kiertelet ja kaartelet mutta selvää vastausta et anna että rakastat saatanaa. Asia joka tosin näkyy selvästi.


      • TyhmäkuinTeuvo kirjoitti:

        Teuvo tunnistettu. Tuo kysymys että vihaatko saatanaa näkyy olevan sinulle todella hankala. Kiertelet ja kaartelet mutta selvää vastausta et anna että rakastat saatanaa. Asia joka tosin näkyy selvästi.

        Jos tämä olisi rakkautta sinun jumalaasi, et taatusti minua vihaisi:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska sanon teille totuuden."


      • Totuusesille
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos tämä olisi rakkautta sinun jumalaasi, et taatusti minua vihaisi:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska sanon teille totuuden."

        Puhut Teuvo itsestäsi, sillä sinuthan on saatu monesti valheesta kiinni monen todistajan nähden. Tämä on kylmänviileä TOTUUS.


      • Ydintotuus
        Totuusesille kirjoitti:

        Puhut Teuvo itsestäsi, sillä sinuthan on saatu monesti valheesta kiinni monen todistajan nähden. Tämä on kylmänviileä TOTUUS.

        Uskosi mukaan olet oikeassa, sillä se on Saatanan kuuman kiihkoinen ydintotuus.


      • Puskastapahyvinkin
        Ydintotuus kirjoitti:

        Uskosi mukaan olet oikeassa, sillä se on Saatanan kuuman kiihkoinen ydintotuus.

        Siinähän se Teuvo lohkaisi valitun teesinsä. Tällä kertaa puskasta.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Ydintotuus

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

    • Jeesusarmahtaa

      Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja.

    • Jeesusarmahtaa

      mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.

      • Herra.armahtaa

        Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hylkää rukoustani, eikä käännä laupiuttansa pois minusta!


    • Ydintotuus

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

    • Jeesusarmahtaa

      Ravitse aamulla meitä armollasi, suo meille iloa ja riemua kaikkina päivinämme.

    • Ydintotuus

      "piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

    • Ydintotuus

      "Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."

    • Ydintotuus

      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

      • Vaiettäsillätavalla

        Vai että sillä tavalla ...


    • Ydintotuus

      "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

    • Ydintotuus

      "Olet kyrpäJooseppi."

    • Ydintotuus

      "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet."

    • Ydintotuus

      "Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet."

      • Ei.epäilystäkään

      • Niinkövai

      • Ei.tietenkään
        Niinkövai kirjoitti:

        Sinäkö uskot kaiken, mitä kirjoitetaan?

        Miten se nyt harras uskovainen lööperiä laskettelisi???


    • Ydintotuus

      "On aika tehdä valmisteluja."

    • Ydintotuus

      Eksymys:

      Devoit
      26.12.2009 21:32
      Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä..


      Ydintotuus:

      Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30

      Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Ydintotuus

      "Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

    • Ydintotuus

      "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

    • Ydintotuus

      Anselmi Toiwiainen:

      Me kaikki suuren johtajamme henkikaartilaiset kiitämme häntä suuresti tästä nöyrtymisestä edesmenneen Voitto-veljemme edessä:

      "Devoit 25.11.2009
      Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aikoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa, paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

      Tässä oli hänen ahdas porttinsa, josta avautui totuus veren voimasta ja Raamatun Ydintotuudesta:

      "Henkilössä vaikuttavan hengen tunnistaminen tapahtuu myöskin henkien
      erottamisen armolahjalla. Mutta sitähän lahjaa ei kaikilla ole, eikä se aina ole
      toiminnassa, niin rankka lahja se on kantaa. 

      Tuo lahja toimii niin kuin parantamisenkin lahja. Aina ei parane."

      "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen.

      "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
      väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.

      Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin,
      Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

    • Ydintotuus

      Jeesusarmahtaa

      Kiittää myskin suurta johtajaamme Devoittia ydintotuuksista

      • TeuvoRaivoaa

        Saatana näyttää raivoavan kovasti ydintotuusTeuvon kautta.


      • Palstaaseurannut
        TeuvoRaivoaa kirjoitti:

        Saatana näyttää raivoavan kovasti ydintotuusTeuvon kautta.

        Luuleekohan Teuvo ihan tosissaan, etteikö häntä näistä ydintotuusviesteistä tunnistettaisi?


    • Ydintotuus

      TeuvoRaivoaa

      Kiittä myöskin suurta johtajaa Devoittia veren voimasta ja ydintotuudesta.

      • Voipoloista

        Itkaseppas vähän Teuvo, se helpottaa.


    • Ydintotuus

      Voipoloista

      Olen viimeisin suuren johtajamme henkikaartilaisista, joten minäkin saan esittää kiitokseni Devoitille ihanasta veren voimasta ja ydintotuudesta.

    • Ydintotuus

      Jeesuksen oma

      Minultakin suurkiitos suurelle johtajallemme Devoitille veren voimasta ja ydintotuudesta.

    • Ydintotuus

      Huomioitsija

      Kiitos sinulle, rakas Devoit veren voimasta ja ydintotuudesta.

    • Todistaja

      Aina on minultakin aamenia riittänyt Devoitille ja hänen veren voimalle ja ydintotuudelle.

      • Palstaaseurannut

        Kylläpä ei ole vaikeaa huomata, kuka näitä ydintotuusviestejä kirjoittelee! No Teuvohan se tietenkin!


    • Ydintotuus

      Palstaaseurannut

      Olen myös suuresta rakkaudesta seurannut suurta johtajaamme Devoittia, ja siksi kiitän häntä veren voimasta ja ydintotuudxecsta.

    • Ydintotuus

      Antero Onninpoika

      Tahtoo myös esittää kiitokset pitkään jatkuneesta yhteistyöstä suurta johtajaamme Devoittia, verenm vokjmaa ja ydintotuutta.

      • Hoppupois

        Älähän Teuvo nyt niin kiirettä pidä, ettet löydä oikeita kirjaimia näppäimistöstäsi!


      • Ydintotuus
        Hoppupois kirjoitti:

        Älähän Teuvo nyt niin kiirettä pidä, ettet löydä oikeita kirjaimia näppäimistöstäsi!

        Antero Onninpoika pyytää anteeksi Devoitilta. Sinä kyllä tiedät, että meillä on kiire!


    • Ydintotuus

      vl-johtomies

      esittää myöskin suuret kiitokset suurelle johtajallemme Devoitille.

    • Ydintotuus

      Pitkään palstalla

      Olen alusta asti rakastanut Devoittia, veren voimaa ja ydintotuutta.

    • Ydintotuus

      LoistavaaTeuvo

      En ole minäkään eilisen teeren poikia, mitä Devoitin seuraamiseen tulee.

    • Ydintotuus

      Jepulisjep

      Olenhan usein ollut ensimmäisenä aameloimassa suurta johtajaamme Devoittia.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Me kaikki ja vielä 200 muuta, esitämme lopuksi suuren kiitoksen ja kunnioituksen suurelle johtajallemme Devoitille, joka on erinomaisella tavalla osoittanut minkälaista on ydintotuus eli hengellinen itsetyydytys:

      Jumalanlapsi
      Paavalin veli
      Pietarin veli
      Johanneksen veli
      Ruukin veli
      Siskon poika
      VERILETTU
      Nostetaampanäkyviin
      Raamattuontotta
      Niinpäniinpäniinpäniinpä
      Tottaniintotta
      Voiteuvoavoi 
      Ihmettelensuuresti
      Juurikinniin 
      Juurikinnäin
      Raamattututuksi
      Verenevankeliumi 
      Voisinuapoloista
      Tulihansesieltä  
      AivanMahtavaharhautus 
      LoistavaharhautusTeuvo
      Dementiaosasto-on-puhunu
      Aimoeioleveljeni
      talikkalanmarkkinat
      Niinkökävi 
      Ristintyötätähtemme 
      Hienoharhautus 
      Näinsennäenpi 
      Sananvalo
      Teuvoleikkii
      Sovitusverionpuhunut
      Hullutuksenvarassa 
      OtaVaroitusTosissaan
      Teuvoseni 
      Ihmejakummaihme
      Teuvonihailija
      Valehtelettaas
      Veripalvelu
      VeripalveluOulu 
      Säälikäähäntä
      Johtajammeon 
      Sehänonselvä 
      Kaiken.tarkoitus
      Palstalainenkysyy
      Vastapalkattu
      kellot-käyvät 
      Vihavihannes
      Tivolitouhua 
      Pikeinpivalsit
      Niintaisikin
      Enluokittele
      Pitäävaroittaa
      OtaVaroitusTosissaan                           
      vieläpahempaa
      Onkotämälapsellista
      Almatäti

      • NyynnyyhTeuvo

        Eikö helpottanutkin kovasti kun sait vähän itkeä Teuvo?


      • Osaatko.hävetä
        NyynnyyhTeuvo kirjoitti:

        Eikö helpottanutkin kovasti kun sait vähän itkeä Teuvo?

        Sinähän täällä olet itkenyt, kuinka Teuvo kiusaa sinua. On tosin aika irvokasta, että lähes kaksimetrinen koltiainen itkee, kahdeksankymppisen pienikokoisen Teuvon häntä kiusaavan.


      • Sinähänseitket
        Osaatko.hävetä kirjoitti:

        Sinähän täällä olet itkenyt, kuinka Teuvo kiusaa sinua. On tosin aika irvokasta, että lähes kaksimetrinen koltiainen itkee, kahdeksankymppisen pienikokoisen Teuvon häntä kiusaavan.

        Sinähän täällä itket että se tapahtunut tragedia josta kaikki puhuivat, olisikin vain perätöntä juorua.


      • Älä.vääristele.asioita
        Sinähänseitket kirjoitti:

        Sinähän täällä itket että se tapahtunut tragedia josta kaikki puhuivat, olisikin vain perätöntä juorua.

        Devoitilla siitä näyttää olevan sellaista tietoa, jota ainakaan minä en ole muualta kuullut?

        Devoit

        22.12.2008 6:41
        Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi
        kertoa eraskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
        Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.


      • älä.väärisele.asioita
        Älä.vääristele.asioita kirjoitti:

        Devoitilla siitä näyttää olevan sellaista tietoa, jota ainakaan minä en ole muualta kuullut?

        Devoit

        22.12.2008 6:41
        Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi
        kertoa eraskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
        Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.

        kukapa lähisukulaiselle menisi kertomaan.


      • Lopeta.se.valehtelu
        älä.väärisele.asioita kirjoitti:

        kukapa lähisukulaiselle menisi kertomaan.

        Mistähän lienet saanut saanut päähäsi, että olisin muka asianosaisten sukulainen.
        Voin sanoa, että sekin on täyttä valetta.


      • lopeta.itse
        Lopeta.se.valehtelu kirjoitti:

        Mistähän lienet saanut saanut päähäsi, että olisin muka asianosaisten sukulainen.
        Voin sanoa, että sekin on täyttä valetta.

        lopeta itse


      • Sivusta.sanon
        älä.väärisele.asioita kirjoitti:

        kukapa lähisukulaiselle menisi kertomaan.

        Katselehan vaan oma porstuasi, niistä lähisukulaisten tekemistä tekemistä "jojo touhuista" , ennen kuin tulet tänne rääpimään toisten asioita.


    • Jeesusarmahtaa

      Jumala! me odotamme sinun hyvyyttäs sinun templissäs.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

    • Jeesusarmahtaa

      Laupias ja armollinen on Herra, kärsiväinen ja aivan hyvä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Ydintotuushan on se, että Jeesus petti Juudaksen.

      • Perusteluna edelliseen se, että mies Jeesus sanoo: "Minä itse annan henkeni, ei sitä kukaan minulta ota, Minulla on valta antaa se, ja ottaa se taas takaisin."

        Myöhemmin kuitenkin syyttää Juudasta kavalluksesta. Halpamainen teko ja mitkä seuraukset koko Juudan kansalle.


      • Tämä ei ole pieni asia, tämä on SUURI asia.


    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Ydintotuus

      Teuvo on hävinnyt pelin

    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

    • Jeesusarmahtaa

      Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun käsiis annan minä henkeni, sinä olet minun lunastanut, Herra, sinä totinen Jumala.

    • Ruohonjuurikin

      Juurikin niin.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jepulisjepp

      Jep jep

    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • AamenkiitosJeesus

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

    • Devoitonoikeassa

      Devoit on oikeassa!

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä: "joka tahtoo rakastaa elämää ja nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa vilppiä puhumasta,

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän on laupias, antaa anteeksi rikkomukset eikä tahdo hukuttaa. Sentähden hän usein kääntyi vihastansa eikä antanut kaiken kiivautensa nousta.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • Pitkaanpalstalla

      Hänen kootut ydintotuudet:


      Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30
      Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.
      .
      Teuvo mykistyi piispan edessä.
      RuukinVeli
      1.11.2015 18:11
      Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
      Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
      Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
      Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."
      .
      NäinOnNäreet
      3.12.2015 10:08
      Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.

      Devoit
      2006 alkaen

      "Minun sydämestäni ei löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

      "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
      väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.
      Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin,
      Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

      "Paskat Teuvo!"

      "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

      "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

      "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

      "piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

      "Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."

      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

      "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

      "Olet kyrpäJooseppi."

      "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

      On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

      "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

      "Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
      Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

      "Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?"

      "Teuvo kehotti Penuelaa tyydyttämään itsensä pölyimurilla."

      "Penuela kirjoitti että sinulla on syöpä. Hän on hyvä opetuslapsi kun juoruaa kuten sinäkin.Eikö olisi korkea aika tehdä jo parannus?"

      "Kun kehut seurailevasi asioita niin mietipä mitä tarkoittaa prostata syöpä kohdallasi, kohta kongi kumahtaa ja jatkat vain herjaamisiasi. Olet kuin se katumaton ristinryöväri."

      "Likaista peliä Teuvo! Olet erittäin epäluotettava.

      Likaista peliä Teuvo! Ollet osoittautunut erittäin vilpilliseksi.

      Likaista peliä Teuvo! Valehtelet jatkuvasti.

      Likaista peliä Teuvo! Pelaat likaista peliä. Olet epäluotettava." 
       
      Savitaipaleen sutki
      Savitaipaleen santraappi

      Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan?"

    • AamenKiitosDevoit

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun totuutes pysyy suvusta sukuun: sinä perustit maan, ja se pysyy.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

    • AamenkiitosDevoit

      Jeesuksen nimessä ja kalliissa Sovintoveressä kaikkien muiden synnit on anteeksi annettu, paitsi Teuvo Sunin.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

    • AamenkiitosJeesus

      Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe