Miespuolinen salarakas

Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta.
Suostuisitko salarakkaaksi?

14

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Husse51

Mahdollisesti. Jos asiat tuntuisi loksahtavan kohdalleen niin olisihan se tuumimisen paikka. Ei tuohon suorilta mitään kyllä tai ei vastausta voi antaa.

• Ruoskaa

Tietysti siihen vaikuttaa monta seikkaa.Minkälainen ko.nainen on ihmisenä,minkälainen hänen seksuaalinen suuntautuminen on,millaisesta seksistä pitää.Tuo kysymys oli melko typerästi muotoiltu.

• Tottakai suostuisin jos halukas nainen löytyisi.Tapaamiset silloin kun molemmille sopii.

• Todennäköisesti kyllä

• Jos asiallinen nainen niin tottakai voisin suostuakin.

• Sagalinda

Minä olen varattu nainen ja hankin itselleni miespuolisen salarakkaan oman suhteeni rinnalle. Tällä hetkellä kuvio on avoin ja vakipartneri tietää, että käyn viikonloppuisin harrastamassa seksiä tämän yli kymmenen vuotta nuoremman sinkkumiehen luona. Kotiin palatessa haluan omaa miestäni entistäkin enemmän ja päädyn usein rakastelemaan hänen kanssaan, vaikka rakastajani siemenet ovat yhä sisälläni. Pääsee siis ns. jälkiliukkaille. ;) Tämäkään ei minulle riitä, vaan etsin nyt lisää potentiaalisia "salarakkaita", muutama ehdokas on jo.

• mace2691

Moi, minua kyllä kiinnostaa kaltaisesi nainen, joten otappa yhteyttä vaikka e-maililla suomi24.fi kautta :)

• Maturesek

Mulla yksi on, siis kyllä ratkaisun tein parivuotta sitten, toimii vähän liiankin hyvin.

• Gl48

Kyllä vieras maistuu makealle, siinä tietty kielletyn hedelmän maku .

• kyllä mä varmaan suostuisin tietyin edellytyksin.
      Ensin pitäis tehdä tutustumistreffit ja katsoa toimiiko kemiat molemmin puolin

• Kyllä jos vaan kaikki natsaa kohdalleen. Juhani

• Jos olisi Turun seudulta niin suostuisin. Muuten välimatka tekisi liian hankalaksi nähdä..

• mekkk

Aikoinaan poikamiehenä oli pari sellaista naista jotka olivat avioliitossa mutta mitä sitten ja oli vat hyviä seksissä mutta ei niistä mitään puolisoa oteta.

• xxfgghhu

Ei kukaan tuollasta lerppakullia huoliskaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      111
      1658
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1092
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      200
      1032
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      908
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      35
      802
    6. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      754
    7. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      37
      736
    8. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      721
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      233
      713
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      693
    Aihe