Tarvitsen apua nopeasti, auttakaa!

Kaljuuntuminen

Olen 12-vuotias poika ja tarvitsen nopeasti apua!

En tiedä miten aloittaisin tämän kysymyksen. No, olen huomannut jotain erittäin ahdistavaa. Kun olen koulussa oppitunnilla ja minulla on tylsää, alan laittaa hiuksia. Olen nyt huomannut, että miten helposti ne irtoavat. Tarvitsee vain vähän vetäistä hiuksia ohimon kohdalta, niin irtoaa enemmänkin kuin yksi hius.

Nyt kun olen huomannut tämän, hipelöin koko ajan hiuksiani. En uskolla puhua tästä vanhemmilleni, koska minusta tuntuu että he eivät ottaisi asiaa tosissaan ja nauraisivat (ainakin isäni) minulle. En myöskään halua selvittää tätä lääkärissä, koska kammoan piikkejä. En halua joutua mihinkään verikokeisiin, koska olen vasta ollut sellaisissa.

Jos ihminen oikeasti kaljuuntuu, tarvitseeko hiuksia nyppiä päästä vai irtoavatko ne itsestään? Kuvittelenko vain että kaljuunnun, vai olenko ymmärtänyt väärin mitä se tarkoittaa?

Olen kerran maininnut asiasta äidilleni ja hän vastasi että tämä johtuu varmaan murrosiästä, joka on jo alkanut.

Tahdon vielä kertoa että tämä ei ole mikään vitsi, kuitenkin moni niin ajattelee. En löydä netistä mitään tietoa lapsen kaljuuntumisesta. Joten auttakaa mua, en löydä mistään vastauksia!

Ps. Pitäisikö asian antaa vain olla ja huolestua vasta sitten kun päälaki alkaa paistaa?

2

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautaav

Sinulla on raudanouute

• LääkäriTietää

Juu mene lääkärille.Tablettihoito saattaa auttaa jos raudanpuute.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et katoa mielestäni

Pitäisikö minun yrittää unohtaa sinut? Pidän sinusta edelleen ja haluaisin kyllä selvittää välimme. Mutta tämä välimatk
      Tunteet
      36
      4792
    2. Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä

meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetke
      Ikävä
      54
      3016
    3. Mistä tunnistaa köyhät naapurit?

No siitä, kun sähkönhinta nousee ei pala sisällä valot eikä myöskään ulkona. Ainoastaan pieni kynttilän valon välke hei
      Imatra
      137
      1118
    4. Voisiko olla niin että olette kumpikin palstalla

Kaipaamansa toisianne, kenties rakastuneitakin toisiinne, mutta jostain syystä ette uskalla irl antaa palaa tämän asian
      Ikävä
      93
      1058
    5. Millainen tunne

On sinun ja kaivattusi välillä
      Ikävä
      54
      979
    6. Onko kaivattusi

Muuttunut alkuajoista? Positiivisempaan vain negatiiviseen suuntaan
      Ikävä
      46
      971
    7. Miestenkin partnereiden määrällä on väliä

Kukasta kukkaan hyppelevä mies ei saa pisteitä aviomiestä etsiessä. Juorut liikkuu eikä savua ilman tulta. Miehet voi us
      Ikävä
      122
      903
    8. Riikka Purra meni halpaan

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011036701.html Jokaisen pitäisi viimeistään nyt ymmärtää. että perussuomalaiset on
      Maailman menoa
      200
      903
    9. Hei sinä nainen

Jolla niin kauniit silmät etten ole eläissäni nähnyt. Minkä väriset ne edes on kun näytti eri valoissa aina eri värisilt
      Ikävä
      30
      881
    10. Hyvää yötä naiselle.

Pelkään. 🤔 mieheltä
      Ikävä
      49
      757
    Aihe