Näin väittää uutisoiva numero 72 Repe Leppänen anna äänesi kuulua
Päätöksentekijä Ikaalisissa
38
1332
Vastaukset
- höpönassujen.kerho
Näin vaalien edellä kaikki höpönassut tulevat kaapeistaan
kertomaan kuinka kunnan asioita pitää hoitaa, sitten onkin
varrottava taas kolme ja puoli vuotta jotta täti tulee
taas esiin kertomaan ihan saman asian.- aikas.täti
Leppäskä tekee tosiaan erittäin pientä ja näkymätöntä työtä.
- kokemus.työstä
aikas.täti kirjoitti:
Leppäskä tekee tosiaan erittäin pientä ja näkymätöntä työtä.
Demarien parhaaksi olisi jos äänestäisivät töitä tekeviä
ehdokkaitaan eikä höpönassuja.
- nikon212
Oliko merta Penakin kameraseurassa kysyn vaan?
- nyt.ei.nukuta
Demerien pitää antaa äänensä oikeille työssäoleville demareille.
- monoojanyrkkiä
Leppäselle kaikki kiitos ja kunnia kun potki Hoikkalan vittuun osuuspankista.
- vajakille.tiedoksi
R.Leppänen ei ollut siihen aikaan Osuuspankin luottamustoimissa.
vajakille.tiedoksi kirjoitti:
R.Leppänen ei ollut siihen aikaan Osuuspankin luottamustoimissa.
Mikä on todellinen syy siihen, että vihaat Reijoa silti noin paljon?
- pellet.sirkukseen
RouvaHoikkala kirjoitti:
Mikä on todellinen syy siihen, että vihaat Reijoa silti noin paljon?
Mielenterveyspotilas Aino tekee jatkuvasti vääriä päätelmiä
pienellä aivokapasiteetillaan, sillä miksi Leppäskää pitäisi
vihata sen takia että hänestä ei ole kunnalliseksi
päätöksentekijäsi eikä työväestön edustajaksi? - Jarmolle.Potkut
Oli Leppänen op:n hallinto elimissä kun Jarmo heivattiin helvettiin linna tuomioiden takia.
- höpönassuttajat
Jarmolle.Potkut kirjoitti:
Oli Leppänen op:n hallinto elimissä kun Jarmo heivattiin helvettiin linna tuomioiden takia.
Leppänen ei ollut edes Ikaalisissa siihen aikaan mutta mitä
linnatuomioita rouvan pojalla onkaan? höpönassuttajat kirjoitti:
Leppänen ei ollut edes Ikaalisissa siihen aikaan mutta mitä
linnatuomioita rouvan pojalla onkaan?Reijo oli mukana erottamassa sinua! Olit melkoinen riski pankille ja jopa sen asiakkaille. Oli kaikkien edun mukaista, että sinut vapautettiin tehtävistä ja pääsit istumaan tuomioitasi.
Aiemmin 80-luvun puolella Reijo oli mukana, kun sinulle annettiin virkavapaata vankilareissua varten. Vankilakierteesi jatkuttua katsottiin viisaimmaksi luopua sinun palveluksistasi.- hullun.ainon.hourut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Reijo oli mukana erottamassa sinua! Olit melkoinen riski pankille ja jopa sen asiakkaille. Oli kaikkien edun mukaista, että sinut vapautettiin tehtävistä ja pääsit istumaan tuomioitasi.
Aiemmin 80-luvun puolella Reijo oli mukana, kun sinulle annettiin virkavapaata vankilareissua varten. Vankilakierteesi jatkuttua katsottiin viisaimmaksi luopua sinun palveluksistasi.Mistä virasta olenkaan saanut virkavapaata?
Toimestasi Ikaalisten Osuuspankissa. Vaikutit 80-luvulla kyseisen pankin luotto-osastolla pankkivirkailijana. Lyhyempien vankilatuomioiden istumiseksi sait pankista palkatonta lomaa tuomioiden ajoiksi.
- aino.kassaneitinä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Toimestasi Ikaalisten Osuuspankissa. Vaikutit 80-luvulla kyseisen pankin luotto-osastolla pankkivirkailijana. Lyhyempien vankilatuomioiden istumiseksi sait pankista palkatonta lomaa tuomioiden ajoiksi.
Miksi rouvalla on hoitamattomia velkoja 250 000 euroa?
RouvaHoikkala kirjoitti:
Toimestasi Ikaalisten Osuuspankissa. Vaikutit 80-luvulla kyseisen pankin luotto-osastolla pankkivirkailijana. Lyhyempien vankilatuomioiden istumiseksi sait pankista palkatonta lomaa tuomioiden ajoiksi.
Aluksi Kihlakaski oli myöntyväinen lomiin mutta kun vankilareissuja alkoi tulla liukuhihnalta OP:n porukka potki minut pellolle.
- vajakilla.on.tietoa
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Aluksi Kihlakaski oli myöntyväinen lomiin mutta kun vankilareissuja alkoi tulla liukuhihnalta OP:n porukka potki minut pellolle.
Kenelle Osuuspankissa vankilareissuja tuli ja mistä syystä?
- ainon.tietotoimisto
RouvaHoikkala kirjoitti:
Toimestasi Ikaalisten Osuuspankissa. Vaikutit 80-luvulla kyseisen pankin luotto-osastolla pankkivirkailijana. Lyhyempien vankilatuomioiden istumiseksi sait pankista palkatonta lomaa tuomioiden ajoiksi.
Kaksi ratista annettua tuomiota ? Onko se vankilakierre ?
Nykyisin sellasista ei joudu istumaan vaan selviää sakoilla
ja ehdonalaisella ja kortttikaan ei jää kuivumaan. ainon.tietotoimisto kirjoitti:
Kaksi ratista annettua tuomiota ? Onko se vankilakierre ?
Nykyisin sellasista ei joudu istumaan vaan selviää sakoilla
ja ehdonalaisella ja kortttikaan ei jää kuivumaan.Kyseessä ovat sekä vankila- että rikoskierre! Suurin osa kyseisen henkilön rattijuopumuksista jäi selvittämättä, koska hän ei aina ajanut metsään eikä kolaroinut. Rattijuopumuksia oli kymmenittäin, mutta vain muutamasta tekijä "kärähti"!
- ota.aino.lääkkeet
RouvaHoikkala kirjoitti:
Kyseessä ovat sekä vankila- että rikoskierre! Suurin osa kyseisen henkilön rattijuopumuksista jäi selvittämättä, koska hän ei aina ajanut metsään eikä kolaroinut. Rattijuopumuksia oli kymmenittäin, mutta vain muutamasta tekijä "kärähti"!
Siinä taas mielentervyspotilas skitsofreenikko Aino-Maria
Kukkala Hokkasen houru vainonsa kohteesta. RouvaHoikkala kirjoitti:
Kyseessä ovat sekä vankila- että rikoskierre! Suurin osa kyseisen henkilön rattijuopumuksista jäi selvittämättä, koska hän ei aina ajanut metsään eikä kolaroinut. Rattijuopumuksia oli kymmenittäin, mutta vain muutamasta tekijä "kärähti"!
Vuosien mittaan olen ajanut kännissä sekä huumeissa satoja eri kertoja, yleensä aivan kaatokännissä. Ihme juttu kun en ole ajanut hengiltä enempää kuin kaksi henkilöä.
- hullun.ainon.hourut
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Vuosien mittaan olen ajanut kännissä sekä huumeissa satoja eri kertoja, yleensä aivan kaatokännissä. Ihme juttu kun en ole ajanut hengiltä enempää kuin kaksi henkilöä.
Rouva jatkaa vuoropuheluaan äiteepyyhjikällä
- selvitä.aino.ne
höpönassuttajat kirjoitti:
Leppänen ei ollut edes Ikaalisissa siihen aikaan mutta mitä
linnatuomioita rouvan pojalla onkaan?Rouva ei ole tarkentanut vielä poikansa kaikkia tuomioita
- ainokin.tietää
selvitä.aino.ne kirjoitti:
Rouva ei ole tarkentanut vielä poikansa kaikkia tuomioita
Mitä kaikkea se demarien Marita on tehnytkään?
- demariosaaja
ainokin.tietää kirjoitti:
Mitä kaikkea se demarien Marita on tehnytkään?
Miksi ehdokas Marita ei päässyt valtuustoon.
- pekalla.halu.maksaa
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Vuosien mittaan olen ajanut kännissä sekä huumeissa satoja eri kertoja, yleensä aivan kaatokännissä. Ihme juttu kun en ole ajanut hengiltä enempää kuin kaksi henkilöä.
Keitä ne kaksi yliajettua ovat ja milloin Pekkarouva ne havaitsi?
- Anonyymi
Se oli arvokas teko Ikaalisten hyväksi
- Anonyymi
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Aluksi Kihlakaski oli myöntyväinen lomiin mutta kun vankilareissuja alkoi tulla liukuhihnalta OP:n porukka potki minut pellolle.
miksi leppäonen sai vankilatuomioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi leppäonen sai vankilatuomioita
koska syyllistyi sukupuolivähemmistöön kuuluvan sorsimiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi leppäonen sai vankilatuomioita
Osuuspankin pankkivirkailija istui niistä iljettävistä teoistaan, leppäonen ei ole ollut lukkojen takana.
- Anonyymi
äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:
Aluksi Kihlakaski oli myöntyväinen lomiin mutta kun vankilareissuja alkoi tulla liukuhihnalta OP:n porukka potki minut pellolle.
Jarmo hyvä, miten päädyit rikoksen poluille ja vankilakierteeseen?
- OP.hallinto
Ilman Reijoa Ikaalinen olisi jo konkurssissa. Hän on aina vaalinut Ikaalisten asiaa kuin omaansa.
- isuva.pullukka
Eipä ne Reijon omat asiat taida olla kaksisessa kunnossa?
isuva.pullukka kirjoitti:
Eipä ne Reijon omat asiat taida olla kaksisessa kunnossa?
Menestyneellä miehellä on kaikki kunnossa. Valtuuston puheenjohtajaksi ei pääse kuka vain. Minä en päässyt edes OP:n edustajistoon.
- Anonyymi
remurit osaa kapinoida ei kehittää
- KaikenmoistaPuhutaan
Hurja huhu kylillä kertoo, että Reijo olisi joskus 70-luvulla ollut jokusen viikon ihan oikeissa töissä. Mahtaakohan pitää paikkaansa?
- ruikku.penkillä
Osaamattomat kadehtivat Reijoa:D
- Anonyymi
Epäselväksi on jäänyt se, että millaisia kontakteja tämä Osuuspankista irtisanottu pankkivirkailijamies loi kiertämissään vankiloissa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483