Minusta on oikein hyvä että Herra Aalto

HyväTomppa

Antaa oppilailleen vaihtoehdon evoluutiolle ja antaa todisteet lähteineen jotka puoltavat luomista.
Oppilaat voivat itse sen jälkeen miettiä kumpi ontotta

6

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ParempiTomppeli

Painuisi kaatumaseuroihin saarnaamaan.
      Tieteen kentällä hänen kykynsä ovat suoraan verrannolliset hänen saavutuksiinsa.

• Trollaakos siellä opettaja itse? No samantekeväähän tuo on. Oleellista nimittäin on, että vaikka mitään luomisen todisteita ei ole missään vaiheessa esitetty, niin lapset eivät välttämättä ymmärtäisi asiaa, ja täten moisen huuhaan väittäminen vaihtoehdoksi evoluutiolle on eettisesti väärin.

Eivät oppilaat itse saa sitäkään päättää, että onko 1 1 kaksi vai kolme. Kyllähän asia niin menee, että jos kouluun oikeasti ujutettaisiin jotain kreationismin kaltaista skeidaa, niin paikallinen vanhempain toiminta varmasti reagoisi asiaan ja moinen pelehtiminen loppuisi kuin seinään.

Aloittajan pilailu on joka tapauksessa turhaa, koska vaikka jotenkin onnistuttaisiinkin sivistysvaltiossa kasvattamaan joitakin lapsia moisiin kieroihin oppeihin kuten kreationismiin, niin tosiasiat eivät siitä miksikään muutu, ja tiede se vain porsukuttaa menemään menojaan siinä missä kreationismi on samaa satuilua ja sellaisena pysyykin. Deal with it.

• arse-nikki

Vai että ihan Herra (isolla H:lla).

• "Antaa oppilailleen vaihtoehdon evoluutiolle"

Minkä ihmeen vaihtoehdon? Eihän teillä kretuilla ole vaihtoehtoa. Höpisette vain sekavia ristiin toistenne kanssa ja vastoin sekä todellisuutta että Raamattuanne. Pelkkää sekoilua.

Evoluutio on fakta. Kretujen tarkoittamia vaihtoehtoisia "faktoja" kutsutaan valheiksi.

"antaa todisteet lähteineen jotka puoltavat luomista."

Eihän teillä kretuilla ole todisteen puolikastakaan jostain luomisesta. Ei teillä ole mitään.

ROT taas ei ole koskaan kyennyt esittämään yhtään tieteellistä lähdettä joka vastaisi omia höpinöitään.

• A.Teisti

Ikävä puoli tässä on se, että evoluutiolle ei vain ole vaihtoehtoa, josta olisi todisteita.

• kretujen-hullutukset

"Oppilaat voivat itse sen jälkeen miettiä kumpi ontotta"

Opetetaan siis jälleensyntymää, new agea ja vaikka Urantiaa. Oman maun mukaan. Ihanaa moniarvoisuutta sekin on, vai onko? Epäilemättä sinäkin haluat opettaa vain oikeaoppista kristillisyyttä, eikä nuo muut vaihtoehdot käy.
      Mitä jos nyt lähdettäisiin siitä, että koulussa on syytä opettaa tieteen tutkimustuloksia. Olisko vähän parempi vaihtoehto verrattuna opettajan mielivaltaiseen oman maun mukaan opettamiseen? Tai ehkä olet niin suvaitsevainen, että sallit skientologiopettajan opettavan sinun lapsillisesi skientologiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      404
      8819
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3208
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1684
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1118
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      78
      957
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      910
    Aihe