koska et tee mitään arvokasta elämässäsi saavuttaaksesi mitä ikinä haluatkaan, koska et ilmeisimmin tiedä edelleenkään edes yli 27 vuoden jälkeenkään mikä on arvokasta elämässäsi.
Yhtään mitään elämässä ei ratkaista tällaisilla palstoilla eikä siellä 1990-luvun silloisillakaan julkisilla palstoillakaan, ja mitä itse toit esille puhelimessakin.
En voi ymmärtää miten mua syyttänyt on niin mitätön ihminen oikeassa elämässä, mutta et siltikään edes sielläkään sieltä pahimmasta päästä (olen jo kertonut sulle siitä), etkä siltikään kykene millään tavalla kohtaamaan edes omaa elämääsi.
Vaikka olet mun Elämäni Rakkaus, et tee edellekään yhtään mitään sen eteen, että olisit kenellekään ihmiselle tärkeä.
Olet yhä niin hukassa ihmisenä kuin olit jo silloin n. 15-16 vuotiaana kun sut tapasin ensi kerran, eikä mikään elämäntilanne sen jälkeenkään ole sua muuttanut yhtään mihinkään.
Kaikki tämä on mulle todellisuutta siksi, että et uskalla edelleenkään kohdata sitä oikeaa todellisuutta elämässäsi, mutta josta kuitenkin tiedän osan, koska silti kerroit siitä (mutta et ainakaan sille MM:lle, jota huijasit myös - ilmeisimmin myös aika rankalla tavalla).
Mitään elämänasioita ei ratkaista tällaisilla palstoilla. Vain oikea elämä kasvoista kasvoihin ja sanoista sanoihin tekee ihmisestä ihmisen.
MiaP, jätän sut näille palstoille
8
160
Vastaukset
- teatro.de.teatro
Yhyyhyhyyy...
*vuolasta kyynelehdintää*
Btw, Mary saa Frederikin ja puolet Tanskan valtakunnasta... NIIN KAUNISTA prinsessasatua! Yhyhyyyyy!!! - JuhaR68
Taitaa jäädä tälle tasolle:
https://www.youtube.com/watch?v=EB9vueQO4k8 - jää.hyväs
Nahkea tulevaisuus? No mutta, ei pidä jäädä tuleen makaamaan.
https://m.youtube.com/watch?v=Kp4BkJvF72c# - IlmainenTietoisku
Niin, ei ratkaistakaan. Silti olet jauhanut tuota MiaPeetä jo 2000-luvun alussa tekstitv:n chatissa. Ehkä sitä ennen jo, kuka tietää.
Silloin se ei vastannut sulle, kuten ei nytkään. Miksi itse jatkat vuodesta hamaan? Elät pahimman luokan kuvitelmissa. - juhar68
Tarkoittanet enemmän 1990-lukua? Niin, siis MiaP teki ihan omat valinnat jo silloin kun ei kyennyt kohtaamaan ihan normaalia elämää edes yhteisen harrastuksen parissa; lihosi ja valehteli lähes kaikesta elämästään jopa hetkelliselle avopuolisolleen vuosituhannen ensimmäisen kymmenyksen loppupuolella mutta minulle kertoi todellisuuden kuitenkin siinä jo alkupuolella.
Se toinenhan on jo ihan toisessa perhetilanteessa (ja esiintynyt myös jopa julkisuudessa).
Todellisuutta elämässä ei pakene kukaan vaan se on vain kohdattava, ja koettava mihin se johtaa.
Ja MiaP:hän se Facebookissakin itseään mainosti vaikka sitten taas katosi maan päältä, mutta täällä yhä toivoo jotain minusta (ja satuin törmäsin häneen täällä kun eräs toinenkin, jonka kanssa seurustelin hetken, ei kyennyt kohtaamaan todellisuutta vaan vaipui omine mielenterveysongelmineen tänne). Toivottavasti Mia-P tai Mia_N tai Mia_P.-75,
lyhythiuksinen, nyrkkeilyä harrastava nainen Porista,
lukee viestisi "Juha"- vai Juha?
Minun sukunimeni ei ala P-kirjaimella,
ei ole koskaan alkanutkaan.
Etunimeni ei ole Mia.
En ole syntynyt 1975.
En asu Porissa tai muuallakaan Länsi_Suomessa
enkä ole koskaan tuntenut ketään Juhaa tai "Juha-68"
Turusta.
Onnea matkaan "Juha" tai Juha,
joka olet kertonut palstalla olevasi turkulainen,
ja kaipaavasi Mia_P.-75:ttä.- Palstan_Jmies_onTimo
Paljastus 2:
Nimimerkillä "Jmies" kirjoittelee Timo P.
pääkaupunkiseudulta. Samainen äijä vastailee itse itselleen
naisena, olematonta "Jmiestä" haukkuen.
Aina kun PALSTAN MYSTISTÄ, KAIKKIALLE EHTIVÄÄ "J-miestä" haukutaan, muistakaa nimi Timo.
"Jmies" = Timo P. (pääkaupunkiseudulta) - hjhjkölgdfyjk
Jotenkin vinksahtanutta touhua jauhaa täällä ihmisistä heidän nimikirjaimilla. Hoitakaa asiat ykstyisesti ja menkää psykiatrin puheille, jos unohtaminen ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275