laturin vaihto volvo 850

tiipiii80

Mitä joutuu purkamaan että saa viispyttyisen bensa volvon laturin vaihdettua? Mites hihna? Näyttää ahtaalta.

7

2716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumpeloitalöytyy

Katto ja takaluukku auki niin kyllä se hoituu!

• 1-jobbari

Näitä ei kannata kysellä mistään, jos osaat ruuvata näet kyllä mitä kautta sen saa pois. uskoisin että alakautta sen saa pois. ylhäällä on niin paljon edessä, kuten imusarja
      apulaitehihnan vaihtoo tarvitset jonkun neliön joka on noin 17 tai 19mm kanttiinsa (en muista), se kiristäjän löysyttäminen vaatii sen.. jos ei ole sellaista työkalua pyöräytä parimilliä ohutta pelti tai alumiinisuikaletta 1/2" räikänpäähän ei noita erikoistyökaluja kannata erikseen ostella kalliilla, tai tee sellainen jos osaat.
      Nokkahihnan vaihtoon ei kannata alkaa jos on kerran vaihtanut hihnan johonkin toiseen helpommin huollettavaan autoon koska tässä niin moni asia voi mennä pieleen. vaihto vaatii esim kiristäjän puristamista kasaan ruuvipenkissä mutta sekin tehtävä maltilla ja ajan kanssa. Mutta jos teet sen itse katso ihmeessä haynes tms korjausopasta, ja kun kerran itse on tehnyt tuon niin nostaahan se kummasti itseluottamusta

• Anonyymi

jobbari vaihtanut omaan honda monkeyhin laturin

• 1900

jobbari puhuu aivan paskaa alakautta ei mahdu laturi pois , ohjaustehostimen pumppu otettava pois sitten mahtuu yläkautta laturi

• volvo850

Juuri itse purin kyseisestä autosta laturin pois ja alakautta se tuli pois kivuttomimmin.

• Anonyymi

Vanha juttu jo mitutta ei mulle oo tullu viel vastaan yhtään bensa kasipätkää jossa laturin sais ala kautta pois aina joutunu tehostajan irroittamaan ,😅 11 kpl ollu ja ainakin viiteen laturin vaihtanut 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha juttu jo mitutta ei mulle oo tullu viel vastaan yhtään bensa kasipätkää jossa laturin sais ala kautta pois aina joutunu tehostajan irroittamaan ,😅 11 kpl ollu ja ainakin viiteen laturin vaihtanut 🤣

näin on ,taitaa apurunko olla tiellä alakautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7314
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3143
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2390
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      27
      1938
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1908
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1612
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10