Naisena ekaa kertaa naisen kanssa

whathaveidone

Tulipa koettua tuokin, vaikka miehiä olen aina halunnut. Tämän naisen kanssa humalassa päädyttiin harrastamaan seksiä. Oli tosi luontevaa, suutelua, rintojen imemistä, sormettamista ja lopulta suuseksiä. Tajuttoman hyvää suuseksiä sain, sinä yönä laukesin kolme kertaa. Minä ekakertalaisena pillunnuolijana sain ihmettelyä, että onko varmasti eka kerta hommissa. Tuntui hienolta kun toinen laukesi mun suuhun.
Vaikea on ollut jälkeenpäin ajatella koko tapahtumaa. Tuntuu itselle vieraalta. Miehet kiihottavat minua, olen mielestäni täyshetero. Mutta tietysti nautin kun tuntui hyvältä tuollainen käsittely . En olisi ollut niin innokas koskemaan toiseen, mutta olihan se kokemus.
Selvin päin olisi jäänyt tekemättä.

2

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkaistunut

Kas kun asia on eittämättä niin, että meissä kaikissa, niin naisissa kuin miehissäkin asuu ainakin pieni BI. Pääsääntöisesti sitä halutaan salata peräti itseltäänkin kunne joissakin tapauksessa esim. humalatilassa estojen lauettua se salassa pidetty pikkuominaisuus saattaa pulpahtaa esiin. Voin kertoa elävän esimerkin aiheeseen liittyen, nimittäin erosin vaimostani hiljakkoin ja vaikka suoraan sanottuna olen aina ollut erittäin paljon naisten kanssa tekemisissä niin kuitenkin olen aistinut tietynlaista halua myös samaa sukupuolta edustaviin. Nyt yksineläjänä rohkaisen mieleni ja kokeilen seksisuhdetta mieheen, se että tuottaako se mielihyvää onkin kokeilulla todistettavissa. Oloni on verrattavissa nuoren pojan fiiliksiin joka ottaa ensimmäisen kontaktin tyttöihin :)

• Ois ihana päästä nauttimaan kanssanne ja vaikka vain katselemaan touhuanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      61
      2528
    2. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1572
    3. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1563
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1377
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1222
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1129
    7. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      12
      998
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      23
      983
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      970
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      917
    Aihe