Ristin luona

" Ristin luona kiusatulla,
langenneella, vaivatulla,
paras paikka on.

Siksi älä koskaan lähde,
älä minkään synnin tähden
ristin luota pois.

Ristin luona ainoastaan
synnin turmelusta vastaan
voitto saatu on.

Ristin luona ainoastaan
Isä armahtavi lastaan,
rauhan julistaa.

Ristin luona pohja kestää,
armo putoomasta estää
kauhun kuiluihin.

Ristin luona lepo koittaa,
toivo epätoivon voittaa,
sydän puhdistuu." (Erkki Leminen)

Niin, siinä se kaikki tulikin jo sanottua...

5

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Hirvonen

      " Pubin luona janoisella,
      iloisella, kaivatulla,
      paras paikka on.

      Siksi älä koskaan lähde,
      älä minkään naisen tähden
      Pubin luota pois.

      Pubin luona ainoastaan
      uskon turmelusta vastaan
      voitto saatu on.

      Pubin luona ainoastaan
      humala maustaa juomaan,
      kuohun kruunaa.

      Pubin luona pohja kestää,
      jano putoomasta estää
      uskon kuiluihin.

      Pubin luona lepo koittaa,
      toivo epätoivon voittaa,
      sydän puhdistuu."

      • Nikke_Tre

        "Pelottelu synkkään tulevaisuuteen, maailman hallitsijaan tai sotaan uuteen. Silloin muista, että ainoa valta, joka tulee jäädäkseen on Kaikkivaltiaalta.

        Synti yritys on mahdottomuuteen, sitä tehdessämme rangaistus on jo. Kun hiekka silmässä tai syöpä ruumiissa, niin synti sielussasi olet jo tuskissa.

        Jumalan valtakunta tulee se on väistämätöntä historiaa, Jumalan valtakunta tulee.

        Kotimaasi Jumalan valtakunta, uskoon tulo, siihen paluu ei unta. Jos evankeliumilta itsesi suljet, pois todellisuudesta aatteines kuljet. Itseäsi toteuta on päämäärä, joka elämääsi ei voi jäädä. Etsi ensin Jumalan valtakuntaa kaiken muun Hän mukana antaa.

        Jumalan valtakunta tulee se on väistämätöntä historiaa, Jumalan valtakunta tulee.

        Läpi Raamatun kuin punainen lanka löytyy Herran tahto, rauhattomuuteen tulee rauha. Tuo rauha antaa suuntaa vanhurskaudelle, silloin toivo jää myös meidän lapsillemme.

        Meidän tärkein tarve on anteeksianto, katso Jumalan Karitsa syntimme kantoi. Nainen, mies, nuori tai harmaahapsi ota valtakuntaan vastaan niinkuin lapsi. Ei oo alkuu ei oo loppuu, se kestää. Iankaikkisesti sit ei voi estää. Rakkaus, oikeus kaikki lainalaisuudet kolmiyhteisessä Jumalassa juuret. Koko ihmiskuntaa totuus tää koskee, ei ateismi Jumalaa kai olemattomaks tee. Ei oo kaukana Hän yhdestäkään meistä, jokainen saa kerran Hänen edessään seistä.

        Jeesus Kristus on Herra, Herra. Joka kieli tunnustaa ja Hän tulee. Jumalan valtakunta tulee, Jumalan valtakunta tulee, se on väistämätöntä historiaa. Jumalan valtakunta tulee." (Jukka Leppilampi)


      • sioille.. :p


      • Nikke_Tre
        amiga kirjoitti:

        sioille.. :p

        Niinpä. :)


    • Ristin luona puhdistuu
      sydän verellä uudistuu

      voisiko kukaan ihmisistä maan
      uskoa Totuutta ollenkaan?

      Kaikkivaltias on meidät luonut
      ja ristin luoksemme tuonut

      Vapahtaja antaa syntimme anteeksi
      Hän itse maksoi elämämme kalliisti

      mutta nyt kuolema voitettu on
      Jeesus elää!
      ja tuo TOIVON ikuisen
      uskothan tämän?

      sillä, se TOTTA ON.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe