Minkä takia kaikki virtolaiset ovat kateellisia toisten kyttääjiä ?
Vastaukset 12
- yfckg
Oletko virtolainen eli tiedätkö itse vastauksen?
- muoviamätyöstän
on ne kyyliä, ne joilla ei oo töitä kadehtii niitä joilla on töitä ja ne joilla on töitä kadehtii toisia joilla sattuu vielä oleen töitä.
- Vapaudenkaaiho
Kuka saatana nyt työtä karehtis ei niin pimeitä ookkaan.
- Anonyymi
kellon työtä karehtii niitä kellei oo työtä
- pesukooli
No nämä virtolaiset kaappinaamat elikkäs suorakaiteen muotoiset kasvon piirteet.
Nussittu kaikki serkun kanssa kaapin takana. - Kituskosket
Kotalalaiset vois Opetella hiljentämään autoillaan siekkiskyläntiellä kun ratsastajia tulee vastaan,äly hoi älä jätä.
23 on hyvemmässä kunnossa voi ajaa lujaa jos äly ei riitä. - Ursusarctor
Kitusen jälkeläiset onkin tyhmiä.
- peaceevaan
Kitunen itsekkin oli aika löllöpöksy kun teurasti karhuja talvipesiinsä ja virtolaiset vielä ylistävät tuota, yök.
- Zetorilla
Ei kait se Kitunen o kaikkia virtolaisia alulle pannu, on täälä jokunen tulvan tuomaki
- jetsulleennäin
Kulttuurin rikastuttajiakin löytynee lähikunnista, niitten avulla saadaan homekoulut pysymään toiminnassa että ei muuta kun Virrat vaan nousuun !
- Tiemestari
Ei tajuu kotalas päin asuvat,ja tie on kapea ,mutkainen mut varmaan kiva ajella ku sitä käyttävät.
- Adhdsinkku
Olen samaa mieltä.olen syntysin tampereelta.ja reissutyötä ikäni tehnyt.killinkoskellakin on yksi juorunlevittäjä ja kyylääjä.tekis mieli muuttaa töysään takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711086
- 64884
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko78623- 62599
- 28585
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569