Jos tapaisit varatun naisen ja hän ehdottaisi sinulle salaista suhdetta.
Suostuisitko salarakkaaksi?
Miespuolinen salarakas
14
992
Vastaukset
- Husse51
Mahdollisesti. Jos asiat tuntuisi loksahtavan kohdalleen niin olisihan se tuumimisen paikka. Ei tuohon suorilta mitään kyllä tai ei vastausta voi antaa.
- Ruoskaa
Tietysti siihen vaikuttaa monta seikkaa.Minkälainen ko.nainen on ihmisenä,minkälainen hänen seksuaalinen suuntautuminen on,millaisesta seksistä pitää.Tuo kysymys oli melko typerästi muotoiltu.
Tottakai suostuisin jos halukas nainen löytyisi.Tapaamiset silloin kun molemmille sopii.
Todennäköisesti kyllä
Jos asiallinen nainen niin tottakai voisin suostuakin.
- Sagalinda
Minä olen varattu nainen ja hankin itselleni miespuolisen salarakkaan oman suhteeni rinnalle. Tällä hetkellä kuvio on avoin ja vakipartneri tietää, että käyn viikonloppuisin harrastamassa seksiä tämän yli kymmenen vuotta nuoremman sinkkumiehen luona. Kotiin palatessa haluan omaa miestäni entistäkin enemmän ja päädyn usein rakastelemaan hänen kanssaan, vaikka rakastajani siemenet ovat yhä sisälläni. Pääsee siis ns. jälkiliukkaille. ;) Tämäkään ei minulle riitä, vaan etsin nyt lisää potentiaalisia "salarakkaita", muutama ehdokas on jo.
Moi, minua kyllä kiinnostaa kaltaisesi nainen, joten otappa yhteyttä vaikka e-maililla suomi24.fi kautta :)
- Maturesek
Mulla yksi on, siis kyllä ratkaisun tein parivuotta sitten, toimii vähän liiankin hyvin.
- Gl48
Kyllä vieras maistuu makealle, siinä tietty kielletyn hedelmän maku .
kyllä mä varmaan suostuisin tietyin edellytyksin.
Ensin pitäis tehdä tutustumistreffit ja katsoa toimiiko kemiat molemmin puolinKyllä jos vaan kaikki natsaa kohdalleen. Juhani
Jos olisi Turun seudulta niin suostuisin. Muuten välimatka tekisi liian hankalaksi nähdä..
- mekkk
Aikoinaan poikamiehenä oli pari sellaista naista jotka olivat avioliitossa mutta mitä sitten ja oli vat hyviä seksissä mutta ei niistä mitään puolisoa oteta.
- xxfgghhu
Ei kukaan tuollasta lerppakullia huoliskaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1742974Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906- 1282280
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351707Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3931612Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579- 871061