Onko hän elämäsi rakkaus?

Vuosisadanrakkaus

Miksi ? Miksi ei ?

77

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkauspakkaus-

Kyllä on. Seuraava kysymys ei ole koko yötä aikaa..

• Jiinoulööv

Ei koska en edes tunne häntä.

• TunnetKyllä

Valehtelet.

• Miksipäniin

Miksi ei olisi, miksipä olisi?

• Miehestäkiinni

On jos haluaa olla. Ei ole jos ei halua

• Niinmiksi

Miksipä ei haluaisi olla?

• Heliummm

Voisi ollakkin. Sittenkin se sopivin, jonka kanssa olisin onnellinen. Tai sitten ei. Mistä sitä voi tietää.

• so.far-yes

Ainakin tähänastisen elämäni suurin rakkaus. Tosin en tiedä tulemmeko koskaan olemaan yhdessä. Liikaa esteitä, liikaa tunteita.

• jdkls

Mitä esteitä?

• Toinenpuolikasjuuon

On juu. Hän on kaksoisliekkini.

• samavärähtely

Ei kun se fotoni.

• aamuajeluum

Huomenta :) mikä musiikki olis

• koskaaneitiedä

kuka on paras.

• Starmann

Herättää voimakkaita tunteita.
      Haluaisin tuntea paremmin.
      Katsoa silmiin.
      Ottaa kädestä kiinni.
      Toteutuuko ikinä..

• Tähtityttösikö

Aika paljon olen jo itsestäni antanut tilanteeni huomioon ottaen. Otatko seuraavan askeleen?

• Starmann

Ja tilanteesi on?

• Tähtityttösikö
        Starmann kirjoitti:

Ja tilanteesi on?

Tällä hetkellä vielä varattu.

• Starmann

En tiedä oletko oikea ihminen.
        Kunnioitan elämäntilannettasi.
        Joten en voi ottaa yhteyttä.Ei
        ole kyllä yhteystietojakaan.

• Tähtityttösikö
        Starmann kirjoitti:

Et ole oikea ihminen siinä tapauksessa. Hänellä on yhteystietoni.

• Tietäisitpä
        Starmann kirjoitti:

Voisit olla minulle oikea. Hänellä ei ole yhteystietojani. Olen kaivannut häntä todella paljon nämä vuodet!

• naisentunnustus

Voisi olla.
      Aamulla herätessä
      ajattelen häntä
      ensimmäisenä.
      Päivän mittaan
      monia kertoja.
      Illalla katson
      taivaalle ja
      ajattelen
      katsooko hän
      samaa kuuta
      ja tähtiä.
      Sulkiessani
      silmäni toivon
      että nähdään
      samaa unta.

• Eiollutässäähihassa

Oli. Olin vain piste hänen janallaan, hetki hänen elämässään. Halusi toisen.

• Tiedäntotuudenjiistä

Ei taida olla. Hän pettää liian helposti jos luulee/ tuntee että ei saa tarpeeksi huomioo.

Chateissa hänellä on kaikki nämä vuodet ollut peliä muidenkin kanssa ja on edelleen

• Mielipiteeni-

Aika hilpee kommentti, siis jos et ole parisuhteessa ko. tyypin kanssa? Jos oot ns. Mykkä sivustaseurailija joka ei ole tehnyt aloitetta/ ilmaissut toiselle tuntemuksiaan, toinen saanee chattailla vapaasti. Mun mielestä chattaily ei voi olla pettämistä, ethän voi tietää mitä toinen juttelee?

• HeipatVaan

Olisi voinut olla jos hän olisi tuntenut samoin ja halunnut minut..
      Mutta ei, ei hän ole elämäni rakkaus..

• Tunneelämältänepävak

Sellaisia ne miehet

• HeipatVaan

Hmm. Ennemminkin liian vakaita ja vakava, hillitty sekä pidättyväinen.
        Liian etäinen sekä liian järjestelmällinen ja myös normeihin tuijottava tyyppi jotta kaikki sujuisi kuten parisuhteen perusteet oppikirjassa sanotaan.. Askel 1, 2, 3...
        Missä seikkailu?

• selväjuttu
        HeipatVaan kirjoitti:

Hmm. Ennemminkin liian vakaita ja vakava, hillitty sekä pidättyväinen.
        Liian etäinen sekä liian järjestelmällinen ja myös normeihin tuijottava tyyppi jotta kaikki sujuisi kuten parisuhteen perusteet oppikirjassa sanotaan.. Askel 1, 2, 3...
        Missä seikkailu?

Seikkailu? Tarkoitat varmaan missä sekoilu?
        Häröillään, säädetään, ollaan miten milloinkin, annetaan kuva että ehkä kiinnostaa ehkä ei, pääasia että menee lujaa, jos ei heti onnistu niin sitten munaa muualta jne. jne.

Sellaista pentumaista hommaa. Ei se mikään seikkailu ole vaan sekoilu.

Kyseessä et ole sinä, mutta tutulta kuulostaa.

• HeipatVaan

Omalta kohdaltani voin sanoa että sekosin, todella.. Eikä se ole pentumaista vaan todellisen kivuliasta kun tajuaa olleensa vedätetty tunteissa..
        Nojoo, kyllähän se oli selvää tavallaan ja olisin voinut lopettaa kun tiesin miten siinä kuitenkin käy mutta tunteilleen mitään mahda.
        Tiedän että en ole heikko, enkä pakene ongelmia tai hyppää sänkyyn randomin kanssa jos on vähän huolia.. Mulla ei ollut vähän huolia, mulla oli romahdus ja hyvästelin kaiken mikä piti mua otteessaan, paitsi tän palstan. Jos ihminen on lojaali hän on sitä aina.. Silloin kun on joku jolle tuntee sitä lojaalisuutta ja välittää, joku joka vastaanottaa sen ja haluaa sitä.
        En ala kenenkään haaremiin palvomaan ja odottamaan jos ehkä ottaa yhteyttä tai haluaa nähdä.
        Niin se menee, mun mies on mun mies ja mun mies ei jätä minua epätietoisuuteen tai hiljaisuuteen.
        Mun mies ei myöskään epäröi haluaako minut eikä mun mies koe että ahdistan tai teen oloa vaivaantuneeksi..

• Petkutusta
        HeipatVaan kirjoitti:

Omalta kohdaltani voin sanoa että sekosin, todella.. Eikä se ole pentumaista vaan todellisen kivuliasta kun tajuaa olleensa vedätetty tunteissa..
        Nojoo, kyllähän se oli selvää tavallaan ja olisin voinut lopettaa kun tiesin miten siinä kuitenkin käy mutta tunteilleen mitään mahda.
        Tiedän että en ole heikko, enkä pakene ongelmia tai hyppää sänkyyn randomin kanssa jos on vähän huolia.. Mulla ei ollut vähän huolia, mulla oli romahdus ja hyvästelin kaiken mikä piti mua otteessaan, paitsi tän palstan. Jos ihminen on lojaali hän on sitä aina.. Silloin kun on joku jolle tuntee sitä lojaalisuutta ja välittää, joku joka vastaanottaa sen ja haluaa sitä.
        En ala kenenkään haaremiin palvomaan ja odottamaan jos ehkä ottaa yhteyttä tai haluaa nähdä.
        Niin se menee, mun mies on mun mies ja mun mies ei jätä minua epätietoisuuteen tai hiljaisuuteen.
        Mun mies ei myöskään epäröi haluaako minut eikä mun mies koe että ahdistan tai teen oloa vaivaantuneeksi..

Miehet on kusipäit. Valehtelee nimensä, osoitteensa ja joskus jopa siviilisäätynsä ja perhetilanteensa. Imartelee saatanasti ja yrittää uskotella että on tosissaan jotta pano tulisi

Sitten kun nainen saa selville totuudet mies jo siintää uuden pillun luona kun tämä pillu oli liian vaikea

Vihaa vanhaa pillua kun se sai selville totuudet ja heitti ulos

sairasta

• Ihanväärinpilluteki

Ja siis ihan sula vääryys olla pillua antamatta sekopäälle joka ei tiedä nimeään osoitettaan , siviilisäätyään, perhetilannettaan, työpaikkaansa, virallista puhelinnumeroaan
        Vielä kovempi vääryys on antaa kenkää sellaiselle uskomatta enää yhtään sen vale suun sanaa

Pillu toimi väärin. Sen olisi pitänyt antaa ja kiitellä moisesta paska kohtelusta ja rakastaa kamalasti paskapäätä

• MitenLiittyy

Oot sekaisin..

• Horoilee
        MitenLiittyy kirjoitti:

Oot sekaisin..

Kyllä se mieskin lutka on jos tuollaista tekee

• HeipatVaan

Petos ketä kohtaan?
        Ainakin omia arvojani kohtaan kyllä, entä muuta?

• Hyh_jelvetti
        HeipatVaan kirjoitti:

Petos ketä kohtaan?
        Ainakin omia arvojani kohtaan kyllä, entä muuta?

Puolisoa ja sitä panopuuta jota höylää

• HeipatVaan

Aijaa.. Entäs jos ei ole puolisoa eikä ketään muutakaan jolle olisi velvoitteena lojaalisuus?

• nauroinjutuillesi
        HeipatVaan kirjoitti:

Aijaa.. Entäs jos ei ole puolisoa eikä ketään muutakaan jolle olisi velvoitteena lojaalisuus?

Kuulostat ihan perusletukalta jolle löytyy aina omat tekosyynsä tehdä asioita.

Lettu lätisee, siinä kaikki. Ei sielua, ei sydäntä.

• NiinpäNiin-

Mä olenkin, ihan perusletukka siihen asti kunnes löytyy joku erityinen..
        Lätsläts

• niintainäinn

Hienon kuuloisia yleistyksiä erilaisita ihmisistä. Pidättyväisyyttä ja kaikkea, romahduksia jne. Jos ei tunne niin ei tunne, pitää tutustua silloin.

• kelaanyvähän
        NiinpäNiin- kirjoitti:

Mä olenkin, ihan perusletukka siihen asti kunnes löytyy joku erityinen..
        Lätsläts

Miksi joku fiksu mies tahtoisi sinusta sen erityisen jos olet letukka?

Sä oot erityinen sen muutamien minuuttien ja tuntien ajan kun se lettu lätisee.

• LätsLäts

Hahaa, mulla onkin oikeus päättää kenen kanssa lätisee ja kenen ei..
        Ei ainakaan yhdenkään sellaisen kanssa joka ei kiinnosta..
        Vaatimus. Monen samanaikainen pyörittäminen ei sentään tule kuuloon.

• kelaanyvähän
        LätsLäts kirjoitti:

Hahaa, mulla onkin oikeus päättää kenen kanssa lätisee ja kenen ei..
        Ei ainakaan yhdenkään sellaisen kanssa joka ei kiinnosta..
        Vaatimus. Monen samanaikainen pyörittäminen ei sentään tule kuuloon.

Totta kai on oikeus, mutta se sulle "erityinen" fiksu mies voi pitää sua vain letukkana jos toimit noin.

• Lätsläts

Niin, no sit hän ei ole tarpeeksi fiksu minulle jos arvostelee minut kelpaamattomaksi menneisen asioiden vuoksi. Tuskinpa on itsekkään täysin nuhteeton, pyhä, koskematon ja viaton, toivottavasti ei. Eletty elämä on monivärinen ja asioita täynnä.. Kaikki rosoisuus on hyvä asia.
        Niin, en ole kohdannut vielä häntä joten lätinää ja litinää kun siltä tuntuu.

• kelaanyvähän
        Lätsläts kirjoitti:

Niin, no sit hän ei ole tarpeeksi fiksu minulle jos arvostelee minut kelpaamattomaksi menneisen asioiden vuoksi. Tuskinpa on itsekkään täysin nuhteeton, pyhä, koskematon ja viaton, toivottavasti ei. Eletty elämä on monivärinen ja asioita täynnä.. Kaikki rosoisuus on hyvä asia.
        Niin, en ole kohdannut vielä häntä joten lätinää ja litinää kun siltä tuntuu.

Huoramaisuus on "rosoisuutta"?

Ne eivät ole menneitä asioita vaan kertovat sinusta ihmisenä. Ei kukaan oikeasti fiksu mies haluaa lätisevää lettua vakavampaan suhteeseen.

• Lätsläts

Niinkö? onko huoramaisuutta kerran vuodessa?
        Mikä on maksimimäärä litinää ettei tule huoran mainetta?
        Jos ajatellaan että olen kuitenkin ollut lojaali aina suhteessa, joka kesti yli puolet eliniästäni melkein 20vuotta.
        Että mitä sanoit?
        Oikeesti, yksi vitun kerta meni sekoiluksi, ja kadun.. Syvästi

• Sekoboltsia

Että mitähän vittua tässä selitetään???

• jsjskzk

Minä ainakin rakastin mutta en voi seurustella koska olen päästäni vialla.

• LeukaYlös

Kaikki me ollaan jollain tapaa päästämme vialla.
        Minulle hyvin läheinen ihminen sairastaa skitsofreniaa ja on löytänyt ihmisen rinnalleen ja heillä on perhe. Mikset voisi seurustella? Kaikki on mahdollista ;)

• kfkdkk

Koska minä olen se jota pilkataan. Armeijan johtajat ovat päästään vialla muttei kukaan heitä pilkkaa he saavat kyykyttää muita ihmisiä laki on heidän puolellaan.

• kdkdkdkj

Ei heillä ole edes lääkitystä sairauteensa koska psykiatrienkin mielestä tappaminen ja alistaminen on oikein joka johtuu siitä että ovat itsekin alistajia.

• frtgyju
        LeukaYlös kirjoitti:

Kaikki me ollaan jollain tapaa päästämme vialla.
        Minulle hyvin läheinen ihminen sairastaa skitsofreniaa ja on löytänyt ihmisen rinnalleen ja heillä on perhe. Mikset voisi seurustella? Kaikki on mahdollista ;)

Onhan se myös yhteiskunnalle edullisempaa etteivät minun kaltaiseni tee lapsia on parempi että vain valioyksilöt tekevät. Todennäköisesti kävisi niin että teidän parempien ihmisten lapset pilkkaisivat minun lastani. Riittää kun minä sen helvetin olen käynyt läpi ja käyn edelleen.

• enite

On hän tärkeä,ihminen josta pidän ja jota arvostan.

• nainennnnnnnn

Voisi ollakin, jos tunteet olisivat molemminpuolisia. Mutta en usko että ovat, joten sitten ei ole elämäni rakkaus..:(

• hänymmärtäisi

Hän voisi olla,hän painaisi juuri sopivasti erästä asiaa ajatellen..

• Hyljeksinhäntä

Olisi voinut olla, mutta...
      se kaikki mitä sain selville siitä naisesta niin hän taitaa olla elämäni rakkauden täydellinen vastakohta.

Vähän kuin jos minun sydämellä olisi kryptoniitti niin se olisi hän.

• Typerääpuhetta

"kaikki mitä sain selville hänestä"

• Hyljeksinhäntä
        Typerääpuhetta kirjoitti:

"kaikki mitä sain selville hänestä"

Niin, kun otin selvää hänestä. Kun en tuntenut häntä lähes lainkaan. Ei siinä ole mitään typerää.

• Siistodellatyperää

Muilta ihmisiltä!! Ilman oikeaa tutustumista häneen itseensä!!

• Hyljeksinhäntä
        Siistodellatyperää kirjoitti:

Hänenkin tutustuminen oli vähän niin ja näin sekä sain tosiaan kuulla mitä selän takana touhusi..jos ei nainen osaa pitää haarojaan kiinni edes hetken niin kyllä se kertoo selkeää kieltä siitä millainen nainen on kyseessä. Ei sellaista naista voi tosissaan ottaa ja kiinnostus tutustua loppuu siihen.

• eituoautamitään

Taidat ny vaan jostakin syystä olla hieman katkera hänelle. Ei tainneet mennä asiat niinkuin suunnitelit, harmi.

• Hyljeksinhäntä
        eituoautamitään kirjoitti:

Taidat ny vaan jostakin syystä olla hieman katkera hänelle. Ei tainneet mennä asiat niinkuin suunnitelit, harmi.

En ole katkera koska ei ollut mitään suunnitelmaa. On hyvin välinpitämätön olo. Hänessä vain ei ollut ainesta sellaiseksi naiseksi jonka kanssa voisin olla pidempään tai lopun ikääni.
        Kuten sanoin, rakkauden tai kaiken rakastamisen arvoisen vastakohta naisena.

• Hyljeksinhäntä kirjoitti:

En ole katkera koska ei ollut mitään suunnitelmaa. On hyvin välinpitämätön olo. Hänessä vain ei ollut ainesta sellaiseksi naiseksi jonka kanssa voisin olla pidempään tai lopun ikääni.
        Kuten sanoin, rakkauden tai kaiken rakastamisen arvoisen vastakohta naisena.

Etsit uudet. Mutta, minä ja AVIOMIEHENI haluamme todeta keski-ikäisinä, ja monenenmoista nähneinä, että mistä tiedät,
        että kaikilla "hyvänpäiväntutuilla" on oikeaa tietoa tyttöystävästäsi?

Entä mistä tiedät, että nämä "hyvänpäivän"-tutut eivät ILKEYTTÄÄN,KATEUTTAAN tai PAHANSUOPUUTTAAN levittele valheita tyttöystävästäsi?

IHMISET PUHUVAT NIIN PALJON SONTAA TOISISTA, vastoin parempaa tietoaan. Eräs huvittavimmista kuulemistani tarinoista oli, että tutun kampaajan syntymäpäiväjuhlissa oli NAAPURIN MUKAAN tarvittu poliisia. Olihan NAAPURI nähnyt, kuinka partioauto tuli paikalle. Tosin siitä nousi vain yksi poliisi. TOTUUS: Erään syntymäpäiväjuhlilla olleen naisen mies oli poliisi, ja hän kävi siippaansa juhlilla morjenstamassa.

• Siistodellatyperää kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Kun kävin nuorempana veljeni kanssa luontaistuotekaupassa, meitä lähestyi myyjätär suu maireassa hymyssä. Hän totesi: "Jos täytätte tämän kupongin, voitte voittaa kahden hengen unelmaloman Karibialla." Katsoimme veljeni kanssa toisiamme ällistyneitä, meitä oli mitä ilmeisimmin luultu pariskunnaksi.

Mutta minulla on ihana mies AVIOMIES, samoin kuin velikin. Kumpainenkin kysyä paukauttaa aina asianomaiselta itseltään eikä luota jonkun puolitutun oletuksiin ja hatariin tietoihin.

• TulinNäinHämmästyin

Suuria tunteita. Hämmästyttävää.

• On. Aviomieheni on elämäni suurin rakkaus. Jo yli 17 vuotta olemme eläneet toinen toisillemme FYYSISESTI USKOLLISINA.

("Silmäsulhasia" ja - "morsiamia" on kumpaisellakin ollut eli kevyitä ihastuksia, vailla fyysistä kontaktia.)

• Viereinen-huone

• Huhhuhhhhh

Näinkö teillä Juha on asiat? Oletteko liitossa noin huonossa tilanteessa noin nopeasti? Miksi valitsit paskan akan kun palstoilla pitää kaipailla?

Mikä akastas roskaläjän tekee ?

• Huhhuhhhhh kirjoitti:

Näinkö teillä Juha on asiat? Oletteko liitossa noin huonossa tilanteessa noin nopeasti? Miksi valitsit paskan akan kun palstoilla pitää kaipailla?

Mikä akastas roskaläjän tekee ?

Minun mieheni nimi ei ole Juha.

Mieheni ei ole syntynyt 1968 eli hän ei ole palstalla esiintyvä
        Juha-68 Turusta.

Enkä minä ole "Mia-P-75", kuten jo nimimerkkini kertoo.

Mieheni on syntynyt 70-luvulla EIKÄ OLE KOSKAAN ASUNUT
        LÄNSIRANNIKOLLA.

Hämäätkö tahallasi? Minuun ja mieheeni ei liity mikään Juha
        tai "Juha" millään tavoin.

• mahdotonvoima

Hän jolle täällä viestiä laitan oli elämäni rakkaus. Siksi.

• kukajääkiinni

Tunne haetaan vaikka takas.

• sadstoryend

Ei, hän oli ja on lopulta teinimäinen lutikka.
      Pettynyt itseeni että hetken pidin häntä mahdollisesti sellaisena rakkautena. Oli aikamoinen herätys meinaan todellisuuteen.

• menetys

tähänastisen elämäni kyllä..... :/ en vaan ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa koskaan, eikä häviä mielestä vaikkei olla tekemisissä.

• tyynisatama

On ehdottomasti elämäni rakkaus! Kukaan muu kuin nykyinen ei ole osoittautunut rakkauteni arvoiseksi. Mun kanssa pärjäämiseen ei tarvita hirmuista määrää rahaa ja krääsää mutta on muutamia asioita joita vaadin kumppanilta, rakas on antanut ne ja enemmänkin näiden parin vuoden aikana.

• suuriihmetys

Miksi olet täällä, jos sinulla on jo elämäsi rakkaus?

• sinäsuurirakkauteni

Kukaan muu kuin sinä ei ole sellaisia tunteita herättänyt minussa kuin sinä olet herättänyt. Elämäni rakkaus, suuri rakkauteni elämässäni.

• Nimimerkille "Huhhuhhhhh

Minun mieheni nimi ei ole Juha.

Mieheni ei ole syntynyt 1968 eli hän ei ole palstalla esiintyvä
      "Juha-68" Turusta.

Enkä minä ole "Mia-P-75", kuten jo nimimerkkini kertoo.

Mieheni on syntynyt 70-luvulla EIKÄ OLE KOSKAAN ASUNUT
      LÄNSIRANNIKOLLA.

Hämäätkö tahallasi? Minuun ja mieheeni ei liity mikään Juha
      tai "Juha" millään tavoin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      916
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      35
      661
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      553
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe