Miten selvittää tuntemattomien laitteiden ajurit?

34567898765435678

Kiinalaisesta tabletista puuttuu ajurit, miten tiedä mitä rautaa tämä on syönyt? Valmistajasta ei ole tässä tapauksessa apua.

8

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winuser

      Katso tuolta josko löytyisi. Kun laitemäärittelysi on niinkin informatiivinen kuin "kiinalainen tabletti" niin en osaa tarkemmin neuvoa.

      • winuser

      • pinpong

        "Guest user downloads are now limited to a slow 25/Kb/s. Please register to get unlimited and full download speeds from our 1Gpbs server, it’s quick and free."

        Kannattaa rekisteröityä jos haluaa järkevästi ladata jotain.


    • Mitä ajureita tabletti tarvitsee? Eikö nuo yleensä näy multimedialaitteena?

      • winuser

        Minulla on parikin täysveristä Windows 10 tablettia, toinen on Lenovo ja toinen on Teclast X98 Plus. Kyllä näihin molempiin on ihka omat ajurinsa. Android-lelutableteista en tiedä.


      • ftdrerdffgy
        winuser kirjoitti:

        Minulla on parikin täysveristä Windows 10 tablettia, toinen on Lenovo ja toinen on Teclast X98 Plus. Kyllä näihin molempiin on ihka omat ajurinsa. Android-lelutableteista en tiedä.

        Eikö niillä pääse nettiin tunnistamaan ja hakemaan?
        Android menee yleensä suit sait. Appeja voi sitten etsiskellä.


      • winuser
        ftdrerdffgy kirjoitti:

        Eikö niillä pääse nettiin tunnistamaan ja hakemaan?
        Android menee yleensä suit sait. Appeja voi sitten etsiskellä.

        Tottahan toki näillä nettiin pääsee. Eikä ole tarvinnut mihkään tunnistautua. Valinnut vain ja ladannut. Ovat tikulla mahdollista Windowsin uudelleenasennusta varten, joka tuleekin ihan lähiviikkoina ajankohtaiseksi uuden version myötä.


    • WUjyrää

      Ajat vaan Windows Updaten ja ajurisi ovat taas kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe