Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta.
Suostuisitko salarakkaaksi?
Miespuolinen salarakas
14
974
Vastaukset
- Husse51
Mahdollisesti. Jos asiat tuntuisi loksahtavan kohdalleen niin olisihan se tuumimisen paikka. Ei tuohon suorilta mitään kyllä tai ei vastausta voi antaa.
- Ruoskaa
Tietysti siihen vaikuttaa monta seikkaa.Minkälainen ko.nainen on ihmisenä,minkälainen hänen seksuaalinen suuntautuminen on,millaisesta seksistä pitää.Tuo kysymys oli melko typerästi muotoiltu.
Tottakai suostuisin jos halukas nainen löytyisi.Tapaamiset silloin kun molemmille sopii.
Todennäköisesti kyllä
Jos asiallinen nainen niin tottakai voisin suostuakin.
- Sagalinda
Minä olen varattu nainen ja hankin itselleni miespuolisen salarakkaan oman suhteeni rinnalle. Tällä hetkellä kuvio on avoin ja vakipartneri tietää, että käyn viikonloppuisin harrastamassa seksiä tämän yli kymmenen vuotta nuoremman sinkkumiehen luona. Kotiin palatessa haluan omaa miestäni entistäkin enemmän ja päädyn usein rakastelemaan hänen kanssaan, vaikka rakastajani siemenet ovat yhä sisälläni. Pääsee siis ns. jälkiliukkaille. ;) Tämäkään ei minulle riitä, vaan etsin nyt lisää potentiaalisia "salarakkaita", muutama ehdokas on jo.
Moi, minua kyllä kiinnostaa kaltaisesi nainen, joten otappa yhteyttä vaikka e-maililla suomi24.fi kautta :)
- Maturesek
Mulla yksi on, siis kyllä ratkaisun tein parivuotta sitten, toimii vähän liiankin hyvin.
- Gl48
Kyllä vieras maistuu makealle, siinä tietty kielletyn hedelmän maku .
kyllä mä varmaan suostuisin tietyin edellytyksin.
Ensin pitäis tehdä tutustumistreffit ja katsoa toimiiko kemiat molemmin puolinKyllä jos vaan kaikki natsaa kohdalleen. Juhani
Jos olisi Turun seudulta niin suostuisin. Muuten välimatka tekisi liian hankalaksi nähdä..
- mekkk
Aikoinaan poikamiehenä oli pari sellaista naista jotka olivat avioliitossa mutta mitä sitten ja oli vat hyviä seksissä mutta ei niistä mitään puolisoa oteta.
- xxfgghhu
Ei kukaan tuollasta lerppakullia huoliskaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153