täällä sivuilla, vaikka puolisot odottaa haarat auki pedissä
miks huoraatte
5
133
Vastaukset
- oldfucker
Ei odota. Tänään ollaan nussittu jo tuntikaupalla :)
Minusta ANONYYMIPALSTALLA, rekisteröimättömien nimimerkkien takana lymyävien, tuntemattomien naisten ja miesten kanssa keskustelu ei ole mitään "huoraamista". (Eihän täällä AINA edes tiedä, kumman sukupuolen edustajan kommenttiin vastaa.)
Minulle ja miehelleni huoraamista olisivat fyysiset syrjähypyt - eivät nimimerkein palstoilla keskustelut. Eikä minua kukaan "haarat auki pedissä" odottele! Nytkin mies näyttää katselevan Viasatilta urheilua.
YLEISEMMIN VOISIN VASTATA, että ehkä parisuhteen keskinäisestä kommunikaatiosta puuttuu jotakin, jos oma kumppani viihtyy aina paremmin keskustelupalstalla tuntemattomien kanssa ajatuksia vaihtaen, kuin oman kumppaninsa seurassa IRL aikaa viettäen.- ÖitäKaikille
Jatkakaa nahisteluanne.Toivon ettei viattomat joudu niistä kärsimään.
- sadnessliveme
Jos ei ole tunnesidettä, hellyyttä ja läheisyyttä, niin pelkkä pano kumppanin kanssa tuskin selvinpäin kaikkia kiinnostaa. Mieluummin paetaan johonkin, kuka mihinkin. (pelit, fantasiat, sivusuhteet jne). Olen miettinyt miten oma suhteeni ajautui kylmäksi ja vastaus löytyy sisältäni,omista peloistani ja tunnekyvyttömyydestä. Egoni oli liian suuri ja hylätyksi tulemisen pelon takia taas häpesin tunteitani ja kätkin ne käsittelemättä syvälle sisimpääni. Onnistuin osaltani pilaamaan kontrollintarpeellani jopa tytärpuolen rakkauselämän kun en tukenut ja rakastanut häntä teininä silloin hän olisi tukeani tarvinnut. Eipä ole yksikään vanhempi kai onnistunut kontrolloimaan lastaan heteroksi tms. saati estämään normaaleita seurusteluita. Seuraukset ovat olleet lähinnä surullisia. Edistin vielä puhumattomuuden kulttuuria. Jote ei ihme että makaan yksin täällä haarat levällään.
- kysyköjoku
siinäpähn makaat, vittuako sitä tarvii kaikille kuuluttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472