laturin vaihto volvo 850

tiipiii80

Mitä joutuu purkamaan että saa viispyttyisen bensa volvon laturin vaihdettua? Mites hihna? Näyttää ahtaalta.

7

2690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumpeloitalöytyy

Katto ja takaluukku auki niin kyllä se hoituu!

• 1-jobbari

Näitä ei kannata kysellä mistään, jos osaat ruuvata näet kyllä mitä kautta sen saa pois. uskoisin että alakautta sen saa pois. ylhäällä on niin paljon edessä, kuten imusarja
      apulaitehihnan vaihtoo tarvitset jonkun neliön joka on noin 17 tai 19mm kanttiinsa (en muista), se kiristäjän löysyttäminen vaatii sen.. jos ei ole sellaista työkalua pyöräytä parimilliä ohutta pelti tai alumiinisuikaletta 1/2" räikänpäähän ei noita erikoistyökaluja kannata erikseen ostella kalliilla, tai tee sellainen jos osaat.
      Nokkahihnan vaihtoon ei kannata alkaa jos on kerran vaihtanut hihnan johonkin toiseen helpommin huollettavaan autoon koska tässä niin moni asia voi mennä pieleen. vaihto vaatii esim kiristäjän puristamista kasaan ruuvipenkissä mutta sekin tehtävä maltilla ja ajan kanssa. Mutta jos teet sen itse katso ihmeessä haynes tms korjausopasta, ja kun kerran itse on tehnyt tuon niin nostaahan se kummasti itseluottamusta

• Anonyymi

jobbari vaihtanut omaan honda monkeyhin laturin

• 1900

jobbari puhuu aivan paskaa alakautta ei mahdu laturi pois , ohjaustehostimen pumppu otettava pois sitten mahtuu yläkautta laturi

• volvo850

Juuri itse purin kyseisestä autosta laturin pois ja alakautta se tuli pois kivuttomimmin.

• Anonyymi

Vanha juttu jo mitutta ei mulle oo tullu viel vastaan yhtään bensa kasipätkää jossa laturin sais ala kautta pois aina joutunu tehostajan irroittamaan ,😅 11 kpl ollu ja ainakin viiteen laturin vaihtanut 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha juttu jo mitutta ei mulle oo tullu viel vastaan yhtään bensa kasipätkää jossa laturin sais ala kautta pois aina joutunu tehostajan irroittamaan ,😅 11 kpl ollu ja ainakin viiteen laturin vaihtanut 🤣

näin on ,taitaa apurunko olla tiellä alakautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe