Inkoon nuorison ja poliisin välit huolestuttaa. Jotta vältymme isommilta ongelmilta olisi nyt poliisin haettava sopua eikä puhutella nuorisoa kiroilemalla.
Käytöstapoja
Poliisi Inkoo
9
603
Vastaukset
- minnesekeskisormi
Niin, poliisi voisi pyytää nuorilta esimerkkiä käytökseensä.
- Poliisejajanuorisoohj
Poliisi on todella epäkohtelias inkoosssa. En tiedä mistä syystä. Samoin kunnan nuoritalossa ollaan turhan vihaisia ? Miksi ei olla esimerkkejä.
- eiainahyvapoliisi
Itse olen kuulostellut asenneongelmista ja nähnyt nuorison närkästymisen. Miksi ei poliisi voisi olla esimerkki ja unohtaa epäystävällisyydet?
- Rosvomies
Itseltä meni arvostus niitä kohtaan, kun käyttäytyvät …. ei kiitos.
- Ingåby
Polisen har alltid haft problem med ungdomen. Här tror man att macho är lösningen inte förståndet.
Ledningen borde kanske satsa på utbildning. - Ejbrapolis
Problemen borde åtgärdas de här är inte bra. Vem leder Vem? Använd förståd inte något annat.
- gtgrgrghgtgrgrg
Sisäsiittoisia kakaroita, pitäisi mätkiä pampuilla. Lellityjä swedupettereitä, rumia, haisevia. Inkoossa ei muuten ole poliisia .
- Inkoo2018
Poliisit tulee aina toimia esimerkkinä. En itse ole nähnyt mutta valitettavasti monesti Inkoossa kuulut poliisin epäasiallisesta käyttäytymisestä.
- eiei2018
Vai eikö ole asiallisia poliiseja? Poliisit jahdatkoot mopoja, kun eivät muuta osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954175
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673431Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2032126Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73791
- 52756