Haureus, huoruus, irstailu, epäsiveellinen elämä

nainenjo

Mitä eroa on haureudella ja huoruudella, entä irstailulla ja epäsiveellisellä elämällä? Ihan siis käytännössä; toivon ihan rautalankaväännöstä tai listaa asioista/teoista koska sanojen merkitys ei ole avautunut minulla.

Onko syntiä jos mies ja nainen nukkuu alasti sylikkäin kiihottumatta ja yhtymättä? Entä jos mies ja nainen nukkuu vaatteet päällä sylikkäin kiihottumatta? Missä menee raja? Voiko jokin asia olla toisille syntiä ja toisille ei?

6

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinäsullemittari

Jeesus sanoi: joka katsoo naista himoiten, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan. Tekoja on turha listata, koska haureellisuus ja epäsiveys tapahtuu ensin ajatuksissa. Raamatun mukaan seksi on tarkoitettu avioliittoon ja avioliiton ulkopuolinen seksuaalinen toiminta on haureutta tai epäsiveellisyyttä.

• TTJJK

JEESUS SANOII"PORTOT JA PUBLIKAANIT PÄÄSEVÄT ENNEN KIRJANOPPINEITA JUMALANVALTAKUNTAAN!"

• LakiV

Haureus on toimintatapa, joka yhdistetään tavallisesti naisten harjoittamaan porttouteen tai huoruuteen, eli aviottomaan seksiin monen kanssa. Gigolot ovat myös haureuden edustajia. Kylmä asenne. Kylmä minunkin luontoni on, ja valitettavasti en pysty murtumaan tässä heti ainakaan, kovinkaan etelänmaan kuumemman ilmaston edustajaksi. Teoriassa toisenlainen haureus tietyissä tapauksissa jopa säästää ihmisiä ikäviltä kokemuksilta ja riitaisilta suhteilta, koska fyysistä kontaktia ei tarvita, jos masturboi, eli runkkaa, se on haureuden muoto, jossa pelätään ihmiskontaktia, eikä haluta oikeesti, kovin usein tai todellisenkin vaimonsa ovulaatiokausien takia, koko ajan oikeesti. Vanhat Pojat ja Piiat eivät välttämättä ole haureita, tai ovat, jos runkkaavat. Mooses ei pitänyt laissaan masturbointia syntinä suorastaan, tai piti, jos siitä ei puhdistautunut saman vuorokauden aikana. Jos haureutta harjoitatte, siitä etelänmailla saattoi syntyä ilman peseytymistä, jopa spitaalia eli leepraa, mutta Suomessa, kylmyyden takia(Suomi on ollut parhaita maita siis harjoittaa haureutta) lepravirusbakteeri kyllä kuolee, talven kylmyyden takia, mutta akne eli finnitauti tulee vähintään, jos peseytyy runkkauksistaan huonosti.

• PSYKOPE

Minusta haurein muoto naimakaupoissa on avioliittolaki jossa ollaan vain YHDEN kanssa koko ikänsä, koska jopa siinä suuresti siveässä Israelissa oli vanhan testmantinkin aikoihin tavallista olla kahden vaimon kanssa, vaikka tiedetään, että esim. maailman rikkain Kuningas Salomo oli saanut jopa tuhat vaimoa. Siitä profeetta hänet tuomitsi, koska Salomo oli silti itsekin opettanut, ettei liikaa saisi poiketa laista, ja tuo vissiin oli silti liikaa, jopa paljon suvainneen profeettansa mielestä. No, ittekin olen vissiiin tehnyt yhtä pahan synnin, ja kun kristitty olen, niin se pitää kertoa, olen tosin maannut vasta yhden naisen kanssa, mutta runkannut ainakin sata pikku pimatsua... Se nainen, jonka kanssa ehkäisymentelmien kanssa oli makuu, oli erään ulkomaalaisen naisen kanssa, mutta suomalaisia naisia on vaikee lähestyä, jos kuuluu eri lahkoon kristillisesti, tai oon muutenkin jotenkin outo, eli siksi en suomalaisia naisia ole saanut, enkä kyllä, jos totta puhutaan enää ehdikään, koska jos saisin lapsenkin, isukki varmaan kuolisi jo 30 vuoden iässä, eli lapsen kannalta hieman liian surullista, vaikka tuokaan niin suuri tragedia tietenkään olisi. Todellinen syy oli se, että olin lukioaikoihin asti niin suuri finnikurppa, etten kyllä kuvitellutkaan saavani silloin ainakaan vielä esiaviollisia suhteita aikaiseksi. Nyttemmin olen ollut impona, jopa max kaksi kuukautta, mutta vanha tapa on nykyään ryöstäytynyt käsistä uudelleen, ja runkahdan jopa useasti viikossa. Nuorempana runkkasin tosin kymmennenkin vuotta yhtä soittoa, joskus jopa kolme kertaa päivässä, ja lievän aknen siitä sain, mutta Herra sanoi, että onneksi et syntynyt lämpimään maahan, tai minua olisi syytetty spitaalin alkulähteeksi siellä. Nykyään muistan kuitenkin käydä suihkussa, mitä en noina akneaikoina tehnyt ollenkaan, vaan vellihousuna esiinnyin kaikkialla...

• ehkäpänäin

Myöhäinen vastaus, mutta kuitnkin samalla vuodella 2017.Ymmärtäisin,että huoruus on avioliitossa olevaa uskottomuutta ja haureus sukupuolikontakteja ilman avioliittoa ,sillä sukupuolielämä on tarkoitettu avioliittoon.

• pitkäänuskossaollut

Mitä varten miehen ja naisen pitäisi olla alasti toistensa sylissä, mikäli he eivät ole aviopari. En myöskään näe sellaiseen tarvetta edes vaatepäällä. Joskus voisi olla hätätilanne että hengenvaaran tai muu katastrofin vuoksi ihmiset joutuisivat alasti tai muuten ahtaasti olemaan kuin sillit tynnyrissä ja silloin tilanne olisi erilainen ja normaalista elämästä poikkeava ja eiköhän silloin on fiilikset sellaiset ettei seksi ja kiihottuminen tulisi mieleen.
      Olen joskus lukenut kirjaa että ihmiset ovat joutuneet jäätävään kylmyyteen ajoneuvon mennessä epäkuntoon vai oliko se eksyminen ja lämmittivät lopussa toisiaan painautumalla toisiaan vasten. Ei siinäkään varmaan ole seksuaaliset jutut pinnalla vaan ajatus, miten selvitään ja mistä tulee apu.
      En näe pahaa jos halaan hyvää uskonveljeäni ja rutistan kunnolla, jos ei ole nähty aikoihin , mutta kenenkään syliin en kyllä jää makaamaan tai istumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13