Kaksi miestä ja minä.

Lila--

Hei vaan kaikki, olisin tosi kiinnostunut harrastamaan seksiä kahden miehen kanssa, ei vaan ole oikein sopivia miehiä tullut vastaan. Minua kiihottaa suuresti ajatus siitä kuinka kaksi miestä työntyy minuun samaan aikaan, peppuun ja pilluun. Salainen fantasia ollut jo jonkun aikaa.
Löytyisikö täältä kiinnostuneita tollaiseen hommaan?

37

3324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bcv

      Käviskö 50v ja 41v miehet? Voitais tehdä sinusta sandwich.. ;)

      • Lila--

        Hei! Olen itse reilu parikymppinen, joten lähtökohtaisesti vähän nuorempia haen. Kiitos kuitenkin vastauksesta :)


      • Kuutamokastaja

        Hei täällä olisi 21 ja 24 v nuoret miehet vailla kokeilua ;P kiinostaisikos ?


      • Lila--

        Toki! Kerro teistä vähän tarkemmin ja mistä olette?


      • 47vhoikkapitkäbrunetti

        bcv, missä päin?


      • 21vpunapää

        Voisivatko 50v ja 41v miehet kertoa itsestään vähän lisää? Täällä olisi 21v halukas kokeilemaan.


      • 21vpunapää kirjoitti:

        Voisivatko 50v ja 41v miehet kertoa itsestään vähän lisää? Täällä olisi 21v halukas kokeilemaan.

        teret täällä olisi pohjanmaalta 45v kaveri mikä olisi valmiina apuun jos laitetaan kimppaa
        pystyyn


    • 2uiewdjk

      muakin kiinnostaa toi kolmen kimppa mut vähän syvemmin, niin että oltas hyviä ystäviä j amyös miehet telmisivät keskenään, eli hyväilisivät toistensa munia ja pyllyjä. myö sois kivaa kun toinne panee toista pepppuun ni imisin samalla toisen palleja niin että varmasti laukeaa sisään

      • Lila--

        Tämäkään ei kuulosta hunolta idealta. Ja ehdoton luottamushan tälläisessä muutenkin olisi vaatimuksena ainakin itsellä :)


    • hyhuyh

      joo en lähtis vaan sextaileen mut hauskanpidon nimikkeellä mut sais huijattuu mukaan

      • uurrjjh

        Ei vaan Löylykauhan voisi tuupata sun perseeseesi..... Trollipaska!


    • Wej

      Tuohon leikkiin olis ilo yhtyä.posliini kaluni seisoo kovana kun ajattelen sinun nuolemista ja naimista kimpassa

      • Lila--

        Ihanaa, että jotain toistakin kiihottaa tämä ajatus!


    • fjjfgj

      Misäs päin lila asustellee?

      • Lila--

        Länsi-suomessa


      • fjjfgj

        Harmillisesti vähän kaukana :(


      • Lila-- kirjoitti:

        Länsi-suomessa

        teret täällä olisi pohjanmaalta 45v kaveri mikä olisi valmiina apuun jos laitetaan kimppaa
        pystyyn


    • jahvettijuhvetti

      oun vanha mies..saisinko kusta ensin suuhusi..persereikäni nuolenta sun pittää tietenki tehä ensi jos halluut jotta nain sua..

    • Wej

      Pidätkös kun sinua nuollaan samalla kun toinen panee takaapäin samalla voisit ottaa multa suihin .oletkos posliini pimppi?

    • Naimaan

      Lila. Täältä löytyy 2 hyvin varust siistiä ok hetero m. Myös paikka käyttöön treelta

    • Kuusamosta löytyis seuraa 48v mies ja toinen vähän nuorempi

    • Naimaan

      Lila.m. Miten sut saa kiinni.

    • mona67

      Hei...ihana keskustelu...mä olen melkein viisikymppinen nainen ja mua kiinnostaisi suunnattomasti seksi yhtä aikaa kahden miehen kanssa. Mä haluaisin olla aika lailla passiivinen osapuoli, ehkä silmät sidottuna. Kiihotun jo pelkästä ajatuksesta, että kaksi miestä touhuaa mun ympärillä ja tyydyttää mua. Tietysti haluaisin myös katsoa kuinka miehet hyväilevät ja tyydyttävät toisiaan. Mä kyllä tykkään vaan aika lailla nuoremmista miehistä ja tietty pitää olla hyvän näköinen ja -kroppainen. Itse en ole mikään täydellinen, mutta ikävä kyllä vähän nirso miesten suhteen. En mä mikään kammotus ole, oikeastaan ihan kivan näköinen ikäisekseni. Kiinnostaiskohan ketään?

      • Uros33Tre

        Mona67. Kiinnostusta olisi. Voitaisiin vaihtaa ajatuksia toisaalla. Tavoitanko sinut mistä?


      • himoville

        mona67. Jopa yllättävän paljon saattaa olla tuossa 40-50 v. iässä olevilla naisilla juuri tuollaisia fantasioita. Minäkin olen touhunnut 4 eri naisen ja yhden kaverini kanssa kolmistaan.
        Kuvioon kuuluu ,että naiset ei halua toista naista siihen ryhmäseksiin. Jopa suoraan muuan hyväkroppainen 45v. nainen kysyi tuollaista seksiä baaritiskillä kun kyselin , teillekö vai meille mennään. Eikä he suinkaan mitään maksullisia naisia ole olleet. Ihan kunniallisille naisille vaikuttivat.


    • teret täällä olisi pohjanmaalta 45v kaveri mikä olisi valmiina apuun jos laitetaan kimppaa
      pystyyn

      • mnnbvcc

        Löylis. Missä sinä olit silloin, kun älyä jaettiin.?


      • Tuntemattomana-missä-lie
        mnnbvcc kirjoitti:

        Löylis. Missä sinä olit silloin, kun älyä jaettiin.?

        Siellä missä apumies06kin. Pistämässä kimppaa pystyyn, mutta kukaan ei vaan tiedä, kuka ja missä.


      • zzddfrrty

        Jaa. Olitkin runkkaamassa persettäs löylykauhalla piripöhnässä jossain kaapissa. Oliisitpa pysynyt siellä.


      • Löylypää
        mnnbvcc kirjoitti:

        Löylis. Missä sinä olit silloin, kun älyä jaettiin.?

        S marketin kaljapussissa isä ei kuitenkaan muistanut kannonkohdalla nostaa pussia.Kaikki muu onkin jo tiedossa.


      • häähähäää

        Löylis hei. Kylläpä sinua vituttaa.


    • Alapp

      Yksi toimittaja haluaa nussia peräti 4:n eri miehen kanssa vuorotellen. Näin naiset ovat miehen kullin perään kun makuun pääsevät. Ja eikä ihme. Se on tosi nautinto jos osaa rakastella oikealla tavalla.

      • Onkosamakunmeillä

        Onko Satakunnasta?


    • Täällä olis länsi-suomesta 51-v kulli käytettäväksi talkoisiin :)

    • Piilossa-olet

      Niin, Turussa vai Kokkolassa ja miten löytää?

    • letkuheikki

      Aloittaja ei varmaan puhu lööperiä. Paljon nähneenä ja kokeneena tiedän, monet naiset kun on tullut lähelle viittäkymppiä, alkaa tuommoisia unelmoida. Nimenomaan tällaista ryhmäseksiä:
      2 miestä 1 nainen.

    • tuplapene

      Kokemuksesta voin kertoa että nainen ainakin nauttii ! Jos jotain neitiä kiinnostaa niin oulusta löytyy parikymppisiä jätkiä joilla on jo kokemusta tästä ;)

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      99
      994
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      833
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      794
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe