Top nenäliinan kastelijat?

Auri

Parhaimmat leffat jotka saavat kyynelehtimään karuimmankin kaverin?

17

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellu

      Itkin kyllä kun katsoin Titanicia.
      Mutta siitä ilosta,että se " LOPPUI ",
      mutta eihänny kukaan itke jonkun elokuvan takia !! EIHÄN ?????

      • Tosimies

        Jos et itke se kertoo vain siitä ettet kykene eläytymään. Et kykene asettumaan henkilöiden saappaisiin. Et kykene TUNTEMAAN elokuvaa.
        Säälin ihmisiä, jotka eivät tunne mitään katsoessaan elokuvia. Ehkä heiltä vain puuttuu herkkyyttä, jota jostain kumman syystä nyky-yhteiskunnassa tunnutaan halveksuvan.
        Mutta paljon he menettävät.


      • Miehet eivät itke
        Tosimies kirjoitti:

        Jos et itke se kertoo vain siitä ettet kykene eläytymään. Et kykene asettumaan henkilöiden saappaisiin. Et kykene TUNTEMAAN elokuvaa.
        Säälin ihmisiä, jotka eivät tunne mitään katsoessaan elokuvia. Ehkä heiltä vain puuttuu herkkyyttä, jota jostain kumman syystä nyky-yhteiskunnassa tunnutaan halveksuvan.
        Mutta paljon he menettävät.

        Gladiator, Truman Show, Titanic.
        (En kyllä pidä itseäni minään karuna kaverina.)


      • JOKUJOKUJOKU
        Tosimies kirjoitti:

        Jos et itke se kertoo vain siitä ettet kykene eläytymään. Et kykene asettumaan henkilöiden saappaisiin. Et kykene TUNTEMAAN elokuvaa.
        Säälin ihmisiä, jotka eivät tunne mitään katsoessaan elokuvia. Ehkä heiltä vain puuttuu herkkyyttä, jota jostain kumman syystä nyky-yhteiskunnassa tunnutaan halveksuvan.
        Mutta paljon he menettävät.

        Tuo oli kyllä hyvin sanottu. Hienoa!


    • ABDJGKLA

      Titanic, Kuolemaantuomittu, Gilbert Grape, Black Beauty :D, This Boys Life, October Sky, The Garden State, I Am Sam ja ja....hmm. Ei tuu nyt muita mieleen.

    • aikana ja jälkeen

      olen ollut voimakkaan liikutuksen vallassa ja tietyissä kohdissa jopa vuolaasti itkenyt (ilmeisimmin ovat iskeneet johonkin erityisen kipeään kohtaan sielussani):

      Vuorovetten prinssi
      Etsijät
      Viimeinen kesä
      Kuolleiden runoilijoiden seura
      Tanssii susien kanssa
      Räsynukke
      Platoon
      Hiljaiset sillat
      Hevonen
      400 kepposta

    • edutia

      Cherbourgin sateenvarjot (odottakaa loppuun asti!)
      Message in a Bottle (Viesti mereltä?)
      Ray
      Cold Mountain
      Hellyyden ehdoilla
      La Stanza del Figlio
      Vain yksi yö
      La Vita é Bella
      Love Story
      ...

    • hellu

      Kyllä minä eläydyn kaikkiin elokuviin ja katson niitä todella paljon. Ehkä joku leffa esim.
      Yksi lensi yli käenpesän saa meikänkin herkäksi,
      mutta itkemään en suostu. enkä ole edes tosimies.
      En edes itseasiassa mies !!

      • Itkettää

        Vihreä maili ja Anna hyvän kiertää.
        --Muista katsoa neenäliinojen kanssa !


    • näissä

      HÄIVÄHDYS PURPPURAA
      SCHINDLERIN LISTA
      SOFIEN VALINTA
      DUMBO
      E.T.
      LEIJONAKUNINGAS
      GHOST - NÄKYMÄTÖN RAKKAUS
      THE KING AND I - KUNINGAS JA MINÄ
      A.L.WEBBERIN THE PHANTOM OF THE OPERA

    • retiisi345

      love story ja pikku naisia nyt ainakin.

    • nyt ainakin, saa avomieheni kyyneliin :) Itse itken myös Moulin Rougen lopussa.

      • tyttönen vain

        Moulin Rougelle voivat itkeä vain "taitavimmat". Itse kuulun siihen ryhmään, vahvasti... mutta ei se nyyhkyleffaksi virallisesti sovi =) Muuten kyllä LOISTAVA pakkaus, oma suosikkini!


    • itkupilli

      Top vitonen

      1. Carrington (itken aina ihan kuoleman hulluna tälle. Ei ilmeisesti yleisesti sen arvoinen...)

      2. Hiljaiset sillat (kirja oli kammottava, mutta elokuva itketti kovasti)

      3. Minun Afrikkani (kun Dennis kuolee ja leijonat käyskentelevät sen haudalla, sniiiiif byääh!)

      4. Sofien valinta (selkäpiitä karmiva, liian surullinen edes itkettäväksi, vaikka silmät tuhrussa leffan lopetinkin)

      5. Tahraton mieli (tuli oma suhde mieleen, vaikka loppu onkin onnellinen)

      Ja lukematon määrä muita
      esim. Hellyyden ehdoilla, Schindlerin lista, Breaking the waves, jne. jne. Huomaatteko omassa listassani Meryl Streep esiintyy kolmessa leffassa. Meryl taitaakin olla kaikkien aikojen top 1 itkettäjä!

    • Helisevä vaski

      Elokuvan loppu, missä lainataan Raamatusta rakkauden merkityksestä, laittaa kyllä mielen herkäksi.
      Kävin katsomassa Kieslowskin elokuvan Kinossa toistakymmentä vuotta sitten ja ohoh, kaikki katsojat vain istuivat hiljaa paikoillaan, vaikka lopputekstit olivat jo tovin pyörineet kankaalla. Taisin olla ensimmäinen, joka nousi tuolista ylös.
      Katselin viime viikolla elokuvan dvd:ltä ja yhä vaan Sinisen viime minuutit ovat yllättävän kova pala näin kyynittyneellekin mielelle.

    • Wuff

      Terminator II ... ja nimenomaan viimeiset minuutit, sieltä tehtaalta lähtien, noloa.

      Ja Batman 2, missä pingviinit hautaavat Pingviinin ... onneksi jää aikaa pyyhkiä naama ennen valojen syttymistä.

      Ai niin ja tietysti Edward Scissorhands, sekä alussa, keskellä ja lopussa ... herranen aika, taidan olla oikea Itku-Iikka ?!

    • friikki

      ..saavat itkemään:
      *Leijonakuningas (mufasan kuolema)

      *Titanic (Rose päästää Jackin ruumiin uppoamaan)

      *Piano (koko leffa)

      Melkein kaikki leffat joissa joku kuolee saa kyyneleet silmiin :')

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe