Minua ainakin ärsyttää noi jotkut maaseudun juopot ketkä kerjää aina rahaa. Koskaan en ole niille antanut, enkä anna killinkiä.
Perhanan juopot.
13
315
Vastaukset
- metsienmies1234
Joka aamuinen rytmiryhmä kerjää rahaa ainakin keskustassa. "Heitä pari euroo." tai sitten pummii tupakkaa. Pelikoneeseen menevät ainakin yhdellä kaverilla kaikki rahat. Se hölmönnäköinen, entinen juoppokuski Kangasalla, joka ontuu.
- peskka
Markettien laidoilla säällä kuin säällä vanha mies pummaa tupakkia aamusta iltaan
- Anonyymi
Ihan tarpeetonta haukkua sellaista joka ei ole ihan kunnossa.
- Klotoidi
Ei multa oo pumminu kukaan, vaikka liikunkin keskustassa.
- fgffgff
Multa liikenee aina pari kolikkoa pyytäjille.Monen taustalla on kova elämä.
- Anonyymi
Kuvaan pummeja autostaan.
- Anonyymi
Mene pummi töihin niin sullakin on varaa mennä kirstin luoksi.
- Anonyymi
Kuka tuo maksullinen on?
- Anonyymi
Onhan se hyvä ettei juopot ihmiset kuormittaneet pienen kunnan terveyden huoltoa, että paikalliset pääsevät testiin
- Anonyymi
Itse heitän aina viiisieurosen näille. Tulee hyvä mieli itselle.
- Anonyymi
hienoa.
- Anonyymi
Elämä kohtelee toisinaan kaltoin...
Syy siihen voi olla itsessään tai aivan jossain muussa...
Kukaan näistä ei varmaan haluaisi olla siinä tilanteessa mutta elämä on vain potkinut päähän.
Toivottavasti hyväosaisilta liikenee ropo tai kaksi näiden Suomalaisten iloksi.
Menee se raha sitten minne menee.- Anonyymi
kait sentillä saa rouvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071821
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631204
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217879- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738