Parhaimmat leffat jotka saavat kyynelehtimään karuimmankin kaverin?
Top nenäliinan kastelijat?
17
1627
Vastaukset
- Hellu
Itkin kyllä kun katsoin Titanicia.
Mutta siitä ilosta,että se " LOPPUI ",
mutta eihänny kukaan itke jonkun elokuvan takia !! EIHÄN ?????- Tosimies
Jos et itke se kertoo vain siitä ettet kykene eläytymään. Et kykene asettumaan henkilöiden saappaisiin. Et kykene TUNTEMAAN elokuvaa.
Säälin ihmisiä, jotka eivät tunne mitään katsoessaan elokuvia. Ehkä heiltä vain puuttuu herkkyyttä, jota jostain kumman syystä nyky-yhteiskunnassa tunnutaan halveksuvan.
Mutta paljon he menettävät. - Miehet eivät itke
Tosimies kirjoitti:
Jos et itke se kertoo vain siitä ettet kykene eläytymään. Et kykene asettumaan henkilöiden saappaisiin. Et kykene TUNTEMAAN elokuvaa.
Säälin ihmisiä, jotka eivät tunne mitään katsoessaan elokuvia. Ehkä heiltä vain puuttuu herkkyyttä, jota jostain kumman syystä nyky-yhteiskunnassa tunnutaan halveksuvan.
Mutta paljon he menettävät.Gladiator, Truman Show, Titanic.
(En kyllä pidä itseäni minään karuna kaverina.) - JOKUJOKUJOKU
Tosimies kirjoitti:
Mutta paljon he menettävät.Tuo oli kyllä hyvin sanottu. Hienoa!
- ABDJGKLA
Titanic, Kuolemaantuomittu, Gilbert Grape, Black Beauty :D, This Boys Life, October Sky, The Garden State, I Am Sam ja ja....hmm. Ei tuu nyt muita mieleen.
- aikana ja jälkeen
olen ollut voimakkaan liikutuksen vallassa ja tietyissä kohdissa jopa vuolaasti itkenyt (ilmeisimmin ovat iskeneet johonkin erityisen kipeään kohtaan sielussani):
Vuorovetten prinssi
Etsijät
Viimeinen kesä
Kuolleiden runoilijoiden seura
Tanssii susien kanssa
Räsynukke
Platoon
Hiljaiset sillat
Hevonen
400 kepposta - edutia
Cherbourgin sateenvarjot (odottakaa loppuun asti!)
Message in a Bottle (Viesti mereltä?)
Ray
Cold Mountain
Hellyyden ehdoilla
La Stanza del Figlio
Vain yksi yö
La Vita é Bella
Love Story
... - hellu
Kyllä minä eläydyn kaikkiin elokuviin ja katson niitä todella paljon. Ehkä joku leffa esim.
Yksi lensi yli käenpesän saa meikänkin herkäksi,
mutta itkemään en suostu. enkä ole edes tosimies.
En edes itseasiassa mies !!- Itkettää
Vihreä maili ja Anna hyvän kiertää.
--Muista katsoa neenäliinojen kanssa !
- näissä
HÄIVÄHDYS PURPPURAA
SCHINDLERIN LISTA
SOFIEN VALINTA
DUMBO
E.T.
LEIJONAKUNINGAS
GHOST - NÄKYMÄTÖN RAKKAUS
THE KING AND I - KUNINGAS JA MINÄ
A.L.WEBBERIN THE PHANTOM OF THE OPERA - retiisi345
love story ja pikku naisia nyt ainakin.
nyt ainakin, saa avomieheni kyyneliin :) Itse itken myös Moulin Rougen lopussa.
- tyttönen vain
Moulin Rougelle voivat itkeä vain "taitavimmat". Itse kuulun siihen ryhmään, vahvasti... mutta ei se nyyhkyleffaksi virallisesti sovi =) Muuten kyllä LOISTAVA pakkaus, oma suosikkini!
- itkupilli
Top vitonen
1. Carrington (itken aina ihan kuoleman hulluna tälle. Ei ilmeisesti yleisesti sen arvoinen...)
2. Hiljaiset sillat (kirja oli kammottava, mutta elokuva itketti kovasti)
3. Minun Afrikkani (kun Dennis kuolee ja leijonat käyskentelevät sen haudalla, sniiiiif byääh!)
4. Sofien valinta (selkäpiitä karmiva, liian surullinen edes itkettäväksi, vaikka silmät tuhrussa leffan lopetinkin)
5. Tahraton mieli (tuli oma suhde mieleen, vaikka loppu onkin onnellinen)
Ja lukematon määrä muita
esim. Hellyyden ehdoilla, Schindlerin lista, Breaking the waves, jne. jne. Huomaatteko omassa listassani Meryl Streep esiintyy kolmessa leffassa. Meryl taitaakin olla kaikkien aikojen top 1 itkettäjä! - Helisevä vaski
Elokuvan loppu, missä lainataan Raamatusta rakkauden merkityksestä, laittaa kyllä mielen herkäksi.
Kävin katsomassa Kieslowskin elokuvan Kinossa toistakymmentä vuotta sitten ja ohoh, kaikki katsojat vain istuivat hiljaa paikoillaan, vaikka lopputekstit olivat jo tovin pyörineet kankaalla. Taisin olla ensimmäinen, joka nousi tuolista ylös.
Katselin viime viikolla elokuvan dvd:ltä ja yhä vaan Sinisen viime minuutit ovat yllättävän kova pala näin kyynittyneellekin mielelle. - Wuff
Terminator II ... ja nimenomaan viimeiset minuutit, sieltä tehtaalta lähtien, noloa.
Ja Batman 2, missä pingviinit hautaavat Pingviinin ... onneksi jää aikaa pyyhkiä naama ennen valojen syttymistä.
Ai niin ja tietysti Edward Scissorhands, sekä alussa, keskellä ja lopussa ... herranen aika, taidan olla oikea Itku-Iikka ?! - friikki
..saavat itkemään:
*Leijonakuningas (mufasan kuolema)
*Titanic (Rose päästää Jackin ruumiin uppoamaan)
*Piano (koko leffa)
Melkein kaikki leffat joissa joku kuolee saa kyyneleet silmiin :')
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412785Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4332346Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222225Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182080Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1391732Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat231265Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11174- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997