Vielä on hetken aikaa armon aikaa!

Jumalan-huutaja

Mutta ei kauaa, sillä Jumalallakin pitkämielisyyden raja tulee kohta vastaan!
Jeesuksen armo on vielä nyt tarjolla! On hulluutta olla tarttumasta siihen, kun vielä voi!

Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
2 Kor 6:2

93

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeAvarakatseinen

      Koskeekos tämä muitakin kuin juutalaisia?
      Vai myöskin niitä, jotka on moiseen hulluuteen, esim. islamiin ja kristinuskoon pieneä pakotettu?

      Mistäs muuten SINÄ tiedät? Kuinka pitkä aika on: "ei kauaa"?

      • Ajanmerkit

        Ajan merkit. Näkevä näkee.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja he veisasivat vuorottain ylistäissänsä ja kiittäissänsä Herraa, että hän on hyvä ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti Israelin ylitse. Ja kaikki kansa huusi korkialla äänellä ja kiitti Herraa, että Herran huoneen perustus oli laskettu.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • Anonyymi

        Suuri on Jeesuksen armo!


    • Murey

      Kyllä on ihmisillä ollu pitkämielisyyttä Jumalaa kohtaan. Niin paljon on hän tuhansien vuosien aikana sallinut ja kehoittanut tappamaan.

      • Anonyymi

        ”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
        Room 6:23


    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

      • Anonyymi

        Ei nyt mitenkään haluta pilata teidän iloa mutta näin maallisessa mielessä kun luonnolliset ei pelastu niin Jerusalemin maallisen temppelin paikalla on ihan oikea moskeija !!! Oletteko vähän myöhässä jostain historiassa????


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

      • Anonyymi

        David on kuollut mutta pelastus Jeesus on noussut kuolleista.


    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Surullista.ja.ikävää

      Paatuneet eivät enää Jumalaa kaipaa. Se on erittäin surullista.

      • Koittakaa.nyt.päättää

        Nytkö se onkin surullista. Yleensähän uskikset fantasioi ajatuksella, kuinka uskottomia kidutetaan iänkaikkisesti helvetin tulessa.


      • AnselmiToiwiainen
        Koittakaa.nyt.päättää kirjoitti:

        Nytkö se onkin surullista. Yleensähän uskikset fantasioi ajatuksella, kuinka uskottomia kidutetaan iänkaikkisesti helvetin tulessa.

        Se, että Jeesuksen sovitustyö ja pelastus ei kelpaa, on hyvin surullista.


      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä. Jumalattomillehan Raamatun mukaan pelastus ON hullutusta!


      • Anonyymi

        "Paatuneet eivät enää Jumalaa kaipaa," eikä maatuneet.


      • Anonyymi
        AnselmiToiwiainen kirjoitti:

        Se, että Jeesuksen sovitustyö ja pelastus ei kelpaa, on hyvin surullista.

        Todellakin!


    • violaluna17

      Jeesuksen kutsu koskee kaikkia. Hän sanoo. Tulkaa min6n tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut,niin minä annan teille levon.Ja vielä. Tulkaa kaikki janoavaiset ja ottakaa elämän vettä lahjaksi. Joka uskoo minuun ,hänen sisimmästään on vuotava elämän veden virrat.Elämän vesi on Jeesus itse.Mutta usko on lahja. Ihana lahja.

      • Anonyymi

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”


    • Jeesukseenluottava

      Jumalan armon hylkääminen on ihmisen suurin katastrofi.

      • Anonyymi

        Aivan niin!


    • Jeesusarmahtaa

      Armo on NYT tarjolla. Huomisesta emme tiedä.

      • Anonyymi

        Ihmisillä on usein tapana siirtää päätöstä seurata Jeesusta, jos ylipäänsä muuten sitä harkitsisi, sillä portti on ahdas. Ihmispelko panee paulan!


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan, ja se pysyy.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalatoin hyljätköön tiensä, ja pahointekiä ajatuksensa, ja palatkaan Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänen tykönänsä on paljon anteeksiantamusta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Noinolenminäkinkäsittäny

      Tuohon sanon, aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

      • Anonyymi

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”

        Sillä meidän vielä ollessamme heikot kuoli Kristus oikeaan aikaan jumalattomien edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.”

        Sitä hän on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä meidän vielä ollessamme heikot kuoli Kristus oikeaan aikaan jumalattomien edestä.

        Oikeaan aikaan!


    • Jeesuksenvarassa

      Elämän tärkein asia, Jeesuksen armo.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

      • Anonyymi

        Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.


      • Anonyymi

        Olemme kauniita Jeesuksessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

        Niin Jerusalem lopunajalla onkin tämä ilm.11:8


    • AamenkiitosJeesus

      Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

      • Jeesukseenturvaava

        Jumala ON armollinen!


      • Anonyymi
        Jeesukseenturvaava kirjoitti:

        Jumala ON armollinen!

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”


      • Anonyymi
        Jeesukseenturvaava kirjoitti:

        Jumala ON armollinen!

        Hän ON!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tulkoon osaksemme Herran, meidän Jumalamme, laupeus. Suo menestyä meille kättemme työn; niin, suo menestyä meidän kättemme työn.

      • Anonyymi

        "Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla."


      • Anonyymi

        kooten itsellensä aarteen, hyvän perustuksen tulevaisuuden varalle, että saisivat todellisen elämän.


    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

      • Anonyymi

        Jeesuksen armo riittää omilleen!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."

      • Anonyymi

        ”Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu hamaan taivaisiin, ja sinun totuutesi pilviin asti.”


    • AamenkiitosJeesus

      Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

      • Eipoikkeusta

        Niin. Tuomiota ei voi kukaan väistää. Ei kukaan.


      • Mahtavaa
        Eipoikkeusta kirjoitti:

        Niin. Tuomiota ei voi kukaan väistää. Ei kukaan.

        Uskonharhoista vapaa voi toki viitata kintaalla tuollaisille kuvitelluille tuomioille.


      • Et.niin.millään
        Mahtavaa kirjoitti:

        Uskonharhoista vapaa voi toki viitata kintaalla tuollaisille kuvitelluille tuomioille.

        Et sinä pysty epäuskollasi Jumalan tuomiota tyhjäksi tekemään.


    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
      Aamen!

    • Tuomiontuulet

      Pian olemmekin siirtymässä vihan aikakauteen!

      • Anonyymi

        Jumalan rakkaus ja viha on kaikissa liitoissa ihan sama.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan."

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

    • Anonyymi

      Kuka käyttää armon ajan OIKEIN?

    • Anonyymi

      Aamen.

    • Anonyymi

      Murheellista, että moni kulkee pelastuksen ohi.

    • Anonyymi

      Kävelin itsekin tänään pelastuslaitoksen ohi siellä oli paloautot nätissä järjestyksessä pihassa

    • Anonyymi

      Armon ajallakin on rajansa.

    • Anonyymi

      Armon aijan povattiin loppuvan pian, kaksituhatta vuotta sitten.
      Niin vaan on värväämistä ja helvetillä pelottelua jatkettu tähän päivään.

    • Anonyymi

      Jumalan luonne on aina armahtavainen, ei se siitä mihinkään muutu vaikka eletään eri liittojen aikaa. Jumala on aina armahtavainen niitä kohtaan, jotka katuvat ja tunnustavat syntinsä. Mutt ylpeitä kohtaan hän on ankara.

    • Anonyymi

      34 Kiittäkää Herraa! Hän on hyvä, iäti kestää hänen armonsa. [Ps. 106:1,47,48 : Ps. 107:1, Ps. 118:1, Ps. 136:1]

      34 Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

      34 Kiittäkäät Herraa, sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa on ijankaikkinen!

    • Anonyymi

      Jumala on sama eilen tänään ja iankaikkiseti.

      Paavalin keksimät erilaiset ajanjaksot ja liitttojen päättymiset hän hänen päätelmiään ei Jumalan kokonaisilmoituksen mukaisia.

      Paavali sai Korintossa sisälleen valheen hengen eli Saatanan enkelin.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

    • Tärkeä aloitus....todella tärkeä.
      Aika käy vähiin.

    • Anonyymi

      Kello käy, eikä Hakulista näy.
      Ei näy kyllä Jeesustakaan.

    • Anonyymi

      Ja pettyneiden hihhuleiden uhkailut vain kovenevat.

      • Anonyymi

        No ne nyt herättää kuulijoissa pelkästään hilpeyttä, tuollaiset uhkailijat ovat kuitenkin harvemmin ympäristölleen vaarallisia.


    • Anonyymi

      Jumala on pitkämielinen mutta kiivas.
      Kaksituhatta vuotta on kulunut. Uhoaa, että tulonsa on ihan pian. Tai paremminkin, hänen kannattajansa. Ei edes varpaita näy.

      • Anonyymi

        Kuin pieru Saharaan,
        Jeesus häipyi pilven taa.
        Aivan turhaan uskit odottaa!


      • Anonyymi

        Sokea sokeita taluttaa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe