Tulipa koettua tuokin, vaikka miehiä olen aina halunnut. Tämän naisen kanssa humalassa päädyttiin harrastamaan seksiä. Oli tosi luontevaa, suutelua, rintojen imemistä, sormettamista ja lopulta suuseksiä. Tajuttoman hyvää suuseksiä sain, sinä yönä laukesin kolme kertaa. Minä ekakertalaisena pillunnuolijana sain ihmettelyä, että onko varmasti eka kerta hommissa. Tuntui hienolta kun toinen laukesi mun suuhun.
Vaikea on ollut jälkeenpäin ajatella koko tapahtumaa. Tuntuu itselle vieraalta. Miehet kiihottavat minua, olen mielestäni täyshetero. Mutta tietysti nautin kun tuntui hyvältä tuollainen käsittely . En olisi ollut niin innokas koskemaan toiseen, mutta olihan se kokemus.
Selvin päin olisi jäänyt tekemättä.
Naisena ekaa kertaa naisen kanssa
2
231
Vastaukset 2
- Rohkaistunut
Kas kun asia on eittämättä niin, että meissä kaikissa, niin naisissa kuin miehissäkin asuu ainakin pieni BI. Pääsääntöisesti sitä halutaan salata peräti itseltäänkin kunne joissakin tapauksessa esim. humalatilassa estojen lauettua se salassa pidetty pikkuominaisuus saattaa pulpahtaa esiin. Voin kertoa elävän esimerkin aiheeseen liittyen, nimittäin erosin vaimostani hiljakkoin ja vaikka suoraan sanottuna olen aina ollut erittäin paljon naisten kanssa tekemisissä niin kuitenkin olen aistinut tietynlaista halua myös samaa sukupuolta edustaviin. Nyt yksineläjänä rohkaisen mieleni ja kokeilen seksisuhdetta mieheen, se että tuottaako se mielihyvää onkin kokeilulla todistettavissa. Oloni on verrattavissa nuoren pojan fiiliksiin joka ottaa ensimmäisen kontaktin tyttöihin :)
Ois ihana päästä nauttimaan kanssanne ja vaikka vain katselemaan touhuanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831694
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391263Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1261005Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29903S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant32825Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41788KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14714Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68690Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29676Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69640