Minulla on näkemys että

Teoriani

mies otti suojaksi valheen jotta saa takaportin mistä paeta. Hän tiesi jo miten suhtaudun mutta jatkoi valeita, joten ainoa selitys on että hän halusi pitää pakoreitin avoinna. Hän ei halunnut tehdä asiasta totta vaan elää hetken fantasiassaan ja sitten varmistaa valheen avulla se mitä arvasi minun tekevän...

Hän pääsee takaportista karkuun takaisin palstalle fantasia elämään.

Uskon että hän ei ole yksiavioinen jonka takia palsta miellyttää enemmän. Täällä voi fantasioida suuren joukon ihailijoista pelkoakaan siitä että tulee jätetyksi tai fantasiat ei vastaisi todellisuutta.

Hän piti valheen oljenkortena välissä avaimena jolla pääsee ponkaiseen takaisin palstalle

Valhe oli turvansa ja siksi siitä ei voinut luopua. Hän ei halunnut sitoutua asiaan tai olla oma itsensä.

45

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Khghjkkl

mikä se valhe oli?

• eitolkkua

watafak? Huomaa että oot nainen. Niin sekava teorias on..

• Eiminusta

Jos elää valheessa joka ei mitään muuta voi aiheuttaa kuin tikittävän aikapommin ja välienselvittelyn asiassa ja tietää sen ilmiselvän asian ettei sitä voi väistää mitä tulossa niin tarkoitus on nimenomaan vältellä todellista suhdetta ja pitää välissä jokin este jonka varjolla pääsee karkuun.

Selvä kykenemättömyys ja haluttomuus mihinkään todelliseen siinä takana on

• eitolkkua
        Eiminusta kirjoitti:

Jos elää valheessa joka ei mitään muuta voi aiheuttaa kuin tikittävän aikapommin ja välienselvittelyn asiassa ja tietää sen ilmiselvän asian ettei sitä voi väistää mitä tulossa niin tarkoitus on nimenomaan vältellä todellista suhdetta ja pitää välissä jokin este jonka varjolla pääsee karkuun.

Selvä kykenemättömyys ja haluttomuus mihinkään todelliseen siinä takana on

Jaa, oon selvinpäin, niin en kykene tuohon tajunnanlaajentuneiseen ajatteluun.

• TämäTeoria

Kun ei pysty sitoutuuko yhteen ja kohtaan pelkoa ettei omat kuvitelmat kaikessa vastaa todellisuutta ehkä ei halua irrottautua palstan satulandiasta ja elää todellista.

Valheesta kiinni pito on viimeinen suojakeino. Pääsee vähän maistaan todellisuutta mutta vain sen verran ja suojasta että voi vielä pitää kiinni satulandiasta

Pelko on suuri tunne. Varsinkin jos pelkää kohdata todellisuutta ja sitä ettei kaikki toisen tunteet ja ajatukset ehkä itsestä ole aina hyviä ja positiivisia.

Ehkä ruusuinen kuvitelma vaaleanpunaisin lasein on kivempi kuin todellisuus jossa on koko värinkirjo. Ehkä hän ei pysty kohtaan todellista suhdetta jossa myös petytään toiseen välillä ja riidellään. Ehkä arkisuhde on liian halju siihen fantasiaan nähden missä on kaikki aina hyvin ja kaivattu aina vastaa mieleisillään sanoilla.

Todellisuudessa kaivatulla on omat tunteet ja tahto eikä hän ehkä aina tunne, ajattele ja sano tai tee mieleisellä tavalla. Hän muuttuu todellisuudessa palsta nukesta ihmiseksi joka toimii itsenäisesti ja häntä ei voi hallita.

Ehkä se on pelottava kohdata jonka takia palsta fantasioineen miellyttää enemmän. Takaportti piti pitää avoinna juuri siksi

• eitolkkua

Hyvinkin mahdollista

• Tolkkusiislöytyi

Nytkö tajusit mitä hain ja löysit sen tolkun tähän?

Minusta se on juuri näin.
        Hänellä on sitoutumiskammo

Haluaa fantasian mutta ei todellista aitoa suhdetta jossa koko värikirjo tunteissakin.

Suhde kun ei ole "ihanaa,ihanaa olet ihana" vaihetta koko ajan.

• sanatavaavat

Sehän on selvää ettei se ole koko ajan "ihanaa, ihanaa", kyllä aikuisen ihmisen pitää se ymmärtää, aloitatpa suhteen kenen kanssa tahansa. Näistäkin asioista kannattaa puhua jo suhteen alussa.

• eitolkkua kirjoitti:

Jaa, oon selvinpäin, niin en kykene tuohon tajunnanlaajentuneiseen ajatteluun.

Launtai-ilta ei tarkoita sitä, että kaikki palstalla olijat olisivat käyttäneet jotakin päihteitä.

Nimimerkistä "Ei minusta" en tiedä, koska en tunne häntä.

Itse en ole sitten joulukuun juonut mitään alkoholipitoista. Ei ole yksinkertaisesti vain maistunut.

• Joskusasianiin

Kaikki ei halua kohdata toista osapuolta kaikkine sen toisen tunteineen. Haluaa vain kermat päältä

Se ihan se klassinen sitoutumiskammo on juurikin.

• Enolekännis
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Launtai-ilta ei tarkoita sitä, että kaikki palstalla olijat olisivat käyttäneet jotakin päihteitä.

Nimimerkistä "Ei minusta" en tiedä, koska en tunne häntä.

Itse en ole sitten joulukuun juonut mitään alkoholipitoista. Ei ole yksinkertaisesti vain maistunut.

Olen selvä ja kotona sängystä kirjoitan.

• eitolkkua
        Tolkkusiislöytyi kirjoitti:

Haluaa fantasian mutta ei todellista aitoa suhdetta jossa koko värikirjo tunteissakin.

Olihan tuolla jotain järjenrippeitä, jos rivien välistä lukee ja tiivistää ne pariin sanaan. Vaikea sanoa tarkemmin, kun en tiedä yksityiskohtia ja mikä voisi johtua mistäkin. Jos reaalimaailmassa on ollut jotain, ja sitten on palannut palstalle, niin onhan se erikoista tai sitten ei kiinnosta.

• Selväjuttu
        eitolkkua kirjoitti:

Olihan tuolla jotain järjenrippeitä, jos rivien välistä lukee ja tiivistää ne pariin sanaan. Vaikea sanoa tarkemmin, kun en tiedä yksityiskohtia ja mikä voisi johtua mistäkin. Jos reaalimaailmassa on ollut jotain, ja sitten on palannut palstalle, niin onhan se erikoista tai sitten ei kiinnosta.

Oma veikkaus on sitoutumiskammo.

Ei pysty eikä ole valmis kohtaan todellisuutta ja arkisuhdetta sellaisena tavallisena ja kirjavana mitä suhteet oikeasti ovat

• yksiteoria

Epäilen että nää tyypit on tavannu muutaman kerran. Nainen on ollu jossain välissä jotenkin negatiivinen, alkanu määräilemään tai jotain vastaavaa. Mies ajatellu: ja vitut! Jos tää on heti alussa tällasta, niin takas palstalle vaan! Nainen kelaa: ehkä mun ei olis heti pitäny oikutella vaikka hankala luonne oonkin ja kaikki muutkin riitelee..

• Niinsemeni

Totuus se että se mikä alkaa valheella kaatuu valheeseen

• Tämätotuus
        yksiteoria kirjoitti:

Epäilen että nää tyypit on tavannu muutaman kerran. Nainen on ollu jossain välissä jotenkin negatiivinen, alkanu määräilemään tai jotain vastaavaa. Mies ajatellu: ja vitut! Jos tää on heti alussa tällasta, niin takas palstalle vaan! Nainen kelaa: ehkä mun ei olis heti pitäny oikutella vaikka hankala luonne oonkin ja kaikki muutkin riitelee..

Ja valheet on aina iso kiila suhteissa ja johtaa AINA ongelmiin.

Ne pitää selvittää nopeasti muuten kaikki kaatuu valheisiin.

Ei suhteet voi perustua ja olla peruspohjalta valheilla pystys

• kunhan-kirjoitan
        Tolkkusiislöytyi kirjoitti:

Eikös tuo ole juuri se systeemi, millä huijataan naisilta rahatkin?

Valhe on vain tyhjä asia. Miksi siinä pitäisi olla takaportti, kun siinä ei ole sivuja eikä etuporttiakaan. Se on vain tyhjää, mikä oli siksi, että sinulla oli siihen tarve. Ehkä siksikin, että hän sai selville, että onko sinulla rahaa tai muuta rahaksi muutettavaa.
        Netti? Se on pelkkä ajatusten kanava suuntaan tai toiseen.
        Ota siitä itsellesi sen, mitä haluat. Onko se totta? Sinulle ehkä.

En kiellä sitä, etteikö täällä ole osa ihan kunnollisiakin ihmisiä.
        Varmasti on.
        Aina kannattaa muistaa, että huijareita on. Huijari toimii vain siitä syystä, että hän haluaa jotain. Jos ei saa, hän katoaa. Jos saa, niin lypsää uhriaan niin pitkään, kun mahdollista. Sitten katoaa.
        Miten sitten sinä liityt asiaan? Sinulla on jokin tarve, jota mielikuvaa täytetään, jotta uppoat viritettyyn ansaan. Kun tajuat sen lopulta, et silloinkaan voi uskoa sitä todeksi.
        Niin taitavia he ovat.
        Näistä poliisi varoittaa jatkuvasti.

• satuilevajuha88aliast
        yksiteoria kirjoitti:

Minä taas epäilen, että täällä sekopäisiä teorioita ja analyyseja jauhavat eivät ole toisiansa tavanneet kuin omassa todellisuudessaan. Jos aloitus on naisen ylipäätään, se on joku pakkomielteinen jauhaja joka varmasti löytää tällaisesta paikasta vertaisensa vaanijan. Tosin epäilen, että eräs mies kirjoittaa itselleen auki yhä uudelleen ja uudelleen eri naisten kohdalla, että miksi ei flaksi käynyt. Tuossa nyt ei ole kerrassaan mitään järkeä, että olisivat muka tavanneet ja mies olisi "palannut" palstalle (on tainnut asua ja elää siellä jo kauan) ja nainen olisi nyt pahoillaan "negatiivisuudestaan" eli suomennettuna siitä, että on sanonut tosielämässä miehelle että pysy kaukana.

• Lkjygjk

Mikä se todellinen olisi? Mikä este?mitä tulossa? Sekavaa.

• SivustaUrkin

Mitä ap tästä saat? Miksi kiinnostaa?

• Sensaan

Tästä saan ymmärryksen hänelle ja rauhan jättää hänet sinne missä hän enemmän haluaa olla. Täällä hän on onnellisin. Tänne pyrkii aina vain. Pitää minunkin se hyväksyä jo hiljalleen

Hyväksyminen on prosessi jota käyn ennen kuin jätän hänet tänne onnelliseen fantasiaan

Minä nimittäin en kuulun tänne. Minä haluan todellisen suhteen

• Sensaan kirjoitti:

Tästä saan ymmärryksen hänelle ja rauhan jättää hänet sinne missä hän enemmän haluaa olla. Täällä hän on onnellisin. Tänne pyrkii aina vain. Pitää minunkin se hyväksyä jo hiljalleen

Hyväksyminen on prosessi jota käyn ennen kuin jätän hänet tänne onnelliseen fantasiaan

Ymmärrän sinua oikein hyvin nimimerkki "Sensaan"!

En voisi ikinä asettaa anonyymillä palstalla tuntemattomien ja tuttujen kanssa jutustelua todellisen parisuhteen edelle.

Siksipä saatankin olla ko. palstalta poissa joskus jopa kuukausia,
        vaikka "luulijat" muuta luulevat, ja OVAT TUNNISTAVINAAN MINUT JOKATOISEN, REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ KIRJOITETUN KOMMENTIN RUSTAAJAKSI.

• ymmärrystä_vailla
        Sensaan kirjoitti:

Sulla menee toistuvasti nämä roolihahmot sekaisin- minä nimittäin kuulun en tänne. Aika pirstoitunut psyyke täytyy olla, kun täytyy esittää palstalla noin parisenkymmentää eri roolihahmoa.

• Ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun:

Neuvoksi sinulle aloittaja: Ei kannata jäädä suhteeseen todellisuuden pakoisen ja valheellisen miehen kanssa, mikäli itse on rehellinen ja suoraviivainen henkilö, joka kaipaa tätä rehellisyyttä myös toiselta osapuolelta.

• Seontärkeää

Minulle rehellisyys on yksi tärkeimmistä arvoista. Suhteessa kolmen tärkeimmän asian kärjessä

• Niin minullekin. Siksi olenkin elänyt, FYYSISESTI USKOLLISENA yli 17 vuotta parisuhteessa saman miehen kanssa.

Myös AVIOMIEHENI on ollut FYYSISESTI USKOLLINEN. Mieheni on erittäin rehellinen ja suoraviivainen henkilö - eikä syrjähyppyjä ole ollut
        puolin eikä toisin.

• jännä-juttu

Fyysisesti?
        Henkisesti petturi?
        Siten tuo olisi ymmärrettävissä.
        Sitten asiat eivät ole ihan hyvin kuitenkaan, eikös niin. Isoa virhettä eli tekoa vaan ei ole tiedossanne.
        Sopisi juurikin sitten aloittajan netti-huijaus kuvioon tai sen epäilyyn.
        Oletko siis se, ketä hän ihmettelee?

• Ehkäpähän

Pettää ?

• jännä-juttu kirjoitti:

Fyysisesti?
        Henkisesti petturi?
        Sitten asiat eivät ole ihan hyvin kuitenkaan, eikös niin. Isoa virhettä eli tekoa vaan ei ole tiedossanne.

Niin minusta ANONYYMIPALSTALLA keskustelu eri rekisteröimättömien nimimerkkien kesken EI OLE PETTÄMISTÄ.
        Samaa mieltä on mieheni.

Jos samassa KESKUSTELUKETJUSSA 5-10 henkilöä kommentoi toisiaan
        sekaisin, VAIHTAEN JOPA KESKEN KESKUSTELUN NIMIMERKKIÄÄN,
        NIIN LOPULTA KUKAAN EI TIEDÄ, kenelle ja kuinka usealle kommentoi.
        Minusta kyse on silloin vain mielipiteiden vaihdosta SEKALAISEN SEURAKUNNAN KESKEN, ei pettämisestä.

• jännä-juttu kirjoitti:

Fyysisesti?
        Henkisesti petturi?

Kirjoitit:

"Henkisesti petturi?
        Oletko siis se, ketä hän ihmettelee?"

VASTAAN:
        Oletko hyvä REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "jännä juttu" tullut ajatelleeksi, että nettihuijausta voi olla vaikkapa ihmissuhdepalstalle mustasukkaisena puolison perässä hakeutuminen, ja MUINA KUIN OMANA ITSENÄÄN PALSTALLA ESIINTYMINEN -puolisoaan tarkkaillen?

Sekin on yksi tapa huijata netissä:
        Tullaan palstalle esiintyen milloin milläkin rekisteröitymättömällä nimimerkille TOISIKSI HENKILÖIKSI TEKEYTYEN - oman ihastuksen tarkkailemiseksi.

HENKINEN PETTURUUS ei ole minun ihmissuhteissani liittynyt millään tavoin nettihuijauksiin.

HENKISTÄ PETTURUUTTA voi olla esimerkiksi puolison asioista ja mielipiteistä kertominen omille ystäville. Monet naiset harrastavat HENKISTÄ PETTURUUTTA vatvomalla ison akkalauman kesken puolisonsa sanomisia, tekemisiä ja mielipiteitä.

Itse en ikinä voisi seurustella MIEHEN KANSSA, joka vatvoisi jokaisen mielipiteeni, aikeeni ja asiani KAVERIPORUKKANSA KANSSA. Minusta se ei olisi avoimuutta, vaan henkistä petturuutta. Minusta esimerkiksi se, mistä jonkun puoliso pitää makuukammarissa, EI KUULU YLEISEN KESKUSTELUPALSTAN TAI AKKALAUMAN PUHEENAIHEEKSI.

PUOLISON ASIOIDEN käsittelyyn nettipalstalla, anonyyminäkin, pitää olla puolison lupa, muutoin syyllistyy HENKISEEN PETTURUUTEEN.

Tämän kirjoittamani jälkeen, ei varmaan tule yllätyksenä, että kumpikin mieheni on ollut puheissaan VAITELIAS ja LUOTETTAVA.
        Enkä minäkään kerro KAIKKIA ASIOITA PUOLISOSTANI yleisillä keskustelupalstoilla tai edes läheisilleni.. Läheisen asioiden levittely YLEISELLE SAITILLE ilman tämän lupaa, on HENKISTÄ PETTURUUTTA.

(Tuttavien asioita ei kenenkään kannattaisi levitellä yleisesti, koska silloin voi suulauden ohella syyllistyä karkeaan valehteluun, kun levittelee perättömiä juoruja ympäriinsä.)

• Ehkä teidän kannattaisi ALOITTAJA keskustella "ongelmastanne", jos miesystäväsi vain suostuu, kahden kesken - ilman yleisöä. (Voisitte ehkä puhua vapaammin; kaikki ihmiset kun eivät halua kertoa edes rekisteröimätöntä nimimerkkiä käyttäen koko kansalle, miksi mitäkin tekevät.

Jos kyseessä olisi minun kumppanini, haluaisin selvittää ajaako hänet
      ihmissuhdepalstalle:

1) halu keskustella ihmissuhteista, kenen tahansa muun halukkaan kanssa,

2) yksinäisyys, ja aitojen sosiaalisten kontaktien puute,

3) halu elää fantasiamaailmassa, irti arjen todellisuudesta

4) halu saada osakseen jotakin aitojen ihmissuhteiden tuomista välittämisestä, lämmöstä ja kuvitellusta rakkaudesta KUITENKAAN KENEENKÄÄN SITOUTUMATTA,

5) halu yrittää pitää yhteyttä johonkin tiettyyn henkilöön, vai
      6) joku edellä lueteltujen syiden yhdistelmä.

Minusta silloin, kun tietää VARMAN syyn TIETYNLAISEEN KÄYTÖKSEEN,
      on helpompi löytää korvaavia, (parisuhteelle) vähemmän tuhoisia toimintoja.

Mutta sinä taisitkin ALOITTAJA jo todeta, että miesystäväsi on sitoutumiskammoinen, ja ETÄÄNNYTTÄÄ ITSENSÄ SINUSTA KUVITELTUJEN MUIDEN NAISTEN kanssa verkossa keskustelemalla.
      (Todellisuudessahan nämä kuvitellut muut naiset voivat olla vaikka toisia miehiä, kun niin harva käyttää tunnistettavaa nimimerkkiä.)

• ei..mulla..muuta

What a mess! Jos tänne paahtaa elämäänsä täysillä, niin pataanhan siinä tulee. Se on katopa tämän formaatin luonne. Asioista voi ottaa opikseen, jos hienot kuviot ovat menneet niin sanotusti tuhannen viduiksi.

• "Mess"?

Minä olen täysin rauhallisella mielellä.
        Olen kertonut asioistani TÄYSIN REHELLISESTI,
        REKISTERÖIDYN NIMIMERKKINI ALLA - ketään huijaamatta.

Mieheni ei, TOISIN KUIN ILMEISESTI ALOITTAJAN, käy ihmissuhdepalstoilla.

Kohta suljen "Ikävä"-palstan. Mieheni sulkee toisessa huoneessa
        Viasat-kanavan. Ja sitten käperrymme tyyninä vierekkäin nukkumaan.

(Kyllä mieheni on minulle liian tärkeä, että keskustelisin hänen kanssaan anonyymipalstan välityksellä.)

Tällä palstalla tiedän käyvän VAIN YHDEN, elävässä elämässä tuntemani, jossain määrin merkityksellisen henkilön. Hän on eräs ystäväni.

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

"Mess"?

Minä olen täysin rauhallisella mielellä.
        Olen kertonut asioistani TÄYSIN REHELLISESTI,
        REKISTERÖIDYN NIMIMERKKINI ALLA - ketään huijaamatta.

Mieheni ei, TOISIN KUIN ILMEISESTI ALOITTAJAN, käy ihmissuhdepalstoilla.

Kohta suljen "Ikävä"-palstan. Mieheni sulkee toisessa huoneessa
        Viasat-kanavan. Ja sitten käperrymme tyyninä vierekkäin nukkumaan.

(Kyllä mieheni on minulle liian tärkeä, että keskustelisin hänen kanssaan anonyymipalstan välityksellä.)

Tällä palstalla tiedän käyvän VAIN YHDEN, elävässä elämässä tuntemani, jossain määrin merkityksellisen henkilön. Hän on eräs ystäväni.

Miettikääpä tekin ihmiset. Jos joku on teille tärkeä, keskustelkaa hänen kanssaan IRL - ei nettipalstalla, kaiken kansan katsottavina. (Nytpä taidan siirtyä mieheni kanssa samaan huoneeseen keskustelemaan YKSITYISISTÄ ASIOISTA, joita en tänne kirjoita.)

Hyvää yötä!

• trollaatkokenties
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Miettikääpä tekin ihmiset. Jos joku on teille tärkeä, keskustelkaa hänen kanssaan IRL - ei nettipalstalla, kaiken kansan katsottavina. (Nytpä taidan siirtyä mieheni kanssa samaan huoneeseen keskustelemaan YKSITYISISTÄ ASIOISTA, joita en tänne kirjoita.)

Hyvää yötä!

Itse kuitenkin kirjoitat niin ikään nettipalstalle sinua vainoavasta miehestä, nimenkin olet maininnut ja kaupunginosia sekä paikkoja. Lisäksi olet maininnut naisten nimiä. Ehkä eivät sano suurimmalle osalle lukijoista mitään, mutta jos palstalle eksyisi joku tuon miehen tuttava, niin tokihan hän alkaisi epäillä. Työpaikat ja kaikki mainittu.

Lisäksi kirjoitat mielestäni välillä ilman äskeisissä korostamaasi _rekisteröityä nimimerkkiä_ esiintyen näinä vainomiehen lukuisina naisina ja yrittäen luoda heistä mahdollisimman typerää kuvaa. Välillä esiinnyt tänä miehenäkin.

Seuraavaksi sitten neuvot täällä ihmisiä olemaan sotkematta henkilökohtaisia asioitaan palstalle 😆

• Jotenkinhuvittavaa

Mitä hän arvasi sun tekevän?
      Menevän nussimaan jotain toista?

Kuulostat hieman sellaiselta oikuttelevalta luonteelta joka todistelee itselleen että mies on ollut täällä tai vaikka jos olisikin niin että miehen pitää hyväksyä kaikki sun käytöksessä, mutta mies on heti petturi ja valehtelija jos ei mene asiat kuten sinä haluaisit...

Elän mieluummin todellakin fantasiassa kuin oikuttelevan pennun kanssa joka vain nimellisesti on "nainen".

• vailla_ymmärrystä

Hyvin menee - kirjoitat itse aloituksen ja tappelet sitten itsesi kanssa. Arvasin, että parilla sanalla saan todellisen luonteesi ja hulluutesi nostettua esiin kaikkien "ihailtavaksi". Puhuit itsesi pussiin niin tänään kuin eilenkin

• Jotenkinhuvittavaa

Sulla ei ainakaan ole ymmärrystä jos kuvittelet minun ja ap:n olevan lähelläkään samaa henkilöä :D

XD

• vailla_ymmärrystä

Pyristele pyristele, kyllä se siitä ja pari naurunaamaa perään. Eiköhän kohta ilmesty jokin uusi sakea tilitys

• Jotenkinhuvittavaa
        vailla_ymmärrystä kirjoitti:

Pyristele pyristele, kyllä se siitä ja pari naurunaamaa perään. Eiköhän kohta ilmesty jokin uusi sakea tilitys

Paras oli tuo viimeinen lause "niin tänään kuin eilenkin".

Oot ihan täysi sekopää. Ihan. Täysi. Sekopää.

• ymmärrystä_vailla

Noh noh, aurinkoa päivääsi kato hei :D

• Jotenkinhuvittavaa
        ymmärrystä_vailla kirjoitti:

Noh noh, aurinkoa päivääsi kato hei :D

Oletko tuo nimimerkki vai kuvitteletko minun olevan tuo nimimerkki?

Mietin sitä että miksi anonyymeistä palstoista juuri tämä on se jossa koko ajan epäillään jonkun vastailevan itselleen. Johtuuko siitä että tämä on täynnä sekopäitä jotka vastailevat itselleen vai sekopäitä jotka kuvittelevat toisten tekevän niin?

• PalstastaSivusta
        Jotenkinhuvittavaa kirjoitti:

Oletko tuo nimimerkki vai kuvitteletko minun olevan tuo nimimerkki?

Mietin sitä että miksi anonyymeistä palstoista juuri tämä on se jossa koko ajan epäillään jonkun vastailevan itselleen. Johtuuko siitä että tämä on täynnä sekopäitä jotka vastailevat itselleen vai sekopäitä jotka kuvittelevat toisten tekevän niin?

Minä taas en usko sun olevan aloittaja. Olette eri sukupuoltakin.

Tuosta itselleen vastailusta. Vaikea tosiaan hahmottaa, miksi joku tekisi sellaista. Kai sekin mahdollista on. Mutta on sellaisia, jotka ajoittain tekevät aloituksia kuin liukuhihnalta, ja ainakin yksi tyyppi, joka vastaa aloituksiin kymmenenkin kertaa eri nimimerkeillä. En itsekään alussa uskonut sitä, vaan luulin moista väittäviä vainoharhaisiksi, mutta kyllä se vain noin on. Tuohtuu kaiketi niin paljon, että asiaa riittää ja riittää vai mikä lieneekään syynsä.

• Valehtelunanatomia

Valheella kun saa pesää. Tämähän on se syy ja sitä myös minä käytän. Puolisoni on rehellinen ja upea ihminen. Täällä taas saa ne valehtelut kerrottua ja edes niin käsiteltyä pois päästä vaivaamasta. Valheita käytetään vain tiettyyn tarkoitukseen. Ja pitää osata tuota takaporttia käyttää. En anna yleensä aihetta muutoinkaan oikeassa elämässä epäillä niitä sanomisiani ja tekemisiäni. Se on kuitenkin minun valinta ja hyvin toiminut. Lopuksi km jonkun kanssa joko onnistunut tai en onnistu kerron täällä mitä todella olin tehnyt vihjaillen kohteelleni samalla antaen niihin ajatuksiin sille vastauksen jonka voi täältä lukea. Valheita on elämässä ja se kelle niitä kerron on oma asiani. Pidän myös huolen ettei niitä valheita voi edes puolisoltasi kysyä. Se joka tälläisen ryhtyy on yleensä myös valehtelija kuten huomattu on.

• Pooooooiiiss

Hah naurettava väite, mutta tehokas oljenkorsi yrittää ylläpitää olematonta palstakiinnostustani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1289
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      820
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      566
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      501
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      15
      472
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe