Minua ainakin ärsyttää noi jotkut maaseudun juopot ketkä kerjää aina rahaa. Koskaan en ole niille antanut, enkä anna killinkiä.
Perhanan juopot.
21
949
Vastaukset
- metsienmies1234
Joka aamuinen rytmiryhmä kerjää rahaa ainakin keskustassa. "Heitä pari euroo." tai sitten pummii tupakkaa. Pelikoneeseen menevät ainakin yhdellä kaverilla kaikki rahat. Se hölmönnäköinen, entinen juoppokuski Kangasalla, joka ontuu.
- peskka
Markettien laidoilla säällä kuin säällä vanha mies pummaa tupakkia aamusta iltaan
- Anonyymi
Ihan tarpeetonta haukkua sellaista joka ei ole ihan kunnossa.
- Klotoidi
Ei multa oo pumminu kukaan, vaikka liikunkin keskustassa.
- Anonyymi00014
Nligdzxlöö
- fgffgff
Multa liikenee aina pari kolikkoa pyytäjille.Monen taustalla on kova elämä.
- Anonyymi
Kuvaan pummeja autostaan.
- Anonyymi
Mene pummi töihin niin sullakin on varaa mennä kirstin luoksi.
- Anonyymi
Kuka tuo maksullinen on?
- Anonyymi
Onhan se hyvä ettei juopot ihmiset kuormittaneet pienen kunnan terveyden huoltoa, että paikalliset pääsevät testiin
- Anonyymi00017
Se on kirsti
- Anonyymi
Itse heitän aina viiisieurosen näille. Tulee hyvä mieli itselle.
- Anonyymi
hienoa.
- Anonyymi
Elämä kohtelee toisinaan kaltoin...
Syy siihen voi olla itsessään tai aivan jossain muussa...
Kukaan näistä ei varmaan haluaisi olla siinä tilanteessa mutta elämä on vain potkinut päähän.
Toivottavasti hyväosaisilta liikenee ropo tai kaksi näiden Suomalaisten iloksi.
Menee se raha sitten minne menee.- Anonyymi
kait sentillä saa rouvaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
kait sentillä saa rouvaa.
Tänä? Aamuna on kova kankkunen. Kädet väpättää ja Pakki lykkää liejua.
Tuntuu, että järki on lähteny. Täytys päästä saunaan, kun täristää molemmista päistä
Pääsiskö tänää saunoon jonku näyttävä näkösen rouvan pestyyn saunaan. Mulla on kyllä mäyräkoira, että saadaan pelittää kone käyntiin ja sillee. Vastaa heti puh.nummerolla. - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tänä? Aamuna on kova kankkunen. Kädet väpättää ja Pakki lykkää liejua.
Tuntuu, että järki on lähteny. Täytys päästä saunaan, kun täristää molemmista päistä
Pääsiskö tänää saunoon jonku näyttävä näkösen rouvan pestyyn saunaan. Mulla on kyllä mäyräkoira, että saadaan pelittää kone käyntiin ja sillee. Vastaa heti puh.nummerolla.Kannatko myös pitkää aisaa?
Olen innostanut ja simakka leskirouva.
- Anonyymi00019
Onko rölli vielä pummaamassa rahaa torinympäristössä vai kasvattaako nykyään horsmaa.Sehän laitto pummatut rahansa entisen ärrän pelikoneisiin.
- Anonyymi00021
Meidän pellon laidalla kuvaan valot päällä jos juoppo menee sisään tai ulos.
- Anonyymi00020
Venäläiset kerjää nykyään rahaa tai tupakka. Eivät oo päässeet vielä takuueläkeelle
ja vaikea mennä rysiin tekee bisnestä. - Anonyymi00022
Up.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263244Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122419Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.832314Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062044Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461528Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251437Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126