Tämä on valitettavasti totta, joten trollauksesta syyttävät älkää vaivautuko. :)
"– Tulokset antavat ymmärtää, etteivät kimalaiset vain kopioineet näkemänsä. Se osoittaa huomattavaa älyllistä joustavuutta etenkin hyönteiseltä, sanoo yksi tutkimuksen tekijöistä, suomalainen Olli Loukola."
"– Voi olla, että kimalaisilla ja monilla muillakin eläimillä on kylliksi kognitiivisia kykyjä monimutkaisten tehtävien ratkaisemiseen, mutta ne ryhtyvät niihin vain, jos ympäristön paineet sitä edellyttävät, Loukola sanoo."
http://yle.fi/uutiset/3-9496306
Kimalaiset konservatiiveja fiksumpia!
2
75
Vastaukset
- TotuusSattuu
Lisäksi kimalaisilla on käytössä systeemi joka on kauhistus konservatiivien ajatukselle luonnosta jossa jokaisen tärkein tehtävä on lisääntyä eikä vain mennä naimisiin vaikkapa rakkaudesta. Mehiläisillähän vain yksi naaraas sadoista, siis kuningatar, hoitaa kaiken lisääntymiset. Muut naaraat, siis työläiset, tekevät vain pesän töitä eikä niiden tarkoitus ole lainkaan lisääntyä. Koiraat taas huitelevat maailmalla hyödyttämättä lainkaan pesää ja yrittävät lähinnä lisääntyä jokaisen kuningattarien kanssa joka eteen tulee.
Jumalatonta menoa tuollainen koska jokainenhan tietää että lisääntyminen on jokaisen yksilön päätehtävä ja ilman sitä ei voi olla täysi oikeuksia yhteiskunnassa ja toisaalta lisääntyminen kuuluu vain vakiintuneeseen avioliittoon ihan jo biologiankin perusteella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980