Minkä takia kaikki virtolaiset ovat kateellisia toisten kyttääjiä ?
Kateellisia kyylääjiä
11
708
Vastaukset
- yfckg
Oletko virtolainen eli tiedätkö itse vastauksen?
- muoviamätyöstän
on ne kyyliä, ne joilla ei oo töitä kadehtii niitä joilla on töitä ja ne joilla on töitä kadehtii toisia joilla sattuu vielä oleen töitä.
- Vapaudenkaaiho
Kuka saatana nyt työtä karehtis ei niin pimeitä ookkaan.
- pesukooli
No nämä virtolaiset kaappinaamat elikkäs suorakaiteen muotoiset kasvon piirteet.
Nussittu kaikki serkun kanssa kaapin takana. - Kituskosket
Kotalalaiset vois Opetella hiljentämään autoillaan siekkiskyläntiellä kun ratsastajia tulee vastaan,äly hoi älä jätä.
23 on hyvemmässä kunnossa voi ajaa lujaa jos äly ei riitä. - Ursusarctor
Kitusen jälkeläiset onkin tyhmiä.
- peaceevaan
Kitunen itsekkin oli aika löllöpöksy kun teurasti karhuja talvipesiinsä ja virtolaiset vielä ylistävät tuota, yök.
- Zetorilla
Ei kait se Kitunen o kaikkia virtolaisia alulle pannu, on täälä jokunen tulvan tuomaki
- jetsulleennäin
Kulttuurin rikastuttajiakin löytynee lähikunnista, niitten avulla saadaan homekoulut pysymään toiminnassa että ei muuta kun Virrat vaan nousuun !
- Tiemestari
Ei tajuu kotalas päin asuvat,ja tie on kapea ,mutkainen mut varmaan kiva ajella ku sitä käyttävät.
- Adhdsinkku
Olen samaa mieltä.olen syntysin tampereelta.ja reissutyötä ikäni tehnyt.killinkoskellakin on yksi juorunlevittäjä ja kyylääjä.tekis mieli muuttaa töysään takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416