Tällä viikolla?
Onko sinulla ollut ikävä minua?
30
1142
Vastaukset
- tuulentu.pa
On on ! Minullä on lähes aina ikävä sinua, mutta olen jo tottunut elämään sen kanssa. Ilmankaan en haluaisi olla!
- näin_on_
ei ole. olen ajatellut sinua, mutta sinänsä sellaista "ikävää" ei ole, koska ei ole tunteita, sellaisia intohimoisia ihastuksen tunteita.
- Ainainenikävä
Tietenki on ollut ikävä. Koko ajan!
- Jäätäväikävä
On ollu tällä viikolla ja oli viime viikollakin. Se "poissa silmistä, poissa mielestä" ei vain toimi. ;)
On hemmetin ISO IKÄVÄ sitä miestä.😣
- Tänäänkinniin
Olen ikävöinyt. Harmi, että ylipäätään joutuu ikävöimään. Sä voisit muuttaa asioiden suuntaa milloin vain.
- Paperilapputi
Kuka kysyy... Jos joka ajoit ohi tänään kun hoidin työasian...ja tällä viikolla nähty kyllä lähes päivittäin.. Ikävä mun on sua kuten ressu laulanut... etkö nää... mä vaan joudun toimimaan sen mukaan mitä annoit ymmärtää. Et arvaa kuinka olisin toiminut jos antaisit meidän jutulle "luvan".
N ja S - eilaiskotella
Ok mä oon niin hyvä käsittää asioita väärin ihan livenä saati palstoilla mut nyt on kohta ruvettava kuntoilee
- Perjantaita
Yhteydenpidostasi päätellen en ole mitenkään ikävöity ja tärkeä, joten puran vain omaa ikävää olotilaani tänne.
- eikaitässäkiireole
Ihan keskustella asiasta joskus pitäisi jos molemmat pitää sitä tärkeänä että puhutaan
- Tottakaiolenn
Ei ttämä viikkokaan ole tehnyt poikkausta tähän monien vuosien ikävöintiin :(
- metsätienmörkö
mikä tämä viikko sitten on ollut etten olisi sinua 3351 ikävöinyt , päivät pitenee ja kevättä on ilmassa niin alkaa mahla nousta.......
- OisinMaailmanOnnellisin
Onko tuo? Voisko olla?
- muttuuntunut
Sinuako? En tunne sua aloittaja, joten ei.
Mutta erästä toista kyllä. - oonrehellinen
Ei oo ollu menneet on menneitä kivoja muistoja etta sillai
- Sulaa
Jari on ollut välillä vähän ajatuksissa. Kunhan myönnän.
- Miehenvastaus
Olen ikävöinyt tälläkin viikolla yhtä mukavaa, tummaa, viehkeää, hymyilevää kunnon naista.
- Softlips
Kerro lisää,joohan ...
- kertooko_tämä
Softlips kirjoitti:
Kerro lisää,joohan ...
niin lähellä,niin kaukana silti...
- Vaaleatanaista
Saria on ikävä niih....
- vieressä
On ikävä sua aina. Toki.
Miss you. - Mlady
Ihansikanajmiestä
"Mlady", miksi mahdat kirjoittaa kaikki sanasi yhteen?
Toivottavasti et yritä esiintyä minuna, sillä yrityksesi jää perin heikoksi.
En nimittäin käytä ilmaisua "ihansikana".
- Kukaaneihaukueikämoiti
Tämä viikko on ollut todella ikävä ja raskas.
Niinkuin viime viikkokin. Itseasiassa sitä edellinen ja sitä edellinen viikkokin.
Ihanaa, että nyt on hiljaista rauhallista. Rentoa kotoilua ja pitkiä unia aamupäivän asti :) - olet.huumeeni
Tietysti... Aina. Ja vaikka näkisin sinut niin kohta on taas ikävä. Kosketuksia, katseita, kiihkoa janoan aina lisää.
- Jokuvaanjostain
On todellakin ollut kova ikävä.
- Olikohan
Tämähän on tätä iänikuista kaipausta. Ikävöin koko ajan tietenkin. Muisto hänestä ei tunnu haalistuvan. Näen hänet vain niin elävästi siinä. Muutamat askeleet ja hän olisi ollut lähelläni.
Hän hymyilee ja seisoo. Hän kävelee ja tulee vastaan. Hän istuu.. jos tulisin luokseen takaa päin ja upottaisin kasvoni hiuksiinsa, jos kietoisin käteni hänen kaulalleen, jos, jos, jos.
Hän meni jo. Meni jo.- Halaisithäntä
Jospa tekisit niin.
- HumisevaHarju
C odottaa, että HC valjastaisi ratsunsa ja lähtisi pohjoiseen 16 mailia pohjoiseen tuoden ratsunsa N-talliin levähtämään jonain kauniina päivänä.
- taas_yx_M-nainen
Ainahan minulla sinua on ikävä....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275