Olen pari kertaa törmännyt ilmiöön, jossa tuntematon naisihminen tulee aggressiivistyylisesti lässyttämään minulle. Olen pieni ja siro keski-ikäinen nainen. Ensimmäisellä kerralla olin liikkeellä potkulaudalla, ja se ei ilmeisesti ollut sen täti-ihmisen mieleen. Tänään taas kannoin jumppapalloa kierrätyskeskukseen, ja joku 20 - 40 -vuotias (vaikea sanoa, saattoi olla nuori tai kulunut tai sitten oikeasti vähän vanhempi) nainen lässytteli hyökkäävään otteeseen "kivasta pallosta".
Ilmeisesti pienikokoinen nainen ei saa tehdä "lapsellisia" asioita. Jos raahaan yksin kotiin isoa huonekalupakettia, kukaan ei edes huomaa koko asiaa. Onkohan isoilla miehilläkin vastaavia kiellettyjä asioita? Vai suojeleeko isoja ihmisiä koko turhanpäiväisiltä pottuilijoilta? Siis mikä kieltää pienikokoiselta naiselta kaikki pehmeät arvot? En edes pidä itseäni äärinaisellisena, mutta kai sitten sellaisen vaikutelman teen...
Aggressiiviset lässyttäjät
jo_on_markkinat
1
170
Vastaukset
- Minäkin_
Lässyttää = puhua lapselle
Aggressiivinen = tehokas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1882652Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy332285Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2052243Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82671730Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1431361Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861224Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021178Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171062Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451020- 84957