Inkoon nuorison ja poliisin välit huolestuttaa. Jotta vältymme isommilta ongelmilta olisi nyt poliisin haettava sopua eikä puhutella nuorisoa kiroilemalla.
Käytöstapoja
Poliisi Inkoo
9
636
Vastaukset
- minnesekeskisormi
Niin, poliisi voisi pyytää nuorilta esimerkkiä käytökseensä.
- Poliisejajanuorisoohj
Poliisi on todella epäkohtelias inkoosssa. En tiedä mistä syystä. Samoin kunnan nuoritalossa ollaan turhan vihaisia ? Miksi ei olla esimerkkejä.
- eiainahyvapoliisi
Itse olen kuulostellut asenneongelmista ja nähnyt nuorison närkästymisen. Miksi ei poliisi voisi olla esimerkki ja unohtaa epäystävällisyydet?
- Rosvomies
Itseltä meni arvostus niitä kohtaan, kun käyttäytyvät …. ei kiitos.
- Ingåby
Polisen har alltid haft problem med ungdomen. Här tror man att macho är lösningen inte förståndet.
Ledningen borde kanske satsa på utbildning. - Ejbrapolis
Problemen borde åtgärdas de här är inte bra. Vem leder Vem? Använd förståd inte något annat.
- gtgrgrghgtgrgrg
Sisäsiittoisia kakaroita, pitäisi mätkiä pampuilla. Lellityjä swedupettereitä, rumia, haisevia. Inkoossa ei muuten ole poliisia .
- Inkoo2018
Poliisit tulee aina toimia esimerkkinä. En itse ole nähnyt mutta valitettavasti monesti Inkoossa kuulut poliisin epäasiallisesta käyttäytymisestä.
- eiei2018
Vai eikö ole asiallisia poliiseja? Poliisit jahdatkoot mopoja, kun eivät muuta osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105406- 872926
- 462812
- 252191
- 492183
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132170- 442042
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71903Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171831Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71831