Muisti pätkii

Emmestiina

Seurasin vuosikausia Emmerdalea ilta illan jälkeen, kunnes takaraja tuli vastaan. Sain tarpeekseni, kun salasuhteet mylläsivät joka huushollissa, ja siinä viimeisimmässä jaksossa joku nainen oli viinipullon kanssa Andyn ovella. Piirileikiltä se alkoi tuntua ja niin suljin sarjan pois.
Hahmot olivat tulleet tutuiksi, joistakin pidin, joistakin en. Roolisuoritukset ovat minusta paljon laadukkaampia kuin monessa muussa sarjassa.

Eilen katsoin pätkän Emmeä pitkästä aikaa. En tunnistanut! En aluksi lainkaan ymmärtänyt, kuka kiivaasti keskusteleva tumma nainen oli, kunnes minulle selvisi, että oli Villapakan omistajatar, joka vihaisesti vaihtoi mielipiteitä nuoremman naisen kanssa. Ja tätä en tunnistanut lainkaan. Kuitenkin tiesin nähneeni aikaisemmin. Näyttelijät muuttuvat huomattavasti ajan myötä. Olisiko tämä voinut olla Zakin tytär Bell? En vanno. Nimetkin olen miltei kaikki unohtanut.
Niin helposti sarja unohtuu, vaikka oli olevinaan niin tärkeä aikaisemmin.

Kertaus on opin tojen äiti. Ehkäpä alan taas seurata, jos juonikuviot ovat kiinnostavampia näinä aikoina.

6

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eitaukoja

      Toisinaan on hyvä pitää taukoa jos alkaa liikaa tylsistyttämään, itse tosin olen yli kymmenen vuotta seurannut ilman taukoja. Jos välillä jättää väliin ja palaa sarjan pariin huomaa miksi aiemmin seurasikaan ja on kiva nähdä hahmojen muutos ja myös miten uudet hahmot kytkeytyvät vanhoihin.

    • Öaehccgc

      Eilisessä jaksossa oireileva ja väsynyt Willapakan omistaja 50% Chas lähti yksityiseen psykiatriseen hoitoon. Näyttelijä,lomailee 5vk. Chas palaa heinäkuun lopulla. Tummatukkainen ei niin nuori nainen ja mustasukkainen aiheetta oli kolmen aikuisen pojan äiti ajoittain temppuileva hoitaja Emma Barton joka oli käynyt rikkomassa pulloja Williksessa,ei siis Chas. Charity osti Dianen osuuden.
      Seuraamalla jaksoja uusi katsoja pääsee kyllä selville asioista vähitellen.

      • Emmestiina

        Luin jostakin, että tosielämässä Chas odottaa kaksosia. Mahtaako olla aito tieto?


      • Äitiyslomasta
        Emmestiina kirjoitti:

        Luin jostakin, että tosielämässä Chas odottaa kaksosia. Mahtaako olla aito tieto?

        Chas näyttelijä Lucy Pargeter 40v odottaa ns koeputki tyttö kaksosia,oli jo 2 yritys ja ne syntyvät leikkauksella huhtikuun puolivälin jälkeen. Hänellä oli vaikeuksia tulla uudelleen raskaaksi siksi näin. Kuvaukset hän lopetti maaliskuun alussa. Pargeter ei pidä pitkää äitiyslomaa. Chas matkustaa pois äitiysloman ajaksi ilmeisesti.


      • Kaksosettulossa
        Emmestiina kirjoitti:

        Luin jostakin, että tosielämässä Chas odottaa kaksosia. Mahtaako olla aito tieto?

        Tämä linkki on sivun oikeassa yläreunassa
        https://www.seiska.fi/Uutiset/Emmerdale-tahdelle-kaksoset-Chastity-Dinglelle-perheenlisaysta-kevaalla/1115463?_ga=1.209539739.801972727.1489573246


    • InnamKot

      Jos kylän elämä olisi kuten normaalissa pikkukylässä, niin tuskin meitä kiinnostaisi. Olen katsonut Emmerdalea 19 vuotta ja sarjan seuraamisen mielenkiinto on koko ajan vähentynyt, lähinnä samoista syistä kuin aloituksessa kerrottiin. Tuntuu niinkuin mikään ei voi mennä myönteisesti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe