Ryhmäseksi

Tuomas888

Mä haluaisin osallistua ryhmäseksiin mut mä en tiiä missä voin löytää ryhmän tai jotain sellasta, vinkkejä?

27

2024

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zweistein

      Taitaa vaatia vähintään Einsteinin kykyjä käyttää treffipalveluita.

    • Ååkkee

      Saunasta,kaikilla joilla on Löylykauha anaalissa ovat ilmoittautuneet.

    • Anonyymi

      Jätä yhteystietosi niin otan yhteyttä.
      Olen Satu 24-vuotias 167cm 54kg aviossa ja olemme heteroja.

      • Moi 41v haluis mukaan mmn sex mm mn


      • Anonyymi

        Kerro sinä omasi


      • Anonyymi

        Samat sanat sulle.ei kukaan ole sun tuhkaluukkuasi kaivannut.Pidä ihan itelläs.


      • Anonyymi

        Miten yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten yhteyttä?

        Mun tuhkaluukun kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tuhkaluukun kautta

        tane perkele lopeta ei sua kukaan halua,vielä vähemmän sun tuhkaluukkuasi.Koita jo tajuta kuulut menneisyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tane perkele lopeta ei sua kukaan halua,vielä vähemmän sun tuhkaluukkuasi.Koita jo tajuta kuulut menneisyteen.

        Mie en kestä 🤪 tuhkaluukku tane veti kilarit kääkkk


      • Anonyymi

        Suhunhan ei kukaan koskis ees pitkällä tikulla kurppapesäke



    • Anonyymi

      Vaimollani oli kaksi miestä käytössä perjantai illasta maanantai aamuun asti. Olin itse toisena.
      Keitin aamukahvit maanantai aamuna niin kaveri pani vielä vaimoani ennen töihin lähtöä.
      Voisi siihen sopia yksi mies lisääkin.

      • Anonyymi

        Moi!! Voimme sen kertoa myös, elämään on tullut
        täysin uusii into, ja halu kaikkeen harrastukseen matkailuun, työn ohella. Tämän on Meille saanut aikaan Vieraat Miehet, Pääsimme sen Helvetin yli
        Mikä piinasi Meitä AVIOPARIA, Että Vaimon Pyllyn Haaroje Väli pitää mekon alla olla, Niin
        SIVEELINE Ettei sinne saanut olla pääsyä
        vieralla Miehillä, Helvetti olimme tyhmiä, Onneksi
        Himo ja Kiihko tämänkin asian hoiti. Me Päätyimme tähän Asuinkunnassa on Matka Työmiehiä, Monie mutkien kautta, Saimme Vkl. Perjant Sunnutaihi, 2 miestä Vieraaksi, Vaimo oli
        Yhteinen Rouva Vaimo joka Miehelle, Nämä
        Nuoret riskit Matka työmiet, Viikon tekevät töitä
        Parakeissa Asuvat Ilman Naista Ilman PILLUA VITTUA. Terveet Miehet Helvetti He tarvitsi Naista VITTUA, Perjant ilta Lauantaita vasten yön
        Nussivat panivat Makuuhuoneessa VAIMOO sänky rytisi, Välillä pidettiin huili Tauko Lasitetulla
        TERASSILLA Illalla ja yöllä, Laitoin Coldensiideriä
        Jano Juomaxi Ja VodkaColaa Otimme Juomaa, Ja Poltimme tupakkaa.
        Miehet Oli Alasti Vaimo Oli Alasti. Kylpy isot pyyhkeet hartioilla Olivat hiestä kosteita Märkiä
        Ihmisiä. Vaimo istui näitte Miste Sylissä Vuorotelle
        Perse Paljaana REIDET AUKI MIESTE Paljaitte Reisie Miste kyrvän päällä Perse Paljaana Tytyväise Näkösenä Siideriä Juoden, Nyt koin
        SEN tunteen mikä tuli, Vaimo istuu Alasti, VIERAITTE Alastomie Miste sylissä, Vaimolla
        REIDET Haarat Auki Vittu Vittu Häpylihat Löysänä tursotti repsotti VITTUMAISE Näköne
        MÄRKÄ Limane Vittu oli Vaimo Haroje Välissä. Ihannoimatta Mitää mutta pitää rehellisesti, tunnustaa mitkä KYRVÄT oli kummallakin Miehellä pakko sanoo isot KYRVÄT Lihapamput
        Miehillä oli roikkuu NUSSITUT KYRVÄT siinä terassilla, Miehet ja Vaimo Lähtivät taas makuu huoneeseen, se tuntuu pahalta, se tuntui helvetiltä, tuli väkisellä mielee hakatkaa takokaa nyt niin saatanasti vaimon vittua, että saa kärsiä tuntee VITTUSA kipeexi, pakko totee sänky rytisi
        Sänky pääty TAKO seinään, VAIMO Valitti kuuluu kuinka nyyhkytti tuntu siltä että Vaimo itki Mieste
        ALLA kun TAKO jynkytti Nussi VAIMOO. Ja Vaimo
        LIHAVAT, REIDET HAAROISTA Lätis Lätkytti
        KUN Miehet TAKO Nussi Vaimolta vittua. TÄMÄ
        ON LAUANTAI AAMU YHÖN 4 JÄÄ KUN NUSSITTII JYYSTETTII VITTUA VAIMOLTA
        KUN RUVETTI TYYTYVÄISIÄ NUKKUMAA..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!! Voimme sen kertoa myös, elämään on tullut
        täysin uusii into, ja halu kaikkeen harrastukseen matkailuun, työn ohella. Tämän on Meille saanut aikaan Vieraat Miehet, Pääsimme sen Helvetin yli
        Mikä piinasi Meitä AVIOPARIA, Että Vaimon Pyllyn Haaroje Väli pitää mekon alla olla, Niin
        SIVEELINE Ettei sinne saanut olla pääsyä
        vieralla Miehillä, Helvetti olimme tyhmiä, Onneksi
        Himo ja Kiihko tämänkin asian hoiti. Me Päätyimme tähän Asuinkunnassa on Matka Työmiehiä, Monie mutkien kautta, Saimme Vkl. Perjant Sunnutaihi, 2 miestä Vieraaksi, Vaimo oli
        Yhteinen Rouva Vaimo joka Miehelle, Nämä
        Nuoret riskit Matka työmiet, Viikon tekevät töitä
        Parakeissa Asuvat Ilman Naista Ilman PILLUA VITTUA. Terveet Miehet Helvetti He tarvitsi Naista VITTUA, Perjant ilta Lauantaita vasten yön
        Nussivat panivat Makuuhuoneessa VAIMOO sänky rytisi, Välillä pidettiin huili Tauko Lasitetulla
        TERASSILLA Illalla ja yöllä, Laitoin Coldensiideriä
        Jano Juomaxi Ja VodkaColaa Otimme Juomaa, Ja Poltimme tupakkaa.
        Miehet Oli Alasti Vaimo Oli Alasti. Kylpy isot pyyhkeet hartioilla Olivat hiestä kosteita Märkiä
        Ihmisiä. Vaimo istui näitte Miste Sylissä Vuorotelle
        Perse Paljaana REIDET AUKI MIESTE Paljaitte Reisie Miste kyrvän päällä Perse Paljaana Tytyväise Näkösenä Siideriä Juoden, Nyt koin
        SEN tunteen mikä tuli, Vaimo istuu Alasti, VIERAITTE Alastomie Miste sylissä, Vaimolla
        REIDET Haarat Auki Vittu Vittu Häpylihat Löysänä tursotti repsotti VITTUMAISE Näköne
        MÄRKÄ Limane Vittu oli Vaimo Haroje Välissä. Ihannoimatta Mitää mutta pitää rehellisesti, tunnustaa mitkä KYRVÄT oli kummallakin Miehellä pakko sanoo isot KYRVÄT Lihapamput
        Miehillä oli roikkuu NUSSITUT KYRVÄT siinä terassilla, Miehet ja Vaimo Lähtivät taas makuu huoneeseen, se tuntuu pahalta, se tuntui helvetiltä, tuli väkisellä mielee hakatkaa takokaa nyt niin saatanasti vaimon vittua, että saa kärsiä tuntee VITTUSA kipeexi, pakko totee sänky rytisi
        Sänky pääty TAKO seinään, VAIMO Valitti kuuluu kuinka nyyhkytti tuntu siltä että Vaimo itki Mieste
        ALLA kun TAKO jynkytti Nussi VAIMOO. Ja Vaimo
        LIHAVAT, REIDET HAAROISTA Lätis Lätkytti
        KUN Miehet TAKO Nussi Vaimolta vittua. TÄMÄ
        ON LAUANTAI AAMU YHÖN 4 JÄÄ KUN NUSSITTII JYYSTETTII VITTUA VAIMOLTA
        KUN RUVETTI TYYTYVÄISIÄ NUKKUMAA..

        0li Perjt. 17Pv.Vk. 16.Kun kaikki alkoi Nyt On pakko Jatkaa Tästä kun aamuyöstä 5jälkee Menimme Nukkumaa.
        Minä heräsi Vajaa7. Laiton Aamukahvi Valmistellut. Ja laitoin Colden Siideriä kylmenemään Meni istumaa tupakalle terassille, ajatus tuli pakosta Mieleen, Onko
        V:SAAREL, YHTÄÄ Naista RVA. Joka On
        Saanut KYRPÄÄ EILEN ILLASTA KLO, 19,45 NUSSIMINE ALAKO TÄHÄN AAMU YÖHÖN 5
        ASTI TYÖNNETTII KYRPÄÄ HAAROISTA SISSÄÄN. VARMASTI TIIJÄN EI YHTÄÄ NAISTA EIKÄ RVA. OLE KUIN Meidä Vaimo RVA JOKA ON SAANUT Kyrpää JA JOTA ON NUSSITTU PANETTI VITTUAA MIEHILLÄ KOKO PITKÄN ILLAN JA YÖN. Ja on taatun Nusittu Vittu Kun Nukkuu Vielä. Olin siinä tupakalla, TOINE niistä Miehistä heräs tuli
        Myös tupakalle. KysinOtatko Kahvia vai Kylmää Colden Siideriä. Mies sano heti Mielellä Colden Siideriä OTETAA Aamukahvit
        Sitten Kun Kaikki Herää. Yhtä Aikaa. Oltii Siinä
        Terassilla, Tämä Mies Sanoi Minulle että ELÄ vaan saatana tykkee huono, tuo yö oli Kyllä Helvetti rankka touhua, Ja kun viinaki ja siideriä OTETTII Niin jumaliste tuo Vaimos Vittu TEKI Mielettömä Kihkox Ja on tuo
        Vaimos ihan Mahoton kiihkee Naaras VITUSTAA Pakko Sannoo Tummosta PERSETTÄ VITTUA Ei Ollu Vielä Nussittavana
        Vaikka joka vuos Montakymmentä eri Naista
        Akka Polettu yli KymmenVuoje aikaa Varmasti
        Pitkälti yli 150 akan vittua Mutta On tämä Vaimos heleveti Kiimasin VITUSTAA ja himokkain TYÖNTÄÄ Vittuaa Nussittavaxi. Minä sanoin Miehelle Saatte Varmasti Minun
        Puolesta ottaa Niin Rajusti Mitää säälimättä Vaimoltani Vittua Sen perse Vitun Haaroista
        Kuinka Haluatte, Minä Sitä Toivon Ja Haluan Kuulla Että Vaimoni huutaa rääkyy ALLA ne kun Otatte sillä Vittua, KUIN VIIMME YÖNÄ
        Saitte Vaimon Itkemään Valittamaan Itki Valitti
        Melekei 2h.
        Minä kysyi tältä Mieehltä, tarvitteko Auto kuskia tälle onko Mitää asioita Mies sano Mites Alkossa Käynti Minä Sanoin Meillä On
        Viinaa kymmeniä pulloja, LONKEROO Colden Siideriä Ainakin 10Laatikkoo.Ja Tupakkaa Vaikka Kuin Paljon. Kysyin onko teidä työmaalla Timantti terää Hiltti Pora koneesee
        Saatais Reikä tuoho terassi Rappuje Viree Kiveen Rauta Putki Loiste ValoLamppu. Mies Sano Että Hän soittaa tuossa 9deksä jälkee
        kun Parakilla Miehet Herää Siellä On yksi
        Mies sellainen joka valmis tulemaa, Laitetaa homma kuntoo.
        Toinen Mies Heräsi Ja Laikku Vaimoni
        Heräsi.
        VAIMONI Meni Aamu Pesulle Suihkuu.
        Kysyin MILLÄ porukka Aamun haluaa aloitaa
        JOKAINEN Sanoi Vahvalla Kylmällä Coldensiiderillä. JOKAINE OTTI PITKÄT LASIT Meni Terassille Miehillä oli shortsit Ja Vaimolla
        Kylpytakki. Toin toiset Pitkät Lasit GoldenSiideriä. MIEHET SANOI Vaimolle
        Tuoksut KIIHOTTAVA hyvältä Ruusun tuoksu
        Raikkaalta Aamu suihkunjälkee, Miehet Kysyi
        Kiusoteellen Onko ROUVAN Vittu Haaroje Välissä Vielä Tyytyväinen Kun vajaa 5h Aikaa
        KUN Himokas Kiimase VITTUS Nussimine
        LOPETTII Aamuyöllä. KOKO PORUKALLA OTETTII 3NET PITKÄ COLDEN SIIDERIÄ.
        VAIMONI Sanoi Miehille TE Puhutte vähän SYNTISE TUHMIA asioita, Mutta minähän
        Olen teidän YHTEIS VAIMO RVA. Vaimo Meni kummangin Miehe syliin halasi suuteli, sanoi kummallekin Miehelle Minähän ole Alasti Kylpytakin alla paljas perse PALJAS Yön NUSSITTU Vittu On tietyssä jälki tilassa
        Saatte kyllä Nyt hyväillä VITTUANI kädellänne
        Asiallisesti Miltä yön NUSSITTU Vittuni jälki
        KIIMASENA Tuntui. VAIMOLLA KYLPYTAKKI
        AUKI MIEHET KOITTI VITTUA KIIMASTA VITTUA SEHÄN OLI LIMASTA KOSTEA MÄRKÄ Vaimoni OTTI kummangin MIEHE Shortseista Kyrvän Käteenssä Toivotit kyrvälle kummallekin hyvää alkavaa Lauantai Aamupäivää. JA SITTEN VAIMONI SANOI
        LÄHDETÄÄN KEITTIÖÖ LAITETAAN KUNNON AAMU PALA JA AAMU KAHVIT.
        JATKUU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0li Perjt. 17Pv.Vk. 16.Kun kaikki alkoi Nyt On pakko Jatkaa Tästä kun aamuyöstä 5jälkee Menimme Nukkumaa.
        Minä heräsi Vajaa7. Laiton Aamukahvi Valmistellut. Ja laitoin Colden Siideriä kylmenemään Meni istumaa tupakalle terassille, ajatus tuli pakosta Mieleen, Onko
        V:SAAREL, YHTÄÄ Naista RVA. Joka On
        Saanut KYRPÄÄ EILEN ILLASTA KLO, 19,45 NUSSIMINE ALAKO TÄHÄN AAMU YÖHÖN 5
        ASTI TYÖNNETTII KYRPÄÄ HAAROISTA SISSÄÄN. VARMASTI TIIJÄN EI YHTÄÄ NAISTA EIKÄ RVA. OLE KUIN Meidä Vaimo RVA JOKA ON SAANUT Kyrpää JA JOTA ON NUSSITTU PANETTI VITTUAA MIEHILLÄ KOKO PITKÄN ILLAN JA YÖN. Ja on taatun Nusittu Vittu Kun Nukkuu Vielä. Olin siinä tupakalla, TOINE niistä Miehistä heräs tuli
        Myös tupakalle. KysinOtatko Kahvia vai Kylmää Colden Siideriä. Mies sano heti Mielellä Colden Siideriä OTETAA Aamukahvit
        Sitten Kun Kaikki Herää. Yhtä Aikaa. Oltii Siinä
        Terassilla, Tämä Mies Sanoi Minulle että ELÄ vaan saatana tykkee huono, tuo yö oli Kyllä Helvetti rankka touhua, Ja kun viinaki ja siideriä OTETTII Niin jumaliste tuo Vaimos Vittu TEKI Mielettömä Kihkox Ja on tuo
        Vaimos ihan Mahoton kiihkee Naaras VITUSTAA Pakko Sannoo Tummosta PERSETTÄ VITTUA Ei Ollu Vielä Nussittavana
        Vaikka joka vuos Montakymmentä eri Naista
        Akka Polettu yli KymmenVuoje aikaa Varmasti
        Pitkälti yli 150 akan vittua Mutta On tämä Vaimos heleveti Kiimasin VITUSTAA ja himokkain TYÖNTÄÄ Vittuaa Nussittavaxi. Minä sanoin Miehelle Saatte Varmasti Minun
        Puolesta ottaa Niin Rajusti Mitää säälimättä Vaimoltani Vittua Sen perse Vitun Haaroista
        Kuinka Haluatte, Minä Sitä Toivon Ja Haluan Kuulla Että Vaimoni huutaa rääkyy ALLA ne kun Otatte sillä Vittua, KUIN VIIMME YÖNÄ
        Saitte Vaimon Itkemään Valittamaan Itki Valitti
        Melekei 2h.
        Minä kysyi tältä Mieehltä, tarvitteko Auto kuskia tälle onko Mitää asioita Mies sano Mites Alkossa Käynti Minä Sanoin Meillä On
        Viinaa kymmeniä pulloja, LONKEROO Colden Siideriä Ainakin 10Laatikkoo.Ja Tupakkaa Vaikka Kuin Paljon. Kysyin onko teidä työmaalla Timantti terää Hiltti Pora koneesee
        Saatais Reikä tuoho terassi Rappuje Viree Kiveen Rauta Putki Loiste ValoLamppu. Mies Sano Että Hän soittaa tuossa 9deksä jälkee
        kun Parakilla Miehet Herää Siellä On yksi
        Mies sellainen joka valmis tulemaa, Laitetaa homma kuntoo.
        Toinen Mies Heräsi Ja Laikku Vaimoni
        Heräsi.
        VAIMONI Meni Aamu Pesulle Suihkuu.
        Kysyin MILLÄ porukka Aamun haluaa aloitaa
        JOKAINEN Sanoi Vahvalla Kylmällä Coldensiiderillä. JOKAINE OTTI PITKÄT LASIT Meni Terassille Miehillä oli shortsit Ja Vaimolla
        Kylpytakki. Toin toiset Pitkät Lasit GoldenSiideriä. MIEHET SANOI Vaimolle
        Tuoksut KIIHOTTAVA hyvältä Ruusun tuoksu
        Raikkaalta Aamu suihkunjälkee, Miehet Kysyi
        Kiusoteellen Onko ROUVAN Vittu Haaroje Välissä Vielä Tyytyväinen Kun vajaa 5h Aikaa
        KUN Himokas Kiimase VITTUS Nussimine
        LOPETTII Aamuyöllä. KOKO PORUKALLA OTETTII 3NET PITKÄ COLDEN SIIDERIÄ.
        VAIMONI Sanoi Miehille TE Puhutte vähän SYNTISE TUHMIA asioita, Mutta minähän
        Olen teidän YHTEIS VAIMO RVA. Vaimo Meni kummangin Miehe syliin halasi suuteli, sanoi kummallekin Miehelle Minähän ole Alasti Kylpytakin alla paljas perse PALJAS Yön NUSSITTU Vittu On tietyssä jälki tilassa
        Saatte kyllä Nyt hyväillä VITTUANI kädellänne
        Asiallisesti Miltä yön NUSSITTU Vittuni jälki
        KIIMASENA Tuntui. VAIMOLLA KYLPYTAKKI
        AUKI MIEHET KOITTI VITTUA KIIMASTA VITTUA SEHÄN OLI LIMASTA KOSTEA MÄRKÄ Vaimoni OTTI kummangin MIEHE Shortseista Kyrvän Käteenssä Toivotit kyrvälle kummallekin hyvää alkavaa Lauantai Aamupäivää. JA SITTEN VAIMONI SANOI
        LÄHDETÄÄN KEITTIÖÖ LAITETAAN KUNNON AAMU PALA JA AAMU KAHVIT.
        JATKUU.

        AAMU PALA, KAHVIT OLI JUOTU. MINÄ LAITOIN AAMU KONJAKIT JOKAISELLE.
        Nyt Lähti käymää vieraat Miehet Aamu Pesulla
        Suihkussa, Miehet tuli pyyhkeet lantio ympärillä. Ja menivät Terassille, Tupakalle niin
        Olimme terassilla minä ja Vaimoni toin Konjakki lasit Coldensiideri lasit. Poltimme Vaimon Pikku sikareita, Vaimoni Meni NÄITTE VIERAITTE MIESTE Ettee sanoi Miehet rakkaat Olen teidän yhteis Vaimo RVA Repäs
        Miehiltä lantiolta Pyyhkee Sano Haluan nähdä
        VIIMME Yön NUSSITUT KYRVÄT Vaimo Otti
        KYRVÄT Käteenssä suuteli nuoli IMI hetken
        Kummangin Kyrvän päätä, Ja Sanoi kyrvän
        Herkku HAAROISSANI ototta vielä hetken.
        Miehet Jäi Terassille Me lähdettiin vaimon
        Kanssa Makuu Huoneeseen Siivottii Makuu Huone, oli lohduttoman näkönen mitä Vaimo ja 2 vierasta Miestä Aikaan saiva kun koko yön riehuvat Vaimon kimpussa, oli hikisiä märkiä Limasia Pyyhkeitä, Ne pyyhkeet oli myös kuseta märkiä niistä haisi kusi, oli NUSSITTU niin kovalla Voimalla hakattu Vittua että kusi
        Lirahtanut monet kerrat yön aikaa. Lakanat Oli
        Märät LIMASET Hikiset, siellä Makuuhuoneessa haisi lemusi ihan helevetisti
        Paha hienhaju oikeesti haisi kusi kusisen vitun
        HAJU lemu pyyhkeissä oli vittua pyyhitty.
        LAITOIMME tuuletuksen kaikki pyyhkeet lakanat pesutupa. Vaimo kysyi mitä Mieheni haluat Että laitan päälleni, Mä sanoin laita lyhyt
        kello Hame helmat vähän heiluu kävellessä on Vitun hyvän Näköinen Ja aläpään Perse Liivit SukkaSoljin Että Lihavaa REITTÄ Näkyy. LÄPI
        NÄKYVÄ SILKKI PAITA ETTÄ TISSII NÄKYY
        ETTÄ SEXI ALUS HOUSUT MISTÄ PITÄÄ VITTUS LIHOJE LIMPPIEN NÄKYÄ. VAIMO OTTI NÄÄ VAATTEET TULI ETEENI JA SANOI
        ETTÄ RAKAS TÄMÄ ON TYÖTÄ MITÄ YHDESSÄ TEEMME, RAKAS OTA KATSO RAKKAUDELLA RAKKAA VAIMOSI VITTU.
        VITUN HAARAT NÄYTÄ KUIN RAKASTAT VITTUANI, MÄ TIEDÄN PARHAITEN SEN
        JA NIIN TEI VENYTÄN VITU HÄPYLIHAT
        OTAN SORMIE VÄLII CLITORIKSE VITUKIELE
        MIKÄ EI OLE PIENI VAIMOLLA, VENYTIN VOIMALLA KISKON IMIN IMIN SEN MITÄ IKINÄ PYSTYY, JA SORMILLA PURISTI KUSIRAKKO TIISAN MÖTIKÄN HIERON KISKON IMIN ETTÄ SE ON TÖRKEE TUMMA PUANE LIHAS PATTI Ja Siinä lihas pati päässä avonainen punane KUSIRAKKO. VAIMO PERSE LIHAT JÄYKISTYY VAPIS ÖLISI ETTÄ JUMLISTE MIKSI TUNTUU ETTÄ HULLUXI TULEN MINÄ KOKO KOURALLAA PURISTI VITUN LIHAT KOURAANI PURISTI JYNKYTIN VOIMALLA YLÖS JA ALASPÄI SUPISIN VAIMONI KORVAAN OLET VITTUMAISEN HIMOTTAVA TYYLIKKÄÄ KIIMASEN NÄKÖNE HUORAIN HUORA TÄSTÄ VITUSTAS NÄYTÄ MIEHILLE PERSETTÄ VITTUA HAAROISTA MIKÄ VITUN KIIMA PERSE HUORA OOT KUINKA TARVII HUORA KYRPÄÄ. VITTUUS. VAIMO SANO HÄN VARMASTI SEN TEKEE JA OSAA TEHDÄ OLLA HIMO HUORA VITUSTA TÄMÄ VITTU
        RAKAS MIEHENI ON SITÄ VARTEN. HÄN VARMASTI HUORAA MIESTEN KANSSA
        MAKSAA MIESTE ALLA ANTAMASSA VITTUA
        HALUAN TARVIIN KYRPÄÄ TÄMÄ ON RAKAS MIES MEIDÄN ASIA TÄMÄ KERITTII JUTELLA PUHUA TEHDÄ VAIMO KANSSA MAKUU HUONEESSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AAMU PALA, KAHVIT OLI JUOTU. MINÄ LAITOIN AAMU KONJAKIT JOKAISELLE.
        Nyt Lähti käymää vieraat Miehet Aamu Pesulla
        Suihkussa, Miehet tuli pyyhkeet lantio ympärillä. Ja menivät Terassille, Tupakalle niin
        Olimme terassilla minä ja Vaimoni toin Konjakki lasit Coldensiideri lasit. Poltimme Vaimon Pikku sikareita, Vaimoni Meni NÄITTE VIERAITTE MIESTE Ettee sanoi Miehet rakkaat Olen teidän yhteis Vaimo RVA Repäs
        Miehiltä lantiolta Pyyhkee Sano Haluan nähdä
        VIIMME Yön NUSSITUT KYRVÄT Vaimo Otti
        KYRVÄT Käteenssä suuteli nuoli IMI hetken
        Kummangin Kyrvän päätä, Ja Sanoi kyrvän
        Herkku HAAROISSANI ototta vielä hetken.
        Miehet Jäi Terassille Me lähdettiin vaimon
        Kanssa Makuu Huoneeseen Siivottii Makuu Huone, oli lohduttoman näkönen mitä Vaimo ja 2 vierasta Miestä Aikaan saiva kun koko yön riehuvat Vaimon kimpussa, oli hikisiä märkiä Limasia Pyyhkeitä, Ne pyyhkeet oli myös kuseta märkiä niistä haisi kusi, oli NUSSITTU niin kovalla Voimalla hakattu Vittua että kusi
        Lirahtanut monet kerrat yön aikaa. Lakanat Oli
        Märät LIMASET Hikiset, siellä Makuuhuoneessa haisi lemusi ihan helevetisti
        Paha hienhaju oikeesti haisi kusi kusisen vitun
        HAJU lemu pyyhkeissä oli vittua pyyhitty.
        LAITOIMME tuuletuksen kaikki pyyhkeet lakanat pesutupa. Vaimo kysyi mitä Mieheni haluat Että laitan päälleni, Mä sanoin laita lyhyt
        kello Hame helmat vähän heiluu kävellessä on Vitun hyvän Näköinen Ja aläpään Perse Liivit SukkaSoljin Että Lihavaa REITTÄ Näkyy. LÄPI
        NÄKYVÄ SILKKI PAITA ETTÄ TISSII NÄKYY
        ETTÄ SEXI ALUS HOUSUT MISTÄ PITÄÄ VITTUS LIHOJE LIMPPIEN NÄKYÄ. VAIMO OTTI NÄÄ VAATTEET TULI ETEENI JA SANOI
        ETTÄ RAKAS TÄMÄ ON TYÖTÄ MITÄ YHDESSÄ TEEMME, RAKAS OTA KATSO RAKKAUDELLA RAKKAA VAIMOSI VITTU.
        VITUN HAARAT NÄYTÄ KUIN RAKASTAT VITTUANI, MÄ TIEDÄN PARHAITEN SEN
        JA NIIN TEI VENYTÄN VITU HÄPYLIHAT
        OTAN SORMIE VÄLII CLITORIKSE VITUKIELE
        MIKÄ EI OLE PIENI VAIMOLLA, VENYTIN VOIMALLA KISKON IMIN IMIN SEN MITÄ IKINÄ PYSTYY, JA SORMILLA PURISTI KUSIRAKKO TIISAN MÖTIKÄN HIERON KISKON IMIN ETTÄ SE ON TÖRKEE TUMMA PUANE LIHAS PATTI Ja Siinä lihas pati päässä avonainen punane KUSIRAKKO. VAIMO PERSE LIHAT JÄYKISTYY VAPIS ÖLISI ETTÄ JUMLISTE MIKSI TUNTUU ETTÄ HULLUXI TULEN MINÄ KOKO KOURALLAA PURISTI VITUN LIHAT KOURAANI PURISTI JYNKYTIN VOIMALLA YLÖS JA ALASPÄI SUPISIN VAIMONI KORVAAN OLET VITTUMAISEN HIMOTTAVA TYYLIKKÄÄ KIIMASEN NÄKÖNE HUORAIN HUORA TÄSTÄ VITUSTAS NÄYTÄ MIEHILLE PERSETTÄ VITTUA HAAROISTA MIKÄ VITUN KIIMA PERSE HUORA OOT KUINKA TARVII HUORA KYRPÄÄ. VITTUUS. VAIMO SANO HÄN VARMASTI SEN TEKEE JA OSAA TEHDÄ OLLA HIMO HUORA VITUSTA TÄMÄ VITTU
        RAKAS MIEHENI ON SITÄ VARTEN. HÄN VARMASTI HUORAA MIESTEN KANSSA
        MAKSAA MIESTE ALLA ANTAMASSA VITTUA
        HALUAN TARVIIN KYRPÄÄ TÄMÄ ON RAKAS MIES MEIDÄN ASIA TÄMÄ KERITTII JUTELLA PUHUA TEHDÄ VAIMO KANSSA MAKUU HUONEESSA.

        VAIMONI PUKI ITTENSÄ, ME LÄHDETTII, TERASSILLE TOINE NÄISTA Ä MIEHISTÄ SANO ETTÄ TULI TEXTI VIESTI. MIES ON TULOSSA TIMANTTI PORAN KANSSA ON
        VARMAA JO 9.30 TÄÄLLÄ. Niin Tämä Mies
        Tuli Ja Käsipäivät Sanottii, Ja Sitten varmaan
        Tämä Mies tuijotti Vaimoani Vaimoni Persettä
        Isoja Utareita Mitkä näky silkkipaida läpi.Olkookin kuinka vaan, en puolustele Vaimooni, että aamulla ovat Ottanu GoldenSiideriä KONJAKKIA Niin Luvattoman Rohkeesti muotoja näytti mitä lihvie Reisi välissä näkyy ja mitä on NAISE Tyyli perse lihat, Me terassilla Kaitee Vieressä porasimme rauta pylväälle reiän laitoimme valotolpan. VAIMONI Kysy Miehiltä. Onko Mahdollista Hänen SynnyinKotiini On 40km päässä täältä Siellä On Uusi Klamelli Hirsitalo Me on ajateltu saada Saunaan Pukuhuoneen jatkoksi takka huone. Nämä Miehet Sano pitäs Nähdä Mitä se vaatisi. Vaimo kysy tältä Selvältä Mieheltä, lähetänkö KÄYMÄÄ Mies sano kyllä se sopii. Oli aamupäivä, Otimme LONKEROO VodkaColaa matkaan. Lähdimme Matkaan tällä
        Kaverilla Oil valtavan iso TilaAuto 8 1 Henkeä
        Rekisteröity. Istuimme siellä Taka osastossa Otimme VodkaColaa LONKEROO. Noin 20Km
        Seutuvilla pysähdymme tupakalle ja kuselle, Voin ja pystyn toteemaa, aina Kun Näkee Että
        Vaimo Ulkona Menee Kuselle, SE tuntuu Jotenkin Pirun oudolta, etenkin nyt Oli vähän
        Jo huppelissa, käytös oli huolimatonta, Vaimo Meni Auto kupeelle kuselle Sääret REIDET LEVÄLLÄÄ Perse VITU HAARAT Auki, VITU LIHAT TURSOTTI LÖYSÄNÄ ULKONEVANA VITU VAKO UOMA MELEKO AUKI, KUSTA TULLA SOHOTTI LOROTTI, RUIKKI LOPPU
        KUSET KUSI LÄTÄKKÖ ASFALTILLA AIKA LÄTÄKKÖ. TÄSTÄ ALAKO SE VITU KÄSITTELY
        MIEHET JO HETI VAIMOLLE ETTÄ PYYHITÄÄNKÖ VITTU VAIMO SANO ETTÄ
        JOS OLETTE HERRAS MIEHIÄ HUOLTAKAA
        NAISELTA NE VITTU, MIEHET OTTI PAPERI
        RULLAN, VAMO NOJAS KINTUT SÄÄRET VITU HAARAT AUKI, KYYKYSSÄ AUTON KYLYKEE, MIEHET PYYHKI HANKAS, 3MELLA ERI PAPERI PYYHE ISOLLA ARKILLA. VAIMON VITTUA VAIMO NOUSI
        YLÖS PYLLISTI JA NOSTI ALUSHOUSUJA NILIKOISTA MIEHET TYÖNTI VUOROTELLEN KOURASA VAIMO HAAROIHI VITTU PURISTELIVAT HANKASIVAT VAIMOLTA VITTUA JA SITTE VAIMO SAI NOSTAA ALUS HOSUT YLÖS PERSEESEE VITTUSA HAAROIHI. SE OLISI
        PELKÄÄ VALEETTA JOS KIELLÄN ETTEIKÖ
        OLISI TUNTUU HYVÄLTÄ MITÄ VIERSTÄ SAIN TÄYSIN NÄHÄ MITÄ MIEHET TEKI HANKAS VAIMO VITTUA JA HUOHOTTI JA SANO VIELÄ MIEHILLE ETTÄ SITTEN PYYHITTEKIN VITTUNI HYNIN JA HUOLELLA ETTEKÄ VEHTAA.. MIEHET TEKI TÄMÄ VAIMO VITULLE PERSEELLE, TÄMÄ TEKI NIIN HELEVETI HYVÄÄ ETTÄ KYRPÄ JÄYKISTYY KUTEN JOKA MIEHELTÄ JA AIVAN VARMAAN. SEN SE NAISEN VITTU AIHEUTTAA..
        PÄÄSIMME SINNE VAIMON SYNNYIN KOTI PIHAA JA KÄVIMME KATSOMASSA SAUNAN PUKUHUONE, MIEHET SANO SIIHE SAA HELPOSTI TAKKA HUONEE. TARVIKKEET MAKSAA NOIN 14.000€ JA 2KK. VIIKON LOPUT 4JÄ MIESTÄ. TYÖ ON VALMISTA.
        JA EMÄNTÄ LAITTAA RUUAT JA SAUNA LÄMPIÄÄ, ETTÄ JUOMAT LONKEROT COLDENSIIDERIT. JA OLIMME MINÄ JA VAIMO ETTÄ NE3 MIESTÄ. SANOVAT SUORAAN ETTÄ JOS HE OVAT VIIKON TÄÄLLÄ TÄÄLLÄ TYÖSSÄ NIIN, ONKO SINULLA LAIKKU ALUSHOUSUT KUIN TIUKASSA PYLLYSSÄS. OLETKO KUIN PIHI
        VITUSTASI. LAIKKU SANOI MIEHILLE. MINULTA ALUSHOUSUT ON TOSI LÖYHÄSSÄ. VALUU PYLLYSTÄNI HELPOSTI EN IKINÄ OLE
        OLLUT. ENKÄ OLE NUUKA. ENKÄ PIHI.
        ENKÄ PIHTAA VITTUANI,. VITTUA ANNAN MIESTEN OTTAA,. HALUAN OLLA PÄÄSTÄ. MIESTEN ALLEN POLETTAVAKSI. NUSSITTAVAKSI.SIINÄ LYÖTII KÄTTÄ PÄÄLLE
        MIEHET ALOITTAA TYÖT. 2DE VIIKO PÄÄSTÄ. OTIMME VIINAA LONKEROO. VAIMONI TARJOS PIKKU SIKARIT JA SANOI VITTUA KUSI LIHAA KUSETTAA TÄMÄ AUTOKUSKI SELVÄ MIES LÄHTI VAIMO PERÄSSA SINNE SAUNALLE MENI JONKIN AIKAA OLI HIJASTA SAUNALLA VARMAA VAIMO KUSI SILLOIN HETKE PÄÄSTÄ ÖLINÄ
        JA VINKUMINE KUULU VAIMO HUUTI SATTUU SELEKÄÄ PERSELIHOHI KUULU YHTÄ VALITUSTA HUUTOO VITTU MITÄ TEET OOT VITUN KAUHEE NUSSIMAA SITÄ
        HUUTOO KUULU. JONKI AJA PÄÄSTÄ HUUTO ETTÄ MAKE TUUTKO KÄYMÄÄ TÄÄLLÄ. MINÄ MENIN SANOVAT ETTÄ SINULLA ON NUO SAUNA AVAIMET SIELLÄ ON TALOS PAPERI RULLA KOSTEUS PYYHKEITÄ, MIEHE KYRVÄSTÄ VALU LIMA
        VISVA MIEHE REISISSÄ OLI LIMAA VISVAA
        VAIMONI HAARAT REIDET VISVASSA, VITUN HÄPYLIHAT LÖYSÄT LIMPIT HARMAASSA
        VISVASSA,, PYYHITTII KYRPÄ VITUN LIHAT VITU HAARAT REIDET TALOUS PAPERILLA
        KOSTEUS PYYHKEILLÄ JÄTETTII VITUN PYYHE PARIT SAUNA PUKUHUONESEE.
        TÄMÄ MIES NUSSI VAIMON SIINÄ KUSELLA KÄYDESSÄ SAUNAN SEINÄÄ VASTEN TÄMÄ
        MIES VAAN TOTES TUO VAIMOSI ON TOSI
        KKIMANE KYRPÄ TYNNYRI VITUSTAA VITTUMAISE KIIHKEE NUSITTAVA ON AKKAS PERSE SEN TÄÄ MIES SANO MINULLE VAIMOSTANI. JATKUU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAIMONI PUKI ITTENSÄ, ME LÄHDETTII, TERASSILLE TOINE NÄISTA Ä MIEHISTÄ SANO ETTÄ TULI TEXTI VIESTI. MIES ON TULOSSA TIMANTTI PORAN KANSSA ON
        VARMAA JO 9.30 TÄÄLLÄ. Niin Tämä Mies
        Tuli Ja Käsipäivät Sanottii, Ja Sitten varmaan
        Tämä Mies tuijotti Vaimoani Vaimoni Persettä
        Isoja Utareita Mitkä näky silkkipaida läpi.Olkookin kuinka vaan, en puolustele Vaimooni, että aamulla ovat Ottanu GoldenSiideriä KONJAKKIA Niin Luvattoman Rohkeesti muotoja näytti mitä lihvie Reisi välissä näkyy ja mitä on NAISE Tyyli perse lihat, Me terassilla Kaitee Vieressä porasimme rauta pylväälle reiän laitoimme valotolpan. VAIMONI Kysy Miehiltä. Onko Mahdollista Hänen SynnyinKotiini On 40km päässä täältä Siellä On Uusi Klamelli Hirsitalo Me on ajateltu saada Saunaan Pukuhuoneen jatkoksi takka huone. Nämä Miehet Sano pitäs Nähdä Mitä se vaatisi. Vaimo kysy tältä Selvältä Mieheltä, lähetänkö KÄYMÄÄ Mies sano kyllä se sopii. Oli aamupäivä, Otimme LONKEROO VodkaColaa matkaan. Lähdimme Matkaan tällä
        Kaverilla Oil valtavan iso TilaAuto 8 1 Henkeä
        Rekisteröity. Istuimme siellä Taka osastossa Otimme VodkaColaa LONKEROO. Noin 20Km
        Seutuvilla pysähdymme tupakalle ja kuselle, Voin ja pystyn toteemaa, aina Kun Näkee Että
        Vaimo Ulkona Menee Kuselle, SE tuntuu Jotenkin Pirun oudolta, etenkin nyt Oli vähän
        Jo huppelissa, käytös oli huolimatonta, Vaimo Meni Auto kupeelle kuselle Sääret REIDET LEVÄLLÄÄ Perse VITU HAARAT Auki, VITU LIHAT TURSOTTI LÖYSÄNÄ ULKONEVANA VITU VAKO UOMA MELEKO AUKI, KUSTA TULLA SOHOTTI LOROTTI, RUIKKI LOPPU
        KUSET KUSI LÄTÄKKÖ ASFALTILLA AIKA LÄTÄKKÖ. TÄSTÄ ALAKO SE VITU KÄSITTELY
        MIEHET JO HETI VAIMOLLE ETTÄ PYYHITÄÄNKÖ VITTU VAIMO SANO ETTÄ
        JOS OLETTE HERRAS MIEHIÄ HUOLTAKAA
        NAISELTA NE VITTU, MIEHET OTTI PAPERI
        RULLAN, VAMO NOJAS KINTUT SÄÄRET VITU HAARAT AUKI, KYYKYSSÄ AUTON KYLYKEE, MIEHET PYYHKI HANKAS, 3MELLA ERI PAPERI PYYHE ISOLLA ARKILLA. VAIMON VITTUA VAIMO NOUSI
        YLÖS PYLLISTI JA NOSTI ALUSHOUSUJA NILIKOISTA MIEHET TYÖNTI VUOROTELLEN KOURASA VAIMO HAAROIHI VITTU PURISTELIVAT HANKASIVAT VAIMOLTA VITTUA JA SITTE VAIMO SAI NOSTAA ALUS HOSUT YLÖS PERSEESEE VITTUSA HAAROIHI. SE OLISI
        PELKÄÄ VALEETTA JOS KIELLÄN ETTEIKÖ
        OLISI TUNTUU HYVÄLTÄ MITÄ VIERSTÄ SAIN TÄYSIN NÄHÄ MITÄ MIEHET TEKI HANKAS VAIMO VITTUA JA HUOHOTTI JA SANO VIELÄ MIEHILLE ETTÄ SITTEN PYYHITTEKIN VITTUNI HYNIN JA HUOLELLA ETTEKÄ VEHTAA.. MIEHET TEKI TÄMÄ VAIMO VITULLE PERSEELLE, TÄMÄ TEKI NIIN HELEVETI HYVÄÄ ETTÄ KYRPÄ JÄYKISTYY KUTEN JOKA MIEHELTÄ JA AIVAN VARMAAN. SEN SE NAISEN VITTU AIHEUTTAA..
        PÄÄSIMME SINNE VAIMON SYNNYIN KOTI PIHAA JA KÄVIMME KATSOMASSA SAUNAN PUKUHUONE, MIEHET SANO SIIHE SAA HELPOSTI TAKKA HUONEE. TARVIKKEET MAKSAA NOIN 14.000€ JA 2KK. VIIKON LOPUT 4JÄ MIESTÄ. TYÖ ON VALMISTA.
        JA EMÄNTÄ LAITTAA RUUAT JA SAUNA LÄMPIÄÄ, ETTÄ JUOMAT LONKEROT COLDENSIIDERIT. JA OLIMME MINÄ JA VAIMO ETTÄ NE3 MIESTÄ. SANOVAT SUORAAN ETTÄ JOS HE OVAT VIIKON TÄÄLLÄ TÄÄLLÄ TYÖSSÄ NIIN, ONKO SINULLA LAIKKU ALUSHOUSUT KUIN TIUKASSA PYLLYSSÄS. OLETKO KUIN PIHI
        VITUSTASI. LAIKKU SANOI MIEHILLE. MINULTA ALUSHOUSUT ON TOSI LÖYHÄSSÄ. VALUU PYLLYSTÄNI HELPOSTI EN IKINÄ OLE
        OLLUT. ENKÄ OLE NUUKA. ENKÄ PIHI.
        ENKÄ PIHTAA VITTUANI,. VITTUA ANNAN MIESTEN OTTAA,. HALUAN OLLA PÄÄSTÄ. MIESTEN ALLEN POLETTAVAKSI. NUSSITTAVAKSI.SIINÄ LYÖTII KÄTTÄ PÄÄLLE
        MIEHET ALOITTAA TYÖT. 2DE VIIKO PÄÄSTÄ. OTIMME VIINAA LONKEROO. VAIMONI TARJOS PIKKU SIKARIT JA SANOI VITTUA KUSI LIHAA KUSETTAA TÄMÄ AUTOKUSKI SELVÄ MIES LÄHTI VAIMO PERÄSSA SINNE SAUNALLE MENI JONKIN AIKAA OLI HIJASTA SAUNALLA VARMAA VAIMO KUSI SILLOIN HETKE PÄÄSTÄ ÖLINÄ
        JA VINKUMINE KUULU VAIMO HUUTI SATTUU SELEKÄÄ PERSELIHOHI KUULU YHTÄ VALITUSTA HUUTOO VITTU MITÄ TEET OOT VITUN KAUHEE NUSSIMAA SITÄ
        HUUTOO KUULU. JONKI AJA PÄÄSTÄ HUUTO ETTÄ MAKE TUUTKO KÄYMÄÄ TÄÄLLÄ. MINÄ MENIN SANOVAT ETTÄ SINULLA ON NUO SAUNA AVAIMET SIELLÄ ON TALOS PAPERI RULLA KOSTEUS PYYHKEITÄ, MIEHE KYRVÄSTÄ VALU LIMA
        VISVA MIEHE REISISSÄ OLI LIMAA VISVAA
        VAIMONI HAARAT REIDET VISVASSA, VITUN HÄPYLIHAT LÖYSÄT LIMPIT HARMAASSA
        VISVASSA,, PYYHITTII KYRPÄ VITUN LIHAT VITU HAARAT REIDET TALOUS PAPERILLA
        KOSTEUS PYYHKEILLÄ JÄTETTII VITUN PYYHE PARIT SAUNA PUKUHUONESEE.
        TÄMÄ MIES NUSSI VAIMON SIINÄ KUSELLA KÄYDESSÄ SAUNAN SEINÄÄ VASTEN TÄMÄ
        MIES VAAN TOTES TUO VAIMOSI ON TOSI
        KKIMANE KYRPÄ TYNNYRI VITUSTAA VITTUMAISE KIIHKEE NUSITTAVA ON AKKAS PERSE SEN TÄÄ MIES SANO MINULLE VAIMOSTANI. JATKUU.

        Lähdimme keskustaa rivitalo Asunnolle, Täältä Vaimo synnyinKodilta. Tämä paluumatka Oli yhtä Vaimoni Lihojen Puristelua Vaimo Nylön
        Pikkuset ALUSHOUSUT tuhdissa Perseessä kusiset LIMASET. Tämä kylmä tosi Vaimo ei yhtää yrittäny edes Vastustella levitti vaa reisiää haarojaan kun Miehet pursteli hankas työntivät kouraansa Vaimon VITU Haaroihi Vittuu kun pysähdyimme Tupakille kusi tauolle
        Yhdelle Miehistä tuli TEXTI VIESTI, Tämä Mies
        Sano nyt työ, Mies ja Vaimo. Päätätte. Tämän Asian heti, SEN Ei Pitäs olla VAIKEETA TEILLE.
        TEXTI VISTISSÄ ON KYSYMYS SIELLÄ ON
        3ME MIESTÄ PARAKILLA JA LAUANT PÄIVÄ MEITÄ ON 3ME TÄÄLLÄ JA MIEHET KYSY HAITAANKO NE 3MIESTÄ PARAKILTA RUVETAA VIETTÄMÄÄ SEN JÄLÄKEE KUNNON LAUANTAI PV. ME SANOTTII HAITAA VIELÄ NE 3MIESTÄ VAIN MEILLE
        SEN ME SANOMME VIINAA LONKEROO OTETAA JA PIDETÄÄ HAUSKAA KUNNON OLLA LYSTIÄ MUTTA TAPELLA EI SAA. ME SANOTTII KAIKKIA KOHTAA OLLAA TASA PUOLISIA VAIMO ON SITTEN JOKA 6MIEHE, YHTEINE NAINEN ROUVA JA VIELÄ OMA MIES VAIMO SANOI VARMASTI JOKA MIES
        SAA RAKKAUTTA RAKKAUS ON SITÄ. JOKA MIEHELLÄ KYRPÄ SAA PITÄÄ SEISOO JÄYKKÄNÄ VITTU ANTAA KYRVÄLLE NAUTINTOO MINÄ ALISTU KAIKKEE OLEN KAIKKIEN TEIDÄN YHTEINEN NAINE RVA
        TÄSTÄ LAUANTAI PÄIVÄSTÄ SUNNUNTAI AAMUUN OTTAKAA TEHKÄÄ KAIKKEE MITÄ AIKAISET IHMISET TEKEE NAISE VITULLE KUN KYRVÄT SEISOO NAUTTIKAA
        ISOSTA TISSEISTÄ MUOTO PERSEESTÄ HIMO KIIMASESTA VITUSTA LAITETAA
        SAUNA PÄÄLLE KYLVETÄÄ OTETAA VIINAA
        JUHLITAA JA KUN SE HETKI KOITTAA ALOITETAA YHTEINE RYHMÄ PANEMINE
        NUSSIMINE JA JUHLISTETAAN SEN NIIN
        ETTÄ ALOITETAA ORGIAT MINUN VELVOLLISUUS ON ALISTUVA NAISENA
        MIEHENI LUOVUTTA MINUT MINUN VIITUNI TEIDÄN 6DE MIEHE KÄYTÖÖ ORGIAT SAA ALKAA VITTUA SAATTE KÄSITELLÄ KUIN HALUATTE ETTEI SIITÄ TULE MITÄÄN SANOMISTA SATTE PITÄÄ MINUA SUNNUNTAI AAMU 6-8 EI TARVII VITTUA SÄÄSTÄÄ SÄÄLIÄ. OLEN VALMIS TÄHÄN JA MIEHENI HALUAA TÄMÄN NÄHDÄ JA OSALLISTUA SIIHEN ETTÄ NÄÄ ORGIAT ONNISTUU JA VITTUANI NUSSITE TÄMÄN LAUANTAI PÄIVÄN ENSI YÖN AAMU 6-8 Vittu mä todellakin haluan kokee tämän joukko NUSSIMISEN. Että nyt saan kunnolla Vittuni rangaistavan antakaa Vittuni kärsiä,
        Minä itse saan siitä nauttia Mieheni kanssa.
        Tämä on vain pienen pieni paljastus mitä TODELLINE elämä voi olla Naisen ROUVAN välillä keikkä matka työmiesten kanssa.
        Emme ole Pahoja ihmisiä, Vaimo osaa olla fiksu
        Oikein Siveellisen näköinen Rouva kukaan ei
        Tiedä mikä Rouva on PYLLYSTÄÄ mekkonsa alta. Ei tiedä ei arvaa sitä että Rouva on täysi Ammatti Huora In Huora VITUSTAA...


    • Anonyymi

      Minulla on samanlainen ajatus alkanut kyteä mielessä..oletko Tuomas888 löytänyt jo seuraa ja onko vinkkejä miten edetä?

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen kiksejä voi saada toisten ajatusten dissaamisesta.. päivät notkua palstoilla dissaamassa toisia...eikö se pistä itseä mietityttämään että voisiko omassa päässä olla jotain vikaa


      • Anonyymi

        Nyt katoit taas peiliisi kun tollasen näit.Mitähän sä kuvittelet itsestäsi.Sinä se pahimmanlaatuinen kyyläri olet.Oot vaan niin ressukka ettet edes tajuu.


    • Anonyymi

      Helpointa olisi jos jättäisit s-postin osoitteen niin sinuun saisi yhteyden.
      T. N24v

      • Anonyymi

        No miks vitussa et itse sit jätä kert helpointa olis


      • Anonyymi

        Joku apina kerkesi jo viisauksiaan näköjään väliin heittää..ihme touhua


      • Anonyymi

        Lähetin viestiä ja haluan keskustella tarkemmin.
        T. N24v


      • Anonyymi

        Eipä ole sulla paljon kerrottavaa samaa lausetta jaksat jankkaa.Kyllä täällä on selväksi tullut millainen sekasikiö olet.Keksi jo itsellesi jo joku uusi nimike.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe