On mielestäni paras eläinnäyttelijä sarjassa. Ei ole näkynyt pitkään aikaan,lassien näköinen?Ei ole sekarotuinen ainakaan. Terveen näköinen nuorehko otus eikä kuvota kuten se dinglen harmaa karvakasa. Dog kulkee miten sattuu talossa eikä ole vahtikoira kun ei hauku taloon tulijoita. Talon valvonta kameratkaan ei käytössä.
Luckyn koira Dog
5
213
Vastaukset
- batmani
En ole viimeisiä jaksoja nähnyt, eli en tiedä minkänäköinen koira tällä kertaa on kysymyksessä, mutta ainakin kolme koiraa olen nähnyt Luckylla. Eka oli harmaa pieni sekarotuinen, kerran vilahti bordercollien näköinen ja viimeisin näkemäni oli ilmeisesti australian paimenkoira, jolla pitäisi olla tosivahva paimennus/vahtimisvietti.
Eipä enää Moiran tilallakaan näy koiria niin kuin Andyn aikaan, ja moni muukin koira on siirtynyt paremmille metsästysmaille.
Missä muuten kissat piileksivät, en muista että kenelläkään olisi koskaan ollut kissaa! Ainoastaan eläinlääkärin vastaanotolla.- Dogista
Dog ja Lucky nähdään ainakin elokuun jaksossa Kartanossa ja myöhemminkin. Koira on hyvin opettu esiintymään. Kun joku käy talossa ja Dog ei välitä.
- WuffDogiwuff
18.8 jaksossa nähdään ruskean valkoinen Dog koira juoksemassa talossa Lycky luo. Koira oli jossain ulkona ja talossa käynyt vieras päästi sen sisään..
- imnota_robot
Alfie on ihana koira!
Sitä Marlonin dallua mä en voi sietää, mutta juurikin, koska mä en dalmatialaisista tykkää.
Lachlanin koiraa en edes muista, sen verran harvoin on näytillä.- Paimenkoirakjh
Dog näyttelee tarvittaessa hyvin lähes kuuroa ja hajuaistinsa menettänyttä koiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5210405Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1376377"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744598Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul133468Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433250Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2833065Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1512833Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota672776Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52232Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342154