Tyypillinen "Charity" =D

ex-pistemies

13

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • charityeioleblondi

      En kyllä löytänyt mitään yhtäläistä

    • ex-pistemies

      Onhan tuossa, hirvee rahan ahneus/kuluttaja ja saman näköinenkin on, ilme ja kaikki.

    • SeViheltäenMeni

      On kyllä tavan bimbo, ei voi muuta sanoa. Pitäisiköhän lottovoittajatkin tarkastaa ennen rahojen luovutusta, jotta voisi tuollaisten tapausten kohdalla vaikka lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen? Ensin törsää kaiken pröystäillen ja sitten syyttää voittoaan elämänsä pilaamisesta.

    • Wlrkhhui

      Charityllä ei ole mitään tekemistä mainittuun tuhlari tapaukseen. Kaukaa haettu turha aloitus.
      Charity hahmon vahvuus on älykäs sanallinen ilmaisukyky ja huumori jonka näytelijä osaa.

    • Vierestä.vietiin

      Minäkään en tuosta naisesta löytänyt yhteyksiä Charityyn.
      Mutta, jos arpaonneen ja tälläisiin onnenkantamoisiin on uskomista.
      Olen pistänyt merkille, että tälläiset suuret voitot menee aina juuri tälläisille, jotka ei osaa käyttää rahaa.
      Sellaisille, joiden rahankäyttö on täysin aivotonta. Vahingossakaan ei voitot koskaan osu sellaisten kohdalle, jotka se pelastaisi joltain epätoivoiselta elämän konkurssilta. Antaen uskoa huomiseen.

      Eikä osu niidenkään kohdalle, jotka olisivat silloin valmiita auttamaan muitakin pulassaolevia. En tiedä miksi ja kuka näitä typeriä "Hannuhanhia" näin rakastaa.
      Toiset uskoo Jumalaan ja toiset saatanaan. Ei voi kuin todeta, että tälläinen pelionni on on kuitenkin, todella pirullista epäoikeudenmukaisuutta.

      Sitä todistaa tälläiset tarinat lottovoittajista.
      Myös yksi omakohtainen kokemus. Olin kerran todellisessa pinteessä.
      Joten sijoitin veikkauksen raha-arpaan viimeiset roponi, uskoen vilpittömästi, tuuriini ja onnettaren armoon. Kuinka ollakkaan, sain huomata arpani olleen tyhjä. Kateellinen ei ole. Mutta miksi minun piti nähdä kioskissa sellainen tapaus, että minua ennen arvan ostanut työtävieroksuva juoppo voitti arvallaan monta tuhatta ja lähti heti pistämään, nauraa räkättäen kavereineen elämää risaiseksi lähimpään ostarin kapakkaan.

      • LaihialainenTapaParas

        Kun lopettaa kaikki veikkaukset niin oman tilin saldo on suurenee koko ajan. Suuren voiton saaminen on niin epätodennäköistä ja pieniä ei tarvitse kun tulee toimeen muutenkin.


      • Rmyyjä

        Valetta! Kioskista ei tuhansia makseta, parin sadan voitto korkeintaan käteen.


    • okporkpomp

      En löydä yhteyttä

    • Kakkosmies

      Kyllä tuossa jotakin pientä Charity Dingleä oli, aavistuksen verran ulkonäössäkin. Kyllähän Charitykin laittaisi rahaa surutta menemään, jos sitä olisi. Toisaalta Charityllä on laskelmoivaa ja säkenöivää älyä, joka näkyy hänen silmistään enemmän kuin tekemisissään. Paluunsa jälkeen Charity on pysytellyt lähinnä taustalla, mutta tulee varmastikin enemmän näkyviin kunhan odottelemme vähän. Itse pidän hänestä ja listaan hänet erääksi omista suosikkihahmoistani. Hänessä on särmää ja Dingleistä hän on ehdoton ykkönen.

      • ERIOGF

        Charityn ''heikkous'' on lähinnä siinä, että tuottajat ja käsikirjoittajat eivät selvästikään enää tiedä, mitä hahmon kanssa pitäisi tehdä. Charityhän on kiertänyt kehää jo pari vuotta eikä hahmolle ole saatu kirjoitetuksi kovinkaan kunnollisia tarinoita.

        Olisi mielenkiintoista nähdä, että miten Charityn suhde kehittyy Noah-pojan kanssa, joka tuntuu kuitenkin olevan matamin lapsista ainoa, jonka on kasvattanut melko pienestä asti itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe