Tosi mukavia vääntöjä ollut ala_sedän ja muittenkin alan heebojen kanssa.Ruvettasko verestää muistia miten paska vakuutus se on ;) ;)
keskusteltasko yel-eläkkeistä
7
330
Vastaukset
- tiedoksi_teille
Mäen ainakaan jaksa alkaa vääntää,se hemmo tietää kyllä mistä puhuu.Oikein ammatti aattaja täällä.
- FinanssiNeuvos
Jos ei saa yritystoimintaa niin paljon kannattamaan että olisi itselleen varaa kunnon eläkkeeseen, niin kannattaa pysyä kortistossa.
- mistänäitäurpojariittää
Oletko joteskii sellainen ihminen joka ei ymmärrä lukea aloittajan tekstiä....vai muuten urpo
- FinanssiNeuvos
Yrittäjäeläke kannattaa olla riittävän suuri.
- mistänäitäurpojariittää
buahahaa....silloin on helmitaulu jääny patterin väliin jumiin jo lapsena.
- fdsk
Aiheeseen liittyen ja muistin virkistykseksi. Tuleva eläkehän ei riipu viime kädessä siitä, miten kukin itse, vaan kuinka tulevat sukupolvet eläkemaksuja maksavat.
http://www.is.fi/asuminen/art-2000005268681.html- EipäVakuuta
Tuon varallisuusvalmentajan olisi kannattanut perehtyä hieman perusteellisemmin asiaan ennenkuin antaa noita lausuntoja. Ei olisi ihan noin pahasti mennyt pieleen....
Onkohan tuon varallisuusvalmentajan muutkin neuvot noin heikon asiantuntemuksen pohjalta mietitty? Ei vakuuta, ei....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810