Lehtitalo Bonnier on jo jonkin aikaa käyttänyt törkeää markkinointia!
Jos tilaat esim. National Geographicin tulee sinulle laskujen mukana piilossa valmiiksi täytettyjä toisten lehtien laskuja. Pienellä präntillä jossakin mainosten seassa kerrotaan ettei missään tapauksessa saa maksaa kaikkia laskuja. Huh! Ajattelen niitä kaikkia iäkkäämpiä ihmisiä, jotka tunnollisina mutta epähuomiossaan rahoittavat tätä niin hienoa yritystä. Vahingossa tilattuja lehtiä voi yrittää maksullisessa asiakaspalvelussa (virossa?) peruttaa. Tai monimutkaisessa rekisteröintirumbassa netissä(20numeron numerosarjoja syöttää).
Bonnier kusettaa
3
870
Vastaukset
- kahdesti kusetettu
Varokaa!
Bonnier lähettelee lehtiä ilman tilausvahvistusta ja sitten laskuttaa. Kun laskua ei maksa Intrum Justitia uhkailee ja laskuttaa suhteettoman suuria perimismaksuja.
Asiaa ei suostuta oikaisemaan millään.
Varokaa Bonnieria, muut lehtikustantajat ovat oikeudenmukaisempia.- Pettynyt asiakas
Todellakin näin! Hirveän agressiivista markkinointia ja erittäin kyseenalaisia keinoa saada asiakas sitoutumaan mitä kummallisempiin lisähankintoihin. Näköjään asia ei ole vuosien mittaan mihinkään muuttunut! Peruin juuri Tee Itse -lehden vain siitä syystä, että toiminta on Bonnierilla niin törkeää. Äänestäkää ihmiset jaloillanne ja lompakoillanne, että saadaan tälle roskasakille jotkin rajat toimintaan!
- kjyrhtgouä
Pettynyt asiakas kirjoitti:
Todellakin näin! Hirveän agressiivista markkinointia ja erittäin kyseenalaisia keinoa saada asiakas sitoutumaan mitä kummallisempiin lisähankintoihin. Näköjään asia ei ole vuosien mittaan mihinkään muuttunut! Peruin juuri Tee Itse -lehden vain siitä syystä, että toiminta on Bonnierilla niin törkeää. Äänestäkää ihmiset jaloillanne ja lompakoillanne, että saadaan tälle roskasakille jotkin rajat toimintaan!
minullekkin luvattiin ilmainen hotelliyö pohjoismaissa jos tilaan National geographin. Arvatkaapa sainko ?? (tosin antoivat ateriasarjan hyvitykseksi)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512153IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk511695Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541343Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.891244- 1431188
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851102Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91068Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48992