Alla C5 2005 1.8 moottorilla. Kun kaasun polkaisee nopeasti pohjaan niin jostain ilmaputsarin nurkilta kuuluu vähän poksahtava ääni, eikä ota nopeasti kierroksia. Tulpat on uudet Bosch SuperPlusFR8SC , mutta edellisilläkin sama tilanne. Erilaisia kärkivälejä 0,9-1,1 kokeiltu mutta ei vaikutusta. Mistä voisi johtua?
C5 2005 1.8 poksauttaa ilmanputsarin lähellä
4
163
Vastaukset
- kiitosminulle
Vika saattaapi olla kaasuläpässä, joka on sähköisesti ohjattu.
Sieltä hajoaa rattaat ja kaasuläppä ei liikukkaan niinkuin pitäisi.
Osanumero 1635 W8
http://www.ebay.co.uk/itm/408-239-823-003Z-VDO-OE-QUALITY-THROTTLE-BODY-VALVE-/282316913338?hash=item41bb663aba:g:xNYAAOSw241Yb27q
170 euroa postikuluineen.- kiitosminulle
Ongelma näkyvissä alimmassa kuvassa
http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/engmanag/throttle/throttle.htm - nismoo
Lasten lelutkin kestää paremmin kuin veedeeoon muovi rattaat?
- Tuska20v
Tuskin on turbon "paukkuventtiili" ?? Ei taida kuulua tähän malliin.
Suosittelisin kevyempää polkaisua, yli 10v vanhassa Sitikassa ei enää kaikki liitokset ole parhaimmillaan, ja läpät & muut liikkuvat osat alkavat olemaan tiensä päässä.
Kevyemmällä ajotyylillä säästää autoaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984