kuinka moni ihminen joutuu kokemaan samanlaista huijausyritystä vakuutusyhtiöiltä kuin minulle on sattunut.mielestäni vakuutusyhtiöiden huijaus yritykset pitäisi kriminalisoida etteivät pääsisi pelkillä korkojen maksulla.ainakin turva ja tapiola tekevät näitä huijauksia koko ajan-itse olen aiemmin joutunut perimään tapiolayhtiöltä minulle tuomitut korvaukset ulosoton kautta koska he eivät niitä muuten maksaneet.asiasta riidelty oikeudessa vuosia aiemmin.nyt on meneillään samantyylinen riita turvan kanssa.ja tuttavapiirissä on useampi riitatapus meneillään ja sattuvat nekin olemaan turva/tapiola yhtiöissä.tähän pitäisi jonkun tahon puuttua.jos vesivahinko riidoista tuulee vuosia kestävä niin se on liikaa.turvalla on ollut käytössä ainakin pohjoissuomen alueella arviomiehiä jotka ovat huijanneet ihmisiä tekemään kertakorvaussopimuksia 1-2%hinnalla todellisista kustannuksista.olkaa valmiita riitelemään vakuutus korvauksista vuosia,mahdollisesti 5-7vuotta
vakuutusyhtiöitten huijausyritykset
kaukopoika
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503815Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873239SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852644Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472383Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392226Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv841843- 42979
- 95968
- 53859