On mielestäni paras eläinnäyttelijä sarjassa. Ei ole näkynyt pitkään aikaan,lassien näköinen?Ei ole sekarotuinen ainakaan. Terveen näköinen nuorehko otus eikä kuvota kuten se dinglen harmaa karvakasa. Dog kulkee miten sattuu talossa eikä ole vahtikoira kun ei hauku taloon tulijoita. Talon valvonta kameratkaan ei käytössä.
Luckyn koira Dog
5
212
Vastaukset
- batmani
En ole viimeisiä jaksoja nähnyt, eli en tiedä minkänäköinen koira tällä kertaa on kysymyksessä, mutta ainakin kolme koiraa olen nähnyt Luckylla. Eka oli harmaa pieni sekarotuinen, kerran vilahti bordercollien näköinen ja viimeisin näkemäni oli ilmeisesti australian paimenkoira, jolla pitäisi olla tosivahva paimennus/vahtimisvietti.
Eipä enää Moiran tilallakaan näy koiria niin kuin Andyn aikaan, ja moni muukin koira on siirtynyt paremmille metsästysmaille.
Missä muuten kissat piileksivät, en muista että kenelläkään olisi koskaan ollut kissaa! Ainoastaan eläinlääkärin vastaanotolla.- Dogista
Dog ja Lucky nähdään ainakin elokuun jaksossa Kartanossa ja myöhemminkin. Koira on hyvin opettu esiintymään. Kun joku käy talossa ja Dog ei välitä.
- WuffDogiwuff
18.8 jaksossa nähdään ruskean valkoinen Dog koira juoksemassa talossa Lycky luo. Koira oli jossain ulkona ja talossa käynyt vieras päästi sen sisään..
- imnota_robot
Alfie on ihana koira!
Sitä Marlonin dallua mä en voi sietää, mutta juurikin, koska mä en dalmatialaisista tykkää.
Lachlanin koiraa en edes muista, sen verran harvoin on näytillä.- Paimenkoirakjh
Dog näyttelee tarvittaessa hyvin lähes kuuroa ja hajuaistinsa menettänyttä koiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921