Miespuolinen salarakas

Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta.
Suostuisitko salarakkaaksi?

14

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Husse51

      Mahdollisesti. Jos asiat tuntuisi loksahtavan kohdalleen niin olisihan se tuumimisen paikka. Ei tuohon suorilta mitään kyllä tai ei vastausta voi antaa.

    • Ruoskaa

      Tietysti siihen vaikuttaa monta seikkaa.Minkälainen ko.nainen on ihmisenä,minkälainen hänen seksuaalinen suuntautuminen on,millaisesta seksistä pitää.Tuo kysymys oli melko typerästi muotoiltu.

    • Tottakai suostuisin jos halukas nainen löytyisi.Tapaamiset silloin kun molemmille sopii.

    • Todennäköisesti kyllä

    • Jos asiallinen nainen niin tottakai voisin suostuakin.

    • Sagalinda

      Minä olen varattu nainen ja hankin itselleni miespuolisen salarakkaan oman suhteeni rinnalle. Tällä hetkellä kuvio on avoin ja vakipartneri tietää, että käyn viikonloppuisin harrastamassa seksiä tämän yli kymmenen vuotta nuoremman sinkkumiehen luona. Kotiin palatessa haluan omaa miestäni entistäkin enemmän ja päädyn usein rakastelemaan hänen kanssaan, vaikka rakastajani siemenet ovat yhä sisälläni. Pääsee siis ns. jälkiliukkaille. ;) Tämäkään ei minulle riitä, vaan etsin nyt lisää potentiaalisia "salarakkaita", muutama ehdokas on jo.

    • Moi, minua kyllä kiinnostaa kaltaisesi nainen, joten otappa yhteyttä vaikka e-maililla suomi24.fi kautta :)

    • Maturesek

      Mulla yksi on, siis kyllä ratkaisun tein parivuotta sitten, toimii vähän liiankin hyvin.

      • Gl48

        Kyllä vieras maistuu makealle, siinä tietty kielletyn hedelmän maku .


    • kyllä mä varmaan suostuisin tietyin edellytyksin.
      Ensin pitäis tehdä tutustumistreffit ja katsoa toimiiko kemiat molemmin puolin

    • Kyllä jos vaan kaikki natsaa kohdalleen. Juhani

    • Jos olisi Turun seudulta niin suostuisin. Muuten välimatka tekisi liian hankalaksi nähdä..

    • mekkk

      Aikoinaan poikamiehenä oli pari sellaista naista jotka olivat avioliitossa mutta mitä sitten ja oli vat hyviä seksissä mutta ei niistä mitään puolisoa oteta.

      • xxfgghhu

        Ei kukaan tuollasta lerppakullia huoliskaan


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2979
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      417
      2861
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      91
      2103
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      330
      1711
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1652
    Aihe