Minua ainakin ärsyttää noi jotkut maaseudun juopot ketkä kerjää aina rahaa. Koskaan en ole niille antanut, enkä anna killinkiä.
Perhanan juopot.
19
713
Vastaukset
- metsienmies1234
Joka aamuinen rytmiryhmä kerjää rahaa ainakin keskustassa. "Heitä pari euroo." tai sitten pummii tupakkaa. Pelikoneeseen menevät ainakin yhdellä kaverilla kaikki rahat. Se hölmönnäköinen, entinen juoppokuski Kangasalla, joka ontuu.
- peskka
Markettien laidoilla säällä kuin säällä vanha mies pummaa tupakkia aamusta iltaan
- Anonyymi
Ihan tarpeetonta haukkua sellaista joka ei ole ihan kunnossa.
- Klotoidi
Ei multa oo pumminu kukaan, vaikka liikunkin keskustassa.
- Anonyymi00014
Nligdzxlöö
- fgffgff
Multa liikenee aina pari kolikkoa pyytäjille.Monen taustalla on kova elämä.
- Anonyymi
Kuvaan pummeja autostaan.
- Anonyymi
Mene pummi töihin niin sullakin on varaa mennä kirstin luoksi.
- Anonyymi
Kuka tuo maksullinen on?
- Anonyymi
Onhan se hyvä ettei juopot ihmiset kuormittaneet pienen kunnan terveyden huoltoa, että paikalliset pääsevät testiin
- Anonyymi00017
Se on kirsti
- Anonyymi
Itse heitän aina viiisieurosen näille. Tulee hyvä mieli itselle.
- Anonyymi
hienoa.
- Anonyymi
Elämä kohtelee toisinaan kaltoin...
Syy siihen voi olla itsessään tai aivan jossain muussa...
Kukaan näistä ei varmaan haluaisi olla siinä tilanteessa mutta elämä on vain potkinut päähän.
Toivottavasti hyväosaisilta liikenee ropo tai kaksi näiden Suomalaisten iloksi.
Menee se raha sitten minne menee.- Anonyymi
kait sentillä saa rouvaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
kait sentillä saa rouvaa.
Tänä? Aamuna on kova kankkunen. Kädet väpättää ja Pakki lykkää liejua.
Tuntuu, että järki on lähteny. Täytys päästä saunaan, kun täristää molemmista päistä
Pääsiskö tänää saunoon jonku näyttävä näkösen rouvan pestyyn saunaan. Mulla on kyllä mäyräkoira, että saadaan pelittää kone käyntiin ja sillee. Vastaa heti puh.nummerolla. - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tänä? Aamuna on kova kankkunen. Kädet väpättää ja Pakki lykkää liejua.
Tuntuu, että järki on lähteny. Täytys päästä saunaan, kun täristää molemmista päistä
Pääsiskö tänää saunoon jonku näyttävä näkösen rouvan pestyyn saunaan. Mulla on kyllä mäyräkoira, että saadaan pelittää kone käyntiin ja sillee. Vastaa heti puh.nummerolla.Kannatko myös pitkää aisaa?
Olen innostanut ja simakka leskirouva.
- Anonyymi00019
Onko rölli vielä pummaamassa rahaa torinympäristössä vai kasvattaako nykyään horsmaa.Sehän laitto pummatut rahansa entisen ärrän pelikoneisiin.
- Anonyymi00020
Venäläiset kerjää nykyään rahaa tai tupakka. Eivät oo päässeet vielä takuueläkeelle
ja vaikea mennä rysiin tekee bisnestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2282988Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1902630Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101237Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411198- 701098
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2971095Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3701075Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21995Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22808