Onko sinulla ollut ikävä minua?

Vaieiköollenkaan

Tällä viikolla?

30

1142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulentu.pa

On on ! Minullä on lähes aina ikävä sinua, mutta olen jo tottunut elämään sen kanssa. Ilmankaan en haluaisi olla!

• näin_on_

ei ole. olen ajatellut sinua, mutta sinänsä sellaista "ikävää" ei ole, koska ei ole tunteita, sellaisia intohimoisia ihastuksen tunteita.

• Ainainenikävä

Tietenki on ollut ikävä. Koko ajan!

• Jäätäväikävä

On ollu tällä viikolla ja oli viime viikollakin. Se "poissa silmistä, poissa mielestä" ei vain toimi. ;)

• On hemmetin ISO IKÄVÄ sitä miestä.😣

• Tänäänkinniin

Olen ikävöinyt. Harmi, että ylipäätään joutuu ikävöimään. Sä voisit muuttaa asioiden suuntaa milloin vain.

• Paperilapputi

Kuka kysyy... Jos joka ajoit ohi tänään kun hoidin työasian...ja tällä viikolla nähty kyllä lähes päivittäin.. Ikävä mun on sua kuten ressu laulanut... etkö nää... mä vaan joudun toimimaan sen mukaan mitä annoit ymmärtää. Et arvaa kuinka olisin toiminut jos antaisit meidän jutulle "luvan".
      N ja S

• eilaiskotella

Ok mä oon niin hyvä käsittää asioita väärin ihan livenä saati palstoilla mut nyt on kohta ruvettava kuntoilee

• Perjantaita

Yhteydenpidostasi päätellen en ole mitenkään ikävöity ja tärkeä, joten puran vain omaa ikävää olotilaani tänne.

• eikaitässäkiireole

Ihan keskustella asiasta joskus pitäisi jos molemmat pitää sitä tärkeänä että puhutaan

• Tottakaiolenn

Ei ttämä viikkokaan ole tehnyt poikkausta tähän monien vuosien ikävöintiin :(

• metsätienmörkö

mikä tämä viikko sitten on ollut etten olisi sinua 3351 ikävöinyt , päivät pitenee ja kevättä on ilmassa niin alkaa mahla nousta.......

• OisinMaailmanOnnellisin

Onko tuo? Voisko olla?

• muttuuntunut

Sinuako? En tunne sua aloittaja, joten ei.
      Mutta erästä toista kyllä.

• oonrehellinen

Ei oo ollu menneet on menneitä kivoja muistoja etta sillai

• Sulaa

Jari on ollut välillä vähän ajatuksissa. Kunhan myönnän.

• Miehenvastaus

Olen ikävöinyt tälläkin viikolla yhtä mukavaa, tummaa, viehkeää, hymyilevää kunnon naista.

• Softlips

Kerro lisää,joohan ...

• kertooko_tämä
        Softlips kirjoitti:

Kerro lisää,joohan ...

niin lähellä,niin kaukana silti...

• Vaaleatanaista

Saria on ikävä niih....

• vieressä

On ikävä sua aina. Toki.
      Miss you.

• Mlady

Ihansikanajmiestä

• "Mlady", miksi mahdat kirjoittaa kaikki sanasi yhteen?

Toivottavasti et yritä esiintyä minuna, sillä yrityksesi jää perin heikoksi.

En nimittäin käytä ilmaisua "ihansikana".

• Kukaaneihaukueikämoiti

Tämä viikko on ollut todella ikävä ja raskas.
      Niinkuin viime viikkokin. Itseasiassa sitä edellinen ja sitä edellinen viikkokin.

Ihanaa, että nyt on hiljaista rauhallista. Rentoa kotoilua ja pitkiä unia aamupäivän asti :)

• olet.huumeeni

Tietysti... Aina. Ja vaikka näkisin sinut niin kohta on taas ikävä. Kosketuksia, katseita, kiihkoa janoan aina lisää.

• Jokuvaanjostain

On todellakin ollut kova ikävä.

• Olikohan

Tämähän on tätä iänikuista kaipausta. Ikävöin koko ajan tietenkin. Muisto hänestä ei tunnu haalistuvan. Näen hänet vain niin elävästi siinä. Muutamat askeleet ja hän olisi ollut lähelläni.
      Hän hymyilee ja seisoo. Hän kävelee ja tulee vastaan. Hän istuu.. jos tulisin luokseen takaa päin ja upottaisin kasvoni hiuksiinsa, jos kietoisin käteni hänen kaulalleen, jos, jos, jos.
      Hän meni jo. Meni jo.

• Halaisithäntä

Jospa tekisit niin.

• HumisevaHarju

C odottaa, että HC valjastaisi ratsunsa ja lähtisi pohjoiseen 16 mailia pohjoiseen tuoden ratsunsa N-talliin levähtämään jonain kauniina päivänä.

• taas_yx_M-nainen

Ainahan minulla sinua on ikävä....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe