laturin vaihto volvo 850

tiipiii80

Mitä joutuu purkamaan että saa viispyttyisen bensa volvon laturin vaihdettua? Mites hihna? Näyttää ahtaalta.

7

2415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumpeloitalöytyy

      Katto ja takaluukku auki niin kyllä se hoituu!

    • 1-jobbari

      Näitä ei kannata kysellä mistään, jos osaat ruuvata näet kyllä mitä kautta sen saa pois. uskoisin että alakautta sen saa pois. ylhäällä on niin paljon edessä, kuten imusarja
      apulaitehihnan vaihtoo tarvitset jonkun neliön joka on noin 17 tai 19mm kanttiinsa (en muista), se kiristäjän löysyttäminen vaatii sen.. jos ei ole sellaista työkalua pyöräytä parimilliä ohutta pelti tai alumiinisuikaletta 1/2" räikänpäähän ei noita erikoistyökaluja kannata erikseen ostella kalliilla, tai tee sellainen jos osaat.
      Nokkahihnan vaihtoon ei kannata alkaa jos on kerran vaihtanut hihnan johonkin toiseen helpommin huollettavaan autoon koska tässä niin moni asia voi mennä pieleen. vaihto vaatii esim kiristäjän puristamista kasaan ruuvipenkissä mutta sekin tehtävä maltilla ja ajan kanssa. Mutta jos teet sen itse katso ihmeessä haynes tms korjausopasta, ja kun kerran itse on tehnyt tuon niin nostaahan se kummasti itseluottamusta

      • Anonyymi

        jobbari vaihtanut omaan honda monkeyhin laturin


    • 1900

      jobbari puhuu aivan paskaa alakautta ei mahdu laturi pois , ohjaustehostimen pumppu otettava pois sitten mahtuu yläkautta laturi

    • volvo850

      Juuri itse purin kyseisestä autosta laturin pois ja alakautta se tuli pois kivuttomimmin.

      • Anonyymi

        Vanha juttu jo mitutta ei mulle oo tullu viel vastaan yhtään bensa kasipätkää jossa laturin sais ala kautta pois aina joutunu tehostajan irroittamaan ,😅 11 kpl ollu ja ainakin viiteen laturin vaihtanut 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha juttu jo mitutta ei mulle oo tullu viel vastaan yhtään bensa kasipätkää jossa laturin sais ala kautta pois aina joutunu tehostajan irroittamaan ,😅 11 kpl ollu ja ainakin viiteen laturin vaihtanut 🤣

        näin on ,taitaa apurunko olla tiellä alakautta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe