Monilla palstoilla valitetaan, että täysin asiallisia viestejäkin poistuu paljon. Ja varsinkin viestiketjuista lähtee todella paljon kommentteja.
Ei näytä Suomi24 vaan saavan kunnollista moderointia aikaiseksi.
Tekoäly moderoijana
8
137
Vastaukset
- Onanias.Runkvist
Ei ole kyseessä moderointi, vaan kiusanteko.
- vnbngnv
Siltä se näyttää täälläkin.
- PalstatPilattu
Käytännössä keskustelupalstat on jätetty ihan hunningolle. Tekoäly ei ikinä pysty käyttämään samanlaista harkintaa kuin oikea ihminen.
- Näytehän_se
Tekoäly käy läpi kaikki esitettävissä olevat aakkosnumeeriset aineistot erikoismerkkien kera ja ennalta arvottaa niiden informaatiosisällöt. Lienee mahdotonta kirjoittaa mitään, mitä tekoäly ei jo etukäteen olisi arvottanut. Myös päätökset kirjoitetun suhteen lienee hyvin etukäteen tiedossa ja periaatteet muodostettu. Näkyviin jää eräänlaisia näytteitä aihekohtaisesti mahdollisista lauseista ym. ilmaisuista. Ja kirjoittajahan voi hyvin olla tekoäly itse tai jokin muu tekoäly.
- Näin_on_nähty
Näytehän_se kirjoitti:
Tekoäly käy läpi kaikki esitettävissä olevat aakkosnumeeriset aineistot erikoismerkkien kera ja ennalta arvottaa niiden informaatiosisällöt. Lienee mahdotonta kirjoittaa mitään, mitä tekoäly ei jo etukäteen olisi arvottanut. Myös päätökset kirjoitetun suhteen lienee hyvin etukäteen tiedossa ja periaatteet muodostettu. Näkyviin jää eräänlaisia näytteitä aihekohtaisesti mahdollisista lauseista ym. ilmaisuista. Ja kirjoittajahan voi hyvin olla tekoäly itse tai jokin muu tekoäly.
Eikä siinä vielä kaikki, sillä ne kirjoitukset poistetaan missä on linkki..olkoonpa se vaikka normaaliin uutiseen!
Sairashan tämä Suoli24 on aina ollut, mutta yhä vain sairaammaksi tulee ylläpitäjien taholta. - KiusaajaLiikkeellä
Muutama viikko ennen kunnallisvaaleja aloitti UUSI svekomoderaattori. Robotti hyväksyi aloitukset ja vastaukset, mutta uusi moderaattori poisti ja jopa ennakkosensuroi suomenkielisiä kirjoituksia. Parin viikon päästä moderaattori esittäytyi "Emmaksi". Kyseessä on silkka kiusanteko ja tosiasioiden pimittäminen.
Outoa on ollut.
- Ketävarten
Lähes kaikki viestit tosiaan löytää yleensä jostain muualta kuin suomi24 kirjoituksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482