Miksi uskovainen on elävä?

Tulos1-2

Mutta jumalaton kuollutta lihaa?

11

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obadja151cm

Jumalan pyhä Henki asuu viisaan neitsyen sydämessä tehden aito uskovan Jumalan lapsen eläväksi uudestisyntymässään. Pyhä Henki johdattaa, lohduttaa, ohjaa, kolkuttaa paatumattoman aitouskovan sydämessä jos tämä on kompastuksissa polvillaan potkaistuaan jalkansa synnin kiveen pimeänä hetkenä kun vaikkapa jumalaton portto kuiskia kuiskuttaa houkutuksen pahoja sanoja koittaen saada uskovan lankeemukseen.

• Koska elämä tulee "ylhäältä".

• Eleaser

Johanneksen evankeliumi:
      3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.

• Luoteisterritoriot

Niin se on että ero Jumalasta on kuolemaksi ja kuolemanrangaistus helvetissä on erossaoloa Jumalasta. Mikään ei ole pahempaa kuin olla helvetissä ikuisuus niissä hirvittävän tuskannolosuhteissa.

• Tulos1-2

On se: lukea sinun siansaksaasi minuutin verran.

• Herättelevä

Niin on joku viisas jossain sanonut että, "elävät kalat ui vastavirtaan, (elämän lähettä kohti), mtta kuolleet kalat kulkeutuu myötävirtaan". Siitä puhtaan elämän alkulähteestä yhä kauemmas pois päin, niinkuin muutkin roskat, sinne pahan valta,meren, ns. "petokalojen ravinnoksi". niiden hyödyksi. = PAHAN perittäviksi.

• totuu

uskovainen on elävää lihaa koska saa ikuisen elämän mutta jumalaton kuolee kuolemassa eli on samaa kuin eläinkunta samaa eläinten sukua kaikki jumalattomat(no voi olla että uskovaisten lähellä olevat eläimetkin elävät kuoleman jälkeen eli pyhittyvät uskovien kautta on joitakin todisteita siitä)

• Tosi__ON

Oikeastihan asia on päinvastoin mutta uskovaisille uskotellaan toisin. :)

• EiOleAikoihinEletty

Miten tässä yhteydessä määritellään uskovainen ja jumalaton? Jos on kuollutta lihaa, on jumalaton? Ja kaikki elävät ovat uskovaisia? Vai miten?

• Tulos1-2

Uskovainen on sellainen joka uskoo kuin minä: Ilman värisiin kukkiin ja jollet näe niitä olet ateisti

En käsitä miksi ihmiset ei näe ilman värisiä kukkia ne on viesti Zaxaikialta

• Tulos1-2

Oon lukennut liikaa aku-ankkaa.
      Zombeja kaikkialla syömässä ihmislihaa. Jeesuskaan ei uskalla tulla Pääsiäisenä kun Luterlaiset repis sen kebabiksi ja työntäs kullin ahteriin.

Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy kuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1170
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      444
      1139
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      131
      822
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe