Inkoon nuorison ja poliisin välit huolestuttaa. Jotta vältymme isommilta ongelmilta olisi nyt poliisin haettava sopua eikä puhutella nuorisoa kiroilemalla.
Käytöstapoja
Poliisi Inkoo
9
581
Vastaukset
- minnesekeskisormi
Niin, poliisi voisi pyytää nuorilta esimerkkiä käytökseensä.
- Poliisejajanuorisoohj
Poliisi on todella epäkohtelias inkoosssa. En tiedä mistä syystä. Samoin kunnan nuoritalossa ollaan turhan vihaisia ? Miksi ei olla esimerkkejä.
- eiainahyvapoliisi
Itse olen kuulostellut asenneongelmista ja nähnyt nuorison närkästymisen. Miksi ei poliisi voisi olla esimerkki ja unohtaa epäystävällisyydet?
- Rosvomies
Itseltä meni arvostus niitä kohtaan, kun käyttäytyvät …. ei kiitos.
- Ingåby
Polisen har alltid haft problem med ungdomen. Här tror man att macho är lösningen inte förståndet.
Ledningen borde kanske satsa på utbildning. - Ejbrapolis
Problemen borde åtgärdas de här är inte bra. Vem leder Vem? Använd förståd inte något annat.
- gtgrgrghgtgrgrg
Sisäsiittoisia kakaroita, pitäisi mätkiä pampuilla. Lellityjä swedupettereitä, rumia, haisevia. Inkoossa ei muuten ole poliisia .
- Inkoo2018
Poliisit tulee aina toimia esimerkkinä. En itse ole nähnyt mutta valitettavasti monesti Inkoossa kuulut poliisin epäasiallisesta käyttäytymisestä.
- eiei2018
Vai eikö ole asiallisia poliiseja? Poliisit jahdatkoot mopoja, kun eivät muuta osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858