Abc Hiekkasärkät

Asiakastaaliarvioidaan

Kävin kolmannen kerran vähän ajan sisällä syömässä lounaan Hiekkasärkkien Abc:llä ja nyt on kyllä pakko pistää julkisuuteen palautetta: ruoka on ollut joka kerta yksinkertaisesti ihan hirveää mättöä.Varmaan se on niin että kiireisille ohikulkijoille ja vaikka työporukoille kelpaa kiireessä vähän keskinkertaisempikin ruoka mutta tämä nykymeno on kyllä pahaa asiakkaan aliarvioimista. Ja ärsytystä lisää osuuskaupan kaksinaamaisuuskin. Kauniisti puhutaan paikallisuudesta ja suomalaisuudesta mutta jostain syystä esimerkiksi voi on Abc:n lounaspöydässä tanskalaista. Mistä lie muut lounaan raaka-aineet rahdattu maahan!! Toinen ikävä yllätys oli samassa yhteydessä olevan kaupan hintataso. No, jatkossa ajan Kalajoen keskustaan tai valitsen Hiekkasärkiltä toisen ruokapaikan.

43

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jsipilä

      Mee navettaas valittaan parempi käyttää ulkolaista niin ei tarvi maksaa tukejakin kaksinkertaisena. eu kansallinentuki.

    • eivarmaanpystyparempaan

      Siinäpä taas päivystävältä pikkudemarilta "mahtava" kommentti. No, eihän kaikki ole voineet olla silloin paikalla, kun järkeä ja älykkyyttä on jaettu!

      • tahtootietää

        Missä itse olit ko. ajankohtana?


    • käsintehty

      Suosittelen sinulle TAPIONKUUSENTUPAA

      • Extyöläinen

        Hei Kari! Minä en.


    • Aloittaja111

      Totta, hyvä vinkki. Olenkin joskus käynyt siellä mutta viime aikoina jotenkin unohtanut sen. Sinne siis!

    • kokkolanmies40

      No ei se kalajoen aabeecee nyt niin pahaa ruokaa tarjoa ettei sitä vois syödä,nimittäin itse olen siellä käyny monesti viimeksi kävin siellä edellisenä perjantaina sekä torstaina olen montaki kertaa käyny drivers dogin syöny sillä tulisella makkaralla kyllä ne abc n kauniit naiset minut muistaa:)

    • työmies82

      joo mutta kun meistä monet tarvii lounaan päivällä ja olen aloittajan kanssa ihan samaa mieltä: Abc:n ruoka on ollut tosi huonoa, ei sille mitään mahda.

    • Puhtausonpuoliruokaa

      Jos käy kolme kertaa vähän ajan sisällä syömässä ja vieläpä baarissa, ei kyllä kehtaisi valittaa.

    • MaistaTaiHaista

      Voit seisoa ABC:n ulko ovella kyltti kädessä jossa lukee: "Huonoa Ruokaa Täällä!"

      Mutta olet selkärangaton.

    • juuseli77

      jopa ottaa kipeää kun joku kertoo mielipiteensä Abc:n ruuasta. Ihan samaa mieltä minäkin olen. Ei se paremmaksi muutu vaikka kuinka toiset haukkuisi.

    • hiimastpiitöpest

      Jos yöllä klo 3 herää tekemään persoonallisuustestin ja toteaa olevansa johtajaja, mitä se kertoo kaverista? Semmoista on kuulemma Kalajoella äskettäin tapahtunut. Aamusella ajatuskin on kuulemma kristallinkirkas. Mikä hengen palo ja valo!

    • ihan_ok_on

      ABC:n seisovan pöydän antimet on yleisesti ottaen pahaa. Olen ollut reissuhommissa n. 20 vuotta ja ko. ketjun antimet on tulleet tutuksi. Kalajoen ABC:n puolustukseksi pitää minun sanoa, että siellä on ylivoimaisesti parhaat ruo'at maultaan ollut seisovassa pöydässä ja siksi aina sinne olen autoni sopivalla reitillä kurvannut.

    • Perusruoka

      Samanlaista ruokaa siellä on kun kaikissa muissakin Suomen ABC:ssä. Perustason ruokaa, jolla nälkä lähtee.

    • onniklovni

      Nasse-setä on hyvin, hyvin vihainen...

    • Olin viikon 12 Särkillä ja muutaman kerran söin paikassa. Ihan normitasoista oli,sapuskat. Eri vaihtoehtoja riittävästi. Paikka ihan ok.

    • varmastinäin

      Mautonta ja surkeeta sapuskaa jos se yks ittensä kehuja on vielä töissä siellä. Ei osaa laittaa edes suolaa ruokiin mutta puheissaan on niin hyvä kokki muka. Surkee tapaus.

    • namnamnam

      Tapiontuvalla saa hyvää ruokaa tuoreen maidon kera.

    • umbisuoleensuoraan

      Minä ainakin hoksaisin jo eka kerralla, jos ruoka on huonoa. Jollekin asian toteaminen vaatii 3 kertaa, mutta ehkäpä hän halusi varmistautua asiasta ennekuin nettiin valitti...

    • Tasokkuus

      Ruuan taso on mennyt kovasti alaspäin. Olisko pula ammataitoisista kokeista? Palkataan lisää maahanmuuttajia johan saa kohta hyvää kebabbia. 😉

      • Valiotaiarla

        Ja suoraan letkusta kahviin tuoretta kermaa!


    • Ratintakaa1

      Toitoivottavasti siihen tien toiselle puolella saadaan kilpailijoita mihin on helppo pysähtyä mistä saa hyvää palvelua ja ruokaa ammattitaidolla.

    • aurinkokuningasko

      Ei ole erkin vika, hänhänhänhän fanittaakin tupi on tapaa. Ei voi välttyä vaikutelmalta.

    • Alsksj

      Enempi niitä kiinnostas juoruilla ku tehdä töitä. Mikron kautta ruoka asiakkaalle!

    • luulempa

      Suuresti pettynyt huomasti mennyt alaspäin viimeisen vuoden aikana niin ruoka ku palvelukin.

    • Hyrskyt

      Absin kotikalja oli todella mautonta litkua.Puuttu vissii ni hiivat.

      • jämptionnäin

        tapion tuvalta saa tuoretta maitua


      • Perskotti
        jämptionnäin kirjoitti:

        tapion tuvalta saa tuoretta maitua

        Mutta pulkaariasta saa siemeniä pusssillisen 75 sentillä!


      • nmtnmt
        jämptionnäin kirjoitti:

        tapion tuvalta saa tuoretta maitua

        kyllä näin on


    • Kokkikolomonen

      Näin Caravanarina olen useissa ABC huoltamoissa vieraillut ja kyllä mun valitettavasti on sanottava että Haapajärvi on ihan surkeuden huipentuma,,,ihan alle n o l l a n...siten tulee Kalajoki,joka toski yltää siihen 5,ettei ihan nollaan jää kuten >H.järvi. Se jogin siinä ei vaan toimi...mielikuvitusta salatteihin ja makua,mausteita ruokiin tai mausteita edes esille jos ruuan pitää olla ihan mautonta. Itsekin kokkina 35.v työskenneelläni ruuan piti olla neutraalia/kaikille sopivaa mutta maistuvaa. Klajoella ei niin ole,,,se on 150% mautonta. ihan sama mitä tarjolla. Joten maustaka,ei liikaa mutta maukua pitää olla.

      • PersErkki

        Mikset tee itse ruokiasi, mitä täällä vingut, opettele kirjoittamaankin.


      • kustaako
        PersErkki kirjoitti:

        Mikset tee itse ruokiasi, mitä täällä vingut, opettele kirjoittamaankin.

        Ei kannata olla niin reppana että rajoittaisi muitten kirjoituksia tai vetäisi herneen "nenuun "


      • PukkaJuoskari

        Ei hyvänen aika. Käyt ketjuhuoltoasemalla syömässä ja kaipaat vaihtelua tarjolla oleviin salaatteihin? Menepä jatkossa "ei-ketjussa" toimivalle, yrittäjävetoiselle huoltoasemalle,
        niin ehkä huomaat, että ei se Hiekkasärkkien ABC-huoltoaseman työntekijöiden vika ole, että ruoat on mauttomia ja salaatit mielikuvituksettomia.. Ketju sanelee ruoat, salatit ja niitä on noudatettava. Olet varmastikin ollut loistava kokki, kotonasi.

        Itse en ABC-asemalle mene syömään, koska ymmärrän sen, ettei ketjun listoista SAA/VOI poiketa. Teboil-asemilla käyn useinkin syömässä, joskus Nesteellä. Ja näistä molemmista olen hyvät ruoat saanut ja MIELIKUVITUKSELLISET salaatitkin.


    • Käynkäynyt

      Viime viikolla torstaina kävin syömässä ja ei kyllä ollut hääviä. Ja remontin myötä tuntuu, että entistä huonommaksi menee siisteys ja puhtaus,mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta....

    • Ruokailu1

      Voi voi perheen kanssa tänään pysähdyttiin ruokaileen täytynee sanoa et seuraavalla kerralla ajamma ohitse.

    • sylvesterpallonen

      Kannattaa ruokalijan katella paskamakkia ja pian!

    • Asiakas58

      Suurin odotuksin poikkesin olemme panostaneet salaattipöytään mutta mitä .ittua tyhjiä kuppeja allas täynnä. Arggg

    • Koivistonenklaavi

      Pukariassapa on hyvää ja erittäin halpaa ruokaa.

    • Leo58

      Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa ja voin vakuuttaa, että olen syönyt muuallakin kuin Kalajoella. Toinen asia, joka paistaa silmiin, on epäsiisteys. Pöytiä ei korjata, lattialla papereita ja vessa kuin navetassa.

    • WilleWiheltäjä

      Pöljä syö lyhyen ajan sisällä kolmesti paskaa?

    • Odotusta05

      Onni on uus raitti ja sen myötä vaihtoehtoja.

    • Entinenasiakas1

      Kuinka kauan asiakkaita riittää tuolla menolla??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe