Mitä joutuu purkamaan että saa viispyttyisen bensa volvon laturin vaihdettua? Mites hihna? Näyttää ahtaalta.
laturin vaihto volvo 850
7
2690
Vastaukset
- Tumpeloitalöytyy
Katto ja takaluukku auki niin kyllä se hoituu!
- 1-jobbari
Näitä ei kannata kysellä mistään, jos osaat ruuvata näet kyllä mitä kautta sen saa pois. uskoisin että alakautta sen saa pois. ylhäällä on niin paljon edessä, kuten imusarja
apulaitehihnan vaihtoo tarvitset jonkun neliön joka on noin 17 tai 19mm kanttiinsa (en muista), se kiristäjän löysyttäminen vaatii sen.. jos ei ole sellaista työkalua pyöräytä parimilliä ohutta pelti tai alumiinisuikaletta 1/2" räikänpäähän ei noita erikoistyökaluja kannata erikseen ostella kalliilla, tai tee sellainen jos osaat.
Nokkahihnan vaihtoon ei kannata alkaa jos on kerran vaihtanut hihnan johonkin toiseen helpommin huollettavaan autoon koska tässä niin moni asia voi mennä pieleen. vaihto vaatii esim kiristäjän puristamista kasaan ruuvipenkissä mutta sekin tehtävä maltilla ja ajan kanssa. Mutta jos teet sen itse katso ihmeessä haynes tms korjausopasta, ja kun kerran itse on tehnyt tuon niin nostaahan se kummasti itseluottamusta- Anonyymi
jobbari vaihtanut omaan honda monkeyhin laturin
- 1900
jobbari puhuu aivan paskaa alakautta ei mahdu laturi pois , ohjaustehostimen pumppu otettava pois sitten mahtuu yläkautta laturi
- volvo850
Juuri itse purin kyseisestä autosta laturin pois ja alakautta se tuli pois kivuttomimmin.
- Anonyymi
Vanha juttu jo mitutta ei mulle oo tullu viel vastaan yhtään bensa kasipätkää jossa laturin sais ala kautta pois aina joutunu tehostajan irroittamaan ,😅 11 kpl ollu ja ainakin viiteen laturin vaihtanut 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha juttu jo mitutta ei mulle oo tullu viel vastaan yhtään bensa kasipätkää jossa laturin sais ala kautta pois aina joutunu tehostajan irroittamaan ,😅 11 kpl ollu ja ainakin viiteen laturin vaihtanut 🤣
näin on ,taitaa apurunko olla tiellä alakautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002