Jumalan Sana, Raamattu on kokonaan totta, eikä valhetta, kuten Teuvo jaksaa jankuttaa.
"Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti."
Psalmi 119:160
Kyllä Devoit on oikeassa!
82
480
Vastaukset
- Herra.armahtaa
Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hylkää rukoustani, eikä käännä laupiuttansa pois minusta!
- Jeesusarmahtaa
Ravitse aamulla meitä armollasi, suo meille iloa ja riemua kaikkina päivinämme.
- Jeesusarmahtaa
Täytä meitä pian armoillas, niin me riemuitsemme ja iloitsemme kaikkena meidän elinaikanamme.
- Jeesusarmahtaa
Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,
- Runoja.riittää
Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket. Mustan kissan paksut posket.
- YrjöVesana
Teknistä testausta.
- Vesa.yrjöllä
YrjöVesana kirjoitti:
Teknistä testausta.
Vai on tekniikat hallussa??? Et ole kuitenkaan sen alan töihin hakeutunut, kun joudat vatkaamaan yötä päivää, jotain naurettavaa raamattupalstaa:)
- YrjöVesanaIisolmu
Voin sanoa että kaikki arvauksesi menivät minusta pieleen, joten älä harkitsekaan selvännäkijän uraa koska sinulla on sama valehteleva tietäjähenki kuin Teuvolla.
- Vesa.yrjöllä
YrjöVesanaIisolmu kirjoitti:
Voin sanoa että kaikki arvauksesi menivät minusta pieleen, joten älä harkitsekaan selvännäkijän uraa koska sinulla on sama valehteleva tietäjähenki kuin Teuvolla.
Ei minun tarvitse mitään arvailla, se että satun tuntemaan sinut, on todellakin kyseenalainen kunnia. Entistä ystävääsi Teuvoa minulla ei valitettavasti ole kunnia tuntea.
- Tunteatuntematon
Tunnet ihmisen jota et ole nähnytkään? Tiedät mitä sinulle suosittelen.
- Vesa.yrjöllä.hirttosolmu
Tunteatuntematon kirjoitti:
Tunnet ihmisen jota et ole nähnytkään? Tiedät mitä sinulle suosittelen.
Niinhän sinä luulet.Miksi muuten vaihdoit nimimerkkiä, no minäkin vaihdan.
- Jeesusarmahtaa
Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"
- Jeesusarmahtaa
Mutta Noa löysi armon Herran edessä.
- Jeesusarmahtaa
Katso, sinun palvelias on löytänyt armon sinun edessäs, sinä olet tehnyt sinun laupeutes suureksi, jonkas minulle osotit, pelastaakses minun sieluani: en taida minä pelastaa minuani vuorella, ettei minulle jotakuta pahaa tapahtuisi, ja kuolisin.
- Jeesusarmahtaa
Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.
- Jeesusarmahtaa
Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.
- Jeesusarmahtaa
Minä olen mahdotoin kaikkeen siihen armoon, ja kaikkeen siihen totuuteen, jonka sinä teit palvelialles. Sillä koska minä tämän Jordanin ylitse menin, ei minulla muuta ollut kuin minun sauvani; mutta nyt minulla on kaksi joukkoa.
- Jeesusarmahtaa
Sillä jos te käännytte Herran tykö, niin veljenne ja lapsenne saavat armon niiden edessä, jotka heitä vankina pitävät, että he tulevat tähän maahan jälleen; sillä Herra teidän Jumalanne on armollinen ja laupias, ja ei käännä kasvojansa pois teistä, jos te käännytte hänen tykönsä.
- Tyhjän.saa.pyytämättäkin
Tee vähemmän sitä syntiä, niin ei tarvitse koko ajan olla armoa ruikuttamassa.
- Jeesusarmahtaa
Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.
- Jeesusarmahtaa
Sillä sinun armos on suuri hamaan taivaisiin asti, ja sinun totuutes pilviin asti.
- Jeesusarmahtaa
Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.
- Jeesusarmahtaa
Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
- Jeesusarmahtaa
Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.
Niin ja se että Aatamin ja Eevan lapset lisääntyivät keskenään on myös totta.
- Meno-olisilloinvillimpää
Sukurutsaa ei ollut silloin vielä kriminalisoitu.
Meno-olisilloinvillimpää kirjoitti:
Sukurutsaa ei ollut silloin vielä kriminalisoitu.
Ei sillä väliä, sisäsiittoisuus tuottaa vammaisuutta. Aatamin ja eevan jälkeläisistä tuli kaikista vajukkeja. Samoin nooan.
- Jeesusarmahtaa
Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.
- Todellakinnäinon
Todellakin!!!
- VesajaSiniTurjana
Raamattu on oikeassa ja Devoit on Raamatun kanssa samaa mieltä.
- Jeesusarmahtaa
Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!
- Jeesusarmahtaa
Minä rukoilen sinua kumartuneena sinun pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa.
- Jeesusarmahtaa
Herra vie minun asiani päätökseen. Herra, sinun armosi pysyy iankaikkisesti; älä jätä kesken kättesi työtä.
- Jeesusarmahtaa
Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.
- Jeesusarmahtaa
Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.
- Jeesusarmahtaa
Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.
- Jeesusarmahtaa
Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.
- Jeesusarmahtaa
Herran armoa on, ettemme ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut:
- Johanneksenveli
Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
- Jeesusarmahtaa
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
- Jeesusarmahtaa
Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
- Jeesusarmahtaa
Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.
- Jeesusarmahtaa
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- Aamenaamenaamen
Teuvo on joutunut pahojen henkivaltojen panttivangiksi.
- Sylkykuppi
Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
- Devoittietää
että Teuvo on k-pää (Teuvon itsensä lanseeraama ilamisu, joka kuulemma tarkoittaa palkkää hyvää.
- Jeesusarmahtaa
Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.
- Jeesusarmahtaa
Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?
- Tottahantuoon
Tottahan tuo on!
- violaluna17
Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.
- Jeesusarmahtaa
Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.
- Jeesusarmahtaa
Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.
- Jeesusarmahtaa
Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.
- AamenkiitosJeesus
Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.
- AamenkiitosJeesus
Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."
- AamenKiitosDevoit
Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'
- AamenkiitosJeesus
Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.
- oipoi
Raamattu kuuluu satukirjojen hyllyyn. Eipä tuo Jessekään ole tehnyt mitään ihmisten pelastamiseksi ainakaan kahteen tuhanteen vuoteen. Kokolailla turha lupaus siis. Täysin syyttömiä kärsijöitä katsellessa päätyy väkisinkin siihen että kaikkivaltias on pahimman luokan sadisti. Ja turha vierittää vastuuta muille.
- Helppo.korjata
Se asiahan korjautuisi sillä, kun raamattuun lisättäisiin alkuun "Olipa kerran" ja loppuun "Sen pituinen se" lauseet.
- Ugholenpuhunut
Helppo.korjata kirjoitti:
Se asiahan korjautuisi sillä, kun raamattuun lisättäisiin alkuun "Olipa kerran" ja loppuun "Sen pituinen se" lauseet.
Olet epäilemättä viisaustieteiden professori.
- AamenkiitosJeesus
Herra antaa sinun voittaa vihollisesi, jotka nousevat sinua vastaan; yhtä tietä he lähtevät sinua vastaan, mutta seitsemää tietä he sinua pakenevat.
- AamenkiitosJeesus
Sillä hän haavoittaa, ja hän sitoo; lyö murskaksi, mutta hänen kätensä myös parantavat.
- AamenkiitosJeesus
niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
- AamenkiitosJeesus
Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
- AamenkiitosJeesus
Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
Aamen! - AamenkiitosJeesus
Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."
- AamenkiitosJeesus
Uskollinen todistaja on hengen pelastaja, mutta joka valheita puhuu, on petosta täynnä.
- AamenkiitosJeesus
Uskollinen todistaja on hengen pelastaja, mutta joka valheita puhuu, on petosta täynnä.
Aamen! - AamenkiitosJeesus
Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
- oipoi
Jo kyllä lapsentasoiset ovat helpoimpia vieteltäväksi uskontojen pauloihin. Fiksu aikuiset ei usko satuihin eikä joulupukkiin, vaikka se on sentään nähty.
- AamenkiitosJeesus
Jeesuksen nimessä ja kalliissa Sovintoveressä kaikkien muiden synnit on anteeksi annettu, paitsi Teuvo Sunin.
- AamenkiitosJeesus
Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
- EdistystäTeuvo
Oletko tullut synnintuntoon Teuvo kun nyt itket ettei sinun syntejä anteeksi anneta? Miksi käytät tuota vl-mantraa aina?
- Pitkäänpalstalla
EdistystäTeuvo kirjoitti:
Oletko tullut synnintuntoon Teuvo kun nyt itket ettei sinun syntejä anteeksi anneta? Miksi käytät tuota vl-mantraa aina?
Noo, sallitaan Teuvollekin viipale itseironiaa. Hyvää se tekee kaiken kärvistelyn lomassa.
- EivittuJeesusteluataas
AamenkiitosJeesus kirjoitti:
Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
Joo pidä vaan synnit päälläsi - sen olet ansainnut.
Me muut päästään niistä ja muista houreista eroon unohtamalla uskonnot ja sen satukirjat. - Ehkäseonparempi
EivittuJeesusteluataas kirjoitti:
Joo pidä vaan synnit päälläsi - sen olet ansainnut.
Me muut päästään niistä ja muista houreista eroon unohtamalla uskonnot ja sen satukirjat.Joo, pidä vaan pääsi siellä pensaassa...
- oipoi
Raamattu on melkein yhtä totta kuin vaikkapa Sinuhe egyptiläinen - ja vaikuttaa meidän aikoihimme saman verran. Siihen on sentään tehty historiantutkimusta.
- Pakkouskoa
Kun tollanen viisaustieteitten professori asian sanoo.
- AamenkiitosJeesus
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Aamen! - Vääriätodistuksia
"Jumalan sana on totuus", pitää paikkansa, mutta paljon on sen käännöksiä väärennetty, tahallisesti. Juutalaiset ovat hyötyneet käännösvirheitä eniten. Entisaikojen juutalaisten esiintyminen Jumalan esikoiskansana koski ainoastaan niitä 144.000 henkilöä, joka lukukin mainitaan ilmestyskirjassa. Israelin kansa sekanntui epäjumalien palvontaan, ja sai siitä ensimmäisen rangaistuksensa ISRAELIN kaupunkin täydellisessä tuhossa. Raamatusta selviää, ettei siellä jäänyt "KIVEÄ KIVEN PÄÄLLE", niin täydellisesti YAHWE tuhosi ISRAELIN. Nyky-ISREAL on ydinasein varustautunut, saatanan hallinnan alla oleva maa.
- AamenkiitosJeesus
Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.
- Aamenaamenaamen
Aamen!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666