Astral tv huijaa edelleenkin ihmisiä

Syvä_myötähäpeä

Viime aikoina moni siellä oleva ennustajaksi itseään väittävä on ollut jäädä kiinni valheesta. Erikoista on vain se, ettei ne soittajat sitä huomaa. Nimittäin esim. Tiina Sillankorva ja Stiina Sahari sanoo usein täysin poskelleen, tai väärään suuntaan meneviä ennustuksia. Sitäkään ei moni muuten varmaan huomaa, että esim. Stiina Sahari puhuu erikoisen venyttävällä tyylillä ja sellaista ympäripyöreätä diipadaapaa, josta ei voi jäädä kiinni. Ts. hän keksii kaiken omasta päästään.
Ainoa mistä häntä voi kehua, on että hän on hyvä puhumaan. Mutta jokainen vähänkään tarkkaavainen ihminen huomaa oikeastaan heti, että hän, nk. muutkin siellä ohjelmassa "ennustajat" valehtelevat kaiken.

Pari päivää sitten joku Stiinalle soittava ihmetteli, miksi hänen lapsensa eivät arvosta hänen työtään ja uhrautumistaan omaishoitajana. No, Stiina pelasi homman varman päälle, ja väitti, että kyllä sinun lapsesti varmasti arvostavat Sinua, mutta eivät vaan sano sitä. Johon nainen toisti monta kertaa tämän asian, ettei hänen lapsensa arvosta häntä. Jostakin syystä uskon tätä Stiinalle soittanutta naista. Erikoista oli sekin, että hänelle olisi pitänyt sanoa, että nostaisi "kissan, eli asian suoraan pöydälle". Avoimesti ja rauhallisesti. Miksi ihmisen muuten eivät nykypäivänä enää keskustele keskenään?
Itse olisi sanonut tälle iäkkäälle naiselle, että hänhän voisi ottaa asian esille ja keskustella omien lastensa kanssa taakan jakamisesta ja kantamisesta useamman ihmisen kesken.

Tarja Huhtalalle taas soitti vähän aikaa sitten joku nainen, joka kyseli häneltä minne hänen rahansa ovat kadonneet. Oli joutunut edunvalvontaan. Miksi hän ylipäätään soitti jollekin ennustajalle? Eikö olisi ollut loogisempaa, että soittaisi sille hänen raha-asioistaan vastaaville edunvalvojille. Tämä nainen veti kyseiseltä soittajalta aika isot rahat omaan liiviinsä. Ja kehtasi vielä mainostaa itseään, ja houkutella hänelle juuri äsken soittaneelle, että soita hänelle uudelleen. Soittaja muuten menetti jo äsken sen sata euroa. Ja jos on soittanut uudelleen, niin menetti todennäköisesti uudelleen sen toisen sata euroa. Toivottavasti ei soittanut.

Moni kyselee, että miten tulee menemään hänen suunnittelemansa matka. Senhän näkee ja kokee sitten, kun sinne menee.

Yksinäisyys on näköjään vain yleistynyt. Sen huomaa selkeästi, kun seuraa miten paljon tähän ihmisten huijausformaattiin soittaa iäkkäitä ihmisiä. Eikö kukaan huolehdi heistä ja yhtään katso heidän peräänsä.

Ja miksi viranomaiset ja lainsäätäjät eivät tee mitään tällaisen huijausbisneksen harjoittamisen kitkemiseksi ja täydelliseksi lopettamiseksi? Minä viskaisin surutta linnaan moiset huijarit ja rikolliset. Koska heillä ei näytä olevan, eikä löytyvän mitään omaatuntoa toimiessaan epärehellisellä alalla.

167

18495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseensämenemisen_paikka

      Räikeätä ja todella härskiä toimintaa.

      Sitä vaan pyöritetään bisnestä vailla mitään omaatuntoa. Jos niillä sitä edes onkaan.

      Niillä ei ole ilmeisesti minkäälaista mitään rehellisyyttä, eivätkä osaa edes hävetä.

      Se on ilmeisesti niin, että kun raha kilahtaa omaan taskuun ne arvot ja moraali lentävät saman tien romukoppaan.

      • ihmeellistä

        Aivan kamalaa rahastetaan hädässä olevia ihmisiä.Järkyttävää kuunnella samat litaniat joka aamu.


      • painoneutraali

        Jos näin on, mitä eroa siinä on koko nykymaailman toimintamalliin? Kaikki on bisnestä ja moraalitronta sellaista. Tervetuloa tälle vuosituhannelle! Money rules the world! Eikä KUKAAN häpeä. Ei poliitikot sen enempää kuin YIT: kään.


      • Anonyymi

        Hirvittävä rahastusta....


      • Anonyymi

        Hirvittävä rahastusta....


      • Anonyymi
        painoneutraali kirjoitti:

        Jos näin on, mitä eroa siinä on koko nykymaailman toimintamalliin? Kaikki on bisnestä ja moraalitronta sellaista. Tervetuloa tälle vuosituhannelle! Money rules the world! Eikä KUKAAN häpeä. Ei poliitikot sen enempää kuin YIT: kään.

        Noinko ajattelet. Jokainen ihminen on haavoittuvainen. Tervetuloa tälle vuosituhannelle.


    • Anteeksi_virhe

      Huhtalan etunimi tuli kirjoitettua väärin.
      Hän on etunimeltään Tuula.

      Joka muuten itsekin myönsi olleensa lama-aikana talousvaikeuksissa.

      Selittänee sen, miksi lähti tuohon työhön.
      No, uskottavalla ja vakuuttavalla esiintymisellä ja valehtelulla saa helpot rahat.

      • SurvivalMode

        Pitää huijarinkin koulunsa käydä, eli ammattitaitoaan kehittää ja mikä on näiden huijareiden uhrien tilanne? Ite olisin huolissani huijattavista huijareiden uhreista kuin huijareista. Siipeilijöitä on aina ja tulee aina olemaan.


      • eevabettenana
        SurvivalMode kirjoitti:

        Pitää huijarinkin koulunsa käydä, eli ammattitaitoaan kehittää ja mikä on näiden huijareiden uhrien tilanne? Ite olisin huolissani huijattavista huijareiden uhreista kuin huijareista. Siipeilijöitä on aina ja tulee aina olemaan.

        Kyllä!Kovin huijari on Rakel-niminen muka-ennustaja/selvännäkijä/rajatiedon expertti ja kaikkea millä luuseri narsisti voi päteä maailmassa missä vain valehdellaan omaksi edukseen.On muuten siipeilijä toisessa polvessa,hulluus ajaa tätäkin akkaa eteenpäin,niin törkeä ja tyhmä kun ei ahneuksissaan tajua että huijaukset tulevat tietoon.Sitten mietitään uusia kierouksia selityksineen joilla selvittäisiin vanhoista kieroiluista,kierre valmiina.Tämä akka pokkuroi julkimoita mutta sehän tiedetään,on Velttoa ja muuta "kavereina",ihme etteivät he huomaa mikä perseennuolija tää akka on,no sillä on taito mielistellä...Oli muuten Hervannan Sanomissa 90-luvulla kun asui Hervannassa,silloin...Niin oli "ufoon kaapattuna valittuna",ei osannut kertoa asiasta muuta kuin käänsi puheen kuinka elämä on häntä koetellut,paskat,tää akka ollut elämänsä toisten siivellä ja täysin empatia-kyvytön,kuolleet läheiset eivät sille merkitse muuta kuin hakea sympatiaa muilta ja kuolleiden avulla jopa syyttelee muita,kun se ei sitä ja tätä...Totta on vain että minullekin läheistä on kuollutmutta edeleen väännetään vain "voi voi,minä,minä..ja kun se ei..." jne.On Pirkkalassa nykyään piilossa...


    • Räikeätä_hyväksikäyttöä

      Riittää, kun puhuu mahdollisimman painokkaasti ja itsevarmasti.
      Samoin käyttää puheessaan samoja teemoja, kuten puhuu valosta, rakkaudesta, henkimaailmasta, enkeleistä ja sielusta. He käyttävät ja viljelevät näitä fraaseja koko ajan puheessaan.
      Näillä he yrittävät vakuuttaa katsojat tällä siitä, että he todella olevat henkisempiä ja lähempänä henkimaailmaa, kuin muut ja että ovat muka "oikeita näkijöitä".

      Valehteluun ei tarvita kummoisia taitoja. Jokainen meistä pystyy halutessaan siihen.
      Tosin nämä tyypit ovat käyneet jonkinlaisen kurssin, jossa opetetaan niksejä, joilla tullaan vakuuttaviksi ja kyetään huijaamaan ihmisiä, niin etteivät he itse sitä välttämättä huomaa. Tärkeintä on se, että olet mahdollisimman uskottava.

      Toinen mitä he useimmiten väittävät on se, että he julistautuvat oikeiksi näkijöiksi.
      Ja että tekevät työtään muka "hyvästä sydämestä".
      Saahan sitä väittää olevansa mitä tahansa, vaikka joulupukki, tai Kiinan keisari.
      Ei se ole todiste, että he näkevät yhtään mitään.

      Todellisuudessa nämä Astral tv:ssä olevat "ennustajat" ovat vain vaikeuksissa olevien, hyväuskoisten, sinisilmäisten ja yksinäisten ihmisten sydämettömiä hyväksikäyttäjiä.

      • PatonLookinen

        Riittää kun on tunteeton patolookinen valehtelija, niin hyvä siinä ettei pysy itsekään perässä.....


      • kirjoitusvirheet
        PatonLookinen kirjoitti:

        Riittää kun on tunteeton patolookinen valehtelija, niin hyvä siinä ettei pysy itsekään perässä.....

        se on patologinen...ei patolookinen


    • tosiasiaon

      Ihmisten hädällä rahastaminen on valitettavasti tätä päivää. Jos katsoo kuinka paljon näitä palveluita on tarjolla, niin voi hyvin myös päätellä sen, että eipä niistä oikeita selvänäkijöitä löydy, vaikka sellaisina itseään markkinoivatkin.

      • heihullu

        Tunteettomia huijareita kaikki,narsisteja jotka manipuloivat kaikkia keitä pystyvät ja näkevät ketä kannattaa huijata...Voi Hannu-raukkaa mihin joutuikaan,mutta H. ei olekaan viaton,tuomiopäivä koittaa hänellekin.Muuten H. kun oli armeijassa niin R. oli lomien ajan hänen kanssaan mutta heti r.mestarin kainalossa kun H. vain haaveili tietämättömänä,"paras kaveri" hakee ja vie kasarmille jenkki-autollaan ja heti H:n morsiammen kanssa takapenkille...


      • Minun
        heihullu kirjoitti:

        Tunteettomia huijareita kaikki,narsisteja jotka manipuloivat kaikkia keitä pystyvät ja näkevät ketä kannattaa huijata...Voi Hannu-raukkaa mihin joutuikaan,mutta H. ei olekaan viaton,tuomiopäivä koittaa hänellekin.Muuten H. kun oli armeijassa niin R. oli lomien ajan hänen kanssaan mutta heti r.mestarin kainalossa kun H. vain haaveili tietämättömänä,"paras kaveri" hakee ja vie kasarmille jenkki-autollaan ja heti H:n morsiammen kanssa takapenkille...

        Olen vaivani myötä ottanut yhteyttä erääseen muka hyvään 200 euroa meni kuin Kankkulan kaivoon.ei mitää hyötyä,mikä meissä ihmisissä on kun uskomme kaikkeen hölyn pölyyn,kun on ihan rikki haluaa kokeilla kaikkea mahdollista, mutta kyllä nuo ovat rahan ahneita huijareita,Älkää kokeilko!!Tuo toiminta pitäisi lailla Kieltää!


      • Maikkeil

        Kovaa tiliä tekevät nämä tv esiintyjät. Verotietojen mukaan ainakin kaksi näistä tienaa lähes 700 000 euroa vuodessa. Onkohan siinä kaikki.


    • ToiseltaPalstaltaNapattu

      Kirouksia viljelevä ja valhteleva kaksi kertaa kunnianloukkaus tuomin jo saanut näkijä Kirkkonummelta ! Ei herranen aika mitä touhua

      http://aijaa.com/3fYXDC

      • justnäintaas

        mitä helvettiä tuo O.K tähän liittyy? anna jo olla


      • Osuitoikeaan
        justnäintaas kirjoitti:

        mitä helvettiä tuo O.K tähän liittyy? anna jo olla

        No helvettiä juuri! Eikös hän manaa vainajahenkiä, kuten ystävättärensäkin?


    • ennustustako

      kukaan ei pakota soittamaan näille ennustajille, turhaa niitä täällä haukkuu. Minuutti hinta on kallis joten on jokaisen omissa käsillä soittaako sinne vai ei. Itsellä ei olisi pokkaa tulla tänne haukkumaan niinkuin monet tekee. Ottaa ennustuksia ja sitten tulee tänne kitisemään- ei taida olla ennustajillakaan paskan hääviä kun jatkuvasti haukutaan julkisesti. Olisi ihan kohtuullista jos ennustaja tulisi haukkumaan asiakasta ja vielä omilla nimillä,

      • Anonyymi

        Juuri näin , mitä haukkua jos itse soittaa.
        Ihan omavalinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin , mitä haukkua jos itse soittaa.
        Ihan omavalinta

        Jokainen ihminen on haavoittuvainen. Sä tarviit elämänkokemusta. Ite en ole koskaan soitellut enkä usko noihin. Ajattelepa vaikka jotakin kehitysvammasta ihmistä joka uskoo ja maksaa.


    • Eikösten

      tuon "ammattikunnan" touhu ole kaikkiaan ihan puhdasta kusetusta? Jos vähääkään on äly raiteillaan niin keksii kyllä mikä noiden ennustaja-emäntien liikeidea on. Kun puhuvat sitä mitä tietävät ihmisten haluavan kuulla, niin tilannehan on win-win. Ennustajille juoksee tili ja soittajakin saattaa kokea saaneensa apua. Kyse ei ole muusta kuin empatiasta ja mukavien jutustelusta, jotka on naamioitu myyvemmän nimen, " selvännäön ja ennustamisen" taakse. Muuta eroa normaaliin kaupankäyntiin ei taida olla muuta kuin se ettei saduilla taida olla takuuta. Mutta sen verran taiten nuo sanojaan käyttävät, että mistään niitä ei vastuuseen saisikaan. Moisilla puhelahjoilla saattaisi olla Arkadianmäellä käyttöä. Ketäänhän ei pakoteta noille muoreille kilautteleen, joten harrastelkoot.

      • Anonyymi

        Onhan siellä äijiäkin, kuten Osmo Pollari. Ei tosin kyllä vakuuta, kun joka lauseen jälkeen tulee "öö"


    • Oikeastikototta

      Tietysti jos olisi ammattinsa osaavia ennustajia/ selvännnäkijöitä mikä ei, mutta nyt tämän minuuttitaksan aikana kyllä voi sanoa että eipä niitä näiltä minuuttitaksalinjoilta löydy. Vain ja ainoastaan kyllä pelkkää satuilua ja rahastusta. Surullista sinänsä että ihmisten huijaaminen on näin jopa laillistettu. Niitäkin on, jotka oikeasti näkevät, mutta todennäköisesti eivät edes halua näihin linjoihin mennä. Tuli itsekin soiteltua ja kyllä ne tarinat tosiaan ovat sitä, että kerrotaan mitä haluat ja myös omista puheistasi kerätään sitä tulevaa. Itsellä joskus nousi melkoinen hämmenys siitä, että eräs näkijä kertoi minulle tulevaa tasan samoin sanoin joita olin itse käyttänyt hänelle puhessani ..huvitti kyllä.

    • Olli62v

      Stiina Sahari on hyvännäköinen naaras, oikea suomalainen "Hot Baby" joka saa vanhallakin vielä rajun jöpötyksen päälle..

      • Anonyymi

        👍On kuuma, toi Stiina.


    • kysynyttä

      KALLISTA on,vaikka pyytäisit puhelintulkintaa-50e 30 plus puhelinlasku päälle,tai 0700 alkuiset,huhuh!

    • Huijausta

      Googlettakaa Madame Mirva, siinä näkyy mitä ennustus todella on

    • puskajubat

      Eipä ole kovinkaan fiksua täällä haukkua ketään näkijää tällätavalla. Ihan ihmetouhua tämmöinen. Tosin, eipä tällä paltalla huvita käydäkään kun joka asiasta hirveä kädenvääntö. Ellette usko selvänäköön, homma on siinä, jos uskotte se on siinä. Mitä sitä puskissa huutelemaan?

    • Ettäkö_pitäisi_hyväksyä

      Niiin, eihän sitä koskaan saisi teidän "ennustajien " mielestä kertoa tosiasioita. Koska kyse on heidän toimeentulostaan, joka perustuu siihen, että ihmiset uskovat, että selvänäkemistä ja näkijöitä on muka olemassa. Ja kyse on siitä, että he voisivat edelleen jatkaa ihmisten huijaamista ja heille valehtelemista, sekä saada heiltä rahaa. Voin kertoa omakohtaisten kokemusten takia, että selvänäkijät ovat täysiä huijareita ja valehtelijoita. Minulle ennusti aikoinaan eräs nainen, J.G Rajatieto organisaatiosta, noin parin ajan, ja väitti, että tulen pitämään esitelmiä, löydän lonkeroita politiikkaan, ja että minun kannattaa lähteä tietylle uralle. Tuleeko yhtään yllätyksenä, jos sanon, että yksikään noista hänen minulle latelemista ennustuksista ei pitänyt lainkaan paikkaansa. Tai, että siitä ei ollut minulle mitään hyötyä, että tein, nk. hän sanoi, ja että ylipäätänsä soitin hänelle. Tajusin noin kahden vuoden päästä, että minua oli vedätetty. Ja tunnen todella huonoa omaatuntoa siitä, että en tullut julkisuuteen kertomaan kokemuksistani, jotta olisin voinut estää muille tapahtumasta samaa, mitä minulle tapahtui. Minusta ei ole oikein, että lehdissä ja netissä mainostetaan selvänäkijöiden, ennustajien, tai meedioiden olevan aitoja, oikeita ja vieläpä oikein asiantuntijoita. Jos sama ennustaja sanoo samaa yli kaksi vuotta, joko hänellä on vibrat täysin kadoksisssa, tai oikeasti se totuus koko asiasta on, ettei hän, nk. ei moni muukaan ole mikään oikea ja aito näkijä. Olen soittanut joskus aikoinaan muillekin Rajatieto organisaatiossa toimineille ennustajille, ja sama juttu. Itse asiassa moni muukin on näillä palstoilla kertonut samaa.
      Eikö tässä siis ole jotakin mätää? Ja miksi ei muka saisi tulla kertomaan omista huonoista kokemuksista? Pitäisikö katsoa kaikkea läpi sormien, antaa hyväksyä tällainen toiminta, ja että ihmisiä saisi edelleen huijata ja antaa kaiken maailman ennustajiksi itseään väittävien viedä viattomilta ja hyväuskoisilta ihmisiltä rahat täysin katteettomista ja vastikkeettomista ennustuksista?

      Eikö ole velvollisuus estää tulemasta lisää uhreja?

      • puskajubat

        en ole edes ennustaja, en selvänäkijäkään, vain asiakas jolla hyviä kokemuksia itsellä ja kyllä minulle on moni nähnyt hyvin. Palautetta saa tietenkin jokainen antaa ja kyseenalaistaa miten haluaa, silti en käsitä tätä mollaamista yms- mutta ilmeisesti ihmiset joilla on itsensä kanssa erittäin paha olla, niin hakevat apua väärästä paikasta, kun mt-hoitaja tai lääkäri tms olisi oikea osoite. Sorry, sille vaikuttaa astralia seuranneena että moni kaipaa justiin mielenterveysongelmaan apua. Eihän heille voi kai luuriakaan korvaan laittaa kesken kaiken.. Sitten kohta "viaton ja hyväuskoinen ihminen" sellainen ei minusta ole kuin lapsi, useimmat munaavat asiansa itse ja odottavat jonkun muun toisen korjaavan koko hoidon ja elämänsä.. Toki käsitän, että joku ei sulle ole nähnyt, mutta miksi otit nuo tulkinnat sitten'? Eikö ihan aikuisten oikeasti sulla ole mitään omaa vastuuta elämästäsi?


      • Ihmetellen_eikö_huomaa

        En ole kuule soitellut viimeisten yli viiden vuoden aikana Rajatieto organisaatioon, enkä ole taatusti soittanut ikinä mihinkään Astral tv: hen.
        Eikä tässä ole kyse mistään mt-ongelmista, vaan siitä, että tuohon sinun niin kovasti mainostaneeseen ja kehuneeseen alaan liittyy enemmän hämäräperäisyyttä ja epärehellisyyttä.
        Jokainen voi väittää olevansa mitä vaan, ei se silti todista mitään, että he puhuvat totta.

        Minusta tämä on kuitenkin ehdottomasti aihe, josta pitäisi puhua enemmän.

        Toiseksi viimeinen heittämäsi lause on minusta aivan käsittämätön. Hei haloo! Eihän kukaan voi mitenkään tietää etukäteen, kuka on oikea, aito ja rehellinen näkijä. Koska kukaan ei tule kertomaan omista kokemuksista. Sitä joutuu summanmutikassa soittamaan jollekulle sokkona, koska kaikki kuitenkin väittävät olevansa aitoja, empaattisia ja oikeita näkijöitä. Jatkokysymyksesi on aivan yhtä käsittämätön. "Miksi otit nuo tulkinnat sitten? " Olin epävarma ja eksyksissä elämäni suunnasta ja tarkoituksesta. Että minne mennä, ja mitä tehdä seuraavaksi. Olin hyvin ahdistunut ja elämässäni tienhaarassa. Miksi sitten itse olet soitellut? Oletko sinäkin kysellyt tyyliin: " Missä on minun sormukseni?, "
        Miten tulee menemään matkani? " Miten lapsillani menee? Sen sormuksen muuten löytää, kun vain itse vaan etsii. Permoo kaikki paikat ja etenkin lattiat, hyllyt ja vessan lavuaarin reunat. Ja jos ei löydä, niin ostaa sitten uuden. Loma, tai työmatkan tuloksen ja sen sujumisen näkee ja kokee sitten, kun sinne menee, Miksi sellaista pitää tietää etukäteen? Siitähän menisi koko matkasta jännittävyyskin, jos saisi joltakin tietää etukäteen kaikki käänteet. Omien läheisten ja lapsien kuulumiset voi kysyä itse suoraan, joko soittamalla, kirjoittamalla heille, tai käymällä heidän luonaan. Pentelettäkö tuollaisia hölmöjä kysymyksiä ylipäätään kysytään joltakin "selvännäkijältä"? Ihmiset kysyvät loppujen lopuksi aika paljolti typeriä asioita. Minne se maalaisjärki ja sen käyttö ovat oikein kadonneett? Itse kysyisin kylläkin vähän järkevämpiä kysymyksiä ja asioita, joihin on olemassa täysin looginen ratkaisu ja toimintapa.
        Se vähän mitä olen kyseistä ohjelmaa ( Astral tv) katsonut, niin ne kysymykset ovat useimmiten juuri noita edellä kuvattuja. Sitäpaitsi jos yhtään on kuunnellut, mitä ne olevinaan asiantuntijat vastaavat, niin itse asiassa he puhuvat kyllä aika epämääräisesti ja ympäripyöreästi. Ei oikein juuta, eikä jaata. Joskus he myös sanovat jotain vähän nk. hyviksi mieliksi, ja useimmat lauseet, mitä he käyttävät; on että ," jotakin uutta on sinulle näkyvissä. Tai että kaipaat jotakin uutta. Olet kyllästynyt tähän vanhaan olotilaan" . Etenkin Tarja Sahari käyttää noita samoja lauseita jokaisen ihmisen kohdalla. Useimmat heidän käyttämänsä repliikit ovat kuin hyvin opeteltuja vuorosanoja, tai äkkiä omasta päästä keksittyjä. Eikö kukaan ole näitä asioita yhtään pannut merkille? Minnekä ihmisten hoksottimet ja asioiden huomaaminen ovat oikein kadonneet?


      • Dr.Doom
        Ihmetellen_eikö_huomaa kirjoitti:

        En ole kuule soitellut viimeisten yli viiden vuoden aikana Rajatieto organisaatioon, enkä ole taatusti soittanut ikinä mihinkään Astral tv: hen.
        Eikä tässä ole kyse mistään mt-ongelmista, vaan siitä, että tuohon sinun niin kovasti mainostaneeseen ja kehuneeseen alaan liittyy enemmän hämäräperäisyyttä ja epärehellisyyttä.
        Jokainen voi väittää olevansa mitä vaan, ei se silti todista mitään, että he puhuvat totta.

        Minusta tämä on kuitenkin ehdottomasti aihe, josta pitäisi puhua enemmän.

        Toiseksi viimeinen heittämäsi lause on minusta aivan käsittämätön. Hei haloo! Eihän kukaan voi mitenkään tietää etukäteen, kuka on oikea, aito ja rehellinen näkijä. Koska kukaan ei tule kertomaan omista kokemuksista. Sitä joutuu summanmutikassa soittamaan jollekulle sokkona, koska kaikki kuitenkin väittävät olevansa aitoja, empaattisia ja oikeita näkijöitä. Jatkokysymyksesi on aivan yhtä käsittämätön. "Miksi otit nuo tulkinnat sitten? " Olin epävarma ja eksyksissä elämäni suunnasta ja tarkoituksesta. Että minne mennä, ja mitä tehdä seuraavaksi. Olin hyvin ahdistunut ja elämässäni tienhaarassa. Miksi sitten itse olet soitellut? Oletko sinäkin kysellyt tyyliin: " Missä on minun sormukseni?, "
        Miten tulee menemään matkani? " Miten lapsillani menee? Sen sormuksen muuten löytää, kun vain itse vaan etsii. Permoo kaikki paikat ja etenkin lattiat, hyllyt ja vessan lavuaarin reunat. Ja jos ei löydä, niin ostaa sitten uuden. Loma, tai työmatkan tuloksen ja sen sujumisen näkee ja kokee sitten, kun sinne menee, Miksi sellaista pitää tietää etukäteen? Siitähän menisi koko matkasta jännittävyyskin, jos saisi joltakin tietää etukäteen kaikki käänteet. Omien läheisten ja lapsien kuulumiset voi kysyä itse suoraan, joko soittamalla, kirjoittamalla heille, tai käymällä heidän luonaan. Pentelettäkö tuollaisia hölmöjä kysymyksiä ylipäätään kysytään joltakin "selvännäkijältä"? Ihmiset kysyvät loppujen lopuksi aika paljolti typeriä asioita. Minne se maalaisjärki ja sen käyttö ovat oikein kadonneett? Itse kysyisin kylläkin vähän järkevämpiä kysymyksiä ja asioita, joihin on olemassa täysin looginen ratkaisu ja toimintapa.
        Se vähän mitä olen kyseistä ohjelmaa ( Astral tv) katsonut, niin ne kysymykset ovat useimmiten juuri noita edellä kuvattuja. Sitäpaitsi jos yhtään on kuunnellut, mitä ne olevinaan asiantuntijat vastaavat, niin itse asiassa he puhuvat kyllä aika epämääräisesti ja ympäripyöreästi. Ei oikein juuta, eikä jaata. Joskus he myös sanovat jotain vähän nk. hyviksi mieliksi, ja useimmat lauseet, mitä he käyttävät; on että ," jotakin uutta on sinulle näkyvissä. Tai että kaipaat jotakin uutta. Olet kyllästynyt tähän vanhaan olotilaan" . Etenkin Tarja Sahari käyttää noita samoja lauseita jokaisen ihmisen kohdalla. Useimmat heidän käyttämänsä repliikit ovat kuin hyvin opeteltuja vuorosanoja, tai äkkiä omasta päästä keksittyjä. Eikö kukaan ole näitä asioita yhtään pannut merkille? Minnekä ihmisten hoksottimet ja asioiden huomaaminen ovat oikein kadonneet?

        "...oikea, aito, rehellinen näkijä" minäpä kerron, että kun sellaista ei ole olemassakaan, luulisi olevan päivän selvä asia, mutta ilmeisesti pölhöjä onkin sitten enemmän kuin luulin. Kun heittelee tarpeeksi ympäripyöreää tekstiä ja arvauksia ilmaan, niin kyllä joskus osuu oikeaankin. Hyvät "selvännäkijät" osaavat korkeintaan lukea uhria ja utsia uhrilta vaivihkaa tietoja keskustelun lomassa ,jotka sitten hetken päästä esittävät takaisinpäin uhrille omina päätelminään tai tietoinaan ja pölhö uhri on ihmeissään että kuin se tietää vaikka veti sitten on itse asian kertonut huomaamattaan näkijälle... herätkää pölhöt, niin säästyy roponne!


      • hänonse
        puskajubat kirjoitti:

        en ole edes ennustaja, en selvänäkijäkään, vain asiakas jolla hyviä kokemuksia itsellä ja kyllä minulle on moni nähnyt hyvin. Palautetta saa tietenkin jokainen antaa ja kyseenalaistaa miten haluaa, silti en käsitä tätä mollaamista yms- mutta ilmeisesti ihmiset joilla on itsensä kanssa erittäin paha olla, niin hakevat apua väärästä paikasta, kun mt-hoitaja tai lääkäri tms olisi oikea osoite. Sorry, sille vaikuttaa astralia seuranneena että moni kaipaa justiin mielenterveysongelmaan apua. Eihän heille voi kai luuriakaan korvaan laittaa kesken kaiken.. Sitten kohta "viaton ja hyväuskoinen ihminen" sellainen ei minusta ole kuin lapsi, useimmat munaavat asiansa itse ja odottavat jonkun muun toisen korjaavan koko hoidon ja elämänsä.. Toki käsitän, että joku ei sulle ole nähnyt, mutta miksi otit nuo tulkinnat sitten'? Eikö ihan aikuisten oikeasti sulla ole mitään omaa vastuuta elämästäsi?

        Aika hyvä pointti tuolla, että eikö ihmisellä ole mitään vastuuta itsestään, toiset näköjään siirtää sen vastuun näkijälle. Ja mä ihmettelen tätä yhtä paasaajaa täällä tuosta j.g:stä, siitä on vaikka miten monessa keskustelussa ja juuri tänä syksynä kirjoitettu, miksei kirjoittanut 5 vuotta sitten? kun oli tämä palsta silloinkin jo käytössä


    • Avainonneen

      Näistä palveluista pitäisi jonkun toimittajan tehdä juttu. Ilman nimiä ja firmoja, vain hyviä ja huonoja kokemuksia. Kokemuksia siitä, miten ennustukset ovat pitäneet paikkansa, miksi on soitettu uudestaan vaikka ei ole pitänyt paikkaansa . Onko soitettu vain huvin vuoksi vai mahdollisesti avuntarpeessa. En oikein usko että kaikilla soittajila näitä mielenterveysongelmiakaan on. Onko kenties pyydetty soittamaan vain onko annettu joku aikaraja, jonka jälkeen mahdollisesti soitettu uudestaan. Mitä on kysytty jne. Saattaisi olla aika mielenkiintoista ja valaisevaa katsottavaa tai luettavaa.

    • Olisi_gallupin_paikka

      Olisi varmaan gallupin paikka, jossa kyseltäisiin kaikille, jotka ovat käyttäneet kyseisiä selvänäköpalveluja, kuinka hyvin ja onnistuneesti todella ovat pitäneet heille annetut ennustukset ja sanomiset. Olen melko varma, että sellaista galluppia ei ole koskaan tehtykään. Sitten nähtäisiin, mikä on totuus asioiden laidasta ja että onko kyseinen ala luotettava, vai ei ja että onko ylipäätään olemassa mitään selvänäkemistä ja oikeita ennustajia. Se, että jos jotkut harvat täällä kehuu alaa, tai että on saanut itselleen nappiin menneitä ennustuksia ei riitä todisteeksi, koska eihän sitä voi tietää kuka on asialla, ja puhuuko hän edes totta. Sitäpaitsi useimiten on käynyt niinkin, että ihminen itse kuultuaan ennustuksen toteuttaakin sen itse. Sitä missä määrin ennustus toteutuu selvänäkijän antaman ennustuksen takia, vai kuinka suuri prosentti siitä onkaan asiakkaan itsensä tekemien valintojen osuutta, jääkin hämärän peittoon. Kuten sanoin, omalla kohdallani, silloin kun aikoinaan soitin kyseiseen alan yritykseen, voin todeta, että suurin osa niistä minulle sanotuista asioista ja ennustuksista oli täyttä lööperiä. Koska tein nk. selvänäkijä sanoi ja minua ohjeisti. Silti enpä löytänyt mitään lonkeroita politiikkaan, enkä ole pitänyt yhtäkään esitelmää ja sille työuralle menemisestä ei ollut minulle mitään konkreettista hyötyä. Ei rahallisesti, eikä muutenkaan. Joten ainakin minä voin puhua kokemuksen syvällä äänellä, että tulin pahasti huijatuksi ja harhaanjohdetuksi. Ja minä en muuten valehtele, nk, jotkut näyttävät tekevän.

      • Anonyymi

        Noista ennustuksista on hyvä esimerkki se, kun parilla tutulla oli vuosia sitten maksullinen horoskooppipuhelin. Ensin lueskelivat erinäköisiä horoskooppipalstoja ja sitten kirjoittivat hirveän määrän saman tyyppisiä ympäripyöreitä lausahduksia. Ja sitten soittajalle kone ARPOI muutaman noista valmiista lausahduksista.

        Ja tuli monia kehuvia palautteita, esim. "Teidän horoskooppinne osui todella hyvin" , "Kuka nää horoskoopit laatii, kun osuu tosi hyvin jne..." Toki oli palautteita myös sellaisilta, jotka hasitoivat sen täysin huuhaaksi, mutta ne vaan jätettiin huomiotta :)


      • Anonyymi

        Nainen soitti Seija Laukkaselle ja kertoi, että oli kesällä Suomessa tavannut ulkomaalaisen, toiselta puolelta maailmaa olevan miehen. Mies kertoi hänellä olevan tulossa joku oikeusjuttu
        kotimaassaan ja olisi hyvä jos nainen lähtisi sinne hänen tuekseen. Nyt tämä mieheen ihastunut nainen kysyi Seijalta, uskaltaako hän lähteä, ehkä mies onkin huijari. Ei kuulemma ole! On rehellinen, kaikki menee hyvin!
        Herranen aika! Minusta tuo oli vähän uskaliaasti sanottu. Mitä suomalainen nainen tekee uuden miesystävänsä oikeudenkäynnissä maailmalla? Joutuu vielä hyvässä lykyssä itse syytettyjen penkille - mieshän voi selittää vaikka minkälaisen stoorin omaksi edukseen. Ei missään tapauksessa tuon miehen kanssa kannata hänen kotimaahansa lähteä. Täysin käsittämätöntä, että Seija kehoitti lähtemään. Minusta juttu "haiskahtaa" nimenomaan huijaukselta!


    • Niinpäniin_heh

      Eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.

      • Miettikääpä_tarkemmin

        Kumpi on tuomittavampaa ja halveksittavampaa, se, että jotkut oikeuttavat itselleen ihmisille valehtelemisen ja heidän rahojensa ansiottomasti viemisen katteettomista palveluista, vaiko ne asiakkaat, jotka liiallisessa hyväuskoisuudessaan näille, jotka itseään kuitenkin asiantuntijoiksi väittävät, soittavat?

        Edellä kirjoittanut taitaa olla narsisti, kun ei näe kyseisessä bisneksessä ja sen harjoittajissa mitään väärää. Vaan hyväksyy sen, ja sysää kaiken vastuun ja syyn ennustajille soittaville.

        Kysymys ja asianpointti ei ole se, että ovatko ne ihmiset, jotka itseään ennustaijksi väittävät tyhmiä, vaan että onko tällainen toiminta oikein.
        Mietipä vähän itse.


      • Epärehellistä_toimintaa

        Toiseksi viimeiseen lauseeseen tuli kirjoitusvirhe. Lauseen piti kuulua ja mennä näin: Kysymys ja asianpointti ei ole se, että ovatko ne ihmiset, jotka ennustajille soittavat tyhmiä, vaan onko tällainen härski ennustusbisneksen toiminta oikein?
        Miettimisen aihetta jokaiselle.
        Ja se joka ei mieti, vaan hyväksyy moisen toiminnan, eikä näe kyseisessä toiminnassa mitään väärää, kertoo sellaisesta ihmisestä itsestään jotakin. Eli on ilman mitään moraalia, arvoja ja omaatuntoa omaamaton ihminen. Eli on täysi narsisti. Näitä on tuolla selvänäköalalla, tai kyseisellä alalla toimivien lähipiirissä valitettavan ja erittäin paljon.


    • Opetus_on_saatu

      Muutaman vuoden soittokokeilut näihin 0700 numeroihin ovat kyllä opettaneet minut arvostamaan oikeaa aitoa näkijää aivan eri tavalla.

      • SepeteusSepe

        "Aito ja oikea näkijä" on kuin joulupukki, ei ole olemassa ja vain lapset ja lapsen mieliset niihin uskoo. Kaikki suuret " näkijät" maailmalla jo aikapäivää sitten bustattu, eikä ole ketään joka olisi testauksia läpässyt, ei ainoatakaan... älkää nyt jauhako enää paskaa mistään aidoista näkijöistä, kun sellaisia ei ole olemassakaan...


    • suharisahari

      Kysymys ei ole ennustamisesta vaan palvelupuhelinmaksujen keräämisestä.
      Tyhmiä höynäytetään.

      • Valheellista_mainontaa

        Nimimerkille suharisahari ja muille, jotka jatkuvasti toistavat tuota samaa fraasia, että ne jotka ennustajille soittavat olisivat muka tyhmiä. Eivätpä muuten ole, sillä nämä alalla toimivat yritykset ja niissä toimivat "ennustajat" harjoittavat valheellista markkinointia, väittäessään olevansa asiantuntijoita. Jos väittää olevansa jotakin, mitä ei oikeasti ole, syyllistyy harhaanjohtavaan mainontaan ja tavallaan petokseen. Minusta se täyttää rikoksen tunnusmerkit ja on rikollista toimintaa.

        Jos he jossakin ovat asiantuntijoita, niin no, ainakin valehtelun mestareita.
        Nämä jotka edelleen sälyttävät kaiken vastuun hyväuskoisille ja harhaanjohdetuille ja hyväksyvät moisen bisneksen harjoittamisen ovat edesvastuuttomia. Joille sana oikeudentunto, ja oikeuden toteutuminen ovat myöskin ilmeisen tuntemattomia käsitteitä.


      • Totuudellisesti

        On se kumma, kun se ei näytä vieläkään menevän teille jakeluun, että kyse on ihmisille valehtelusta, heidän huijaamisestaan ja hyväuskoisesten ansiottomasti rahojen viemisestä.
        Täysin vastikkeettomasta ja katteettomasta palvelusta.
        Ja valheellisesta mainostamisesta ja ihmisten pettämisestä.


      • Vb2

        Ikinä en ole soittanut ennustajalle. Lasteni mummo ennusti aikanaan ja pitivät paikkansa. Rahaa ei keltään ottanut. Eli kyllä niitä on jotka näkee oikeasti asioita.


    • Sisko100

      Me soitimme uteliaisuuttamme astraltv:n Isthar Marialle ja se oli kyllä sellasta soperrusta se ennustus, etten ole kuullut moista kuin juopuneen suusta. Ainoa selvä lause oli, että "olet ahkera töissä" (en ole töissä). Kymmenen euroa meni, kun hän nosti kortteja ja sitten toinen kymppi kuunnellessa ihme sössötystä. Kyllä hirvittää kuunnella, kun vanhat ihmiset itkee ennustajalle, että dementoitunut mies hakkaa, eikä saa mistään apua. Ja ennsutaja painottaa, että sinun pitää saada nukkua, nukkua, nukkua........

      • Anonyymi

        Hah hah, mistä sieki tiiät kenenki näkemiset. Muutti ivalosta tuolloin pois. Eikä noita kaikille puhella. Etpä taia tuntiakkaan kunnolla ihmistä oikiasti. Heillähän politiikkalähell. Ei siin kovin helposti tuua muuta esille.


    • Hintahuijarit

      Tulipa testattua 10 min 15 sekuntia ja välittömästi puhelinoperaattorilta tekstiviesti seuraavasta laskusta. Sopimus hinta 25,90 € nyt tulossa lasku n.120 €. 94 € maksoi tuo soitto oikea hinta olisi, 37,94 €. Tyhmyyttäni soitin mutta kuluttaja-asiamiehelle lähtee valitus ja lähti myös Astral TV:lle. Mielenkiinnolla odotan vastausta. Miksipä ei kukaan ole näistä hinnoista kirjoitellut, en varmasti ole ainut jolta on tuo ylihintaa huijattu.

    • 69maaliskuussa

      Sitä ihmettelen, että samat ihmiset soittavat lyhyen ajan sisällä useasti. Epäilen ettei heillä ole varaa soittaa näitä kalliita puheluita. Annetaanko heille ilmais soitot?

    • Zorro666

      Tuskinpa on kovin monella soitella satasen puheluita jatkuvasti. Kyllä se tulee jossakin kohtaa ilmi, kun ihmiset joutuvat vaikeuksiin. Eikös nämä peliyhtiötkin rahoita haittoja joita tulee pelaamisesta, sekin on vapaaehtoita, ehkä tähänkin tulee jossain kohtaa vastaava ratkaisu. Haitan tuottaja korvaa.

    • hulluseon

      Tosi elämän sairas tosi huijari muutti Hervannasta Perkiöntielle Pirkkalaan,leikkii titteleillään jotka vaihtelevat numerologista elämäntapa-kouluttajaan ja akka on täysin tietämätön oikeasta elämästä,ymmärtää helpot ja loogiset ajatukset päin mäntyä.Kunhan elämässään saa vain olla esillä ja huijata sieltä täältä muutaman markan välittämättä mistään muusta kuin omasta navastaan ja julkisivustaan.

      • typeryyttä

        Kenenkään osotteita ei saa täällä ilmoitella vai ilmoitetaanko sinunkin osoitteesi hä?


      • justnäinsi

        MARKAN?????? ootko nyt ihan tässä päivässä?


      • hulluseon
        typeryyttä kirjoitti:

        Kenenkään osotteita ei saa täällä ilmoitella vai ilmoitetaanko sinunkin osoitteesi hä?

        Ethän sää voi mitenkää tietää mun osoitetta...???!!! Pelottaako kun tullaan lähelle,joudutko muuttamaan kenties Nokialle...???


      • uhkaankovain
        typeryyttä kirjoitti:

        Kenenkään osotteita ei saa täällä ilmoitella vai ilmoitetaanko sinunkin osoitteesi hä?

        Sinä "typeryyttä",mistä tiedät minun osoitteeni ??? Silloin tiedät minut ja mistä asiasta/syystä kirjoitin....Se koira älähtää johon kalikka kajahtaa... Äkkiarvaamaton paskan näkijä joka Hervannassa ollessaan nautti "ufo-kaappauksensa" julkisuudesta,HerSa haastatteleli mutta kertoi omaa säälittävää tarinaansa kuinka hän on kärsinyt...kierteli ufo-asiat vaikka sitä varten järjesti oikein tilaisuudenkin,kun puhui ufosta valehteli..jotain piti puhua toimittajalle,muka asunut kahdessa eri kulttuurissakin...??Asunut (lomalla,työttömänä..) ???Valokuvan ottivat vaikkei halunnut,valokuva otettiin sitten kysymättä yllättäen,sen näkee...ei olisi halunnut kuvaa lehteen eikä nimeänsä ufo-jutun yhteydessä...olen ollut ufon kyydissä !!!! Piti lyödä asia lekkeriksi ja sitten tosissaan "Kosminen kulkija"-roolin muodossa,numerologiaa väittää myös tieteeksi(??!!),on ollut Intian matkailun opettajana vaikka täysi noviisi,on elämäntapa-kouluttajanakin...voe voe voe kun ei osaa edes kotitöitä mutta halu on kova olla esillä,"mulla on valtaa mä koulutan muita..." saaden kiksejä ollessaan luokan edessä...hah,"Karjalaisten laulu",sekin olisi pitänyt tietää mutta ei.....pitkä juttu mutta tulee esiin,totuutena,minun kertomanani !!!!!


    • np__

      Tänään siellä huijari "parantaa" ihmisiä. Hyi miten pahoja ihmisiä nämä ovat.

    • ettekönäe

      Noh, maksaahan jotkut puoskarilääkäreille ja psykologeillekin satoja euroja, vastineeksi ei saa kuin reseptin kouraan... Astral TV:n ennustajat KUUNTELEVAT ja parhaansa mukaan neuvovat, opastavat ihmisiä. Eikä se satasia maksa. Ja vaikka maksaisikin, moni yksinäinen olisi valmis maksamaan, toisen ihmisen ajasta, siitä että joku kuuntelee.

      • diipadaapajoo

        Ihmettelen, että jos ihmisillä on näin negatiiviset ajatukset Astral tv:stä, niin miksi edes seuraa ohjelmaa? luulis, ettei seurais ohjelmaa jos siitä on niin negatiiviset fiilikset. Mä ainakin käännän kanavaa jos joku ohjelma sais mussa tuollaiset reagtiot ja sehän tulee joskus aamu yöstä, nukkukaa hyvät ihmiset jos ette sinne soita vaan nousette kiukkuisena katsomaan sitä. Jokaisen asia mihin haluaa rahansa laittaa, ei pitäis kuulua kellekkään.


      • "Noh, maksaahan jotkut puoskarilääkäreille ja psykologeillekin satoja euroja, vastineeksi ei saa kuin reseptin kouraan... "

        No tyhmä ja/tai tietämätönhän se sellainen on joka nimenomaan puoskarille maksaa. Oikea lääketiede ja psykiatria sentään ovat valvottuja, ammattilaisten pyörittämiä juttuja. Mielummin kannattaa tarpeen vaatiessa kääntyä heidän kuin puoskareiden puoleen.

        "Astral TV:n ennustajat KUUNTELEVAT ja parhaansa mukaan neuvovat, opastavat ihmisiä."

        No mitä hyötyä siitä on, että parhaansa mukaan toimivat, kun tuo paras ei ole kovin hyvää? Astrologia on huuhaata, mistä ei ole muuta kuin rahastushyötyä sen pyörittäjille, ja luuloharhaista hyötyä siitä maksajille. Järkevämpiäkin tapoja olisi tulla kuulluksi kuin tuommoinen.

        "Eikä se satasia maksa. Ja vaikka maksaisikin, moni yksinäinen olisi valmis maksamaan, toisen ihmisen ajasta, siitä että joku kuuntelee."

        Järkevämpää olisi oppia hyväksymään, että aina ei voi vaatia, että tulee kuunnelluksi. Ihmetyttää tuo tuommoinen, että aikuisetkin ihmiset voivat olla vain sellaisia isoja vauvoja, joilla on tarpeita, joita tulee vain ymmärtää. On oikeastaan absurdia, että noin pihalla reaaliteeteista olevat vastuunottokyvyttömät hourimot saavat ylipäätään asettua ehdolle ja äänestää. Joku roti sentään pitäisi olla.


    • Estoluokat2018

      Ottakaa mamma mukaan ja menkää Soneraan, Elisaan, Dna-liikkeisiin, jolloin tytöt/pojat liikkeessä asentaa palvelueston esim 0700 alkuisiin numeroihin. Taksintilaus on muistaakseni 0600, joten katsokaa että sitä ei suljeta.

    • Estoluokka2018

      Jatkan vielä. Koskaan en voinut kuvitella, kuinka paljon muistisairaan kotiin on tilattu lehtiä, joita löytyi avaamattomista muovikääröistä iso pino. Puolet vaatehuoneesta.

    • huijaustahanse

      Raamattu kieltää olla vainaja-tai tietäjähenkiin yhteyksissä.
      "Kysykää tulevaisia minulta"-sanoo Jumala.
      Useammat taitavat olla ihan puhtaasti huijareita ja rahastajia.
      Jotkut saattavat saada todellakin tietoa demoneilta= pahoilta hengltä.
      Henkimaailma on olemassa. On hyviä Jumalan enkeleitä, mutta myös langenneita enkeleitä, kuten Lusifer enekliruhtinas = saatana ja ne 1/3 osaa enkeleitä jotka lankesivat Taivaassa Lusiferin kanssa, ja joista tuli demoneita. Heillä on iankaikkinen osa helvetissä.
      Jostain luin/kuulin, että eräs nuorimies soitti ennustajalle ja kysyi "kuolleesta" isästään. Ennustaja meni ansaan ja alkoi selittää jotain täyttä soopaa, joten nuorimies ja hänen elossa oleva isänsä olivat nauraneet koko jutulle, koska ennustaja jäi huijauksesta heti kiinni.
      Ihmettelen sitä, kun soittajat vuodattavat koko elämänsä ennustajalle ja sitten vasta kysyvät tulevaisuudestaan. Helppoa se on kenen vaan sen jälkeen alkaa tarinoimaan yhtä sun toista.
      En kehoita ketään soittamaan Astraliin, mutta jos joku soittaa, eikö kuuluisi kysyä ennustajalta tulevaisuus, eikä itse kertoa sitä?

      • luettuon

        Kuka on jumalan nähnyt tai jeesuksen? ei kukaan. Tai voipi olla kun se jeesuskin teki vedenkin viiniksi, hällä oli varmaan yliluonnollisia kykyjä, siis ne kaikki asiat mitä jeesuksesta ja jumalasta on kerrottu, miettikää nyt tosissanne, mä luin raamatun ihan huvikseni ja löysin tosi monta kohtaa mikä hyvinkin viittaisi yliluonnollisiin kykyihin niin kuin meilläkin täällä on. Npodat myös poltettiin roviolla kun ei silloin ymmärretty asioista. suosittelen lukemaan, ei sillä puhuta siitä että näkevät olisi saatanan ihmisiä


    • KaatunutSuomi

      Mun astral sanoo näin suomesta: Maa tulee romahtamaan jos sama pressa valitaan uudelleen suomeen.....kuolemankorttiki kertoi näin....Sipilän keskusta tulee romahtamaan ja sikatilalliset menettävät tukiaiset.....

    • RKO

      Tyhmiä on niin helppo huijata.

      • Anonyymi

        Sahari on tosiärsyttävä ja teennäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahari on tosiärsyttävä ja teennäinen.

        Sahari yritää puhua ihmiset Hänen puolelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahari yritää puhua ihmiset Hänen puolelleen.

        Kukaan Astral-tv:n povareista ei katso tarotkortteja oikealla tavalla. Latovat niitä pöytään valtavan määrän. Se ei ole oikea tapa. Tarotkorttien käyttöön on olemassa ihan omat korttien ostajalle mukaan tulevat kirjat, joissa on tarkat käyttöohjeet. Niitä ei heitellä pöytään kuin tavallisia pelikortteja!
        Toiminta olisi vähän uskottavampaa, jos opettelisivat edes tämän. Myös tämä itseään "tarotmestariksi" kutsuva vanhempi punapää!!!


    • Huijausta

      Pyytävät kirjoittamaan arvosteluja ennustajista. Kirjoitin Isthar Marian kohdalle, että ei nähnyt mitään eikä hänen hoitonsa parantanut, puhelu maksoi lähes 100 €. (Siis tyhmyyttäni soitin kun olin tosi sairas). Arvostelua ei ole julkaistu. Tiedän että on OIKEASTI näitä näkijöitä ja parantajia, mutta suurin osa huijareita. Tosiasia on myös, että suurin osa lääkäreistä on myös "huijareita" ja rahastajia, ei kiinnosta potilas vaan raha. Suomen Terveystalo on suurin huijaus organisaatio. Potilaita hyppyytetään lääkäriltä toiselle otetaan verikokeita, tuloksista ei välitetä vaikka siellä on tuloksia joissa viitearvot paukkuu yli rajojen. Eivät siis ymmärrä niin jätetään oman onnensa nojaan. Kokemusta on tästäkin, onneksi ei ole tarvinnut niitä itse maksaa kun on työnantajan puolelta hyvä työterveys paketti. On hyviä lääkäreitä, taitavia lääkäreitä, mutta sen kun löytää on se SUURI IHME.

    • MariaFani

      Jos poikamies olisin niin tuolle Marialle soittaisin heti :) Suht HOT mimmi ja mikä ääni ....
      Täällä tuntuu olevan tietäjiä , siis kuka hän oikeasti on ... Kertokaa terkut !
      Ei ole rahaa ja uskoa näihin soitella , mutta livenä olis kiva nähdä muissa merkeissä :)

    • suuruudenhulluus

      Mikä tämä vipsukka on? Elämäntapa palvelija? Taitaa olla elämänkoululainen. Kirjoitustaito on sitäluokkaa, kun hänen fasen egoistisia sepustuksia silmäilee.

    • Astraltvfani

      Minä tykkään tosi paljon astraltv:stä vaikkakin olen nyt niin karmean köyhä ettei ole varaa itse soittaa. Ja olen vasta hiukan aikaa katsellut. Jos edes jonkinlainen palkkatyö on niin minusta puhelut ovat vielä kohtuuhintaisia. Käytän itsekin mieluummin rahaa tällaisiin palveluihin kuin kaikenlaiseen tavaraan. Telkusta tulee monia paljon huonompia ohjelmia. Olisi kiva kun vielä useammat asiantuntijoista tekisivät suoraa Tv-juontoa. Nämä ovat tosi ihania ja eteviä ja rohkeita ja kauniita ja viisaita, ketkä tekevät suoraa tv-palvelua ja asettuvat kaikenlaisten pölhöjen ja kateellisten ja ilkeiden ihmistenkin nähtäväksi, Kyllä tuollaiseen työhön täytyy olla oikea kutsumus ja erityisiä lahjoja ei sellaista muuten jaksa kukaan. On kyllä ymmärrettävää ettei kaikki halua tv:hen ja voihan olla että joitakin ei päästetä vaikka itse haluaisivat. Minulla on jostakin syystä aika paljon huonoja kokemuksia ns virallisista lääkäreistä ja hoidoista monet lääkkeet eivät sovi minulle ollenkaan ainakaan sellaisilla annoksilla mitä lääkäri on maarännyt vointi mennyt vaan huonommaksi. Niin kiinnostaa enempi terveyden hoito kuin sairauksien hoito ja lisäsairaudet. Olen myös aina ollut kiinnostunut henkisistä asioista niin sikälikin kiinnostavaa sisältöä astraltv:ssä vaikka joistakin asioista minulla on erilainen näkemys mutta mielestäni se ei haittaa. Esimerkiksi tuntuu kauhealta ajatus että kuoleman jälkeen joutuisin touhuilemaan henkiolentona tällä pallolla jonkinlaisessa palvelutehtävässä hääräämässä ja auttelemassa joitakin rasittavia sukulaisia tai ystäviä, jotka tämäntästä virhevalintojensa takia ja miloin mistäkin syystä joutuvat ahdinkoihin. Ja koulimassa luonnettani jollekin korkeammalletasolle kuin mitä se on . Haluan säilyttää käsitykseni ainutkertaisesta elämästä tällä pallolla jonka jälkeen pääsen ikiuneen lepoon ja rauhaan ja jos Luoja suo ikuiseen iloon ja valoon. Vaarahan on sitten se että joutuukin vuohien jonoon, jolloin ikuisuus tulee olemaan toisenlainen mutta sitä ei kannata miettiä täällä vaan täällä pitää toimia valppaana ja elää sydämellä ja turvata siihen yhteen joka on ylitse kaikkien muiden.

      • astral2

        Astraltvfani, sulla oli kyllä hyvä kirjoitus! Toit asioita julki niin monesta kulmasta, hienoa!


      • Rahastusta

        No astral tv on viihdeohjelma ja sellaiseksi kallis soittajalle. Se ei ole mikään asiantuntijapalvelu! Monet näkijät ja ennustajat ovat salanimellä tai ilman sukunimeä, missään oikeassa ammatissa niin ei voi toimia. Vastuuta ennustuksista ei tarvitse kantaa, että möi möi, kuten S.Sahari nauraen toteaa.
        Sairaita ja yksinäsiltä kerätään rahat pois. Jos joku kuvittelee kehittyvänsä henkisesti soittamalla viihdeohjelmaan tai edes katsomalla sitä pettyy pahan kerran.
        Koko roskaohjelma pitää lopettaa!


    • valoakaikille

      Astralfani, todella hieno kirjoitus sinulta. Voi kun kaikki olisivat tälläisiä. Kaikki näkijät ei halua mennä tuollaiseen ohjelmaan siksikin että sieltä tulee lokaa niskaan. mutta kunnioitan heitä jotka menevät.

      Rahastusta, ei se kyllä mene niin että otetaan köyhiltä ja sairailta pois. Jos minulle soittaa henkilö joka on rahallisesti tiukoilla niin sanon että aloitetaan heti niin ei tule niin suuri lasku. Toiset soittaa jopa siksi että ovat yksinäisiä ja kaipaavat rohkaisua tai muuten vaan juttu seuraa.

      asia ei ole niin mustavalkoinen kuin ihmiset kuvittelee

      salanimi on oikeastaan pakollinen, itse kyllä toimin omalla nimelläni. Mutta uhkailut jne..ovat näkijäiille arkipäivää ja myös heidän perheilleen

      • Huijausta

        Monissa ammateissa työntekijät kokevat uhkaa, mutta eivät keksi itselleen nimiä.
        Turhaa huijauksen puolustamista, häpeä.


      • Puoskarit

        Nämä " asiantuntijat" eivät kanna vastuuta lööperistään ! Höpöttävät, mitä sylki suuhun tuo. Arje Silander, jolla oli sentään järkeä ja moraalia jäädä viihdeohjelmasta pois, on yksi harvoja, johon luotan.
        Älkää soittako ohjelmaan!
        He pitävät ihmisiä pilkkanaan.
        Entä noi käsien heiluttajat"parantajat" naurettavaa.


    • iasand

      yksilöllisen paranemisen (healing) tarpeiden kohtaaminen parantavan voiman antavan tahon kanssa tasapainossaan. suuremmin kun oma tilannetta varjoaa energioiden summa, esim. pranic healing (www sivu ilmoitettu tässä ilman yhtiöltä lupaa kysymättä) http://www.pranichealing.fi voi olla suositellummaa kuin yksittäin toimivan parantavan voimien käyttäminen välittämiseen. voimien välittämisessä on raja. sen ylittyminen on myös ns tavallisessa päivätöissä, ei ainoastaan parantamisessa, tuttua. tarpeeseen vastaaminen on merkityksellistä.

    • iasand

      suomen vaikeasti itseen keskittyvän energia, itseen keskittymisen saavuttaminen , minkä keinon voi siihen, auttaa

    • aaa___

      Inkeri on iso Rinkeli.

    • Hupsistasentään

      Katselin aamulla ohjelmaa puhelun ajan ja huvitti, näkijä onki soittajalta tiedot ja sen jälkeen rakensi "näkemänsä " tuon soittajan kertoman asian ympärille eli ei mitään uutta, vain ympäri pyöreä tarina soittajan omien antamien tietojen pohjata ja puhelu maksoi varmasti ainakin 30-40 euroa.

    • rko

      Astronomia on nykyaikaa. astrologia on taikauskoa eli epätiedettä.

    • rko

      ryssä on ryssä vaikka paskassa pyörittäis.

    • näkijätär

      Täällä ihmiset kateuksissaan haukkuvat näkijöitä. Kokeilkaa työtä itse jos se on vain helppoa ja huijausta..monella loppuis lyhyeen...en usko että vuodesta toiseen riittäisi asiakkaita jos ei näe mitään...ja tehkää iteki työnne halvalla tai ilmaiseksi kun vaaditte sitä meiltä näkijöiltäkin..

      • Lopetin

        Itse luovuin tuosta asiakkuudesta useamman vuoden jälkeen kun tajusin että koko lailla huijausta on. Eli eipä juuri mitään nähty, lähinnä höpöteltiin ja kerrottiin osin omia kertomiani asioita takaisin totuutena.


      • näkijämyös

        Samaa mieltä näkijätär kanssasi,tekisi hyvää näille arvostelijoille kokeilla edes päivän näkijän työtä. Sellainen oikein kiireinen päivä , voi olla että loppuis lyhyeen nuo vikinät


      • Lopetin

        En itse ainakaan mitä kamalia ruuhkia huomannut noissa puhelinpalveluissa. Hyvin harvoin oli numero varattuna edes näille kehutuimmille näkijöille. Tosin en enää reiluun vuoteen ole edes soittanut Nykyään soitankin ajavarausnäkijälle, joka näkee sen mitä tarvitsen, mutta kuitenkin näkee noin 70 % oikein sen sijaan, että kuuntelen ihan höpöhöpö tarinoita jotka vaihtuvat jatkuvasti. Luulen aamusta iltaan ei kukaan aito näkijä jaksa työtä tehdä, joten tästäkin voi kai jotain päätellä näkemisen tasosta.


      • kyselenhuvikseni
        Lopetin kirjoitti:

        En itse ainakaan mitä kamalia ruuhkia huomannut noissa puhelinpalveluissa. Hyvin harvoin oli numero varattuna edes näille kehutuimmille näkijöille. Tosin en enää reiluun vuoteen ole edes soittanut Nykyään soitankin ajavarausnäkijälle, joka näkee sen mitä tarvitsen, mutta kuitenkin näkee noin 70 % oikein sen sijaan, että kuuntelen ihan höpöhöpö tarinoita jotka vaihtuvat jatkuvasti. Luulen aamusta iltaan ei kukaan aito näkijä jaksa työtä tehdä, joten tästäkin voi kai jotain päätellä näkemisen tasosta.

        Perusteles tuo että mitä tarkoitat ettei kukaan aito näkijä jaksa tehdä työtä aamusta iltaan?


      • Lopetin

        Eiköhän ole itsestään selvää, ettei kukaan jaksa keskittyä kovin montaa tuntia perätysten jatkuvasti soivaan puhelimeen vastaamaan. Lisäksi pitää keskittyä asiaan (jos näkee). Tietysti jutustelija jaksaa vastailla kauemmin. Jokainen, joka nyt on tehnyt jonkinlaista vaativaa puhelintyötä varmasti ymmärtää asian (en nyt tarkoita lehtimyyjiä ym). Tosin eipä puhelin nyt taida kuitenkaan läheskään jatkuvasti soida.... joku taannoin valitti, että ei tule kuin muutama puhelu päivässä. No toisaalta en ihmettele, sen verran huonoja olivat omatkin kokemukset. Eipä niitä oikeasti näkeviä taida kovin montaa olla, joku näillä palstoilla kehuttu on aina hetken pinnalla. Useita tuli kokeiltua ja kokeiluiksia jäävät, eipä ole tähän hetkeen nähty eikä ole omien muistiinpanojeni mukaan ole näitä itselleni vastaan tulleita asioita nähny kuin yksi, mutta nähnyt tosi tarkasti. No joku nyt taas sanoo, että kaikki eivät näe kaikille jne.niin tai sitten ei vain näe ollenkaan.


    • hröm

      Minusta nämä mustalaiseukot edustavat täihiuksisia rahan kerjääjiä.

    • joojoojoo

      Ymmärrä ... ehkä että koko homma on täyttä kusetusta !

      • Anonyymi

        Rahan takia nuo linjat on. Tuossa tienaa,kun minuutti maksaa melkein 4€. Ei tarvitse tehdä 8-12h työpäivoä,jotta pääsee tienesteille. Minä höpötän ystävän kanssa näitä ihan ilmasiks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahan takia nuo linjat on. Tuossa tienaa,kun minuutti maksaa melkein 4€. Ei tarvitse tehdä 8-12h työpäivoä,jotta pääsee tienesteille. Minä höpötän ystävän kanssa näitä ihan ilmasiks!

        Oivoi, olet kyllä yksinkertainen luulounesi!! Jos olet aikuinen tyyppi, ota selvää ennenkuin höpisee täällä!!


    • teei

      oikea harjoite, oikea tarve, oikea harjoittaja sekä palvelu, jolta haetaan ratkaisua tilanteeseensa.
      henkinen harjoittaminen ja sellaisen palveluna käytäminen edelleen on myös palvelun vaativan hyvä olla syistään tietoinen, mihin palvelua tarvitsee. saako kysyä, miksi koetaan 'homma on kusetusta'?

      • Syytepetoksesta

        Nämä huijarit pitäisi saattaa oikeuteen.


    • regarding

      muita harjoitteita on myös sahaja yoga , suom www sivusto on www.jooga.org. myös luontaislääkintää on suomessa jonkin verran, löytynee hakukoneen kautta.

      • varoituksensana

        Sahaja joogaan ei pidä kenenkään sekaantua! Kyseessä on sairas kultti, jossa palvotaan erästä jo edesmennyttä naisgurua. Ottakaa selvää ennenkuin menette mukaan.


    • irregular

      suomessa tartutaan helposti henkiseen haasteeseen oli se itsestään lähtöisin tai ei. miksi harjoittaja saa paljolti negatiivista palautetta tai mistä koko harjoitteessa on kysymys.

    • Hyvä_vinkki

      Pari päivää sitten lähetyksessä oli juontamassa Laura Roine. Tässä kohtaa täytyy sanoa, että kyllä oli nainen pukeutunut todella kauniiseen, mustaan asuun. - Ja oli todella tyylikäs ja seksikäs!

      Sanottakoon se nyt ihan ansaittuna kehumisena.

      Hän voisi varmasti antaa haastatteluja eri aikakauslehdille, ryhtyä vaikka malliksikin. Ulkonäköä riittää. - Ja koska hänellä on myös erittäin hyvät puhelahjat, on sujuvasanainen, eikä puhe töki, niin varmasti hänellä riittäisi kyvyt, taidot ja avut, vaikka Arkadianmäelle asti.

      Jos kuitenkin totta puhun, niin en suoraan sanottuna silti usko näihin selvänäköjuttuihin ja ennustamisiin. Jotkut vaan osaavat lukea hyvin ihmisiä heidän sanomistensa perusteella, tehdä niistä päätelmiä ja muodostaa "ennustuksia".

    • HeikkiHeppa

      Niin kuaan kun on näitä idiootteja jotka haluaa jotain kaukoreiki,enkeli ja voimahoitoja.niin niitä tarjotaan.Kyllä mullekin voi soittaa niin kerron että elät vaikeita aikoja,ja edessä on haasteita mutta kerron lisää seuraavalla puhelulla

    • Tottajokasana

      Pitäisi olla varovainen kun käyttää parannuskeinona,ennustajana "noita" nimikettä,joskus muinoin on heitä ollut,ei tässä elämässä.Itsellänikin on rumpuja,useampikin,oikeita lapin rumpuja,vieläpä itse tehtyjä,kylläkin asiantuntijan opissa,enkä käytä niitä mihinkään ennustuksiin ym.humppaan,vaikka aikanaan suvussani on ollut ihmisiä jotka näkivät asioita,ja itsekkin olen jollain lailla herkkä vastaanottamaan niitä.

    • ellanoora123

      Itse uskon että he jotka soittavat astraltv ovrst yksinäisiä ihmisiä joilla on liikaa turhaa aikaa . ja varmaan yksinkertaiset ihmiset ovat myös helppo kohde huijata mutta kaikessa kummallisuudessa ihminen päättää itse kenelle soittaa ja vapaus uskoa
      on heidän omissa käsissään. EU kuitenkin on hieman suojannut uhreja laittamalla aika rajan jonka jälkeen puhelu vain katkeaa.... ja tuttu kävi jossain kokouksessa jisaa opetetaan miten johdatellaan ja saadaan näyttämään että kstso minä tiesin vsikka hölmö itse jo kertoi vastauksen..... hauskaa on myös välillä kun ennustukset menevät mönkään ja miten taidokkaasti ne samalla henkäisyllä käännetään juu ei ole sinä se on iso veli ,si ei ole veljeä vsrmasn tuo tarkoittaa enoa jne.... heh ja soittaja ei ymmärrä ? voi ressukka on ihsn tyhmä kuin saapas. voi voi...... mutta hyvä hyvä astraltv ennustajille

      • Anonyymi

        Ei ole pakko soittaa, sillä Astral-TV:n sivuilta löytyy ilmainen päivä- ja viikkohoroskooppi halukkaille. Kokemusteni mukaan se on osunut useimmin oikeisiin asioihin päivän ja viikon aikana.


    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi pitäisi viranomaisien sekaantua astral tv toimintaan.? Jos joku haluaa uskoa noihin höpö höpö ennustajiin on se edelleen heidän oikeus ja heidän valintansa.jos kuitenkin puheluihin menee ns omat ruokarahat koen että nähköön nälkään niin eiköhän se tyhmempikin siitä opi. Tulihan tuohon ohjelmaan joku aika raja joka itsessään jo suojelee tyhmiä.... voi voi koen suurta myötä häpeätä mutta toisaltaan yksinäiselle tuo on varmaan pelastus että joku kuuntelee.....
      Olen joskus katsellut ja naurattaa että ihmiset oikeasti soittaa heh heh.....

      • Anonyymi

        Hah. Et pystynyt ottamaan kritiikkiä vastaan, niin päätit sitten ilmoittaa asiallisen viestini poistettavaksi. Poistoilmoituksesi vain todistaa sen että olet niiden palkkalistoilla puolustamassa sinisilmäisten ja hyväuskoisten ihmisten kusettamista. Häpeäisit!

        Mutta kuten sanoin, viranomaiset sekaantuvat kaikenlaiseen toimintaan josta voi olla haittaa ihmiselle, sillä muutoin tämä yhteiskunta ei pysy pystyssä ja sinunlaisille kusettajille avautuu tilaisuus hyötyä tietämättömien ihmisten tietämättömyydellä tai jopa tyhmyydellä.

        Esimerkiksi valtio puuttuu fyysisten esineiden turvavarusteisiin, turvavöihin, turvatyynyihin, pyöräilykypäriin, koska muutoin ihmiset ovat niin tyhmiä etteivät niitä käytä.

        Sen lisäksi he puuttuvat muiden aiheuttamaan vaaraan, esimerkiksi julkisten tilojen tupakanpolttoon kieltämällä tupakoinnin.

        Alkoholin haittoja hoidetaan sillä että hintaa nostetaan.

        Mutta lisäksi sydämettömiä hyväksikäyttäjiä rajoitetaan eri tavoin. Esimerkiksi raiskaus avioliitossa tuli rikokseksi vasta ihan hiljattain. Lapsia suojellakseen on määritelty esimerkiksi työlait, rikosvastuun ikärajat sekä suojaikärajat. Sillä aina olisi sellaisia ihmisiä jotka käyttäisivät heikkoja ja puolustuskyvyttömiä hyväkseen!

        Aivan samoin, tyhmiä pitää suojella kusettajilta, koska tyhmyys, tietämättömyys tai vaikkapa sairaudesta johtuva heikkous tai luonteenheikkous ei ole mikään ihmisen aito valinta!

        Meillä on lait joilla suojellaan hyväksikäytettyjä erilaisilta huijauksilta ja huijareilta!

        Tuollainen "palvelu" jossa hyväksikäytetään ihmistä kalliilla soittohinnalla tarjoten tyhjiä lupauksia ei ole yksinäiselle mikään pelastus.


    • Anonyymi

      jos tyhmä haluaa soittaa ennsutajalle on se hänen oikeutensa.ja sinä olet juuri sellainen ihminen jota välttelisin.kova tyttö mutisemaan mutta tee asialle jotain jos olet niin huolissasi muiden ihmisten asioista eli minne muut ihmiset päättävät soittaa ja jos he maksavat omat puhelin maksunsa mitä se sinulle oikeastaan kuuluu?

    • Anonyymi

      Huonoja asioita ovat täytyy olla tekijällä siis firman omistajilla täysi moraalin puute,mutta kieroutta sitäkin enemmän.

      • Anonyymi

        Työnhaku ko. firmaan.Lukekaas vaatimukset.


      • Anonyymi

        Eihän kukaan voi ennustaa kenellekään toiselle mitään. Eikä ole sellaisia selvänäkökykyjä yhdelläkään.. huijausta ne on kaikki .


    • Anonyymi

      Ennustajat pysyvät hengissä vain koska ihmiset yksinäisyydessään hakeutuvat näiden huijareiden luo.... he tarjoavat kauniin valheen jossa lupaavat että tapaat sen oikean ? tämä stiina sahari on todella hyvä puhuja.... En tiedän mikä vimma hänellä on värjätä hiukset ruskeaksi. näyttää nykyään todella pelottavalta ja mikä lie oma väri onkaan epäilen että on vaalean ruskea. ihon väristä päättelin. ja tuo puhe tyyli....
      Hän venyttää sanojansa kummallisesti. onko jokin hypnotointi tarkoitus? hui todella pelottavan näköinen nykyään ...

    • Anonyymi

      Viranomaiset käyttää selvänäkijöitä kadonneen etsinnässä suomeskin. Factaa, kuullut suoraan etsijältä.

    • Anonyymi

      Katson juuri tällä hetkellä,mutta en ikinä soittaisi tollaseen. Aivan älytön minuuttitaksakin. Eilen ennustaja oikein hitaasti lässytti joillekin,että pitää syödä vihanneksia ja kananmunia. Hohhoijaa😀😂

      • Anonyymi

        Tulevaisuutta parhaimmillaan! Aika surullista , että ihmiset menevät tälläiseen ansaan edelleen, eipä taida olla tuossakaan puljussa yhtään aitoa selvänäkijää. Pelkkää rahastusta ja ihmisten huijausta ja joku vielä uskoo tähän. Tosi ikävää.


    • Anonyymi

      Minä kun kirjoitin, eräälle toiselle keskustelupalstalle näiden huijareiden toiminnasta ja siitä miten ovat paljastuneet täys huijareiksi. Poisti palsta kirjoitukseni ja sulki minulta oikeuden kirjoittaa enää. Että sellaista sensuuria.

    • Anonyymi

      Kysyppäs ens viikon oikeat lottonumerot johan alkaa änkyttään tai Eurojaskan. Älä ny eikö tiännyt ulosanti takkuaa... no shit... soittakaa ja puhukaa ihan rauhassa noitten kanssa. Mää niin haluun kuunnella shaibaa janaureskella.

    • Anonyymi

      Suurin valehtelija on Eeva Maria ja muut muka ennustajat--olemme keränneet aadressin, huijaus tv on loputtava--viranomaiset tutkii..

      • Anonyymi

        Olen saanut hyvin asiallista tietoa Eva Marialta. Rakkaudellinen asiallinen tulkitsija. Antaa hyviä tärkeitä elämänohjeita.


      • Anonyymi

        Kuka voi todeta, onko valehtelija. Sehän on tosi loukkaavasti kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut hyvin asiallista tietoa Eva Marialta. Rakkaudellinen asiallinen tulkitsija. Antaa hyviä tärkeitä elämänohjeita.

        Tulee halvemmaksi hankkia elämänohjekirjoja kirjastosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka voi todeta, onko valehtelija. Sehän on tosi loukkaavasti kirjoitettu.

        Jokainen joka on soittanut sinne, kokeillut ja tajunnut voi sanoa onko valehtelija. Sinulla on jokin väärinkäsitys sanasta loukkaus. Valehtelija/huijari voi loukkaantua tai esittää loukkaantunutta kun hän paljastuu, mutta toden sanominen ei ole oikeasti loukkaus. Outoa jos et tiennyt kuka voi sanoa ja mikä on loukkaus. Loukkaus on se mitä astral TV:n rahastajahuijarit tekevät.


    • Anonyymi

      Tervehdys,
      On aivan hävytöntä,et herkkäuskoisille kerrotaan täyttä soopaa ja rahastetaan 3,58min/pmv ...ja annetaan parannusta esim.verisuonitukokset aukaistaan,verenkiertoa parannetaan ja kaikki säryt häviää sekä kummitukset taloista,hävinneet esineet löytyvätym...Tälläinen ptäisi kieltää lailla!ps.tästä täytyisi tehdä lakialoite,et saadaan rahastus loppumaan.Huijausta tämä on.
      Mauri

      • Anonyymi

        M.M Häntäkö tarkoitat ?


      • Anonyymi

        Näitä ennustajaeukkoja on aina ollut ja tulee olemaan, nyt tietysti tasa-arvon nimissä ukkojakin.

        Olen näitä seurannut aamuisin, kun herään aikaisin ja muilla kanavilla on huumebisnejuttuja.
        Ihmettelen toki sitä, että kertovat olevansa asiantuntijoita. No olenhan minäkin nyt "asiantuntija", kun olen ko. kanavaa katsellut.
        Jos ihminen tuntee saavansa apua, mikäs siinä mutta kallistahan tuokin apu on.

        Olen parissa elämänvaiheessa käynyt psykologilla ja petyin. Asiantuntija istuu nenäliinapaketin kanssa, tekee ensin muistiinpanoja, kartoittaa tilannetta, seuraavalla kerralla istuu hiljaa ja kuuntelee.

        Saman asian ajaa hyvä ystävä, kaikkia ei tietenkään voi murheillaan ja iloillaan rasittaa.

        Ihanat asiat aiheuttavat kateutta ja surulliset sääliä, ehkä neutraali kuuntelija/asiantuntija on paikallaan, mutta ei mitään halpaa kuuntelua. Nämä koulutetut kallonkutistajat terapoivat itseään, hakeutuneet alalle omien vaikeuksiensa vuoksi.

        Olen käynyt psykiatrilla joka teki musteläiskätestin, joka toki lohdutti etten ole ihan hullu.
        Hän myös totesi, että olen hienosti työstänyt elämääni ja lätkäisi pillerireseptin käteen ja näkemiin.
        Psyykelääkkeiden rinnalla tulisi olla terapia, mutta yleensä sitä jää yksin pilleripurkin kanssa, Onneksi älysin hakea muuta apua, enkä jäänyt lääkekoukkuun.
        Kyllä tämä elämä on taapertamista, ikä auttaa onneksi.
        että olen ihan ok.


    • Anonyymi

      Voiko joku soittaja sanoa, paljonko maksaa ennenkuin operaattori sulkee puhelun.
      Pitäis saada molemmat polvet kuntoon, rahaa on niukasti.

      • Anonyymi

        Senhän voi laskea 15 minuuttiahan se puhelu kestää.


      • Anonyymi

        Älä tuhlaa rahaa niihin. Kokeilin muistaakseni kolmea.
        Kysyin lapsestani. Kävi myöhemmin ilmi, että "tietämisensä " oli täyttä tuubaa.
        Kysyin leikkaukseni onnistumisesta. Laittoi parantavaa energiaakin. Kummatkin ihan tuubaa.
        Hintaa en muista, mutta kallista se oli köyhän kukkarolle. Pidin toki huolen etten kuunnellut kauemmin kuin minkä pystyin maksamaan, mutta helposti siinä menee huomaamatta yliaikaa.
        En suosittele. Pelkkää arvailua koko juttu.


    • Anonyymi

      TV7 ja Alfa-TV kuuluvat samaan kastiin.

    • Anonyymi

      Olen todella huolissani,kun oma äitini on jäänyt koukkuun noihin näkijöihin ym.. Varsinkin Anita De Coteau juonnot saavat hänen uskomaan noihin juttuihin. Olemme huolissaan ,kun äidin puh.laskut ovat todella suuret ym.. Tämä Anita yrittää kaikella tavalla saada ihmisiä uskomaan ,että hän on joku valo-olento . Nämä soittajat on vanhempia ihmisiä,jotka kokevat yksinäisyyttä ja turvautuvat näihin ennustajiin. Me olemme todella huolissamme äidistämme,koska asuu vielä yksin joten emme pysty häntä valvomaan.

      • Anonyymi

        On todella ikävä, että tällainen ohjelma saa pyörii tvssä. Miksi siihen ei puututa?


      • Anonyymi

        Jos äiti kykenee maksamaan puhelinlaskunsa ja on tyytyväinen niin ketä haittaa jos puhelinlaskut on suuret?
        Huijareitahan ne Astral TV:n "näkijät" ja "tietäjät" on mutta en itse puuttuisi ystäväni/äitini/isäni, naapurini asioihin jos ei tuonne soittamisesta aiheudu vaikeuksia soittajalle.

        Haluaisin kyllä takaisin sen vanhan lain jossa muiden pettäminen on kielletty. Aikoinaan joutui tuomiolle jos ennustettava nosti syytteen ennustajasta joka ennusti rahaa vastaan eikä ennustus toteutunut. On naurettavaa että jossain alakulmassa pyörii teksti että ko. ohjelma on viihdettä, kun koko formaatti perustuu siihen, että saadaan puheella ja vakuuttelulla uskomaan että kaikki on täyttä totta. Ei kaikki edes huomaa sellaista alakulman tekstiä. Sama kun identiteettivarkaat/-huijarit yms. nettihuijarit jättäisivät uhrin s-postiin tms. ilmoituksen, että teen tämän vain viihdetarkoituksessa eikä saisi sen tähden syytettä teoistaan.


    • Anonyymi

      Tässä olisi oikeusasiamiehelle hommia tutkia tätä hömppää. Voisi välillä antaa Päivin olla ja tutkia joitakin muita, ihan oikeita mätäpaiseita.

    • Anonyymi

      Jos menet yksityslääkärille, niin esim nivelrikkopolveen on varsin vaikea saada apua.
      Siksi soitan Astaral-asiantuntijalle. maksan vajaa 4€ min ja 50.05€ voin saada polveeni apua ja päästä sauvakävelylenkille.

    • Anonyymi

      olen myös hämmästellyt näiden ns: ennustajien selviä mokia mutta luulen että soittajat ovat yksinäisiä tai muuten syrjäytyneitä ja he ovat oivia uhreja.... eihän kukaan tervejärkinen näille leikki ennustajille soittele..... täällä on nyt tullut uusi huijari nimeltä Julia..... heh enkelihoitoa? voi teitä hölmöjä soittajiajia jos enkelillä on asiaa kyllä se viestin tuo perille ilman näitä maksullisia
      huijareita.....

      ihme kun EU sallii moisen huijauksen?? mutta kauheat sanktiot sai aikoinaan valio EU lta kun levitteemme nimi oli voimariini ?? aika naurettava asiasta tuli sakkoa mutta adtraltv on sallittu hyväksytty huijausta tyhmiltä ......

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä Mihin näitä huijareita tarvitaan jos on asiaa enkelille. Ja korteista voi itsekin katsoa. Jos ostaa pakan tarotkortteja niin niissä on tulkintaohjeet mukana. Voi katsoa ihan itse eikä maksa kuin sen korttipakan hinnan. Sen voi pyytää vaikka kimppaostoksena ystäviltä syntymäpäivälahjaksi niin ei tule kortitkaan kalliiksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Mihin näitä huijareita tarvitaan jos on asiaa enkelille. Ja korteista voi itsekin katsoa. Jos ostaa pakan tarotkortteja niin niissä on tulkintaohjeet mukana. Voi katsoa ihan itse eikä maksa kuin sen korttipakan hinnan. Sen voi pyytää vaikka kimppaostoksena ystäviltä syntymäpäivälahjaksi niin ei tule kortitkaan kalliiksi :)

        Tällä palstalla löytyy paljon ihmisiä jotka ovat huolissaan toisten rahoista? Suomessa on tietääkseni viellä oikeus tehdä itse oma valinta.
        ja jos haluaa uskoa näihin vale tietäjiin on se myös soittajan oma valinta ja jos oma linja sulkeutuu omista valinnasta johtuvista puheluista niin ,ulosottoon vain jos ei maksa sillä vastuu pitää ottaa omasta valinnasta johtuva seuraus......


    • Anonyymi

      Astral tv. ssä on muutamia äärioikeiston - ja salaliittoteorioiden kannattajia. Rokotevastaisuus myös näkyy. Eräs tulkitsija kehoitti soittajaa olla ottamatta korona rokotetta. Näiden tulkitsijoiden sanomiin täytyisi tarkemmin perehtyä ja tarvittaessa poistaa Astraalista näitä vaarallisia "maapallon puhdistajia".

      • Anonyymi

        olen samaa mieltä siinä että tyhmää ei saisi neuvoa asiassa josta ei ole koulutusta...... mutta osa näistä leikki ennustajista olettaa olevansa päteviä lääkäreitä.....

        toinen Asia joka hämmästyttää nänä nuorey uuset ennustajat . Näköjään heillä ole koulutusta tai saanneet mitään muuta työtä kuin tämän laiskan miehen työn astral tv. Aika mukava työ päivät pitkät puhut mitä sylki suuhun tuo. voi teitä soittajia ,ei voi kun sääliä.. ... ja välillä todellakin koen
        myötä häpeää soittajille kun tekevät sen viellä soittamalla suoraan tv lähetykseen...
        Minäkin voisin ostaa kortit ja ennustella niitä näitä ..


      • Anonyymi

        Samaa mieltä olen. Aika moni heistä on kulkutautimyönteisiä ja rokotekielteisiä.. Pitävät Trumppia messiaana ja uskovat hänen toiseen tulemiseen. Nämä ovat pahan voimien vallassa. Ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen. Aika moni heistä on kulkutautimyönteisiä ja rokotekielteisiä.. Pitävät Trumppia messiaana ja uskovat hänen toiseen tulemiseen. Nämä ovat pahan voimien vallassa. Ikävää.

        Ei näille sivuille nyt politiikkaa ja "trumpeja" pidä sotkea, saati sitten koronarokotuksia! Oli ennustaja sitten rokote vastainen tai ei, niin se ei kenellekään kuulu. Jokainen on ihan itse vastuussa omasta käyttäytymisestään. Suomessa ei ole rokote pakkoa.


    • Anonyymi

      Tiedän että heistä jokainen valehtelee. Osaavat johdatella kyselijää ja vähän päästä he muka tietävät :) se sikseen! Mutta haluaisin nähdä vaalean p....n miltä se näyttää just sillä hetkellä kun nainen "ennustaa"

      • Anonyymi

        Onkos se eräs " elämäntapapalvelija" vielä astralissa?

        Astral tv on viihdepalvelu, kuten esim. Pornosivut.


    • Anonyymi

      Tiedän, että Astral-TV on huijareiden ohjelma. Tekee kuitenkin mieli sanoa sinulle kun ihmettelit miksi ei sille vanhukselle joka sanoi, ettei sen lapset kunnioita häntä ja kerroit mitä itse olisit sanonut neuvoksi: "Miksi ihmisen muuten eivät nykypäivänä enää keskustele keskenään?
      Itse olisi sanonut tälle iäkkäälle naiselle, että hänhän voisi ottaa asian esille ja keskustella omien lastensa kanssa taakan jakamisesta ja kantamisesta useamman ihmisen kesken."
      niin ihan huti saattaisi omakin neuvosi olla. Ethän tiedä vaikka vanhus olisi jo tuota yrittänyt vaikka vuosienkin ajan, mutta ei vain tuota tulosta jos ei lapset kunnioita häntä.

      Sama juttu edunvalvonta-asiassa. Jos on vilpillinen tai ohittava edunvalvoja, niin ei se häneltä kysymällä selviä. Huijareita ei ole vain Astral-TV:ssä. En tosin väitä, että tässä olisi ollut kyseessä edunvalvojan huijaus kun en asiasta mitään tiedä.

      Matkasta voidaan kysyä myös siksi, että halutaan tietää näkeekö Astral-TV:n väki oikeasti.
      En ole liemessä enkä yksinäinen mutta soitin silti sinne muutaman tosipohjaisen kysymyksen kanssa ja yhden (puhdistus-ja parannus)pyynnön kanssa. Kysymykset vaativat kykyä nähdä tulevaisuutta. Soitin varmuuden vuoksi kolmelle erilaiselle "näkijälle" todetakseni itse tietävätkö mitään.
      No eivät tosiaan tienneet :D Kaikki meni niin pieleen niin, ettei mitään rajaa. Yhdeltä kysyin hetken mielijohteesta viimeiseksi, miten tuntemallani ihmisellä johon en ole enää ollut kontaktissa menee. Huonostiko vai onko onnellinen. Vastaus oli, että menee hyvin huonosti ja on onneton. Oikeasti kysymälläni henkilöllä meni oikein hyvin ja oli onnellinen ja on sitä tänäkin päivänä.

      Puhdistaminen ei tuntunut missään eikä parantumista tapahtunut. Ihminen voisi kyllä tuntea isojakin tuntemuksia jos hän niin uskoo, tiedetäänhän placebon ja suggestion vaikutus, joten jos olisin tuntenut jotain, ei sekään olisi merkinnyt välttämättä mitään.
      Minulla oli "kunnia" tutustua yhteen näkijään livenä muissa merkeissä. Ei nouse korkealle rankinglistassani. Käytöksensä takia painuu ihan listan pohjimmaiseksi kun ajattelee asiaa ihan vain asiallisesti, ilman sääliä. .

      Olen törmännyt elämäni aikana pariin näkijään. Siis näkijään, ei huijariin. Ja kasvokkain. Hinnat niin edullisia että kannatti yrittää. Eivät kysyneet mitään vaan latelivat tiedot sellaisenaan. Hyvin selkeästi, tyyliin kolmen päivän sisällä saat puhelinsoiton, muista, puhelinsoitto, ei s-posti, ja siinä kerrotaan, että saat palkankorotuksen. Kaikissa siis myös ajat milloin tapahtuu. Kaikki täsmäsi.

      Näiden kahden takia olinkin utelias kokeilemaan, että ihanko tosissaan voi olla noin paljon oikeita näkijöitä kuin mitä Astral-Tv väittää. Ja niin, olinpa nyt huolissani toisten lompakosta tai en, niin taksahan on tietysti Astral-TV:llä ryöväritasoa.

    • Anonyymi

      Herran tähden, miten huuhaata ja skeidaa nuo ennustajat syytää ilmoille. Pia G. On pahimmasta päästä. Huiskii kortteja nurin ja oikein, selvittää ihan omiaan täys huijari. Stina on oikein teatraalinen näyttelijä, kaikkea sitä maa elättääkin. No, Anita hempsankeikka.. viestittelee omia äärioikeistolaisia näkemyksiään piilotellusti sairailla ja vähän älyllisesti heikoille soittajille. On kulkutautimyönteinen ja rokotevastainen.. Voi hyvä ihme..

      • Anonyymi

        Seija kyselee soittajalta kuka on suorassa linjassa joskus kuollut. Kas, kun sattui kuulijalla (70v) isoisä joskus kuolleen ja niinpä Seija lähetti tämän kummittelemasta ylös valoon. 🤗 Nyt seuraavassa puhelussa Seija (apukoululainen) johdattelee ja parantelee asiakkaan hermostossa olevat sakraaliset vaivat ja ehdottelee laittamaan kaksi tyynyä pään alle ja kääntymään vasemmalle kyljelle., siten vaivat heipottuu... siniset energiat leijuu.. Onkohan kukaan aivokirurgi hereillä? Nyt ohjeita Seijalta ennen pään avausta. Tämä oli suora lähetys aamun Astraalista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seija kyselee soittajalta kuka on suorassa linjassa joskus kuollut. Kas, kun sattui kuulijalla (70v) isoisä joskus kuolleen ja niinpä Seija lähetti tämän kummittelemasta ylös valoon. 🤗 Nyt seuraavassa puhelussa Seija (apukoululainen) johdattelee ja parantelee asiakkaan hermostossa olevat sakraaliset vaivat ja ehdottelee laittamaan kaksi tyynyä pään alle ja kääntymään vasemmalle kyljelle., siten vaivat heipottuu... siniset energiat leijuu.. Onkohan kukaan aivokirurgi hereillä? Nyt ohjeita Seijalta ennen pään avausta. Tämä oli suora lähetys aamun Astraalista..

        Seija Loikkanen on jope Ruonansuun sketsi hahmo, mutta naispuolinen tohtori Kaikkonen. Ummetus johtuu siitä, kun suolistossa on boakäärme..Tämä käärme ja ummetus lähtee, kun lopettaa ehdottomasti syönnin klo. 18.n jälkeen ja noudattaa sitä loppu elämän. Viitteenä hän käytti tuttavansa vatsan toimintaa. "Oliko vielä jotain muuta? Annan energiaa sinulle kahden viikon ajan" aika loppuu ja hyvää kevättä😂😅


    • Anonyymi

      Ja ihmisten räikeä huijaus ja rahastustoiminta saa edelleenkin vaan jatkua tv-kanavilla..
      Eikä kukaan tee asialle yhtään mitään. Ei edes valtiovalta, virkavalta, eikä lainvartijat.

      • Anonyymi

        Voisitko SINÄ tehdä asialle jotain, kun olet niin ponteva sanojesi takana? Älä odota että muut tekee, jos sinulla on ajatus, että nyt tämä huijaus ja rahastustoiminta saa loppua!


      • Anonyymi

        Jossain vaiheessa ruudun alalaidassa luki selvästi että "ennustukset tehdään viihdetarkoituksessa". Joku viranomainen on käskenyt laittaa tällaisen ilmoituksen, koska muuten voisi luulla, että "ennustajat" huijaavat. Mutta kyse onkin vain viihteessä.
        Sittemmin tämä varoitus on kyllä muuttunut melko näkymättömäksi, eli vilahtelee silloin tällöin ruudussa lyhyen aikaa. Eli viranomainen on antanut laittaa varoituksen piiloon, tai huijarikanava kokeilee, valvooko viranomainen edelleen. Jos jälkimmäinen, niin valvonta on aika lepsua.
        Suurin osa noista ihmisistä väittää tekevänsä asioita, jotka eivät ole mahdollisia. Huijaus alkaa jo siitä. Eli ei voi sanoa, että soittajat saavat itse päättää, soittavatko vai eivät. Tuotteesta on annettu harhaanjohtava ja valheellinen käsitys. Kuluttajaviranomaisten pitäisi hoitaa asia kuntoon, eli ei harhaanjohtavaa mainontaa TV:ssäkään.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Järkyttävää. Kiitos sinulle että puutut asiaan.

    • Anonyymi

      Juurikin tosi yksinäiset-varakkaat henkilöt saavat puhe ja keskutelu seuraa ja osa puhuu omia askareitansa vaan yhteen sanatulvaan-jotta joku korva edes kuulee sanottavansa-sääli. Mutta jos ei ole rahasta kiinni-sama minnekä euronsa kuluttaa-varakkaat yksinäiset-urkkii vielä lähistensä asioita näkijältä ja kortit sitten näkee että kaikki järjestyy loppujen lopuksi ja asunto saadaan myytyä.

      • Anonyymi

        Omaiset/Virkaholhoojat, laittakaa soitonesto puhelimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaiset/Virkaholhoojat, laittakaa soitonesto puhelimeen.

        Kademielisten paskapanettelua! Tehkää kaikki paskatyönne ilmaseksi!


    • Anonyymi

      Nauroin kun näkijä kysyi TV:ssä että onko sulla kipua, saattoi olla että sanoi jaloissa. Kun ei ollut niin ehdotti vielä kahta muutakin paikkaa. Ja kun ei niissäkään ollut niin kysyi vielä että onko koskaan ollut. No ei ollut.

      • Anonyymi

        Mulla oli tv eilen auki ja sama vika ja samat jutut. Ei kärsi pitkään katsoa, kun säälittää. Noihin ennustajiin en usko. Uskon kuitenkin että kaikki jutut ei ole selvitettävissä. Outoja asioita on sattunut monellekin. Siinä on se syy ehkä, että sitten kuvitellaan, että jollakin on omaehtoisesti linjat avoinna kun itse haluaa. Ei ole.


    • Anonyymi

      Nyt kirurgit ja geologit hereille. Seija Laukkanen puhuu. Hän syrjähti vähän asiastakin eli jos leikkaat hiuksia väärään aikaa niin ne pitenee tai lyhenee.
      Nyt toivoisin, että olisipa kaivo ja kaivon kansi auki. Tuon hasduttelijan voisi kävelyttää sinne virkistymään.

    • Anonyymi

      Stiina Sahari sanoo kerta toisensa jälkeen hänelle soittavia "vieraikseen". Tervetuloa tänne minun vieraakseni jne. Soittajat ovat maksavia asiakkaita eivät todellakaan vierailulla!!!

    • Anonyymi

      Voi tsiisus sentään. Jos oikeasti kuvittelet että joku pystyy PUHELIMEN VÄLITYKSELLÄ, jollain "äänen energialla" ennustamaan saati sitten PARANTAMAAN, ansaitsetkin tulla huijatuksi...

    • Anonyymi

      Aika erikoista, että laki sallii tällaisen huijauksen. Tämähän on selvä ryöstö, rahat pois ihmisiltä, jotka kuuluisivat holhoukseen.
      Miksei hallitus tee mitään?

    • Anonyymi

      Olipa hilkulla jottei Katri lähtenyt noitien valokelkkaan.

    • Anonyymi

      Stiina Sahari ymv. puhuvat täyttä soppaa. Ei ihme, että Jumala on Raamatussa kieltänyt kaiken tähtien, kuun, auringon... palvonnan.

      On tehty tutkimuksia horoskoopin paikkansapitävyydestä.

      Eräs niistä koski 5 min. ajan sisällä syntyneitä ihmistä. Saman ikäisiä siis ja sama horoskoopissa. Tutkittavia oli tutkimustulokset luotettavuuden kannalta riittävästi.

      Kysymyksiä n. 100. Koskien koulutusta, ammattia, terveyttä, ihmissuhteita ja kaikkea oleellista elämään kuuluvaa

      TULOKSET: Syntymäajalla ei ole mitään kokonaisvaltaista vaikutusta ihmisten elämään. Horoskooppi on todistettu täysin perättömäksi. Horoskoopit perustuu täysin mystiikan, luulojen ja harjojen varaan.


      Horoskoopit, ennustukset, mystiikan on puhdasta valhetta.

      Lue Raamattua.

    • Anonyymi

      Stiina on lusinnut Saksassa 5v. Tuomion petoksista

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe