Miespuolinen salarakas

Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta.
Suostuisitko salarakkaaksi?

14

1001

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Husse51

Mahdollisesti. Jos asiat tuntuisi loksahtavan kohdalleen niin olisihan se tuumimisen paikka. Ei tuohon suorilta mitään kyllä tai ei vastausta voi antaa.

• Ruoskaa

Tietysti siihen vaikuttaa monta seikkaa.Minkälainen ko.nainen on ihmisenä,minkälainen hänen seksuaalinen suuntautuminen on,millaisesta seksistä pitää.Tuo kysymys oli melko typerästi muotoiltu.

• Tottakai suostuisin jos halukas nainen löytyisi.Tapaamiset silloin kun molemmille sopii.

• Todennäköisesti kyllä

• Jos asiallinen nainen niin tottakai voisin suostuakin.

• Sagalinda

Minä olen varattu nainen ja hankin itselleni miespuolisen salarakkaan oman suhteeni rinnalle. Tällä hetkellä kuvio on avoin ja vakipartneri tietää, että käyn viikonloppuisin harrastamassa seksiä tämän yli kymmenen vuotta nuoremman sinkkumiehen luona. Kotiin palatessa haluan omaa miestäni entistäkin enemmän ja päädyn usein rakastelemaan hänen kanssaan, vaikka rakastajani siemenet ovat yhä sisälläni. Pääsee siis ns. jälkiliukkaille. ;) Tämäkään ei minulle riitä, vaan etsin nyt lisää potentiaalisia "salarakkaita", muutama ehdokas on jo.

• Moi, minua kyllä kiinnostaa kaltaisesi nainen, joten otappa yhteyttä vaikka e-maililla suomi24.fi kautta :)

• Maturesek

Mulla yksi on, siis kyllä ratkaisun tein parivuotta sitten, toimii vähän liiankin hyvin.

• Gl48

Kyllä vieras maistuu makealle, siinä tietty kielletyn hedelmän maku .

• kyllä mä varmaan suostuisin tietyin edellytyksin.
      Ensin pitäis tehdä tutustumistreffit ja katsoa toimiiko kemiat molemmin puolin

• Kyllä jos vaan kaikki natsaa kohdalleen. Juhani

• Jos olisi Turun seudulta niin suostuisin. Muuten välimatka tekisi liian hankalaksi nähdä..

• mekkk

Aikoinaan poikamiehenä oli pari sellaista naista jotka olivat avioliitossa mutta mitä sitten ja oli vat hyviä seksissä mutta ei niistä mitään puolisoa oteta.

• xxfgghhu

Ei kukaan tuollasta lerppakullia huoliskaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1344
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      110
      1106
    3. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      915
    4. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      907
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      55
      894
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      878
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      841
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      66
      695
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      52
      648
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      580
    Aihe