Martina-artistilla taas inspiraatio hukassa!

kusi_omaan_pesään

"Inspiraatiota etsimässä?"

"Tiedättekö välillä niitä hetkiä arjessa, kun inspiraatio on totaallsien kadoksissa? Aamulla ei meinaa päästä sängystä ylös. Oma vaatekaappi ja tyyli tuntuu tylsältä. Urheilemisesta et saa mitään irti. Aivot ei suostu tekemään minkäänlaista uudistumista, saatika luovaa työtä."

"Arki junnaa pahasti paikallaan."

"Ainakin minä olen sen verran aktiivinen ihminen, että itsensä kehittäminen ja uudistuminenen on minun arkipäivää. Ne hetket kun huomaan junnaavani paikallaan, saa mut todella turhautumaan. Mun elämässä pitää koittaa tehdä asiat aina paremmin. Se vaan on mun luonne."

"Tämän kirjoituksen aihe kuitenkin on se, että miten ihmeessä saa ruokittua sitä omaa inspiraatiota? Liityi se mihin tahansa, työhön tai harrastukseen. Meillä kaikilla on joskus paha motivaation pula ja tekis mieli heittää hanskat tiskiin."

"Mun yleinen ajatus ja kokemus elämästä on se, että asioiden eteen pitää tehdä paljon työtä. Mikään pysyvä ei tule ilmaiseksi."

"Tämä on asia, mikä mulle on ihan pienestä opetettu. Olen jo pikkutyttönä oppinut ansaitsemaan asiat, mitä olen saanut tai halunnut. Minut on opetettu työtä pelkäämättömäksi ja siitä olen todella kiitollinen."

"Harrrastuksia tai hankitoja oli, mutta niiden eteen piti suorittaa koulua tietyin arvosanoin tai auttaa äitiä kotitöissä."

"Hevoselleni / tallille sain ostettua uusia varusteita, tekemällä mm. tallilla töitä."

"Ahkerana ollessani, minut palkittiin usein jollain extralla ja tämä oli se mikä motivoi minua jo silloin. Halusin aina tehdä mielummin hiukan extraa, kun juuri ja juuri sen mitä pyydetään."

"Nykyajan nuorisoa ei ole kasvatettu samoilla periaatteilla ja se on välillä todella surullista seurattavaa. Elämme niin erillaista aikaa kun 15-25 vuotta sitten ja sen ymmärrän."

"Onko nykyajan maailmassa helpompi löytää sitä inspiraatiota ja motivaatiota, tehdä asiat hiukan paremmin?"

"Muistan aikanaan kun odotin Victoriaa ja vedin Dazzling Ladies showryhmää. Työ oli esiintymisen lisäksi jatkuvaa ideoiden etsimistä. Uutta show’ta rakentaessa etsin inspiraatiota mm. katsomalla artistien konsertteja tallenteina."

"Miten tekisin sen tänä päivänä? No, varmasti Youtuben kautta."

"Somemaratonilla yhtäkkiä huomaatkin olevasi ihan toisen aiheen äärellä ja keskittyminen hyppii asiasta toiseen. Työstämisestä ei tule kunnolla mitään."

"Tänä päivänä mun luova työ on Miss Helsingin parissa. Joka vuosi pitää uudistua. Joka vuosi pitää olla perempi, isompi , halutumpi ja hienompi."

"Aikamoisen talon olen päättänyt joka vuosi rakentaa ja välillä todella lyö tyhjää kun koitan jotain saada aikaan. Nämä on niitä hetkiä kun kaikki työkalut pitää ottaa käyttöön."

"Miten ihmeessä minä ruokin sitä omaa inspiraatiota?"

"Luovassa työssä, treenaamisessa ja parisuhteessa, kaikessa näissä tarvitaan ajatusta, tunnetta ja intohimoa onnistuakseen."

"Minä kerron teille."

"Minulle inspiraatio tulee aisteista."

"Kun aistit on herkimmillään, eli silloin kun olet onnellinen, terve, levännyt ja tasapainossa. Ympärilläsi on sinua inspiroivia asioita ja nyt puhutaan ihan pienistä asioista. Ne pienet asiat mitkä tekee sut onnelliseksi ja saa hymyilemään."

"Silloin kun nämä asiat ovat kunnossa, sinun sosiaaliset taidot kukoistaa, näet asioita, haistat tuoksuja, kuulet asioita ja tunnet omat tunnetilasi paremmin kuin ennen."

"Kun nämä yllä mainitut aistit ovat huipussaan, olet avoin kaikelle uudelle inspiraatiolle. Olet avoin vastaanottamaan ja luomaan uutta."

"Joskus me tarvitaan ihmisä muistuttamaan meitä näistä hyvin yksinkertaisista asioista."

"Rakasta itseäsi ja elämääsi <3"

"XOXO"

Lähde: http://www.idealista.fi/martina/

Kiinnostavaa tuo oman historian uusiksi kirjoittaminen yhä uudelleen ja uudelleen. Lehtijuttujen perusteella Martina "palkittiin" lopulta tallihommista aivan erityisellä tavalla. Martinan blogitekstit ovat sisällyksettömiä ja kliseisiä höpinöitä. Blogikirjoituksesta selkokieliseksi lyhennetty lehtijuttu kertoo sen sisällöstä olennaisen ja lukijakommentit loput:

"Martina Aitolehti kummeksuu nykynuorten laiskuutta: "Itse olen jo pikkutyttönä oppinut ansaitsemaan""
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703102200083485_vi.shtml

54

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harpie

      Mitkä on Maarun tietyt arvosanat? Koko ajan hehkuttaa ja snäppää kuinka kaikki on niin loistokasta mutta sitten se onkin inspiraatio ollut hukassa ????
      Millaista luovaa työtä tää nainen tekee???

      • voi.kirjanpitäjä.parkaa

        Martina keskittyy niin kovasti inspiraation etsimiseen, että taas kerran on pedantilla arvonlisäverot hoitamatta.
        On sillä pokkaa arvostella nykynuorisoa, kun ei itse saa mitään asioita hoidettua.


    • Nammm

      Miten voi ihmisellä olla kauhea tarve tuoda joka päivä itseään tyrkylle?
      Minä minä minä minä, minulle minulle...
      Minun auto, minun kengät, minun kynnet. Aika alhainen itsetunto pitää olla vai missä syy?

      • Säälittävää

        Huono itsetunto ajaa ihmisiä tuollaiseen. Tietysti takana voi olla ihan persoonan kehitykseen liittyvä häiriökin. Aika patologiselta tuo Maran toiminta kyllä vaikuttaa, valehtelu on niin silmiinpistävää ja jatkuvaa.

        Taas kirjoitetaan kuin olisi ahkeroinut koulussa ja omistanut hevosen, vaikka kumpikaan ei ilmeisesti pidä pätkääkään paikkansa.

        Ilmeisesti tuo hevosasia on jotenkin vaikea Maralle kun pitää niin kovasti valehdella. Aikoinaan oli kuulemma sukulaisen hevonen jota sai välillä käydä hoitamassa. Pikkuhiljaa hevonen muuttuikin omaksi ja tallilla ihan asuttiin (ja samaan aikaa oltiin kaiket päivät urheilukentällä ja kotona vielä laulettiin koko ajan). Sitten Mara ilmoittikin jo olleensa ravivalmentaja. Somessa on esitelty "mun arabialaista" vaikka hevosen omisti avomiehen sisko, se oli vuokrattu eteenpäin, eikä rodultaankaan lähelläkään arabialaista.

        Nyt on sitten siirrytty kaunistelemaan koulunkäyntiä. Koulukavereiden mukaan koulussa surkeasti menestynyt koulukiusaaja yrittää muuttaa historiaansa ja muuttua nyt ahkeraksi ja määrätietoiseksi lapsukaiseksi.

        Luulisi olevan aika raskasta kirjoittaa koko elämäänsä koko ajan uusiksi. Ei lopulta muista mitä on valehdellut ja milloin, saa itsensä vaikuttamaan lähinnä täydeltä idiootilta.


      • ammattitauti

        Aika vähän näissä julkisuuteen sairastuneissa ihmisissä, ns. julkisuusnarkkareissa, on ihmisiä, joilla ei olisi piuhat enemmän tai vähemmän ristissä. Eikö koko julkisuusriippuvuus kerro aika pahoista minäkuvaan, itsetuntoon jne. liittyvistä ongelmista? Martina tietenkin on ääriesimerkki, mutta onhan näitä nykyisin joka oksalla.


      • Maraivoton
        Säälittävää kirjoitti:

        Huono itsetunto ajaa ihmisiä tuollaiseen. Tietysti takana voi olla ihan persoonan kehitykseen liittyvä häiriökin. Aika patologiselta tuo Maran toiminta kyllä vaikuttaa, valehtelu on niin silmiinpistävää ja jatkuvaa.

        Taas kirjoitetaan kuin olisi ahkeroinut koulussa ja omistanut hevosen, vaikka kumpikaan ei ilmeisesti pidä pätkääkään paikkansa.

        Ilmeisesti tuo hevosasia on jotenkin vaikea Maralle kun pitää niin kovasti valehdella. Aikoinaan oli kuulemma sukulaisen hevonen jota sai välillä käydä hoitamassa. Pikkuhiljaa hevonen muuttuikin omaksi ja tallilla ihan asuttiin (ja samaan aikaa oltiin kaiket päivät urheilukentällä ja kotona vielä laulettiin koko ajan). Sitten Mara ilmoittikin jo olleensa ravivalmentaja. Somessa on esitelty "mun arabialaista" vaikka hevosen omisti avomiehen sisko, se oli vuokrattu eteenpäin, eikä rodultaankaan lähelläkään arabialaista.

        Nyt on sitten siirrytty kaunistelemaan koulunkäyntiä. Koulukavereiden mukaan koulussa surkeasti menestynyt koulukiusaaja yrittää muuttaa historiaansa ja muuttua nyt ahkeraksi ja määrätietoiseksi lapsukaiseksi.

        Luulisi olevan aika raskasta kirjoittaa koko elämäänsä koko ajan uusiksi. Ei lopulta muista mitä on valehdellut ja milloin, saa itsensä vaikuttamaan lähinnä täydeltä idiootilta.

        Marahan on idari. Asiaa ei muuta mikään.


    • smoothiet_unohtuneet

      Martinaa v*tuttaa, kun maailma on muuttunut somen vuoksi sellaiseksi, että kuka tahansa muodokas nuori nainen saa itsensä esille, vaikkei olisi potkupalloilijan syrjähyppy. Tositelevisio-ohjelmiakin on VALTAVASTI tarjolla rohkeille osallistujille. Jos Martina olisi nuorempi yms., hän voisi/olisi voinut itsekin osallistua kaikkiin upeisiin tosi-tv-ohjelmiin, kuten esimerkiksi Riisutut, Bachelor Suomi, Maajussille morsian, Exiä rannalla, Ruotsin paratiisihotelli jne. Niiden rinnalla surkea samoilu täysissä tamineissa Nuuksiossa ja tv-kokkailu kaulaan asti napitetussa kokintakissa eivät ole enää yhtään niin huikeita saavutuksia.

    • kumitissitroikkuu

      hihhiihii. onko miss hesa pissisbimbo kisa oikein kokopäivä työtä koko vuoden. tietenkin täytyy mankua ilmaiset palkinnot, kumitissit halpis klinikalta. esiintymisvaatteet, ym.ilmais julkisuutta.

    • sala-rakas

      ura urkeni jalat levällään, kumitissit esillä.

    • MarakkaLentää

      Taasko Maran arki junnaa pahasti paikallaan? Nyt taitaa olla taas akkujen latauksen aika. Kaikesta vitamiini-puhdas ravinto-treenaus-smoothie ym.ym, hypetyksestä huolimatta moniosaajagurumme akut eivät kestä lähellekään niin kauan kuin tavan tallaajan akut. Silloin moniosaajallamme täytyy kuitenkin olla jotain pielessä. Onko glamourin esittely blogissa, Instassa jne. valheellista eikä tosielämä olekaan ihan niin luxusta? Miten pysyä julkisuudessa pinnalla kun nuoremmat ja freesimmät menevät oikealta ja vasemmalta ohi? Lapset kasvavat ja alkavat ajatella itsenäisesti, miten selvitä mahdollisista kiusallisista kysymyksistä? Taloudellinen tilanne on varakkaan miehen varassa, entä jos suhde ei kestäkään? Siinäpä kysymyksiä, joihin voi joutua etsimään vastauksia myös Martinakin.

      • Pupuliini66

        Onneks naapurin #housefife pelastaa


      • wt-leveilijä
        Pupuliini66 kirjoitti:

        Onneks naapurin #housefife pelastaa

        Taitaa olla ainoa naapuri, jonka kanssa Martina on tekemisissä tai joka haluaa olla Martinan kanssa tekemisissä.


    • Meniköpupupiiloon

      Jotenki suhteen vahvuutta ja ailahtelevuutta kuvastaa että yks kaks ei lähdetäkkään maalle Hankoon vaan isketään meikkiä naamaan ja punkkua kitusiin Tähtitornin Vuorella. Lisäksi pupun fb-sivuilta on poistunut Maran kaikki rakkaudentunnustukset ja eivätpä näytä olevan enää kamujakaan fb:ssä.

      • vanha_lukki

        Kevätsiivous on aina hyvä juttu! Lokit, kärpäset ja hämähäkit saa siivottua pois nurkista.


    • NoidanKehässä

      Lehden kommenteissa eräskin että päivän naurut. Näin muuten on, heko! Keskustelu aina hyvästä, mutta että martina aloittajana niin eeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii helevetissä. Siitä tulee huonot mielleyhtymät, ei uskottavuutta, nousukas, joka yrittää kerätä näillä uskottavuutta, noh, ei taaskaan uskottavuutta. Ei se ikinä tule onnistumaan siinä mitä eniten halajaa. Niin siinä vain tulee käymään. Rauhoittumalla saattaisi jotain saavuttaakin. Mutta ei se sitä ymmärrä. Miten toisten julkkujen kohdalla vain seinä on vastassa vaikka mitä yrittää. Viisautta olisi luovuttaa, kun huomaa ettei valinnat vienetkään eteenpäin. Siitä saadaan taas uutta julkista irvailtavaa. Käyhän sekin.

    • inspishukassa

      mistä etsiä inspistä. keksiä uusia asioita miten hyvin on pärjänny työssä. kun mitään työtä ei ole. on vaan mielikuvitus maailma, jossa on kuin sadussa. mun mieheni reissuaa, taas ties missä ja kenen kanssa.

    • Ipir

      Inspiraatio. Martina on oppinut uuden sivistyssanan.

      • Valtavanhuikea

        Niinhän tässä on käynyt taas.


      • ujöjjk

        On se hemme.


      • huolvcgu

        Tällä kertaa jopa sellaisen, jonka osaa kirjoittaa.


    • Exälle

      Ahkeraksi ja vastuulliseksi kasvatettu. Ulosottovelat maksoi äiti, että sai
      luottotiedot takaisin ja ei muuta kuin uutta velkaa ottamaan. Miten se koulun-
      käynti sujuikaan koulukiusaajalta ? Luokkatoverin todistus, jouduin terapiaan
      Martinan kiusaamisen vuoksi.
      V.ttu- sanan käyttön voisi pienten lasten äiti jo vähitellen lopettaa. Pelottavan
      aggressiivinen nuoruusvuosina. Puolessa välissä 40 ikävuotta voi huippu-
      urheilijan tavoite olla nyt treenivaatteiden esittely, ellei valmennusjohto siirrä
      " ikämies- ryhmään.""

      • "Ulosottovelat maksoi äiti, että sai
        luottotiedot takaisin ja ei muuta kuin uutta velkaa ottamaan."

        Ei ne luottotiedot puhdistu heti, vaikka velka maksettaisiinkin.


      • jiijhhuhu

        Koulumenestys esiin! Onko edes lukio tai ammattiopinnot käyty???
        Jos ei niin ahkeruus ei ole auttanut, onko jossain muussa vika?
        Englanti eikä muutkaan vieraat kielet oikein näytä sujuvan. missä urheilumenestys?
        Laulukaan ei sujunut.
        Taitaa olla pelkästään pyrkimys joka kantaa vähän aikaa.Sekin on positiivista joskus.


      • RailiSuominen kirjoitti:

        "Ulosottovelat maksoi äiti, että sai
        luottotiedot takaisin ja ei muuta kuin uutta velkaa ottamaan."

        Ei ne luottotiedot puhdistu heti, vaikka velka maksettaisiinkin.

        Eikös siinä joku vuosi mene, ennen kun on puhtaat?


      • serenella1 kirjoitti:

        Eikös siinä joku vuosi mene, ennen kun on puhtaat?

        Menee muutama vuosi. Esim. mikäli saatava on mennyt käräjien kautta, niin oliko se 4 vai viisi vuotta, että nimi puhdistuu.

        Mä en oikein ymmärrä tuota meidän lakia osakeyhtiöstä. Miksi hitossa annetaan Oy laittaa pystyyn heti, kun ulosotot on maksettu? Mun mielestä vasta sitten pitäisi antaa oikeudet, kun luottotiedot ovat puhtaat ja silloinkin harkinnan mukaan. Osakeyhtiön pystyyn pistämiseen ei tartteta rahaakaan, kuin 2 500 €uroa. Joku 15 000 €uroa pitäisi olla minimisumma osakepääomalle.


    • valheenlyhyetjäljet

      eipä ole inspis ollu hukassa. kun menee töihin, ei tarvii keksin huumpuuki inspiksiä mitä blogissa valehtelee, taitaa jo aiheet olla vähissä. kaikkea muija kokeillu koulutukset kaikki jääny kesken. ruokaguru, valmentaja, kaikitietävä vitamiiniguru, feikki urheilija, kuntosalitreenit, ym. jospa kokeilis vaikka syöksylaskua, tai mäkihyppyjä.

      • martinatimmimimmi

        Martinan ei tarvitse pakertaa 8-17:sta, vaan voi valita itse työaikansa, josta vuositulot viime verotuksessa olivat huimaavat 56000€. Lomailee, kun huvittaa ja elää unelmaansa. Siinä teille mallia hyvästä elämästä.


      • tositimmimimmi
        martinatimmimimmi kirjoitti:

        Martinan ei tarvitse pakertaa 8-17:sta, vaan voi valita itse työaikansa, josta vuositulot viime verotuksessa olivat huimaavat 56000€. Lomailee, kun huvittaa ja elää unelmaansa. Siinä teille mallia hyvästä elämästä.

        Martti osti huimilla tuloillaan mm. auton, asunnon ja Victorian matkaliput Espanjaan. Maksoipa mimmi uo-velatkin samalla!


      • siltänäyttää
        tositimmimimmi kirjoitti:

        Martti osti huimilla tuloillaan mm. auton, asunnon ja Victorian matkaliput Espanjaan. Maksoipa mimmi uo-velatkin samalla!

        Tunnetko kaunaa häntä kohtaan, kun elämänsä on mallillaan?


      • jalkafetissi
        siltänäyttää kirjoitti:

        Tunnetko kaunaa häntä kohtaan, kun elämänsä on mallillaan?

        Sitähän se juuri tuntee. Sai pakit Martinalta aikoinaan.


      • RixunFillari
        jalkafetissi kirjoitti:

        Sitähän se juuri tuntee. Sai pakit Martinalta aikoinaan.

        Hahaaa! Maralta ei KUKAAN ole KOSKAAN saanut pakkeja.


      • kfkdiehb
        martinatimmimimmi kirjoitti:

        Martinan ei tarvitse pakertaa 8-17:sta, vaan voi valita itse työaikansa, josta vuositulot viime verotuksessa olivat huimaavat 56000€. Lomailee, kun huvittaa ja elää unelmaansa. Siinä teille mallia hyvästä elämästä.

        Ei nuo tulot kyllä huimaa... Ihan OK tulot.

        Siksipä outoa, että sitä kulutusvelkaa on niin reilusti. Asuntovelkaahan yleensä on tuossa iässä, ei tuollaista "turhaa" velkaa.


      • olkaaajantasalla
        kfkdiehb kirjoitti:

        Ei nuo tulot kyllä huimaa... Ihan OK tulot.

        Siksipä outoa, että sitä kulutusvelkaa on niin reilusti. Asuntovelkaahan yleensä on tuossa iässä, ei tuollaista "turhaa" velkaa.

        Seiskahan juuri tutki sitä, onko Martina pysynyt velattomana ja tulos oli, ettei ole velkaa kenellekään.


      • eikelvannut
        RixunFillari kirjoitti:

        Hahaaa! Maralta ei KUKAAN ole KOSKAAN saanut pakkeja.

        Jalkafetissi on saanut pakit. Sun mielipiteesi ei siihen vaikuta mitään.


      • pakitus
        eikelvannut kirjoitti:

        Jalkafetissi on saanut pakit. Sun mielipiteesi ei siihen vaikuta mitään.

        *jalkafetissi sai pakit*

        Siis antaako Mara panna kakkoseen?


    • Keplähtö

      Mahtaa Maraa raivostuttaa, kun naapurissa asuu nuori ja kaunis nainen jonka rinnalla Mara näyttää kulahtaneelta keski-ikäiseltä.

    • Harpie

      Naapurin mimmi onkin oikein freesi Maran rinnalla. Kandee taas lyöttäytyä seuraan niin minäkuva antaa ymmärtää jotain aivan muuta.
      Eivät lähteneetkään maalle, niinkuin Mara snäppäsi. Yleensä sanoo että landelle, meidän landelle.
      Pupuko hoiti lapset ?

    • PaskakasaMartiina

      Paskakasa Martiina.

    • kaikkinäytetty

      autoja saa leasing sopimuksella, vaikkapa mutsin nimiin. turhaa yrittää valkopesua, kumitissi tyrkky osaa vaan esitellä roskalehden maksamia kumitissejään ja kaikki intiimit paikat on netissä esillä sex.aktia myöten. siinä on omille tytöille katsomista kun mutsi ahkeroi aikuisviihteen parissa.

      • mukakaikkinäkyy

        ...eikä näy kuin tissit.


      • liikaanäkyy
        mukakaikkinäkyy kirjoitti:

        ...eikä näy kuin tissit.

        Ja perse linnatatskat


    • karmea_esikuva

      Pikkutytöt fanittaa Instagramissa! :(

      • teiniäidit

        Maran äly onkin 7-vuotiaan tasolla.


    • Tuota noin... Mitä se Martina mahtaa tehdä työkseen, ei kai se niitä Helsingin missejä nyt koko vuotta sentään ?

      • Martviina.Feikkilehti

        Ammattiurheilija, blogisti, tv-juontaja ja kotiäiti joka tietää VALTAVASTI kaikesta.... not


      • perfact.mötorhead
        Martviina.Feikkilehti kirjoitti:

        Ammattiurheilija, blogisti, tv-juontaja ja kotiäiti joka tietää VALTAVASTI kaikesta.... not

        Kv-tason brändi, laulu ja tanssi kivijalkoinaan.


      • Huikeaa_kuten_aina

        Martina ideoi ja fiilistelee kisaa tietysti ympäri vuoden, koska sen verran kovatasoisesta ja hyvämaineisesta kisasta on kysymys.

        Sponsorit ryntäävät heti edellisen kisan jälkeen Martinan puheille, kansainväliset kaunottaret lähettävät hakemuksia ja missiemon pitäisi lomaillakin tiukkojen triathlon-kisojen ja maratonien välissä. Onneksi hektistä elämää elävän yrittäjä-äidin managerilla on langat käsissään ja kisaorganisaatio pyörii kitkattomasti vuosien kokemuksella.

        Huippujuontajien ja -esiintyjien saaminen ei ole ongelma, pikemminkin kunkin vuoden teemaan sopivien esiintyjien valinta tuottaa vaikeuksia, koska niin paljon alan ammattilaisia on tarjolla tuohon kaikkien osallistujien uraa edistävään kisaan. Martina tekee itse lopulliset valinnat ja tuloksen olemme nähneet, ja tulemme näkemään myös ensi vuonna.


      • Miss.Näkymätön
        Huikeaa_kuten_aina kirjoitti:

        Martina ideoi ja fiilistelee kisaa tietysti ympäri vuoden, koska sen verran kovatasoisesta ja hyvämaineisesta kisasta on kysymys.

        Sponsorit ryntäävät heti edellisen kisan jälkeen Martinan puheille, kansainväliset kaunottaret lähettävät hakemuksia ja missiemon pitäisi lomaillakin tiukkojen triathlon-kisojen ja maratonien välissä. Onneksi hektistä elämää elävän yrittäjä-äidin managerilla on langat käsissään ja kisaorganisaatio pyörii kitkattomasti vuosien kokemuksella.

        Huippujuontajien ja -esiintyjien saaminen ei ole ongelma, pikemminkin kunkin vuoden teemaan sopivien esiintyjien valinta tuottaa vaikeuksia, koska niin paljon alan ammattilaisia on tarjolla tuohon kaikkien osallistujien uraa edistävään kisaan. Martina tekee itse lopulliset valinnat ja tuloksen olemme nähneet, ja tulemme näkemään myös ensi vuonna.

        Kaunokaiset janoavat pääsyä mukaan kisaan, koska kaikki edelliset voittajat ovat tehneet upean uran!


    • uraraaa

      Martinalla raksuttaa tyhjää, koska pitää pelätä sitä milloin Therman löytää sen oikean
      naisen. Onko mies vielä Espanjassa?
      Mitä työtä Martina tekee?
      Ei kai juokseminen ja kuntosalilla ravaaminen ole työtä?
      "Mun ura" alkaa saada sitä loppua, mitä Martinan vouhottaminen on aiheuttanut
      lapsille. Victoria haluaisi, että Anne olisi hänen äiti.
      Itse psyk paatti äidin tyttärenä tiedän mistä kyse. Kylmän, tunnekylmän äidin tytär
      kaipaa aitoa rakkautta ja lämpöä.

    • mitätuleeisona

      Anne Aitolehti on kauniimman näköinen, kun Martina. Therman hoitelee bisneksiä,
      ei ihan huonosti? Esko on opiskellut. Victoria on Espanjalaisessa koulussa. Isabella
      päiväkodissa. Kaikilla on paikka ja osaamista.
      Entä Martina?

      • savijalka

        Laulu ja tanssi ovat Martinan uran kivijalat.


      • lahjarytkyt

        Mutta mihin on kadonnut joogakuva, jossa oli taas uudet "lahjavaatteet"? Kaasupullo oli niin mallillaan siinä, että kyllä oli loistavaa mainosta!


      • vain.yksi.lasi

        Martina ei juo viinaa.


      • Rullaatirullaa
        vain.yksi.lasi kirjoitti:

        Martina ei juo viinaa.

        Juu ei , mutta viinejä ja skumppaa litroittain , näkeehän sen naamasta. On jopa itse huolestunut moisesta , mutta lopettaakkaan ei voi kun sitten luultaisiin tylsäks ja kuivettuneeks kurpaksi —mutta hei sehän se jo on


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe