Suomi24 -sivusto sensuroi. Ompa se herkkähipiäinen.
https://cdn-01.anonfile.com/qdzbxfb3be/917aa0b2-1489400295/sensuuri.jpg
Mitä tässä oli pahaa?
2
139
Vastaukset
- Pohjois-korean_malliin
Joo oli ihan asiallinen kirjoitus, mutta näköjään kaikenlainen monikulttuurisuuden jopa täysin asiallinenkin kritisoiminen ja "väärät" mielipiteet sensuroidaan täältä kyllä aika hätäseen. Sananvapaus on täällä kuin suoraan pohjoiskoreasta saa olla asiasta kuin asiasta mielipide kunhan se ole "väärä":D
- TotuusSattuu
No jos kirjoittajalla olisi ollut antaa edes jonkinlaista näyttöä sille että maahanmuuttajien tulo olisi ollut pääasiallinen syy suomalaisten lasten oppimistulosten heikkenemiselle niin kirjoitus olisi ollut asiallinen. Nyt se jäi jälleen kerran vain pelkän väitteen tasolla sekä sisälsi tyypillisiä herjaavia ilmaisuja kuten "mamutus" jne.
Tuntuu että te ette ymmärrä mikä on asiallinen ja hyvin perusteltu kirjoitus vaikka sellainen hierottaisiin naamaanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195