Haaga istuimissa Venäjä myönsi, BUK ilmatorjunta ohjus, joka ampui Malesialaisen lentokoneen, tuli Venäjältä ja palasi Venäjälle.
Venäjän puolustus linja, Venäjän hallitus antoi terroristille BUK ilmatorjunta ampua Ukrainan armeijan lentokoneet. Toisaalta Venäjän hallitus ei tiedä kuka ajoi BUK Ukrainaan ja takaisin. Venäjän hallitus ei tiedä kuka henkilölliseksi ampui Malesialaisen lentokoneen MH-17.
Uusista venäjän aseista jotka venäjän terroristia käyttää Ukraina vastaan, Venäjän hallitus selitteli, aseet löytyi hiilikaivoksesta, jossa ne olivat siellä 25 vuotta.
Miten on mahdollista että nykypäivän aseet olla 25 vuotta maan alla, venäjän hallitus ei vastaa.
Venäjän terroristi toiminta Itä-Ukrainassa muistuttaa yhä enemmän ISIS toiminta. ISIS rakentaa ääri-islamisti valtio muiden maiden päälle, venäjän natsit yrittivät rakentaa uusi-Venäjän Ukrainassa.
MH-17, Venäjä myönsi BUK omaksi
TerroRussia
1
147
Vastaukset
- HerraHeksogen1999
Mitä muuta osaa KGB mies Venäjän presidenttinä? KGB on terroristi-järjestö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329