Taikauskoiset ihmiset ajattelivat, että mitä älykkäämpi mielikuvituskaveri, sitä aggressiivisempi sen täytyy olla.
Nyt se käsitys on saatu todistettua tekoälyn kehittämisen myötä.
http://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/googlen-liian-alykas-tekoaly-kaantyi-ihmista-vastaan-alkoi-kayttaytya-aggressiivisesti/6343270
Raamatun paimentolaisten jumalat väkivaltaisia.
3
63
Vastaukset
Tekoälyn valitsema suunta riippuu tietenkin annetuista päätöksenteon perusteista. Kyse oli pelistä, joka pyritään voittamaan.
Siitä ei ole aivan suoraa yhteyttä ihmisten ja ihmisryhmien välisiin monimutkaisiin suhteisiin.- entä.tänään
väkivaltaisia mihin ja miksi, ketä kohtaan?
Katsoin tänään erästä kuvaa. Vatsakkaat, pari sotilashenkilöä ikkunassa, kun rivisotilaat marssivat rintamalle. Kuva jatkuu - kun rivisotilaat palaavat - pyörätuolissa - arkussa - invalideina.. Samat sotilashenkilöt katsovat palaavia ikkunantakaa - rinnukset nyt täynnä renikoita - vatsat yhä suurena.
Tätähän se aika on. Maailma on paha - mikä vastaukseksi.? - pyhpyhjapyh
Aloittajan valheet eivät hetkauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716