Tyypillinen "Charity" =D

ex-pistemies

13

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • charityeioleblondi

En kyllä löytänyt mitään yhtäläistä

• ex-pistemies

Onhan tuossa, hirvee rahan ahneus/kuluttaja ja saman näköinenkin on, ilme ja kaikki.

• SeViheltäenMeni

On kyllä tavan bimbo, ei voi muuta sanoa. Pitäisiköhän lottovoittajatkin tarkastaa ennen rahojen luovutusta, jotta voisi tuollaisten tapausten kohdalla vaikka lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen? Ensin törsää kaiken pröystäillen ja sitten syyttää voittoaan elämänsä pilaamisesta.

• Wlrkhhui

Charityllä ei ole mitään tekemistä mainittuun tuhlari tapaukseen. Kaukaa haettu turha aloitus.
      Charity hahmon vahvuus on älykäs sanallinen ilmaisukyky ja huumori jonka näytelijä osaa.

• Vierestä.vietiin

Minäkään en tuosta naisesta löytänyt yhteyksiä Charityyn.
      Mutta, jos arpaonneen ja tälläisiin onnenkantamoisiin on uskomista.
      Olen pistänyt merkille, että tälläiset suuret voitot menee aina juuri tälläisille, jotka ei osaa käyttää rahaa.
      Sellaisille, joiden rahankäyttö on täysin aivotonta. Vahingossakaan ei voitot koskaan osu sellaisten kohdalle, jotka se pelastaisi joltain epätoivoiselta elämän konkurssilta. Antaen uskoa huomiseen.

Eikä osu niidenkään kohdalle, jotka olisivat silloin valmiita auttamaan muitakin pulassaolevia. En tiedä miksi ja kuka näitä typeriä "Hannuhanhia" näin rakastaa.
      Toiset uskoo Jumalaan ja toiset saatanaan. Ei voi kuin todeta, että tälläinen pelionni on on kuitenkin, todella pirullista epäoikeudenmukaisuutta.

Sitä todistaa tälläiset tarinat lottovoittajista.
      Myös yksi omakohtainen kokemus. Olin kerran todellisessa pinteessä.
      Joten sijoitin veikkauksen raha-arpaan viimeiset roponi, uskoen vilpittömästi, tuuriini ja onnettaren armoon. Kuinka ollakkaan, sain huomata arpani olleen tyhjä. Kateellinen ei ole. Mutta miksi minun piti nähdä kioskissa sellainen tapaus, että minua ennen arvan ostanut työtävieroksuva juoppo voitti arvallaan monta tuhatta ja lähti heti pistämään, nauraa räkättäen kavereineen elämää risaiseksi lähimpään ostarin kapakkaan.

• LaihialainenTapaParas

Kun lopettaa kaikki veikkaukset niin oman tilin saldo on suurenee koko ajan. Suuren voiton saaminen on niin epätodennäköistä ja pieniä ei tarvitse kun tulee toimeen muutenkin.

• Rmyyjä

Valetta! Kioskista ei tuhansia makseta, parin sadan voitto korkeintaan käteen.

• okporkpomp

En löydä yhteyttä

• Kakkosmies

Kyllä tuossa jotakin pientä Charity Dingleä oli, aavistuksen verran ulkonäössäkin. Kyllähän Charitykin laittaisi rahaa surutta menemään, jos sitä olisi. Toisaalta Charityllä on laskelmoivaa ja säkenöivää älyä, joka näkyy hänen silmistään enemmän kuin tekemisissään. Paluunsa jälkeen Charity on pysytellyt lähinnä taustalla, mutta tulee varmastikin enemmän näkyviin kunhan odottelemme vähän. Itse pidän hänestä ja listaan hänet erääksi omista suosikkihahmoistani. Hänessä on särmää ja Dingleistä hän on ehdoton ykkönen.

• ERIOGF

Charityn ''heikkous'' on lähinnä siinä, että tuottajat ja käsikirjoittajat eivät selvästikään enää tiedä, mitä hahmon kanssa pitäisi tehdä. Charityhän on kiertänyt kehää jo pari vuotta eikä hahmolle ole saatu kirjoitetuksi kovinkaan kunnollisia tarinoita.

Olisi mielenkiintoista nähdä, että miten Charityn suhde kehittyy Noah-pojan kanssa, joka tuntuu kuitenkin olevan matamin lapsista ainoa, jonka on kasvattanut melko pienestä asti itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59